6x22 - Grave

Här pratar vi mest om Säsong 6

Jag älskar detta avsnitt såhääär mycket

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
0
Inga röster
7
2
3%
8
10
15%
9
16
24%
10
39
58%
 
Antal röster : 67

6x22 - Grave

Inläggav Off » ons okt 08, 2003 23:39

Säsong 6 avslutningen följer hela säsongens tema om känslor. Kärlek, hat och uppgivenhet har präglat säsongen och sista avsnittet är inte annorlunda. Willow försöker förgöra världen när hon känner all smärta men Xanders vänska och kärlek räddar både henna och världen. Jag måste säga att det är otroligt tillfredsställande att Xander får göra detta. Vi vet alla att han inte är en hjälte som han så ofta påpekar men egentligen är han en av de starkaste i scobbiegänget. För att utan speciella krafter ändå alltid göra sitt yttersta för att hjälpa sina vänner gör honom till den riktiga hjälten i mina ögon.

Som jag har nämnt innan så har s06 växt enormt i mina ögon denna andra titt och det enda man kan göra efter detta är väl att se s07 igen :)
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav noike » tor okt 09, 2003 12:31

Jag tror att det här är min favoritavslutning. Främst på grund av att det inte är någon stor fajt och Buffy räddar inte dagen genom att bruka våld.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav dizzy » tor okt 09, 2003 13:25

Definitivt en avslutning som ligger där uppe i topp med Becoming och The Gift. Framförallt för det ni redan sagt om att Xander får vara den stora hjälten som ju är helt rätt eftersom det är han som alltid stått Willow närmast. Och Buffy får istället vinna en annan seger, över sina inre demoner som hon kämpat mot hela säsongen.

Kan inte ge det annat än en 10:a. Många såna blir det men det gör kanske inte så mycket. Jag skulle nog ha svårt att rangordna de allra bästa rättvist ändå för de är så olika.
""
Användarvisningsbild
dizzy
Scooby
 
Inlägg: 542
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Off » tor okt 09, 2003 17:50

Det som är så härligt. Det är inte förutbestämt vad som händer i ett bra Buffyavsnitt. De bästa avsnitten skiljer sig faktiskt väldigt mycket från varandra. Olika hjältar, bad guys mm. Det är inte bara Buffy räddar dagen genom att döda jättevampyren.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav gaspode » lör okt 11, 2003 3:00

Underbart, avslutar säsongen så bra så bra att jag undrar varför S6 har fått så dålig kritik.. fast visst, första delen och några avsnitt senare är inge vidare, men väldigt bra i slutet!

Det här avsnittet var bara fantastiskt bra. jag föll kanske inte 100% för scenen när Giles skrattade hysteriskt, men det var ju iofs ganska roligt :D

Aly var fantastisk i slutscenen med Xander, ingen tvekan om att det gjorde ont i henne att göra illa Xander... En sak jag skulle velat klaga på om jag inte gillat det så mycket var att det var lite för uppenbart från början att Xander skulle få rädda dagen..

sen kan jag väl hålla med min buffykompis om att blodådrorna på Willow var lite lite för mycket.. det räckte gott med svarta ögon och så vidare, hon behövde inte se jätteond ut för att vara ond..
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav caffeineaddict » lör okt 11, 2003 12:17

Underbart avsnitt. Skrattscenen och yellow crayon-scenen är två av seriens bästa ögonblick någonsin. Och det finns en hel del annat guld.

Och ändå tycker jag att det är den näst "sämsta" (eller naturligtvis "minst fantastiska") säsongsavslutaren någonsin (bara Graduation Day, Part Two är lite mindre bra). Vilket bara tyder på vilken fantastisk kvalitet Buffys säsongsavslutare har hållt!

Betyg: 9


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav lim » tor okt 16, 2003 22:57

Såg färdigt de fyra sista avsnitten i säsong 6 igår. Tyvärr visste jag redan vad som skulle hända, annars hade jag antagligen fortfarande inte hämtat mej.

Jag har bara sett säsong 5 och 6 en gång, men rent spontant måste jag säga att säsong 6 är den bästa hittills. Den börjar hopplös och uppgiven, och blir sedan en ond spiral ner i mörkret. Alla karaktärerna går igenom sina egna privata mardrömmar, men när den är slut verkar de ha gått igenom det värsta och ha chansen att ta kontroll över sina liv igen.

Världen hade naturligtvis gått under flera gånger redan om det inte varit för Xander, som alltid stöttat de andra i scoobie-gänget, men det kändes ändå rätt att han fick rädda världen på egen hand den här gången.
lim
Demon Fodder
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 09 okt 2003
Ort: Skövde

Inläggav Sparvid » fre feb 13, 2004 0:32

"I love you"
Awwww...

Men är det bara jag som undrade varför det tog sååå lång tid, under de sista avsnitten, innan nån nämnde till Willow nåt i stil med "och vad tror du Tara skulle tycka om dig just nu?". Inte för att det funkade så bra för Giles, men ändå...

Skojigaste var när jag själv började skratta i soffan precis innan Giles (och utan att jag hade någon aning om att han skulle göra det)
Användarvisningsbild
Sparvid
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Östersund

Inläggav anders_ » fre feb 13, 2004 16:56

klar tia!
anders_
Minion
 
Inlägg: 130
Blev medlem: 27 jan 2004

Inläggav caffeineaddict » fre feb 13, 2004 17:02

Skrattscenen och yellow crayon-scenen är två av de bästa i hela jävla serien. Tveklöst. Alldeles fantastiskt! Så bra att jag knappt tror mina ögon.

Ett starkt avsnitt för båda mina favoritförhållanden i serien, Buffy/Giles och Xander/Willow.

Har vissa småproblem med vissa scener, men det försvinner bland allt det underbara. En nia.

EDIT: LOL! Insåg precis att jag redan skrivit nästan exakt samma sak tidigare i den här tråden, för några månader sen. Nåja, p.g.a. dessa sceners underbarhet är det värt att det står två gånger. Sjukt att jag lyckades formulera mig närmast likadant också...


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Zaxx » mån feb 16, 2004 21:46

Detta är ngt av det bästa jag sett, någonsin faktiskt när jag tänker efter...

Trodde inte när jag satt för ca(vet inte) 6månader och såg det första Buffyavsnittet någonsin, att jag skulle få ut SÅHÄR mkt av det! Ett nytt liv, BOKSTAVLIGT talat! Jag kan inte riktigt förklara hur mkt Buffy gör för ens liv när man fastnar i det... går det en dag utan att man tänker på Buffy? Tveksamt... går det en timma? frågan är om man inte ALLTID tänker på Buffy, på ett eller annat sätt...
I love it!

Nu till avsnittet.
Ett helt otroligt avsnitt avslutar den helt OTROLIGA S6! Kan mkt väl vara så att S6 är där uppe o. slåss om Bästa Säsongen. Kanske låter konstigt men så känner jag nu.

Det är så mkt som är bra med Grave.. vet inte vad jag skall börja. Men det faller sig kanske naturligt att börja med Willow/Xander avslutningen. Den kärleken, det samspelet, den känslan, det allvaret och den gemenskapen (både rollen och skådespelaren), gjorde att man var i himlen där för några minuter. Så rörande skall inte en TV-Serie kunna bli. Detta har blivit verklighet för oss som ser på Buffy, som lever med Buffy, som helt enkelt lagt sitt liv åt Buffy. Stackars alla andra människor säger jag... de får aldrig uppleva detta. Du kan inte ens visa dem detta avsnitt, de måste UPPLEVA det!

Ripper! Det är igentligen allt man behöver säga... RIPPER

Sen har vi min favvokaraktär: Spike! Hans roll i de sista avsnitten har kanske inte så stor roll i det "storahela", men för sista säsongen antar jag att det spelar ganska stor roll... Helt otroligt skönt att även HAN skall få vara med o bli en "soulmate". Nu vet jag inte hur det går, eftersom jag inte sett S7 än, men jag antar att det kommer att funka bra... det återstår att se..

OK.. för att summera.. eller jag kan inte summera riktigt, jag vet inte ens om och vad jag skrivit här ovanför! Det kanske är lite rörigt och osammanhängande, men det är baraför att jag är så tagen från gårdagens visning att jag inte kan, ja, få ut allt...

tack
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Off » mån feb 16, 2004 21:49

Ett helt otroligt avsnitt avslutar den helt OTROLIGA S6! Kan mkt väl vara så att S6 är där uppe o. slåss om Bästa Säsongen. Kanske låter konstigt men så känner jag nu.


Låter inte så konstigt. S06 är bäst
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav noike » mån feb 16, 2004 22:49

Zaxx, du har skådat ljuset. Första Buffy-avslutningen där Joss inte har skrivit/regisserat och så får man något så här überbra. Från Seeing Red och frammåt är det en helt underbar liten mini-arc.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Sparvid » tis feb 17, 2004 1:08

Och jag tror att ingen annan säsongsavslutning har gett mig så mycket att fundera på inför nästa säsong! Hur kommer Spike att bete sig nu när han har en själ? Kommer Willow att lägga av med magin så mycket som möjligt? Hur ska det gå mellan Anya och Xander?
Varför kan inte S7-boxarna komma precis just nu istället...
Användarvisningsbild
Sparvid
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Östersund

Inläggav adolvsson » lör mar 06, 2004 5:44

Och Joss kärlek till X-Men har väl sällan varit tydligare. Willow är Jean Grey och Xander hennes Scott Summers. Fast jag är trist nog inte så bekan med den klassiska storylinen som inspirerat till den här biten, jag har läst mycket om den men faktiskt, vad jag minns, inte läst den. Är det Dark Phoenix Saga?
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav sus@n » lör mar 06, 2004 9:54

Sparvid skrev:Och jag tror att ingen annan säsongsavslutning har gett mig så mycket att fundera på inför nästa säsong! Hur kommer Spike att bete sig nu när han har en själ? Kommer Willow att lägga av med magin så mycket som möjligt? Hur ska det gå mellan Anya och Xander?
Varför kan inte S7-boxarna komma precis just nu istället...


Det är därför det är en sån bra säsongsavslutning, den öppnar många dörrar!
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav noike » lör mar 06, 2004 13:42

Jag har sagt det här förr, tror jag. Men om man tog bort Spikesekvenserna så skulle man även ha fått ett värdigt slut på hela serien.

Adolvsson: jo, det är lite Dark Phoenix-vibbar över hela inslaget. Betyder detta att Buffy är en kort och hårig Kanadick? Och att Dawn är Jubilee? (Eller möjligtvis Kitty, men Kitty har alltid varit coolare än Dawn.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tinder » lör mar 06, 2004 14:34

Tycker Faith passar bättre som Kanadicken, vette tusan vem Buffy påminner mest om.
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav poser » lör mar 06, 2004 14:35

Don't mock me with your comic knowledge.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav noike » lör mar 06, 2004 14:52

Men Faith är inte med i slutarcen på säsong 6.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » lör mar 06, 2004 15:17

noike skrev:Adolvsson: jo, det är lite Dark Phoenix-vibbar över hela inslaget. Betyder detta att Buffy är en kort och hårig Kanadick? Och att Dawn är Jubilee? (Eller möjligtvis Kitty, men Kitty har alltid varit coolare än Dawn.)

Jag har för mig att Buffy baseras rätt mycket på Kitty, men att även Willow fått en del drag. Men eftersom Willow är Jean, och Buffy för gammal, och Dawn ändå är skapad från Buffy så blir alltså den fullkomligt genomlogiska slutsatsen att Dawn är Kitty. Buffy skulle vara Kanadicken, men eftersom han syns i var och varannan X-titel nuförtiden och några överöver det, så väljer jag att tro att Joss valt bort honom. Jag tror istället att Buffy, i det här fallet, helt enkelt är Xavier.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » lör mar 06, 2004 15:23

Hon skulle kunna vara Storm. Avhållsam mot sina vänner och kan bli hänsynslös och grym när det krävs.

Xavier? Giles är mer Xavier. Buffy kan inte hålla sig i bakgrunden. Han har lite Scott Summers i sig på den punkten. Hon klarar inte av att låta andra leda. Xander har lite av Nightcrawlers skämtlynne även i mörka stunder.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » lör mar 06, 2004 15:33

noike: I och för sig, men det fanns något väldigt underhållande i tanken på Buffy med rakad skalle.

Men jo, jag håller med dig i stort sett helt och hållet. Nightcrawler är väl troligast, om Joss har inspirerats av Claremonts historier. Jag vet inte var Bobby Drake höll hus då, om han var med i grundgruppen eller X-Factor eller slappade hemma hos föräldrarna, men annars känns han också en hel del som Xander.

Jag har varit serietidningsintresserad, och X-fan, mycket längre än Jossdyrkare, så det blir enormt kul när man inser hur mycket man har Marvels mutanter att tacka för sin gudadyrkan.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav noike » lör mar 06, 2004 16:05

Adolvsson: jo, vi tar helt enkelt och antar att allt gäller klassiska Claremont. Om inte för att de är närmast i både ton och innehåll. Drake känns lite som Xander, fast höll inte han mer på med practical jokes än rena sarkasmer? Och var han inte lite för tråkigt snäll?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav adolvsson » lör mar 06, 2004 18:32

noike: Jo, det har du nog rätt i. Mitt enda egentliga minne av Bobbys humor är när Scott Lobdell skrev honom, och det var helt klart practical jokes och oförskämt dåliga skämt. I och för sig kul, men inte så mycket Xander, nej. Jag behöver verkligen läsa mer klassisk Claremont, det känner jag det. Det finns väl i alla fall lite trevligheter samlat, skulle jag tro. Damn, too many obsessions is both bad and worse for the wallet...
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager
 
Inlägg: 23278
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: Stockholm

Inläggav Off » lör mar 06, 2004 21:00

Kalla mig Offtopic
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Noggster » sön mar 07, 2004 5:56

Minst sagt, våga besudla denna tråd som hyllar det helt underbara avsnittet med X-men..?
Hehe, don't hit me! Men som icke marvel-fan tycker jag inte mycket för X-men.

Hursomhelst, detta måste vara som Zaxx säger det bästa någonsin.
Säsong 6 har bara blivit bättre och bättre och jag kan nog säga att den toppar dom andra. Visst säsong 2 & 3 var bra, men Buffy känns så jävla mycket seriösare nu, eller seriöst kankse inte är rätt ord.. finputsat då, kankse utvecklad?
Karaktärerna känns mycket mer välutvecklade ut nu, och manus-författarna verkar veta vad det hela går ut på.

Att Joss inte var med att skrev slutet var kanske lite svagt(han var tydligen upptagen med Firefly?), visst jag kan ju inte säga annat än att avsnittet var otroligt bra. Men, jag kan inte påstå att det rörde mig lika mycket som The Wish, eller Becoming(Kankse inte har med hurvida Joss var med eller inte, men vid första anblick verkar det onekligen så). Det kändes nog lite för lyckligt i slutet för att man skulle kunna göra något annat av det.

Det som jag finner otroligt nu är att i dom flesta avslutningar innan har jag alltid fått känslan "Neeej, buffy säsongen e slut snyft...", medan nu så är det mindre sånt och mera "Måste få veta vad som händer i nästa säsong!". Mina formuleringar kankse inte är dom bästa men klockan är ju inte direkt lite den heller (GNÄLL).

Spike, bara jag som trodde han gick dit för att få sin själ tillbaka?
För det var väl ändå gjort så tittarna skulle tro att det var chippet han ville ha bort?
Hursomhelst tyckte jag det var rätt självklart, menar även om Buffy sagt saker som antagligen sårat honom så har han ju fortfarande starka känslor för henne. Och knappast skulle jag tro att Spike skulle göra allt det där för att kunna skada henne? Och alla "Turn me back the way I used to be." kändes som dom sades för att lura alla (Inte dom som tänkte på hans själ wee!).

Dawn, oj oj.. Hon gjorde en kullerbytta och slaktade mr.jordgubbe? Ska bli intressant hur hon kommer att utvecklas nu när hon kommer få hänga med Buffy och alla scoobies.

OCH GILES ÄR TILLBAKA, även om jag inte är säker på att det är permanent så har jag ändå vibbar som vibrerar(?!) åt det hållet, menar ingen skulle väl vara så elak att han/hon tog in ASH för sedan slänga ut honom igen.. Nej, nej.. Någon som ska göra något sånt lär ha en stark death-wish.

Att Xander skulle rädda det hela verkade inte självklart för mig, inte tills han försvann efter Anya berättade om Willows evil plans, fast jag kankse är lite seg?
Det var hursomhelst väldigt bra skådespel där på slutet, Alyson är underbar som evil och ännu underbarare som evil-vill-inte-skada-xander.
Crayon-historien var rätt fin, lite klyshé artat kankse?
Fast lika underbar för det! :
The first day of kindergarten you cried 'cause you broke the yellow crayon and you were too afraid to tell anyone. You've come pretty far: ending the world, not a terrific notion...


Blir att titta på commentary till avsnittet imorn, och njuta av allt extra-material.

Nu är det bara säsong 7 kvar, 22 underbara(?) avsnitt..
Får hoppas dom lever upp till mina krav, och hoppas dom nu inte klantar bort sig när allt är så perfekt.

10/10, inget annat skulle passa.. en 11 skulle vara för högt(antagligen därför det inte finns som alternativ), medan en 9a alldeles för lågt.

Btw så måste detta vara min längsta post någonsin, känner nästan lite konstig nu.. Måste jag hålla denna standard nu?
.. Nääää!
Användarvisningsbild
Noggster
Zeppo
 
Inlägg: 3371
Blev medlem: 29 jan 2004
Ort: Stockholm

Inläggav caffeineaddict » sön mar 07, 2004 10:56

"Yellow crayon"-scenen är FAN inte klyschig! Lite sentimental kanske, men sentimental på ett BRA sätt. Att de två har en bakgrund tillsammans och älskar varandra mer än nästan allt annat är väl uppbyggt ända från första avsnittet (eller åtminstone första säsongen)! Så det är bara så rätt, rätt, RÄTT! En av seriens absolut bästa scener. THE ZEPPO FOREVER!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Zaxx » sön mar 07, 2004 12:21

Zaxx gillar Crayon texten!

den är fantastisk!
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav caffeineaddict » sön mar 07, 2004 12:43

Förhoppningvis begynner jag min omtitt (third time around) av S6 idag eller åtminstone inom några dagar (tillsammans med syster). Kan knappt vänta, längtar redan enormt efter att se de sista fyra avsnitten igen...


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Nästa

Återgå till Buffy Säsong 6



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]