1x06 The Pack

Här pratar vi mest om Säsong 1

Så här jäkla bra:

1
2
4%
2
2
4%
3
1
2%
4
9
17%
5
8
15%
6
5
9%
7
12
22%
8
9
17%
9
2
4%
10
4
7%
 
Antal röster : 54

Inläggav Binchy » sön jan 15, 2006 22:34

Nicholas Brendon gör verkligen ett bra jobb med att vara en fjantig nörd. Med sin välbyggda kropp och sina 26 år och sin utstrålning (Charisma. :D )
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Bender » tis jan 17, 2006 0:26

Jag tycker avsnittet var helt ok förutom att the pack såg ut som 25-30 år typ. Hyenabiten var väl lite over the top också. Gav det en 7a!

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby
 
Inlägg: 804
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Sthlm-> Umeå -> Sthlm

Inläggav caffeineaddict » mån mar 13, 2006 2:04

The Pack fungerade bättre hos Per... "Ja, nu börjar jag se hur det kanske kan komma att fungera...", mest efter de känslomässigt brutalare Willow/Xander-scenerna såklart (och kanske även lite gris/rektor-ätande).

Det här kommer nog gå bra. :D


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Isabella » tis mar 14, 2006 23:37

Jag röstade en etta för jag tycker avsnittet är otroligt dåligt. Vet inte varför. Det är bara tråkigt.
Isabella
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 14 mar 2006
Ort: Sthlm (Nacka)

Inläggav sharatec » tis mar 14, 2006 23:42

:eek: Men... Men... Rektorn blir ju uppäten? Det måste väl vara värt något...?
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav Ai » tis mar 14, 2006 23:44

...för att inte tala om Sexig Xander i ultrarapid, gåendes över skolgården .... :eek:

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav caffeineaddict » tis mar 14, 2006 23:46

Grisen blir uppäten, rektorn blir uppäten, seriens första riktigt lyckade dramatiska scener finns här (även om det är ett fint försök med Buffy/Giles-scenen i "Never Kill a Boy") och Nicky Brendon får visa sin dark side. It's all good.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav fripp21 » ons mar 15, 2006 16:38

Ett av Joss' favoritavsnitt va? Undrar varför egentligen. Hypa ett av de svagare avsnitten?
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav noike » ons mar 15, 2006 16:43

caffeineaddict skrev:Grisen blir uppäten, rektorn blir uppäten, seriens första riktigt lyckade dramatiska scener finns här (även om det är ett fint försök med Buffy/Giles-scenen i "Never Kill a Boy") och Nicky Brendon får visa sin dark side. It's all good.


Nja, förutom Willow och Xander-bitarna så är avsnittet väldigt taffligt utfört.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Binchy » ons mar 15, 2006 16:49

fripp21 skrev:Ett av Joss' favoritavsnitt va? Undrar varför egentligen. Hypa ett av de svagare avsnitten?


Kan ha varit kul att skriva, kul att spela in, gått smidigt att spela in, roliga episoder runtikring. Det är ju så mycket som spelar in för att avgöra vad som är favoritögonblick...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Forever Chosen » ons mar 15, 2006 23:42

Länge sen jag såg det här avsnittet, men jag minns att jag gillade det i alla fall! En sjua i betyg är lagom
A slayer with family and friends. That sure as hell wasn't in the brochure!
Användarvisningsbild
Forever Chosen
Scooby
 
Inlägg: 503
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Solna

Inläggav Isabella » tor mar 16, 2006 0:03

Liksom.. Äta upp rektorn.. Hur klarade sig de fyra som käkade upp honom ifrån polisen. Som tur var var inte Xander där och åt.
Isabella
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 14 mar 2006
Ort: Sthlm (Nacka)

Inläggav Binchy » tor mar 16, 2006 9:45

De klarade sig säkert inte från polisen. De har ju mördat och skändat honom.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » tor mar 16, 2006 10:30

Det är klart de klarar sig.
GILES: The, uh, official theory is that wild dogs got into his office somehow.

Med mindre än att Giles eller Buffy sätter dit dem för något annat efteråt har jag väldigt svårt att tänka mig att polisen skulle förkasta den fina idén för att i stället sätta dit ett gäng elever som besatts av hyenor. Monster finns ju officiellt inte i Sunnydale.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Binchy » tor mar 16, 2006 11:43

OK, de klarade sig från polisen, men skolledningen lär ha gett dem någon form av straff...

Spoiler resten av säsongen
...och vem är man mest rädd för? Den inkompetenta poliskåren i stan, eller Principal Snyder?
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav merl » mån maj 15, 2006 23:36

Efter att ha försökt somna i några timmar i natt gick jag upp tidigt i morse (vid halv fyra...) och såg The Pack. Det här är ett avsnitt som jag vissa gånger har tyckt vara lite halvtråkigt medan jag andra gånger har tyckt att det varit helt okej och ganska så underhållande. Nu tyckte jag att det var helt hysteriskt roligt! Det kan ha berott på sömnbrist, men det var länge sen jag skrattat så mycket åt ett avsnitt.

Hela hyena-grejen är ju egentligen otroligt löjlig, men jag kan inte låta bli att imponeras av Xanders förändring. När han står och kliar sig på bröstet samtidigt som han sniffar på Buffy och konstaterar att hon har badat är riktigt lysande!
XANDER: You took a bath.

BUFFY: Yeah, I-I often do, I'm actually known for it.

XANDER: That's okay.

Tror att många hundar skulle förstå honom precis. Varför bada och ta bort alla viktiga Buffy-lukter? Men Xander gillar Buffy, så det är okej (men oförståeligt och dumt) att hon badar om hon nu måste.

Annars är hela prey on the weak-temat riktigt bra (fast en etolog skulle nog tycka annorlunda). Framför allt dodgeball-scenen där hyena-gänget inte vågar ge sig på Buffy och istället ger sig på sin egen lagmedlem Lance.

Andra höjdpunkter är såklart grisätning och rektorsätning...
Audaces fortuna juvat.
Användarvisningsbild
merl
Scooby
 
Inlägg: 684
Blev medlem: 26 feb 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Glorificus » ons maj 17, 2006 1:23

merl skrev:Hela hyena-grejen är ju egentligen otroligt löjlig

Jag tycker hyenor är ofattbart otäcka... har dem på min topp fem-lista över saker att vara rädd för... så jag tycker hela hyena-grejen är rätt briljant. :)

Å andra sidan har jag igelkottar på den topp fem-listan också, så.. nej, usch, jag kan inte ens tänka på hur otäckt det skulle ha varit... om Xander fått en igelkotts mentalitet. Gaah.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav noike » ons maj 17, 2006 1:27

Glorificus skrev:Å andra sidan har jag igelkottar på den topp fem-listan också, så.. nej, usch, jag kan inte ens tänka på hur otäckt det skulle ha varit... om Xander fått en igelkotts mentalitet. Gaah.


Nicholas Brendon som överdoserat på hårgelé för att få piggarna och så springer han runt och sörplar mjölk istället för att skrämma och äta grisar... Det är onekligen skrämmande, men på ett helt annat sätt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav merl » ons maj 17, 2006 10:46

noike skrev:
Glorificus skrev:Å andra sidan har jag igelkottar på den topp fem-listan också, så.. nej, usch, jag kan inte ens tänka på hur otäckt det skulle ha varit... om Xander fått en igelkotts mentalitet. Gaah.


Nicholas Brendon som överdoserat på hårgelé för att få piggarna och så springer han runt och sörplar mjölk istället för att skrämma och äta grisar... Det är onekligen skrämmande, men på ett helt annat sätt.

Och bygger bo i materialet till valborgsbrasan och måste lockas ut därifrån av övriga scooby-gänget innan brasan tänds klockan 20 (om vi nu tänker oss att man firar valborg i Sunnydale).

Efter räddningsaktionen (och när Xander sörplat i sig tillräckligt med mjölk) knatar Xander iväg på nya äventyr och plötsligt står han öga mot öga med en valborgsfirande vampyr. Xander reagerar snabbt och instinktivt, på ett ögonblick har han krupit ihop på marken och fäller ut sina piggar. Och väntar lugnt på att vampyren ska försvinna...
Audaces fortuna juvat.
Användarvisningsbild
merl
Scooby
 
Inlägg: 684
Blev medlem: 26 feb 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Rombat » ons maj 17, 2006 15:51

Glorificus skrev:
merl skrev:Hela hyena-grejen är ju egentligen otroligt löjlig

Jag tycker hyenor är ofattbart otäcka... har dem på min topp fem-lista över saker att vara rädd för... så jag tycker hela hyena-grejen är rätt briljant. :)

Å andra sidan har jag igelkottar på den topp fem-listan också, så.. nej, usch, jag kan inte ens tänka på hur otäckt det skulle ha varit... om Xander fått en igelkotts mentalitet. Gaah.
Gick det inte nåt "barn-program" om spökhistorier på teve förr i världen där en historia var om en igelkottspojke. Jag minns att jag var livrädd för honom.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Glorificus » ons maj 17, 2006 19:15

Rombat skrev:
Glorificus skrev:
merl skrev:Hela hyena-grejen är ju egentligen otroligt löjlig

Jag tycker hyenor är ofattbart otäcka... har dem på min topp fem-lista över saker att vara rädd för... så jag tycker hela hyena-grejen är rätt briljant. :)

Å andra sidan har jag igelkottar på den topp fem-listan också, så.. nej, usch, jag kan inte ens tänka på hur otäckt det skulle ha varit... om Xander fått en igelkotts mentalitet. Gaah.
Gick det inte nåt "barn-program" om spökhistorier på teve förr i världen där en historia var om en igelkottspojke. Jag minns att jag var livrädd för honom.

Ja, Jim Henson's Storyteller-serie... Sagor för stora barn på svenska. Såg om den för ca ett år sen. Usch!
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav eriked » tis jun 20, 2006 17:51

Tycker avsnittet är betydligt bättre än Teacher Pet.. möjligen bättre än Never kill a Boy... Fast så bra är det inte. Rätt förutsägbart avsnitt här också. Efter jag också inte är så förtjust i highschool saker så hjälper inte det till heller. Dessutom är Xander dum mot Willow :evil:

Bra är dock scenerna då packet blir mer våldsamma.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav medundersåte » lör jul 15, 2006 23:27

Tråkigt att grisen blev uppäten (alltså inte Flutie utan den riktiga grisen som var anställd som maskot). Giles kommentar på Buffys beskrivning av Xanders ändrade beteende är det bästa med avsnittet. Ganska spännande avsnitt med besatta människor (däribland Xander) istället för monster.
Användarvisningsbild
medundersåte
Minion
 
Inlägg: 97
Blev medlem: 30 apr 2005
Ort: Vadstena

Inläggav madskellig » fre sep 15, 2006 22:45

The pack är helt ok, inte mer och inte mindre.

Nicholas Brendon gör ett fantastiskt jobb som hyena Xander, och alla scener mellan honom och Willow fungerar otroligt bra. Scenen efter gympan är så underbart grym:
I think, um... I think it's because my feelings for you have been changing. And, well, we've been friends for such a long time that I feel like I need to tell you something. I've, um... I've decided to drop geometry. So I won't be needing your math help anymore. Which means I won't have to look at your pasty face again.

Ingen kan se lika sårad ut som Willow.

Att Flutie blir dödade, ja, det är ändå en ganska otäck scen, att se hur han förlorar kontroll över läget (inte för att han hade någon kontroll men ändå) Annars har avsnittet en ganska fånig grundhistoria, men stort plus för att dom spealer Dodgeball ;)
God, this game is brutal. I love it!
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad
 
Inlägg: 2168
Blev medlem: 14 aug 2005
Ort: Umeå

Inläggav gollum » fre sep 15, 2006 22:58

Efter en svag inledning tyckte jag att avsnittet artade sig ordentligt. Det blev mörkt och elakt. Ingen pardon. Bort med den lilla söta grisen, bort med sympatiske rektor Flutie. Smaskens, tugg, rap.

Xander funkar väldigt bra i den här personligheten. Det hjälper att ge skådespelaren trovärdighet även som den något virriga Xander. Visst beter sig The Pack lite underligt, har alltid dessutom trott att hyenor är mer asätare än jagande rovdjur, men lite konstnärlig frihet får man väl tolerera också. Varför de ska låta som ett gäng shimpanser när de fritar Xander är dock mer än vad jag förstår. Eller varför Giles skulle ha ett låsbart rum med gallerdörrar i biblioteket för den delen.

Jag gillar hur klädbytena efter deras besatthet är genomtänkt i färger, jämfört med de glada färgerna alla hade på sig på zoo, blir det nu mycket mer jordnära och pälslika färger.

Kul replikskifte:
Xander: Girls!
Buffy: Boy!


Andra noterbarheter:

- Giles som sparringpartner i väst, skjora och slips. Lite... opraktiskt?
- Hur kan man filma så uselt som när Willow står och pratar med den inburade Xander? Hennes ansikte skyms ju totalt av gallret, det måste ha gått att göra bättre!
- Varför har Buffy en tevärmare på huvudet i slutet?
Användarvisningsbild
gollum
Minion
 
Inlägg: 124
Blev medlem: 10 aug 2006
Ort: Lilla Edet...

Inläggav Isabella » fre sep 15, 2006 22:59

Haha, jag ser nu att jag har gett avsnittet en etta :P Okej, avsnittet är inte bra enligt mig men en etta var lite väl lågt. Jag skulle nog ha get avsnittet en femma åminstone om jag hade gett betyg idag.
Isabella
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 14 mar 2006
Ort: Sthlm (Nacka)

Inläggav A bear » fre sep 15, 2006 23:32

"The Pack" är inte ett särskilt bra avsnitt, men det har en del smådetaljer. Det är väl första gången vi på allvar får lite insikt i Xanders och Willows förhållande - jag gillar scenen där Willow försöker lära Xander matematik. Det finns något emellan dem som går mycket djupare än Willows tonårsförälskelse. Och scenen där Willow iskallt lurar Hyena!Xander att avslöja sig är första gången vi får skymta att det finns något mer inom Willow än bara söt och blyg hacker.

Och jag gillar gympalärarn. Vad hände med honom?

Och så gillar jag Flutie. RIP. Första gången serien tar död på en relativt stor karaktär (räknat i antal repliker, alltså) och det är inte utan att man undrar hur serien hade sett ut om han varit kvar. (spoiler 1.10) Nu är ju Snyder 100 ggr roligare, men ändå; Sunnydale High hade blivit en helt annan skola med en välvillig rektor.

Bästa replik:
GILES: Xander's taken to teasing the less fortunate?
BUFFY: Uh-huh.
GILES: And, there's been a noticeable change in both clothing and demeanor?
BUFFY: Yes.
GILES: And, well, otherwise all his spare time is spent lounging about with imbeciles?
BUFFY: It's bad, isn't it?
GILES: It's devastating. He's turned into a sixteen-year-old boy. Course, you'll have to kill him.

Bästa popkulturreferens: BUFFY: Oh, great. It's the wingéd monkeys. Den första av många Trollkarlen från Oz-referenser.

Detalj jag inte lade märke till första gången jag såg det: Killen som frågar Xander om gitarrer är samma en som hade datalektion med Cordelia i "The Harvest". Han är inte ett dugg bättre här.

Hej Joss Whedon: Män är djur.

Awww: Herbert. Killing pigs is just so wrong.

Höh? Återigen, samma problem som de flesta s1-avsnitt; kemin mellan kärntruppen är härlig (även om både Cordelia och Angel är HELT frånvarande) men alla biroller är... fruktansvärda. Mobbargänget är verkligen löjliga. Och som sagt... Giles blir nedslagen av en maläten zooskötare.

Wow, detta är en bra serie: Som sagt, Xander/Willowscenerna.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav noike » fre sep 15, 2006 23:37

gollum skrev:Eller varför Giles skulle ha ett låsbart rum med gallerdörrar i biblioteket för den delen.

Jadu. Det är en väldigt bra fråga, och det fin ns väl inget egentligt svar på den. Jag antar att förr i tiden så var biblioteket väldigt populärt -- till skillnad från nu -- och de var tvugna att låsa in vissa böcker.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav lilith » sön okt 15, 2006 18:42

Det här är det första avsnittet jag riktigt gillar. (nu såg jag ju serien i en konstig ordning första gången, men jag menar första avsnittet kronologiskt)
Jag gillar rovdjurs-Xander. NB får visa att han kan skådespela (för första gången), vilken förvandling från vanliga mys-Xander (som jag gillar ortroligt mycket, missförstå inte). The Pack som i slow-motion scannar av skolgården. Jag är svag för det.

En scen som inte alls funkar är när The Pack ligger och sover utomhus under några buskar, och blir väckta av en kvinna som går förbi med en bebis i sele. What? Det blir lite för mycket att de plötsligt skulle föredra att sova utomhus. Och kvinnan med barnet, var hon ute och joggade mitt i natten eller?
Bort med den scenen och in med lite mer slow-motion.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor
 
Inlägg: 9628
Blev medlem: 09 maj 2006

Inläggav SarahTheBloody » tor dec 07, 2006 15:02

Jag har upptäckt att jag gillar det här avsnittet mer och mer för varje gång jag ser det. Nicholas Brendon spelar "bad boy" väldigt bra :)
Without Passion, We'd Be Truly Dead./~Angelus~
Användarvisningsbild
SarahTheBloody
Minion
 
Inlägg: 57
Blev medlem: 19 dec 2004
Ort: Eskilstuna

FöregåendeNästa

Återgå till Buffy Säsong 1



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare