19%
39%
19%
8%

Antal röster : 36

Inläggav Mr Chase » mån maj 17, 2004 3:43

Mr Chase is behaving badly once again:

48. Bad Girls

This episode really lets the season arc take off in a new and quite disturbing direction, and I mean disturbing in a good Whedonesque kind of way. There was a deeper reason for bringing in the Faith character other than to let Buffy have a new sidekick. So Willow, who is feeling a bit left out, really has nothing to worry about in that regard.

At times Buffy has allowed herself, to the despair of Giles, behave a little wickedly but Faith brings out the worst in her. Faith is a slayer with no inhibitions and that can be very dangerous indeed. It makes you wonder why she was even selected for slayerhood anyway. Kendra was nothing like that. The Watcher's Council *really* has to revise its recruiting processes but I don't hold much hope there, especially after they sent a new watcher, who's still wet behind the ears, to Sunnydale. But more on him later.

Faith lures Buffy into reckless behaviour and they both start living on the wild side. At first Buffy feels liberated but it soon turns into tragedy when Faith accidentally kills a human (the Deputy Mayor). Even before that Buffy felt a bit uneasy about the whole action-without-thinking deal and she freaks after Faith's killing. But Faith says that she doesn't care, or at least that's what she talks herself into believing, and this is where the two slayers part ways.

Buffy has always been careful not to kill humans (remember how devastated she was when she thought that she'd killed Ted, who luckily turned out to be a robot). But Faith lives on the assumption that a slayer has to have certain privileges and that murder can be excused if the circumstances so permit. When she rejects Buffy's offer of help she also rejects the morality that underpins true slayerhood -- she in effect makes her amorality the slayer norm for herself. It is all a convenient way of not dealing with the issue at hand. She's repressing her guilt and fear. The scene when she tries to wash her shirt surely has Lady Macbeth overtones ("Out out, damned spot"). If this goes on for too long we will have a very scary rogue slayer to deal with, someone who has crossed the line to become a sociopath. It is a very interesting development but I feel a bit sad since I really like the Faith character and wish the best for her.

I think that Buffy was acting far too out of character here, with cutting classes and especially with the breaking-and-entering into the weapons store. At this juncture she really should know better. The sad thing is that if she had, then perhaps that unfortunate Faith killing might never have taken place.

The episode also marks the first appearance of Wesley Wyndham-Pryce, the new watcher sent to replace Giles. He's a snotty British twit and the first impressions of him are not good for either the viewers or the Scooby gang.
Buffy: "Is he evil?"
Giles: "Not in the strictest sense."

While he's pretty knowledgeable in matters theoretical he's very inept at practical things. It makes you wonder why the Watcher's Council sends such an inexperienced guy to handle not just one but two active slayers, and on a hellmouth no less.
Wesley: "I have, in fact, faced two vampires myself. Under controlled circumstances, of course."
Giles: "Well, no danger of finding those here."
Wesley: "Vampires?"
Giles: "Controlled circumstances."

Wesley is of course a royal pain in the butt and a real wimp when facing a demon. He also can't fight and that's maybe normal for watchers but how is it that Giles, the occasional knocking off the head notwithstanding, can? Joss Whedon's original stage direction for Wes was "He thinks he's Sean Connery but he's actually George Lazenby". Even if that is a tad unfair on Mr Lazenby it says it all.

To be fair on Wesley he's not that different from Giles when we first saw him in season one. Giles has since developed more than a watcher's care for his slayer and now that the bonds of watcherhood have been lifted from him he doesn't bother to hide it anymore. But you can still see a young Giles (post-Ripper obviously) in Wesley so there's probably hope for him as well. That point is driven home with the hilarious scene when we see Giles and Wes simultaneously taking off their glasses to clean them. But for now there's definitely no trust between Wes and the others. He's not privy to information about Angel's true identity and they're not sharing anything else voluntarily.

Monster of the week this time was Balthazar, an extremely obese demon that would give Jabba the Hutt a run for his money. Actually he resembles the fat vampire Pearl from the movie "Blade" which was released a year prior to the airing of this episode. Balthazar is presumed dead in the beginning, so where does he come from? His bloated form would make it hart near impossible to move him around. In the end he's toast (literally!) but not before he can warn Buffy about the coming doom precipitated by another.

That another is of course Richard Wilkins III, the Mayor of Sunnydale. He gets to have his "dedication" in this episode and that makes him invulnerable for the hundred days that's left until his Ascension. Can anyone spell season finale?

One thing that bothers me and that is never explained is why the Mayor's deputy showed up when he did. He's seemed uncomfortable with working for the Mayor and chances are that he was trying to pass on information to the slayers. It was also on his watch that one of Balthazar's Eliminati vampires could sneak into the Mayor's office and hide in the liquor cabinet before attacking. Now we'll never know!

Xander's quiet coolness from "The Zeppo" when confronted with snide remarks from Cordelia was a passing thing, I'm sorry to say. And could they please stop that silly hostility between them. It's not even funny, it's just painful to watch!

And Willow calls herself a Wicca, not a witch, which is a bit strange since Wicca is more of a "religion" (I use this term loosely here) than a practicing witchcraft. There might be a reason for this, but I'm not sure.

There was not room for too many funny lines since it's a very serious piece but this one from Giles cracked me up.
Balthazar: "You know what I want."
Giles: "If it's for me to scrub those hard-to-reach areas, I'd like to request you kill me now."
Rupert Giles: "I'll be back in the Middle Ages."
Miss Calendar: "Did you ever leave?"
Användarvisningsbild
Mr Chase
Zeppo

Inläggav Koala » sön sep 19, 2004 15:46

Jag gillar detta avsnitt halvt. Fast ändå jo. Eller nä.. Eller jo.. Ell.. 8.
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby

Inläggav Angelus » fre dec 17, 2004 22:35

ja en evil lite halv bitchig buffu...PERFEKT!!!!! + glömmer alldrig "Hi's name is Angel" så jävla bra! 10 points
"me, myself and my lvl 60"
Användarvisningsbild
Angelus
Minion

Inläggav Binchy » lör jan 08, 2005 11:58

Bra avsnitt.

Spoiler nästa avsnitt
Gillar när Wesley presenterar sig för Cordy. "And you teach psychology". Och när han får reda på att hon är elev så drar han snabbt tillbaka sin hand, undrar vilka orena små tankar han hade i sitt huvud?(Sorry, blidde fel citat för fel avsnitt, därav spoilemarkeringen. Tack Bender.)

Buffy: I hate it when they drown me.

Wesley: What is that thing?
Giles: That would be your demon. You know, the dead one?

Lite edits, fel citat.
Senast redigerad av Binchy fre mar 03, 2006 19:59, redigerad totalt 1 gång.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav xAMNESIAx » tis feb 01, 2005 18:34

Bra, och framför allt viktigt avsnitt. Wesley äger såklart, han gör en lysande instats. Scenen när han och Giles torkar glasögonen är helt underbar. Måste även nämna Wilkins och Tricks personkemi, den är faktist utomordentligt bra. Bästa "bad guys" sedan Spike och Dru.
Orkar inte skriva någon ingående rescention, men ett bra avsnitt som håller S3 standard.

7/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion

Inläggav Gordo » sön feb 13, 2005 23:03

is he evil?

Again with the grunting

och mycket annat roligt som redan nämnts..

Jag tycker att det här avsnittet är bra, roligt att se en annan sida av Buffy och de flesta scener med Wes är lysande!
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika

Inläggav Binchy » sön feb 13, 2005 23:16

Damn, Mr Gordo, har du sett hela tredje säsongen på en dag. Fast, å andra sidan, det vore du antagligen inte den förste att göra här, gör man bara ingenting onödig under dagen ;) , som att laga mat, jobba, gå på toa, mata katten, så är det ju inga problem att se en säsong per dag. Känner mig plötsligt väldigt senfärdig och slö, det tog ju mig en hel månad att ta mig igenom SuperBuffyBoxen första gången.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav noike » sön feb 13, 2005 23:19

Tycker det här är viktigt nog att tas upp igen: scenen där Buffy och Faith danser till Curve inne i the Bronze. Curve!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav caffeineaddict » sön feb 13, 2005 23:52

Binchy skrev:det tog ju mig en hel månad att ta mig igenom SuperBuffyBoxen första gången.

Öhm, det skulle nog de flesta definiera som väldigt bra jobbat. Jag menar, jag gick ju verkligen in för att klara av den snabbt och det tog ändå 18 dagar. 144 avsnitt på en månad är banne mig imponerande (eller psykotiskt, beroende på vilken synvinkel man har. Men imponerande om man är jag).

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Binchy » mån feb 14, 2005 0:07

:D Hihi, caffe är imponerad av lilla mig. :D

Jag hade kanske också klarat det på 18 dagar, om inte min man blivit vansinnig på all Buffy som plötsligt visades jämt (stupid him :evil: ). Så jag såg bara Buffy under dagarna när han inte var hemma.

Jag kom ju in på tanken att om man kan se en säsong på en dag, då kan man ju se hela serien på en vecka, såvida man klarar sig så länge utan mat (eller har tillgång till pizzahemkörning). Men då är man nog verkligen psykotisk efteråt, och ser vampyrer i varje vrå. Nej, 4,8 avsnitt per dag (snitt vid genomtitt på en månad) är nog rätt lagom.

Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Tob » mån feb 14, 2005 0:15

För att försvinna helt ut i Off topic snacket så är det jag är mest imponerad över är Johannhas (stavning?) sträcktittningen av Angel. Hon sträcksåg väl i princip hela säsong 3 och 4, på en sådär 36 timmar.

Det var imponerande!
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Gordo » mån feb 14, 2005 8:38

Binchy skrev:Damn, Mr Gordo, har du sett hela tredje säsongen på en dag. Fast, å andra sidan, det vore du antagligen inte den förste att göra här, gör man bara ingenting onödig under dagen ;) , som att laga mat, jobba, gå på toa, mata katten, så är det ju inga problem att se en säsong per dag. Känner mig plötsligt väldigt senfärdig och slö, det tog ju mig en hel månad att ta mig igenom SuperBuffyBoxen första gången.

Såg intee riktigt hela säsongen, bara nästan ;) Kommer faktiskt inte ihåg hur lång tid det tog för mig att se alla aäsonger när boxen kom. Jag var mitt uppe i uppsatsarbete så jag hade ganska mycket tid över. Jag satt både dagar och nätter kom jag ihåg i alla fall och jag tror att jag klarat av alla avsnitt på under två veckor!
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika

Inläggav A bear » mån jun 27, 2005 11:53

Faith is in da house.

WILLOW: Oh! I can help. Chemistry's easy. It's a lot like witchcraft, only less newt.

Sen gillar jag Balthazar. Ännu en demon som frångår det klassiska högtidliga evil overlord-snacket.
Vincent made a noble effort. Man to man, as befits a true warrior. He had courage... He had honor... AND I HAVE JACK TO SHOW FOR IT!

Och så Wesley förstås. I sitt första avsnitt är han rätt komisk. Han är verkligen s1-Giles i kubik...
BUFFY: Is he evil?
WESLEY: Evil?
BUFFY: The last one was evil.
WESLEY: Oh, yes. Gwendolyn Post. We all heard. No. Mr. Giles has checked my credentials rather thoroughly and phoned the Council, but I'm glad to see you're on the ball as well. A good Slayer is a cautious Slayer. BUFFY: Is he evil?
GILES: Not in the strictest sense.

...vilket förstås ger många chanser för Tony Head att spela överlägsen, och det gör han helt briljant.
WESLEY: You're not helping.
GILES: I know. I feel just sick about it.

Wesley är nog det absolut sämsta val the council kunde ha gjort. Ung, oerfaren, snobbig, och den raka motsatsen till Faith på alla tänkbara sätt. Så i valet mellan att lyssna på Wesley och att lyssna på Faith, och med Giles upptagen av att vara ironisk och förorättad, blir det förstås Faith som blir Buffys nya mentor. Och det ÄR på tiden att Buffy släpper loss lite grann, även om det går till överdrift. Faith kan påverka Buffy eftersom Buffy är less på regler och bestämmelser, men det går inte åt andra hållet eftersom Faith inte litar på Buffy. And that way badness lies.

Ända sedan "Revelations" har det ju stått klart att Faith inte är helt pålitlig. Men det är ändå en olycka - slarv, men inte extremt slarv - som ger henne knuffen över linjen. Allan Finch sätter sin fot på fel ställe (troligtvis skulle han väl tjalla på borgmästaren) och stryker med. Faith blir först chockad och stänger sedan av.

Shakespeare i Whedonverse del 24, eller så: scenen där Faith står och försöker skrubba bort blodet från sina kläder är ju, som väl till och med sägs på kommentarsspåret, en liten MacBeth-passning. En inte helt oviktig detalj är kanske att den som gör det i pjäsen är Lady MacBeth - hon som uppmanar MacBeth till mord och vägrar skämmas för det, men som sedan går i sömnen och försöker gnida bort blodet från sina händer... och precis som Lady M. vägrar Faith ens medge möjligheten av att hon skulle ha handlat fel, men hennes blick strax efter dråpet säger en hel del...

Och så blir ju borgmästaren odödlig. Hurrom.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav Xanahti » tor aug 18, 2005 18:09

Väldigt bra avsnitt. Fast Balthazar var extremt löjlig, jag gapskrattade när jag fick se honom.:D
Faith börjar verkligen på att ge en gåshud, hon är så jäkla känslokall. Definitivt det mest skrämmande i denna episod.

Jag ger avsnittet en sjua.
-there's a heart beat pulse
That keeps on pumping some sunshine ray
Through a crack in the shutter
Or a sight of a light at the end of a tunnel
Still there's a feeling this world is using me
-Action this day, Queen
Användarvisningsbild
Xanahti
Minion

Inläggav dansdansdans » fre aug 19, 2005 12:48

jag tycker Balthazar var en dålig kombination av Jabba the Hutt och Yoda. (det med closer...........clooser) eh heh

så kom wesley ja... hum

curve är det något band man borde känna till eller är det bara att de dansar till den?
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion

Inläggav Bender » fre mar 03, 2006 19:43

Binchy skrev:Borttaget...

Det där kommer från avsnittet efter detta(Concequences) som jag precis sett! Väldigt rolig scen hur som helst, men det borde nog inte ligga i den här tråden?
Senast redigerad av Bender fre mar 03, 2006 20:12, redigerad totalt 1 gång.

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav Binchy » fre mar 03, 2006 19:56

Bender skrev:
Det där kommer från avsnittet efter detta(Concequences) som jag precis sett! Väldigt rolig scen hur som helst, men det borde nog inte ligga i den här tråden?

Oops, sorry! Ska genast spoilermärka det. Såg väl flera avsnitt i rad och kom inte ihåg exakt vilket citatet var ifrån.
Senast redigerad av Binchy fre mar 03, 2006 19:59, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Ai » fre mar 03, 2006 19:57

Glöm inte att spoilermarkera i citatena också. ;)

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Binchy » fre mar 03, 2006 20:00

Jag har helt tagit bort det ur det jag citerar, men jag kan väl inte ta bort det ur Benders citat?

Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav Bender » fre mar 03, 2006 20:14

Nu så Binchy! :)
Jag minns när jag läste om den där scenen i den här tråden och jag kunde inte alls komma på när den skulle ha varit.

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav Ai » fre mar 03, 2006 20:15

Nope - men han verkar ha fixat det iallafall.

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Binchy » fre mar 03, 2006 21:07

Goodie goodie! All is well that ends well...

Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav fripp21 » sön mar 12, 2006 23:29

"B"

Är ni vakna, barn? Jag såg för ovanlighetens skull två avsnitt i rad ikväll. Det visade sig vara ett bra par att se ihop. "Bad girls" och "Consequences".

Vi har en ny Watcher i staden, vår kära über-akademiker Wesley Wyndam-Pryce. Någon som kommer ihåg Mr. Giles i säsong 1, räck upp en hand... Men den som man genast får upp på näthinan är ju Lt Gorman. Den nye löjtnanten i Aliens. Samma sak, teoretisk utbildning, osäkerhet, vansinniga beslut...

Wesley:
Wesley: I have, in fact, faced two vampires myself. Under controlled circumstances, of course.

Gorman:
Ripley: How many drops is this for you, Lieutenant?
Gorman: Thirty eight... simulated.

OK, så vi har en ny Watcher. Jag embracar. Spelet mellan honnom och Mr. Giles kommer att bli kul. När Mr. Giles är överlägsen och dryg är han som roligast:
Wesley: (to Giles) You're not helping.
Giles: (dripping with sarcasm) No. I feel just sick about it.

Jag vet inte hur Mr. Wyndam-Pryce kommer försvinna ut ur serien, men jag hoppas att han kommer gå en hemsk död till mötes. Vilken fräckhet av the Council att skicka en akademiker för att ta över för veteranen, den battle-testade Mr. Giles. Ah, hatar ni inte alla dessa akademiker som kommer ut från skolan och tror att de kan nåt?

"Bad girls" i plural. En, två. Faith är inte direkt en favvis hos mig. Men det är klart hon har lite mer stake än Buffy. De gör det väldigt tydligt hur god Buffy är (var?), och hur vild Faith är. Faith är bara en fasad, hon har inte visat sitt ansikte ännu. Med tanke på vad som händer i nästa avsnitt så får vi bara vänta och se om hon är äkta eller ej. Än så länge så har jag i alla fall inte fått grepp på henne. Faith drar med sig Buffy i en våldsam dans. Buffy blir ju helt klart förförd. Frågan är om ett frö är sått? Buffy lärde sig att vill man ha måste man våga ta. Hon fångar snyggt kniven.
Buffy: Want... (walks to the case) take... (stops in front of it) have.

"Bad girls" är ett ganska ojämnt avsnitt tycker jag. Det sätter igång en ny story-arc, men det är inte ett toppen-avsnitt. Jag gillade dock demonen Balthazar, en lite annorlunda onding. Hela den scenen när Baltiz har fångat Mr. Giles och den andre är riktigt bra. Angels entre gav rysningar.
Balthazar: THERE IS ONE DEAL! YOU WILL DIE QUICKLY, OR YOU WILL DIE SLOWLY! THE MAN WHO HAS MY AMULET! WHAT IS HIS NAAAME?!
Angel: His name is Angel.

Det är alltid bra när Buffy och Angel slåss tillsammans. Angel är en favvis, men han är ju så eländigt vek som sig själv. Men under ytan lurar något spännande. Han är bra, helt enkelt. Det var lite synd att Wesley inte fick möta Angel med "the game face on". Han borde väl veta vi detta laget att Buffy's "pojkvän" är en un-dead, men det vore en bra scen att se.

Buffy har på sig den fina blå kappan igen! I like.

Felaktighet som jag tror det i alla fall. Xander kollar in vilka "colleges" Willow har kommit in på:
Xander: Harvard... Yale... Wesleyan... Some German Polytechnical
Institute whose name I, uh... (tries to read it) I can't pronounce.

Kan de menat ECOLE POLYTECH i Paris?? Men Joss då.

Jag ska nu gå och göra en kopp och sedan skriva något om nästa avsnitt.
Xander: And I'm highly caffeinated, and I'm trying to concentrate.

Betyg: Jag sätter numera inte betyg i omröstningen, men ett muntligt (!) betyg förtjänar ni allt. Ett något svagt avsnitt som för handlingen framåt. Inte dåligt, men ändå inte bland de bättre i säsong 3.
Senast redigerad av fripp21 mån mar 13, 2006 0:30, redigerad totalt 1 gång.
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas

Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby

Inläggav Ai » sön mar 12, 2006 23:45

Jag vill bara uttrycka min stora glädje över dina avsnittskritiker! Dom är suveräna!

Sen vet jag hur taskigt det här är - men jag kan inte låta bli:

[Spoiler för hela Angel the Series]Jag vet inte hur Mr. Wyndam-Pryce kommer försvinna ut ur serien, men jag hoppas att han kommer gå en hemsk död till mötes. Oh. My. God. Ibland önskar jag att folk hade elefantminne. Jag vill att fripp ska komma ihåg just det här ordvalet han hade efter att ha sett Not Fade Away...

När du sett allt så är du välkommen tillbaka till tråden och läsa under spoilermarkeringen! ;)

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Nyx » sön mar 12, 2006 23:47

Instämmer med Ai: Fripp rockar!

Ais spoilermarkering var exakt vad jag ville klippa ur och citera någon helt annanstans på detta forum! Great minds think alike... ;)

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch

Inläggav fripp21 » mån mar 13, 2006 0:32

Great and sadistic minds, that is...

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby

Inläggav Ai » mån mar 13, 2006 0:35

Yup. Sorry. Kaka? :lovebunny:

SockerConny

QaF 3x13

Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Nyx » mån mar 13, 2006 0:36

Ai skrev:Yup. Sorry. Kaka? :lovebunny:

Du kan få en av Teds kakor! De är inte alls spoilermarkerade!! :D

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch

Inläggav fripp21 » mån mar 13, 2006 0:39

Nyx skrev:

Jag tar gärna Teds kakor. Vem får jag älska?

Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby

Inläggav Nyx » mån mar 13, 2006 0:42

fripp21 skrev:
Nyx skrev:

Jag tar gärna Teds kakor. Vem får jag älska?

Det är hugs and puppies all around här på BF! :lovebunny:

Användarvisningsbild
Nyx
Witch

FöregåendeNästa

Återgå till Buffy Säsong 3