Ai skrev:OJ! Glömde Tob. HUR kan detta skett? Jag är en usel och förkastlig människa. Men som det verkar så är ju Borås undantaget.
Tinwiel skrev:Norrlänning i tillfällig exil, kan man säga. :D Fast Tob är ju från Borås och det är ju inte så mycket norrland... men både han och noike kan ju få bli hedersnorrlänningar om dom vill. Vi kan ha dialektkurser osv..
noike skrev:Tinwiel skrev:Norrlänning i tillfällig exil, kan man säga.Fast Tob är ju från Borås och det är ju inte så mycket norrland... men både han och noike kan ju få bli hedersnorrlänningar om dom vill. Vi kan ha dialektkurser osv..
Jag har en modersenhet från norrland.
Ai skrev:Joss-bra var menat på just 1x22.
Det jag tror Glory menar (iallafall det jag menar) är att det var så lyckligt och vackert med dansen för att sen bli mega-skit. Inget får vara bra längre stund. Läxa á la Whedon.
Ai skrev:Även om du sa att du skulle ha en paus efter tvåan (var har jag hört det där förr?), Glory, så kommer jag att logga in på dc efter middan ikväll. Just in case...
Glorificus skrev:Ai skrev:Även om du sa att du skulle ha en paus efter tvåan (var har jag hört det där förr?), Glory, så kommer jag att logga in på dc efter middan ikväll. Just in case...
Ja... det är nog bäst...
Ai skrev:Så. *rap*...åh, ursäkta... DC.... klart. Come 'n get it!
Tinwiel skrev:Hela serien.
Men.. suck. Here we go..
Tinwiel skrev:Mä, gud vad jag är efter nudå.. det är irc-kanalens fel, jag har hängt där för mycket.. :)
Tinwiel skrev:noike, själv tycker jag att Sharon Gless är en fullträff. Helt underbar.
noike skrev:Tinwiel skrev:noike, själv tycker jag att Sharon Gless är en fullträff. Helt underbar.
Som sagt var, jag ahr inte kommit så långt ännu och min åsikt är lite färgad av den brittiska. Däremot kändes hon mer som en egen karaktär än de andra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare