av fanimej » mån jan 24, 2005 15:11
CheeseGuy skrev:[quote="fanimej"
Så du tycker att det är det
sämsta avsnittet, bara p.g.a. det?

Välkommen förresten![/quote]
Nä det gör jag väl inte, inte det sämsta avsnittet pga av det, men för att vara en serie som är så väl genomtänkt och genomarbetad så kändes det lite vääl bra timing, om inte omöjligt att Spike ska kunna träffa Buffy helt ensam mitt på dagen på campus (som också har/borde ha säkerhetsvakter, det är ju trots allt Sunnydale, fast det kanske bara är på natten de har det, om ens då) utan att någon märker något eller ingriper (förutom Xander som kommer och får lite stryk).
Tack förresten!
Som tidigare i tråden nämts så har vi ju också Doublemeat Palace, vet inte varför men jag kanske var helt trött på hamburgare och sånt då när jag såg det.
Bad Eggs, rent storymässigt så tyckte jag inte det var någon höjdare. Demonägg? Går inte läraren på Sunnydale High School och handlar ägg i affären som vanliga människor? Utförandet av storyn var bra men själva idén är jag inget fan av.
Xander: Nice. Look who's got a bad case of Dark Prince envy.
Dracula: I have no interest in you. Leave us.
Xander: No, we're not going to (imitates Dracula's accent) leave you. And where'd you get that accent Sesame Street? One, two, three — three victims. Mwah, ha, ha, ha!
Buffy: Xander, I'm pretty sure that's Dracula.
Xander: Wow, really? Hey, sorry, man, I was... just jokin' around.