Queer as Folk

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Ai » tis mar 14, 2006 10:43

Heather Smalls på Oprah med Proud! NU! :D

...inte för att nån bryr sig såhär tidigt på morgonen mer än jag...

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Glorificus » tis mar 14, 2006 14:32

Ja!! Det var från QaF jag kände igen den!!! Såg det Oprah-avsnittet igår, och ända sedan dess har jag inte kunnat sluta fundera på varför låten och namnet Heather Smalls var bekant... :oops: Hädanefter ska jag alltid fråga mig själv "QaF?" varje gång jag undrar något sånt. ;)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor mar 16, 2006 18:46

Äsch, jag brukar ju se Oprah ibland på dagarna... men det missade jag. Jag grinar jämt till Oprah, det är riktigt patetiskt. Amerikanska program, och Oprah i synnerhet, lyckas alltid trycka på exakt rätt knappar så att jag börjar böla. :rolleyes:

Gud så frustrerande det är att läsa wyndhams recensioner, och inte komma ihåg exakt vilket avsnitt han pratar om. Jag måste nog se dom en omgång till först, och kanske kolla upp vad avsnitten heter osv..

Ai, du hinner nog ifatt, jag kommer inte tillbaks till Borås förrän om en vecka, så du hinner några avsnitt till. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav caffeineaddict » tor mar 16, 2006 18:51

Tin!!!

:lovebunny:

Är du tillbaka, eller har du snott åt dig en dator i Kramfors?

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Ai » tor mar 16, 2006 19:31

TIN!!!!

Vi saaaaaaaaknar dig!

Jag ska hetsa på.

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav wyndham » tor mar 16, 2006 19:45

US 1x05
QaF-festen fortsätter! Och vad har vi nu här då? Justin börjar bli lite småsnygg och Brian goes tank-top. Skapligt avsnitt och man kan ana lite mörker i skuggorna. Men ser verkligen Cameron gammal ut? Inte mycket äldre än Mike iaf. Kändes rätt UK det mesta. Cameron är visserligen helt annorlunda här, men då väljer dom att behålla namnet som kompensation? Hm, nåja. Det slog ju inte direkt gnistor om den där dejten, men ändå hett som fan om man jämför med scenerna mellan Mike och Brian. Är det verkligen tänkt att publiken ska tycka att dom är ämnade för varandra? Med fem säsonger borde det väl dyka upp lite fler intressanta karaktärer så jag hoppas att serien kommer gå i en annan riktning. Skulle vara som om Buffy och Xander levde lyckliga i alla sina dagar, men tusen gånger värre. (Alltid kul att spekulera i början så att saker kan bli kul retroaktivt. Eller fem minuter senare som fallet var efter avsnitt tre.)
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav Ai » tor mar 16, 2006 20:01

wyndham skrev:(Alltid kul att spekulera i början så att saker kan bli kul retroaktivt. Eller fem minuter senare som fallet var efter avsnitt tre.)

;) Ja det var fun for all!

Ska ni se en klump till idag? Kan man se fram emot små guldklimpar ifrån Umeå ikväll? :) [/spoiler]

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav wyndham » tor mar 16, 2006 20:56

US 1x06
Oh Ted you blind idiot. Inte alls bra. Sympatiserade mest med pianisten.

Vilket påminner mig om när Nina Persson sommarpratade. Hon berättade att hon en gång hade pratat med en gammal musiker i telefon. När dom skulle avsluta samtalet sa han: "Och om du nån gång behöver en penis är det bara att ringa!" Cardiganssångerskan blev helt chockerad och la på utan att svara. Hon berättade sedan för sina bandkompisar om det oanständiga erbjudandet, och dom skrattade gott. Gubben var nämligen av brittisk härkomst och med sin knackiga svenska hade han sagt "om du nån gång behöver en pianist".

Hoho, kul historia va? I thought so. Och för att återknyta till avsnittet: Nice penis you got there Brian. I thought so.

Ingen voice over längre! Yeay. Störde mig på den. Andra höjdpunkter var Emmet och Daphne (som visserligen är ungefär lika svart som Conan O'Brian, men ändå lite roligare än den brittiska versionen).

En annan lite osympatisk typ i det här avsnittet var Mikey. Att hångla knark framför pojkvännen just ain't right.
Senast redigerad av wyndham ons aug 30, 2006 23:03, redigerad totalt 1 gång.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav wyndham » tor mar 16, 2006 21:49

US 1x07
The drama! Börjar bli spännande. Go David, säger jag. Bra bättre än Mikey iallafall. Tråkig och otacksam är vad han är. Men triangeldramat har ändå fått lite mer nerv i sig, även om Hal Sparks inte riktigt övertygar än så länge. Och aldrig lugnar dom ner sig med knarkandet. Dessa pojkar...

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav Ai » sön mar 19, 2006 12:26

[4x06]

Brian Kinney har landat!

Vic och Deb.... och jag skyller helt på Rodney. Fortfarande.

Många längre konflikter/historier startar i det här avsnittet. Efter (tack och loooooov) Pink Posse har ett visst vakuum uppstått.

Justin: JT gets even with his bashers, goes to Hollywood - and becomes a staaaaahr...

Jag saknar Temmet. Jag vill ha Temmet tillbaka!

Ted: I told him he's betting on a loser, but it wont be the first time a longshot came from behind I guess...
Emmet: We'll call you Seabiscuit!

Ohhh! Ben är mänsklig! Ben är avis!

Lindsey får en dos av verklighet. Inte ens flator är förskonade från spelet mellan könen....

B/J scenerna i detta avsnitt är så lekfulla! Justin och Brian ute och tar EN drink... och är fall-down-drunk-shitfaced! Fuuuuuunny! För att inte tala om gymet! :-D

Brian: It's nice to see a fresh.....[ass]face....
Första gången man faktist får se och höra Brians lines (efter Justin). Och Justins också för den delen. Justin är mycket bättre på det. Aaaand he's soooo puuuuuurrrrrrdyyyyy! :lovebunny: jag är bara så glad att PP perioden är över och håret börjar växa ut.
Vic. :cry:

Sharon Gless. Hon är en stjärna.

Min gissning är att flatsmällen inte är fejkad. Och antagligen inga omtagningar heller....

Brian blir utkastad. Få saker rubbar Brian så hårt som att förlora Deb. Skulle då vara att ha cancer....i testikeln....

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » sön mar 19, 2006 13:27

Allvarligt talat så tycker jag verkligen att säsong 4 är en av dom bästa säsongerna, men av nån anledning så går igenomtitten segt den här gången.

[4x06]

Det är smått genialiskt att ge Brian testikelcancer! Verkligen sätta kniven mitt i Brians själ! Sex är ju något som är totalt utmärkande för karaktären och genom att ta bort det så....

Han har förolämpat Deb, han har fått veta av ett trick att han har cancer - vad mer kan han göra för att verkligen få krypa in i ett hörn och gömma sig? Alienera Justin. Såklart. Done. Tack och lov är inte Justin lättskrämd. Justin älskar. Det är vad han gör.

Lyckokakescenen är nog en av dom finaste scenerna med B/J. Är man inte redan förälskade i dom innan så blir man det då.

Justin: He never turned me down before.

Emmet: I have to admit - it doesn't sound like the Brian Kinney we all know and feel...ambivilent about.

Justin: Maybe I'm getting too old for him? Maybe it's the hair?

Awwww...

Brian ser inte mycket framtid för sig själv: endera bli gammal och grå eller dö av cancer... Tack och lov verkar han göra rätt val...

Vic's begravning är tung för många på olika sätt. Brian på ett självklart sätt. Hunter är i total försvarsställning på sitt oefterhärmeliga tonårssätt. Deb som bär på att det sista hon sa till sin bror var en förolämpning.

Mikey: ...Ben and Hunter...Man, it's a horrible thing to say, I don't even like to think it, but they could die just like him and I would be the one to pack up their stuff and turn out the lights....

Brians fasad krackelerar snabbt i det här avsnittet. Det är svårt att skärma sig från människor som verkligen älskar en och inte tar nej som ett svar...

Men iallafall verkar det som om Temmet är tillbaka! Thank god for small Yay's...
Senast redigerad av Ai sön mar 19, 2006 16:11, redigerad totalt 1 gång.

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Off » sön mar 19, 2006 15:52

Verkar som att C+ ska börja sända den här serien på fredagar 22:00 så jag ska väl försöka följa den hade jag tänkt mig. Hade varit bättre om det varit någon annan dag men det ska väl gå repriser lite då och då som det brukar göra på c+.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Ai » sön mar 19, 2006 16:13

Kul om du skrev lite också. Har du sett brittiska verisionen?

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Off » sön mar 19, 2006 16:19

Ai skrev:Kul om du skrev lite också. Har du sett brittiska verisionen?

Sett ströavsnitt när det gick på SVT. Tyckte det var riktigt bra då men som vanligt kunde jag inte följa en serie på tv. Hmm och nu ska jag försöka följa en serie på tv.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Ai » sön mar 19, 2006 20:09

[4x08]

I'm having a ball.

Debbie försöker få absolusion, men inser tack och lov att en marmor Gabriel med lur inte kan få Vic tillbaka så hon kan be om ursäkt personligen.

När jag blir stor så ska jag också ha en mörkgrön Stingray....
Brian och Justin..... *suckar*... he löööööööövs Sunshine!

Arbach är pinsam. Straighta karlar i QaF är alla överlag pinsamma (Carl Horwath undantagen).

Brett Keller är pinsam. Name-dropping pinsam....

Ted kan inte knyta en slips. Den hänger så långt nedanför byxlinningen att den börjar likna nån form av kompensation...

Ben är avundsjuk, Mikey är rasande och Hunter är livrädd... Jag hade gärna velat se mer utav Hunter och vad bråket egentligen gjorde med hans känsla för säkerhet...

Och Justin. Justin älskar.

Mikey är verkligen sin mors son. Han menar väl och vill göra det rätta och får andra att göra det rätta - men när det kommer till kritan så är han en stor drama-queen med för mycket känslor som han aldrig lärt sig lägga locket på...

Tillsist det yttersta beviset på hur stora sprickor det är i Brians fasad: Han refererar till sigsjälv som Justins pojkvän! MAN! Rage is dying... :eek:

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » sön mar 19, 2006 23:38

[4x09]

Det spelar liksom ingen roll hur mycket som händer annars. Just nu är serien defenitivt Brian och Justin's. Men hur mycket det är deras serie så är det här Michaels avsnitt.

Åter igen så slår det mig att en sån fåfäng man som Brian skulle definitivt plocka det där uniögonbrynet han har... Gale å andra sidan...

Ja just det, Ted. The big C är Koffein!!! :D

Daryn (och jag hoppas att det inte är så han heter) är ett bra tillskott! Nån som är ännu mer queen än Emmet!

Mikey läser lusen av Brian. Igen.

Mikey: bankar på dörren till loftet Brian! Brian!! Brian öppnar Jesus! What happend to you?
Brian: Tjernobyl. försöker stänga dörren, Mikey hjälper
Mikey: Christ you should be in bed.
Brian: Well I was, but someone kept knock, knock, knocking on my fucking door!
[...]
Mikey: Do you think you can kick me out of here like you did Justin? And for what? Trying not to let on that he knew? Because that's how you wanted it? He deserves to know. He's your lover. Your partner - weather you want to admitt it or not. And sick or not, that's a fucking shitty way to treat him!
Brian: I was only trying to make it easier.
Mikey: By never seing him again?
Brian: He would have left sooner or later anyway! Might as well be sooner!
Mikey: What are you talking [about?]
Brian: Would you just go home Michael?! Go home! To your wife! And your kid!

Sen fortsätter han av bara farten och piskar in Justin i ledet.
Mikey: You read the Kinney Operating Manual! He thinks that now that he's sick, that he's no longer perfekt, that you wont love him anymore! That you're gonna leave him.

Mikey har kommit en bra bit från den svartsjuka bästa kompisen.

Detta gör han medans han har en snabb straightsejour med Mel och inte riktigt klarar av att reda upp sitt eget förhållande med Ben.

Ännu en slutscen till Hall of Fame.

Justin: råkar knuffa omkull Brian Shit. Are you allright? Tell me you're allright.
Brian: I'm allright!
Justin: You're not allright!
Brian: flyger på fötter Then what the hell are you asking me for?!
Justin: In. His. Face. So that I can tell you what a mother fucking piece of shit you are for not telling me! For shutting me out! For thinking you could handel this on your own! And most of all for thinking I would leave you! Why would you think that? 'Cus you had a ball removed? 'Cus you're no longer perfect? Well belive me mr Kinney, that is the least of your inperfections. And if I wanted to leave you, I've had better reasons. Plenty of them!
Brian: försöker ta tillbaka lite förlorad mark Maybe you should have!
Justin: Yeah. Maybe you're right. But I thought we had a commitment. And I plan to stand by it. Now wont you get your ass back in bed you son of a bitch. And eat some fucking chicken soup.

Game. Set. Match: Justin FUCKING Taylor!!!

When I walk through the earth,
get stuck in the middle,
I can't see your love,
I don't know your love

[hela serien]
Synd att Daryn (heter han verkligen så?) inte fick mer plats i serien....

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » tis mar 21, 2006 21:30

Tinwiel:

Länk till en massa dusch-caps: http://dresden-doll-01.livejournal.com/11911.html#cutid1
Några med Brian nyss ut ur duschen - men kanske inte riktigt exakt vad du har varit ute efter...

Konstigt... så fort jag hittar en caps-sida så letar jag duschbilder åt dig! :D

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Glorificus » tis mar 21, 2006 21:48

Oj... :D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Ai » tis mar 21, 2006 21:52

...sen kan man ju alltid fortsätta leta här: http://kwaf.dreamingincolour.net/

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » tis mar 21, 2006 22:41

[4x10]

Brian är impotent... Kryptoniten fortsätter att ha verkan. Visst är det fantastiskt att folk alltid gör det man ber dom att inte göra?

Brian: Don't say anything.
Justin: Look I'm sure it's just a temporary malfunciton. It takes time for your body to heal itself and for you to regain your strength. Be patient. Everything will be up and running in no time.
Brian: Thanks for not saying anything...

Drew är trist. Emmet förtjänar bättre. Frånsett att han förtjänar nån som inte är så långt inne i garderoben att han tror han är i Narnia...

Arbach... *blääääch* Varför skulle Lindsey helt plötsligt kräva en dildo? Köper inte det. Verkar vara mest en missuppfattning från manliga (sexuell läggning irrelevant) manusskrivare som inte har så stor koll på kvinnlig sexualitet öht.

Det är kul och konstigt att se hur Ted och Brian faktist verkar bli mer och mer vänner. Hur Brian faktist i vissa ögonblick ser Ted som en jämnbördig!

När man ändå är inne på nya allianser så måste jag igen pusha för Justin och Michael. Dom passar bra ihop. Mikey är goofy där Justin är ... ung. Scenen hos den kinesiska homeopaterna är ju obetalbar!

Brian ber Deb om ursäkt! Han behöver sin mamma. Deb förlåter honom, men först läser hon lusen av honom och han ser ut som om hon slagit honom igen. Awww....

Men den mor Brian behöver är definitivt inte Joan Kinney. Hon bekräftar verkligen sanningen att man inte blir förälder bara för att man producerar barn. Man blir det för att man älskar... Deb ber till Gud för Brians skull. Joan fördömmer hans leverne... vem är Brians riktiga mamma?

Förresten: Killen i bastun med soltatueringen - är inte han med i introt? Och är han inte en av go-go dansarna i Dröm!Babylon där Brian träffar Vic? Och säger detta för mycket om vad jag tittar på i dom scenerna? :rolleyes:

Ben får vara hur perfekt och zen han vill - men han var lockad av Andrew. ÄNDA tills han insåg varför Anthony stötte på honom. Hypotetiskt: om det inte var anledningen - skulle Ben ha varit otrogen? Jag är villig att sätta pengar på det.... och genast fick Ben ett ljus av skenhelighet över sig... Även om Mikey ser igenom det och Ben på sätt och vis erkänner genom det han skriver så har jag faktsit svårt att se att Mikey egentligen skulle ha varit så lugn. Han är ju den riktiga queen'en i serien - Emmet får ursäkta...

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » tis mar 21, 2006 23:36

[4x11]

Det här är lite av ett mellanavsnitt. Innan halva avsnittet gått så introduceras Liberty Ride. Inte mycket händer innan. Ärligt talat händer inte mycket efter heller... Inte mer än att Rage gör sitt för att rädda Gayopolis. Igen.

Ted skyler sina bröstvårtor med pekfingrarna!!! HUMOR!

Arbach....*blärrrsch!* Varför skulle Lindsey vara attraherad av honom??? Fattar inte.... Men han gör sitt för att splittra tjejjerna. Över otrohet. Igen. Brian får säga vad han vill vad gäller att män är otrogna för att dom är män. Det här är andra gången the Munchers splittras pågrund av att dom inte kan hålla trosorna på...

Självklart så är Hunter tillsammans med en tjej! Och självklart ska serien ha en till komma-ut-för-föräldrarna (det var ju ett tag sen med Justin)...
Personlig anekdot: När min bästa kompis berättade för sina föräldrar att han var bög berättade jag för min mamma att jag var straight. I rättvisans namn liksom. Hon påstod sig redan förstått det. Hon är vaken min mor! ;)

Jag skulle såååå gärna velat haft en kamera på Brians ansikte när Pendergrass flyttade stolen på Kinnetik! För nån som är så anal(!) med sin omgivning (bevis: staplande av äpplena så att dom "låg bättre")som Brian, så måste det ha setts som en stor personlig förolämpning.

Hmm... Brians Van der Roe stol kostar tydligen $2 000 - det är rätt billigt för en Barcelona-stol. Såg en prislapp för inte så längesen på 42 000 kronor i en butik i Stockholm...

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » tor mar 23, 2006 20:40

På tal om ingenting och Deadwood och Gale...

June 11, 2006 - HBO's Deadwood season 3 begins. Gale appears in episodes 8 and 9.

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Ai » lör mar 25, 2006 1:04

[4x12]

Doc, I'm a fag. I don't go to the gym to be healthy. I go there to look good. Light stretching and mild chardio aren't gonna cut it.
Sen har läkaren den extrema osmakligheten att våga påstå att Brian inte är 21 längre! Så vad gör han? Börjar träna som en galning för att cykla från Toronto till Pittsburgh...såklart. Med Debs goda minne.

Jag vill ha den där stickade koftan med spännet som Emmet har!

Drew, Drew, Drew... skugga i en Hummer.... subtle... Drew behöver en Deb-smäll på skallen.

Drew: My game's been shit.
Em: Talk to your coach.
Drew: I can't sleep.
Em: Take a Xanax.
Drew: I'm drinking too much.
Em: Buy more beernuts!

Jag är så glad att Temmet är tillbaka! Men jag tycker lite synd om Ted. Han är lite sotis.

Em och Drew är definitivt det estetiskt snyggaste paret! Man kan liksom inte låta bli att titta på dom! :D

Jag förstår Melanie faktist! Hör och häpna. Men jag håller med henne - Lindsey var extremt klumpig i förra avsnittet när hon försökte förklara/ursäkta sin otrohet. Och hon verkar fortfarande inte erkänna att det var just klumpig hon var utan hon håller fast vid sin förklaring! Otroligt...
:rolleyes:

Callies föräldrar.... :evil: Falska idioter!

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tinwiel » lör mar 25, 2006 3:19

Tack för duschscenslänkarna, Ai, jag ska kolla dom sen, när klockan inte är mitt i natten efter en hel dag på tåget.. men jag är säker på att jag kommer att gilla dom. :)

Nu tror jag att vi är på samma avsnitt, för jag har för mig att jag såg det där avsnittet som du recenserade sist, alldeles innan jag åkte iväg, men jag skrev ingen recension. Vi får se om jag hinner med nåt, jag har så mycket att ladda hem nu efter 3 veckors frånvaro, så jag kommer nog att se massa andra saker..

Men ändå!

Och jättekul att läsa wynhhams recensioner!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tam » lör mar 25, 2006 3:21

Tinwiel!
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher

Inläggav noike » lör mar 25, 2006 3:22

Tinwiel skrev:Tack för duschscenslänkarna, Ai, jag ska kolla dom sen, när klockan inte är mitt i natten efter en hel dag på tåget..

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! HEJ!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tinwiel » lör mar 25, 2006 3:24

Hej darlings! Tam och noike! *blir glad* Jag höll nästan inte på att känna igen noike heller.. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav noike » lör mar 25, 2006 3:35

Tinwiel skrev:Hej darlings! Tam och noike! *blir glad* Jag höll nästan inte på att känna igen noike heller.. :)

It's the week of pain, suffering and excellence.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » lör mar 25, 2006 4:39

Tinwiel skrev:jag har så mycket att ladda hem nu efter 3 veckors frånvaro, så jag kommer nog att se massa andra saker..

Ah, du är tillbaka på riktigt! Trodde först det var tillfälligt besök igen, fast tillfälliga besök brukar väl vanligtvis ske tidigare på dagen... Veckorna går så snabbt att man inte vet var dom tar vägen. Ibland till och med rejäla omvägar.

Hur som helst, din återkomst firas naturligtvis med en maorisk välkomstceremoni:
Bild
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav Ai » lör mar 25, 2006 10:44

Yay! :D

Menar du att det tog mig 3 veckor att komma ikapp dig!

För att citera en viss arrogant bög: Pathetic!!!

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film