1x11 Trash

Här kan du prata om Säsong 1 av Firefly.

Skräp?

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
3
17%
7
1
6%
8
4
22%
9
3
17%
10
7
39%
 
Antal röster : 18

1x11 Trash

Inläggav Emily » fre dec 10, 2004 18:30

Naked Mal sitting on the rock and saying "Yeah. That went well"
Bra början. Man blir direkt intresserad.

Saffron/Bridget/Yolanda är tillbaka. Fint scen när dom båda tog vapen och började slå varandra.

Mal var så roligt när han var naken och arg på Saffron.

Jayne när han är på undersökningsbordet och Simon är lite hotande
Jayne: Anybody there?
River tittar in
Jayne: Anyone else?

Och Rivers underbar replik: I can kill you with my brain
:D

omröstings greg var för svårt, nån annan får fixa den...
Angelus: Violate our women!
Användarvisningsbild
Emily
Minion
 
Inlägg: 140
Blev medlem: 19 apr 2004
Ort: Västerås

Inläggav A bear » tor jun 09, 2005 21:03

Mal är naken. Varför är Mal naken? Mal, sluta vara naken.

WASH: I didn't know he was Jewish!


Småbra avsnitt. Mrs Reynolds fortsätter att vara kul, men lite väl förutsägbar. VEM kunde anat att hon skulle försöka vända på steken i slutet... och capern var väl sisådär.

Dagens kinescitat lyder:
MAL: Holy testicle Tuesday.

Förresten, med all kinesiska som pratas överallt och står skrivet på väggar överallt ser man förvånansvärt få... kineser.

Dagens Jaynecitat lyder:
JAYNE: Captain says you're to stay put. Doesn't want you runnin' afoul of his blushin' psychotic bride. She figures out who you are, she'll turn you in 'fore you can... say... "don't turn me in, lady".


Och River fortsätter bli allt kusligare.
Also, I can kill you with my brain.

Jayne skrattar inte. Jag förstår honom. Synd att de väl antagligen inte kommer att hinna spinna ut den storyn på de... huu... tre avsnitt som återstår.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Zaxx » tis jun 14, 2005 23:37

Ännu bättre avsnitt nu.. Wiie!
Kanske är för att jag tjuvkollat och sett att det inte var lika många inlägg i denna tråden innan jag såg avsnittet.

Gillat twist grejen på slutet med Inara bäst. Det var ju det som gjorde hela avsnittet faktiskt. Gillade även sista "turnen" som Yalabalayana gjorde i skytteln. :D

Great!
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Yog-Sothoth » fre aug 05, 2005 17:53

Hittade en konstig goof i det här avsnittet... precis när Jayne står på Serenity och lyfts upp mot containern för att modifiera den ser man en datorskärm åka förbi i förgrunden, med vad som ser ut att vara "Lägg till ny maskinvara" i Windows 2000. :)

Datorgrafiken man har sett i övrigt i serien ser ju bra ut, så detta var en fånig miss, i och med att skärmen som syntes var såpass stor.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Rombat » fre aug 05, 2005 18:28

Yog-Sothoth skrev:Hittade en konstig goof i det här avsnittet... precis när Jayne står på Serenity och lyfts upp mot containern för att modifiera den ser man en datorskärm åka förbi i förgrunden, med vad som ser ut att vara "Lägg till ny maskinvara" i Windows 2000. :)

Datorgrafiken man har sett i övrigt i serien ser ju bra ut, så detta var en fånig miss, i och med att skärmen som syntes var såpass stor.


Jag tror personligen att Bill Gates har kontroll även om 500 år. Eller om han bara har kontroll över sopcontainermjukvara då.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Yog-Sothoth » fre aug 05, 2005 18:54

Rombat skrev:
Yog-Sothoth skrev:Hittade en konstig goof i det här avsnittet... precis när Jayne står på Serenity och lyfts upp mot containern för att modifiera den ser man en datorskärm åka förbi i förgrunden, med vad som ser ut att vara "Lägg till ny maskinvara" i Windows 2000. :)

Datorgrafiken man har sett i övrigt i serien ser ju bra ut, så detta var en fånig miss, i och med att skärmen som syntes var såpass stor.


Jag tror personligen att Bill Gates har kontroll även om 500 år. Eller om han bara har kontroll över sopcontainermjukvara då.

Haha... du menar att det inte var en goof utan en medveten diss mot Microsoft? Kul i så fall.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Rombat » fre aug 05, 2005 21:08

Yog-Sothoth skrev:
Rombat skrev:
Yog-Sothoth skrev:Hittade en konstig goof i det här avsnittet... precis när Jayne står på Serenity och lyfts upp mot containern för att modifiera den ser man en datorskärm åka förbi i förgrunden, med vad som ser ut att vara "Lägg till ny maskinvara" i Windows 2000. :)

Datorgrafiken man har sett i övrigt i serien ser ju bra ut, så detta var en fånig miss, i och med att skärmen som syntes var såpass stor.


Jag tror personligen att Bill Gates har kontroll även om 500 år. Eller om han bara har kontroll över sopcontainermjukvara då.

Haha... du menar att det inte var en goof utan en medveten diss mot Microsoft? Kul i så fall.

Jag vet faktiskt inte vilket det är, men det syns ju så pass tydligt att det måste vara medvetet. Undrar om det verkligen är en skärm eller bara bilden av en skärm, inlagd som goof.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Lipton » fre sep 16, 2005 6:29

Det här var inte lika bra som de tidigare avsnitten, ganska få roliga repliker och dessutom så finner jag den här patologiska bruden tråkig. Det var inte särskilt spännande heller. Synd.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Kirko » tor nov 17, 2005 11:23

Nej, detta var inte lika bra som War Stories. Att Saffron inte var att lite på lärde vi oss ju för flera avsnitt sedan. Dock var sättet hon kom tillbaka på roligt.

Bäst med det här avsnittet är sjukrumsscenen inne på Serenity (och Inara vid containern. Herregud, så snygg!)

"I can kill you with my brain"... Ja, då River inte har några som helst problem med att hantera en pistol utan att titta tvekar jag inte en sekund på det påståendet. Eller så har hon bara underbart skön humor!
Bite me!
Användarvisningsbild
Kirko
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 29 apr 2005
Ort: Stockholm (nuförtiden)

Inläggav Dasse » lör nov 19, 2005 14:15

läcker början.. med en naken MAL! :eek:
Hehe.. sjukt det där med windowsskärmen.. såg fan inte det annars.
helt okey avsnitt men långt ifrån bäst!

lite skoj fanns det:


JAYNE
Well, I say as a rule that girlfolk ain't to be trusted.

RIVER
Jayne is a girl's name


SAFFRAN
They set on me at Parth, these awful men...
MAL
That wasn't me, though. I don't know those men...
SAFFRAN
They said they wanted ransom, but they... they sold me... to slavers...
MAL
Also unknown to me...


DURRAN
How long have you been with him?
MAL
Oh we're not together.
SAFFRON
He's my husband.
MAL
Well who in the damn galaxy isn't?

PS. ja är en väldans lättroad människa.. ;)
------
Frogs are damn cute
--------------
Dasse
Demon Fodder
 
Inlägg: 48
Blev medlem: 22 sep 2004
Ort: Västerås

Inläggav Binchy » tor jan 05, 2006 20:22

Good beginning. Lite manlig fägring skadar ju aldrig... Myyyycket hud.

Blev lite fundersam under programmet över hur katten de kan lita på Saffron/Bridget/Yolanda. Men de har ju ett kort i rockärmen (eller i slöjan). Härlig scen när Inara stänger skräplådan med henne i. You had it coming!!!

Nån som blev förvånad när Den Eviga Frun var gift även med killen med Lassitern? Hon är inte så slipad hela tiden dock. Slarvigt av henne att säga Mals namn innan de ens blivit presenterade för varandra...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Binchy » fre mar 03, 2006 22:53

Hallåååå-å! Är det bara jag som ser Firefly nuförtiden? Har ju snart två poster i rad på varenda avsnittstråd här.


"Good day!" You can say that again. Naked Nathan, not that ugly...OCh Wash' min är ju obetalbar. Kaylee verkar vara den som tar det mest naturligt att kaptenen plötsligt är spritt språngande naken...

Såg nu på dvdn att det här avsnittet aldrig sändes. Kan det möjligen ha något att göra med all the male nudeness?

Ghaaa! Bara tre avsnitt kvar! Fast sedan har jag en massa extramaterial som var borttaget på mina brända skivor, att se. Goodie goodie. Och sedan får jag nog ta mig en marathon-omgång av Angel, har ju kört Buffy och Firefly nu. Kan ju inte låta maken få tillgång till dvd-spelaren...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Ai » fre mar 03, 2006 22:57

Det verkar som du är ensam om din omtitt av serien, men vi läser! Så mulna inte ihop på oss (för jag antar att jag inte är ensam) - vi älskar att du skriver!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav noike » fre mar 03, 2006 22:59

Binchy skrev:Såg nu på dvdn att det här avsnittet aldrig sändes. Kan det möjligen ha något att göra med all the male nudeness?


Nej, tyvärr handlade det mer om att ingen ser på tv klockan 21:00 på en fredag i USA.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Binchy » fre mar 03, 2006 23:46

noike skrev:
Binchy skrev:Såg nu på dvdn att det här avsnittet aldrig sändes. Kan det möjligen ha något att göra med all the male nudeness?


Nej, tyvärr handlade det mer om att ingen ser på tv klockan 21:00 på en fredag i USA.


Nej, jag visste väl att det inte var så. VILLE de inte ha Firefly, eller? Den är ju såååå grym!!! Joss är ju ett geni, om man fick honom att göra en tv-serie åt sig så borde man väl vara själaglad.

Och sluta skriva bara för att ingen annan skriver, det skulle jag aldrig göra. Keeping on. On to the next tråd...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav CheeseGuy » fre mar 03, 2006 23:59

Binchy skrev:Nej, jag visste väl att det inte var så. VILLE de inte ha Firefly, eller? Den är ju såååå grym!!! Joss är ju ett geni, om man fick honom att göra en tv-serie åt sig så borde man väl vara själaglad.

Precis, de ville inte ha den. Först lät de Joss göra en serie, sen märkte de att den inte passade dem.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Binchy » lör mar 04, 2006 0:03

CheeseGuy skrev:
Binchy skrev:Nej, jag visste väl att det inte var så. VILLE de inte ha Firefly, eller? Den är ju såååå grym!!! Joss är ju ett geni, om man fick honom att göra en tv-serie åt sig så borde man väl vara själaglad.

Precis, de ville inte ha den. Först lät de Joss göra en serie, sen märkte de att den inte passade dem.


Kunde de inte sålt den till någon? Serien följer ju (den riktiga) piloten precis. Fast å andra sidan ville de ju inte ha den heller...

Stupid FOX!!!!!!!!
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav fripp21 » lör mar 04, 2006 13:27

Binchy skrev:Hallåååå-å! Är det bara jag som ser Firefly nuförtiden? Har ju snart två poster i rad på varenda avsnittstråd här.


Håll ut Binchy! Det är så trevligt när någon skriver i Firefly-tråden. Det finns fler som ser Firefly var så säker. Mina systrar ser just nu. Den yngsta mei-mei skickade ett sms häromdan "Vi är fast. Firefly är suveränt. Blir ett par avsnitt varje kväll."

Den andra mei-mei började titta lite senare. De har sett sex avsnitt och har inte drabbats än. Framme vid Safe har de sett sex av 14 avsnitt, men bara två av de åtta bästa! I alla fall enligt min mening.

Jag tror tyvärr inte att de kommer skriva i detta forum. Jag har inte rekryterat dem.

Det är trist att skriva om avsnitten och inte få någon respons...
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Garim » tis mar 28, 2006 12:36

Rombat skrev:
Yog-Sothoth skrev:Hittade en konstig goof i det här avsnittet... precis när Jayne står på Serenity och lyfts upp mot containern för att modifiera den ser man en datorskärm åka förbi i förgrunden, med vad som ser ut att vara "Lägg till ny maskinvara" i Windows 2000. :)

Datorgrafiken man har sett i övrigt i serien ser ju bra ut, så detta var en fånig miss, i och med att skärmen som syntes var såpass stor.


Jag tror personligen att Bill Gates har kontroll även om 500 år. Eller om han bara har kontroll över sopcontainermjukvara då.


Microsoft + Wal-Mart + Coca-Cola går samman någongång under de kommande 500 åren, men byter namn till ... Blue Sun Corporation ;)

Detta är helt klart ett bra avsnitt, inte ett av de bästa, men ett riktigt bra avsnitt, med ett av mina absoluta favorit-citat (Gissa vilket :P)

Och jag ser om Firefly-avsnitt ofta. Har konverterat mina söner och min brorsa och en kompis, så det finns alltid någon att diskutera/se Firefly med :)
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav fripp21 » tis mar 28, 2006 14:13

Garim skrev:Detta är helt klart ett bra avsnitt, inte ett av de bästa, men ett riktigt bra avsnitt, med ett av mina absoluta favorit-citat (Gissa vilket :P)


Mal: Yep... That went well.


Kanske? Det är ett favorit-citat, men absoluta favorit-citat? :?
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Ai » tis mar 28, 2006 14:19

Min gissning är:

River: Also...I can kill you with my brain.


:D



Är det Trash? Kommer inte ihåg....

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav fripp21 » tis mar 28, 2006 14:28

:oops:
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Garim » tis mar 28, 2006 14:37

Ai skrev:Är det Trash? Kommer inte ihåg....


Det är Trash. Helt säker på det. Jayne blir ju skadad då han och Kaylee ska programmera om sopcontainern. Strax innan det berättade River för Simon om att Jayne var rädd, för att de skulle få veta vad han gjorde på Ariel...
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav fripp21 » tis mar 28, 2006 14:52

For all students of the wonderful world of quotes:
http://twiztv.com/scripts/firefly/
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Garim » ons mar 29, 2006 22:24

Bilder!

Bild

Bild
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Ai » ons mar 29, 2006 23:33

Garim skrev:Bild


Alexis?

Tre gånger har jag hajjat till och funderat vad Wesley gjort i Firefly som jag missat innan jag fått ordning på hjärnan....

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Garim » ons mar 29, 2006 23:35

Det där är inte Alexis! Allvarligt, tycker du han är lik?
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Ai » ons mar 29, 2006 23:41

Garim skrev:Det där är inte Alexis! Allvarligt, tycker du han är lik?


Jag vet att det inte är han och han är inte ett dugg lik egentligen - men just på den där bilden.... Jag har nån bild på näthinnan från sista säsongen Angel...

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Garim » lör apr 08, 2006 18:50

Hittade en grej när jag såg om detta. 22.47 in i avsnittet tittar YoSaffBridge ut genom fönstret från Durrans ö, där de håller på att stjäla Lassitern.

När hon tittar ut ser man två skepp som flyger förbi, ett av dem ser misstänkt ut ett som figurerar senare i serien, nämligen:

Jubal Early's skepp. Och han säger ju också i OiS att han har förföljt dem sedan Ariel. Älskar sånt här!
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Ai » lör apr 08, 2006 19:39

Garim skrev:När hon tittar ut ser man två skepp som flyger förbi, ett av dem ser misstänkt ut ett som figurerar senare i serien, nämligen:

Jubal Early's skepp. Och han säger ju också i OiS att han har förföljt dem sedan Ariel. Älskar sånt här!


:eek:

*river fram Firefly-boxen*

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Nästa

Återgå till Firefly Säsong 1



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron