5x15 - A Hole in the World

Här pratas det om Angel Säsong 5

Joss "Big Dog" Whedon!

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
0
Inga röster
7
2
4%
8
5
10%
9
11
22%
10
32
64%
 
Antal röster : 50

Inläggav latarmig » lör maj 14, 2005 12:42

sharatec skrev:Väldigt speciell stämning, av någon anledning, när man sitter och kramar den andras hand hårdare och hårdare, och sedan bara håller om varandra och snyftar när avsnittet är slut.


Låter underbart.

sharatec skrev:(Det finns en liten risk att vi tar den här serien för allvarligt.)


Nejdå, ingen risk. Om man inte ska ta en serie på allvar, varför ska man då lägga ner tid på den?

Förresten är inte din flickvän medlem här? Hon låter som ett ämne för det här forumet.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Gordo » lör maj 14, 2005 13:57

sharatec skrev:(Vet inte om det här inlägget tillför något alls, men vilka känslor den här serien väcker ibland...) :cry:


Visst tillför det något :) Det måste vara hur mysigt som helst att sitta och titta tillsammans när ni bådar älskar serien så mycket.

Jag håller med latarmig om att din flickvän verkar vara som klippt och skuren för BF, du får locka hit henne :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav sharatec » lör maj 14, 2005 15:07

Jo, jag får försöka övertala henne att komma hit... Vet inte riktigt varför det inte har blivit av, men hon hänger mest på olika engelskspråkiga sidor (och inga Buffy- & Angelsidor alls, så vitt jag vet). Konstigt när det är hon som är nätmissbrukaren av oss... :)
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav HeY » lör maj 14, 2005 23:36

:eek: :eek: :eek:
Antagligen det enda jag kan säga om avsnittet. Jag hade bestämt mig för att se ett avsnitt i taget innan jag såg detta för at dra ut lite på serien så jag inte ser klart den för fort. Men efter jag såg detta kunde jag inte sluta och såg klart på hela. Men vad mer kan man säga om detta avsnittet och hela säsongen än :eek: :eek: :eek:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav latarmig » sön maj 15, 2005 0:43

Har man väl sett det här avsnittet är det stört omöjligt att hålla sig från resten. Det är bara att köra, en paus för en matbit när man kommit halvvägs, och sedan på det igen. :-)
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav HeY » sön maj 15, 2005 0:58

latarmig skrev:Har man väl sett det här avsnittet är det stört omöjligt att hålla sig från resten. Det är bara att köra, en paus för en matbit när man kommit halvvägs, och sedan på det igen. :-)


Jag vet, jag försökte verkligen sluta men det gick inte! :twisted:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sharatec » sön maj 15, 2005 0:59

Vet inte hur det gick till, men vi (jag och den ständigt omtjatade flickvännen) tog faktiskt paus efter det här och såg det 7 sista två dagar senare...
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav HeY » sön maj 15, 2005 1:12

sharatec skrev:Vet inte hur det gick till, men vi (jag och den ständigt omtjatade flickvännen) tog faktiskt paus efter det här och såg det 7 sista två dagar senare...


Otroligt, vilken drog använde ni för att lyckas med det ;) Jag antar att jag är väldigt klen!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav sharatec » sön maj 15, 2005 1:16

HeY skrev:Otroligt, vilken drog använde ni för att lyckas med det ;)


Trötthet, förkylning och tentaplugg - en coctail som hjälper mot det mesta som är kul!
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav HeY » sön maj 15, 2005 1:34

sharatec skrev:
HeY skrev:Otroligt, vilken drog använde ni för att lyckas med det ;)


Trötthet, förkylning och tentaplugg - en coctail som hjälper mot det mesta som är kul!


Okej, för mig var det helg. Såg liksom klart allt idag! :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav dansdansdans » sön jun 26, 2005 16:27

tinder
Sett avsnittet och är lite osäker om jag är lika uppspelt som ni andra, fick lite cordy/jasmine willow/super-willow och glory känslor, samt att jag var lite misstänksam att nått skulle hända Amy eller Wes snart då ingen brukar få gå lycklig alltförlänge.

noggster
Väldigt bra avsnitt, men i ärlighetens namn tycker jag hela detta "superstark demon-gud-i-castmembers-kropp"-temat är rätt gjort, been there done that.


håller med er där faktiskt.
jag blev förvånad över att jag inte blev så förvånad oxå. detta var jag helt ospiolad inför. men så satt jag där.. jaha, men chockad men ändå inte så mycket. konstig känsla var det iaf.
och sen tänkte jag på det... har inte detta gjorts innan...

spoiler 5*19
hade det kommit en säsong till kanske det hade blivit lite väl mycket anyakänsla med..

men annars jättebra avsnitt!! ojojoj .så sett
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Tompa » ons jul 13, 2005 19:55

Ett så underbart avsnitt men så mycket värre det känns då man vet att slutet närmar sig med stormsteg.

Kn ju nämna att jag haft en paus på över en vecka sen jag så avsnittet, dels för att det känndes värdelöst att inte kunna diskutera det man sett (dum dator) och dels för att jag inte vill att det ska ta slut.
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion
 
Inlägg: 219
Blev medlem: 18 sep 2004
Ort: Höör på den då.

Inläggav Binchy » tis aug 16, 2005 10:35

Älskar att de i Whedonverse vågar ta livet av en älskad person. Hatar att de tar livet av Fred. Knox - Grrr! Han verkar inte ha älskat personen Fred, bara hennes utseende, om han kan låta Illyria förinta allt som var Fred och använda hennes kropp som ett skal.

Hålet genom jorden är faschinerande. Undrar vad som händer om man trillar ner i det, stannar man i jordens centrum där gravitationen är som starkast, tro? Man kan ju inte börja falla utåt andra hållet...

Stackars Gunn, när han får reda på att han har varit en viktig länk i att få Illyria till labet, och därmed varit med om att döda Fred.

Amy Acker är verkligen duktig, som kan spela två så helt olika personligheter.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » tis aug 16, 2005 11:06

Binchy skrev:Hålet genom jorden är faschinerande. Undrar vad som händer om man trillar ner i det, stannar man i jordens centrum där gravitationen är som starkast, tro? Man kan ju inte börja falla utåt andra hållet...


<amatörfysiker>Beror på. Om vi bortser från att jordens inre är flytande sten och att man skulle bli stekt innan man hinner en mil, skulle man i fritt fall accelerera hela vägen till mitten, varefter man tack vare tröghetslagen fortsätter upp på andra sidan med motsvarande retardation (insaktning) tills man stannar på exakt samma höjd som man började falla från. Om då ingen grabbar tag i en där börjar man förstås falla igen... och sådär kommer man att pendla ett tag - för evigt, om hålet är lufttomt. Är det luft i hålet kommer ju friktionen förr eller senare att bromsa upp en, pendlingarna blir kortare och kortare tills man stannar i mitten och blir hängande där. Då kan någon slänga ner ett (långt) rep och fira opp en. "Hur var det?" "Rätt enformigt, faktiskt."</amatörfysiker>
(Detta enligt badrumsboken "Bara fem minuter" som innehåller en massa såna här frågor - typ "Vad händer om en bil som färdas i ljusets hastighet slår på strålkastarna?")
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Zaxx » tis aug 16, 2005 12:57

Det är underbart att se hur Amy ändrar sig från Fred till Illyria sådär.. riktigt bra skådespelerska faktiskt.

Varför är hon inte med i "storfilmer" ?
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Eisa » fre nov 04, 2005 0:08

oerhört starkt avsnitt, speciellt med scenen då fred sjunger och lorne hör det. hans blick och allt som händer efteråt...

och stackars wes! jag är mållös och finner inte ord.
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav Nyx » fre nov 04, 2005 14:26

Såja! *klappar Eisa på ryggen. Du vet hur det är i Whedonverse. Det kommer iallafall inte att bli bättre. Men visst var det hårt att komma så här långt i tittandet. Jag hade ännu inte hämtat mig efter You're Welcome. :cry:

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Eisa » fre nov 04, 2005 14:46

Nyx skrev:Såja! *klappar Eisa på ryggen. Du vet hur det är i Whedonverse. Det kommer iallafall inte att bli bättre. Men visst var det hårt att komma så här långt i tittandet. Jag hade ännu inte hämtat mig efter You're Welcome. :cry:


men det är så bitterljuvt, det är som att drömma den svartaste mardröm samtidigt som man befinner sig i den vackraste dröm.
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav A bear » tis dec 13, 2005 0:30

Såg precis detta med kommentarsspår för första gången. Inte det bästa kommentarsspåret i DVD-historien, trots både Joss och Alexis. Men men men. Jag hoppade av lycka när jag fick bekräftat att Joss snott "Deeper Well" från Emmylou Harris-låten med samma titel. Karln har fan bra smak i nästan allt. Och katten vet om inte texten känns lite smått Angel-mässig också. Men det kanske är eftertolkning.

F ö är scenen där Fred upptäcker att hon inte minns vem Feigenbaum är något av det sorgligaste i hela Buffyverse. Och BadassLorne har vi fått se alldeles för lite av.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Lipton » tis dec 13, 2005 18:20

Texten var väldigt angel lik. Solen som bränner, tro hop och kärlek, blod, törst, raseri, månen och natten, helig gral.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Forever Chosen » ons mar 01, 2006 1:20

Det är bara att ta och hålla med alla kloka människor som skrivit i den här tråden. Ett genialt och berörande avsnitt.

jag tycker så oerhört synd om Wes, när han äntligen får sin Fred så slås allt i spillror :(
Användarvisningsbild
Forever Chosen
Scooby
 
Inlägg: 503
Blev medlem: 21 feb 2006
Ort: Solna

Inläggav merl » ons mar 08, 2006 23:40

Jävlar vilket avsnitt!

Blev lite besviken först, spoilad som jag är visste jag att Fred skulle dö. Och redan i första scenen inser jag att det kommer att ske i det här avsnittet. Flashback till när Fred ska flytta till LA, och senare när Fred kysser Wes får jag bekräftat vad som ska ske. Så lite besviken på mig själv och känner mig lurad till en början. Men sen griper storyn tag i mig och det blir faktiskt ännu sorgligare när man är säker på hur det kommer sluta.

Fick en chock när Wes skjuter advokaten i benet, liksom när Lorne knockar Eve - det var nästan mer oväntat.

Gillar problematiken rädda Fred eller offra mänskligheten. Den typen av problem tycker jag alltid är intressant. Är det rätt att offra en person för att rädda flera? Och i så fall spelar det roll vem man offrar, är det mer okej att offra en okänd person än någon man älskar? Angel verkar vara beredd att offra mänskligheten för att rädda Fred, som han älskar, men inser ändå att det inte går.

Wes och Freds scener är gripande. Wes som äntligen får flickan han älskar bara för att mista henne.
Användarvisningsbild
merl
Scooby
 
Inlägg: 684
Blev medlem: 26 feb 2006
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » mån mar 13, 2006 15:24

Två små funderingar apropå detta:

1. (spoilers fram till 5x17) Hur kommer Angel och Spike in i Lindseys lägenhet? Han är ju inte död, bara... eh... bortrest?

2. Snyggt litet citat:
GROO... ÄH, FÖRLÅT, DROGYN: The power to draw back Illyria lies in there. It requires a champion who has traveled from where it lies to where it belongs.
ANGEL: You got two of those right here.

Frågade man Angel rakt på sak i ett lugnt ögonblick vad han tycker om Spike skulle han säkert hålla fast vid allt han sagt om honom tidigare under säsongen. Men när det verkligen gäller vet han mycket väl var Spike står. Rätt stor grej egentligen.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Ai » mån mar 13, 2006 15:41

Appropås "1."

Är Lindsey verkligen helt mänsklig nu för tiden då? Och om det är Eve's lägenhet - är hon?

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Binchy » mån mar 13, 2006 16:49

Skänker inte Wolfram&Hart-medarbetare sin själ till djävulen, eller The Senior Partners, när de blir fastanställda? Deras anställningskontrakt sträcker ju sig långt efter döden i alla fall... Utan själ är man ju inte riktigt mänsklig.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » mån mar 13, 2006 16:59

Binchy skrev:Skänker inte Wolfram&Hart-medarbetare sin själ till djävulen, eller The Senior Partners, när de blir fastanställda? Deras anställningskontrakt sträcker ju sig långt efter döden i alla fall... Utan själ är man ju inte riktigt mänsklig.

Angel kommer inte in vare sig till Lindsey eller Lilah tidigare i serien...

Och exakt vad Lindsey är blir väl aldrig helt utrett. Men Buffy är ju inte heller helt mänsklig, och där behövs ju ändå en inbjudan...?
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Ai » mån mar 13, 2006 17:35

A bear skrev:
Binchy skrev:Skänker inte Wolfram&Hart-medarbetare sin själ till djävulen, eller The Senior Partners, när de blir fastanställda? Deras anställningskontrakt sträcker ju sig långt efter döden i alla fall... Utan själ är man ju inte riktigt mänsklig.

Angel kommer inte in vare sig till Lindsey eller Lilah tidigare i serien...

Och exakt vad Lindsey är blir väl aldrig helt utrett. Men Buffy är ju inte heller helt mänsklig, och där behövs ju ändå en inbjudan...?


Å andra sidan bor Buffy alltid med nån annan när vi "träffar" henne. På Ravello Drive bor ju både Joyce och Dawn också. I Stevenson Hall bor Willow också. Under Freshman bodde hon med Shiela (hette hon va?) som inte var mänsklig - och då kom ju Sunday's gäng in hur som helst.... Huh. Det kom jag just på!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav noike » mån mar 13, 2006 17:49

(även spoiler för buffy s4)
Ai skrev:Å andra sidan bor Buffy alltid med nån annan när vi "träffar" henne. På Ravello Drive bor ju både Joyce och Dawn också. I Stevenson Hall bor Willow också. Under Freshman bodde hon med Shiela (hette hon va?) som inte var mänsklig - och då kom ju Sunday's gäng in hur som helst.... Huh. Det kom jag just på!


Fast samtidigt har vi fått det ihamrat att man måste bo där, inte bara sova. Vi har väl inte riktigt fått veta hur lång tid en person behöver sova där för att det ska bli ens hem. Sedan har vi Billy som Angel inte kunde komma in hos trots att han var demoniserad.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Ai » mån mar 13, 2006 18:07

noike skrev:(även spoiler för buffy s4)
Ai skrev:Å andra sidan bor Buffy alltid med nån annan när vi "träffar" henne. På Ravello Drive bor ju både Joyce och Dawn också. I Stevenson Hall bor Willow också. Under Freshman bodde hon med Shiela (hette hon va?) som inte var mänsklig - och då kom ju Sunday's gäng in hur som helst.... Huh. Det kom jag just på!


Fast samtidigt har vi fått det ihamrat att man måste bo där, inte bara sova. Vi har väl inte riktigt fått veta hur lång tid en person behöver sova där för att det ska bli ens hem. Sedan har vi Billy som Angel inte kunde komma in hos trots att han var demoniserad.


Fast var inte Billy hemma hos sin morbror/farbror - politikern?

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav merl » tis mar 14, 2006 9:16

A bear skrev:Två små funderingar apropå detta:

1. (spoilers fram till 5x17)
Hur kommer Angel och Spike in i Lindseys lägenhet? Han är ju inte död, bara... eh... bortrest?


Jo, Lindsey är ju "bortrest", men han är väl inte i den här dimensionen? Och det kanske gör att han räknas som död i det här fallet i och med att han är i en annan dimension. Man kan vidare anta att Eve inte bor där vanligtvis, utan bara den senaste tiden. Så det är inte hennes hem.
Audaces fortuna juvat.
Användarvisningsbild
merl
Scooby
 
Inlägg: 684
Blev medlem: 26 feb 2006
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron