1x06 Our Mrs Reynolds

Här kan du prata om Säsong 1 av Firefly.

Sätt betyg på avsnittet

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
0
Inga röster
7
3
10%
8
7
23%
9
10
32%
10
11
35%
 
Antal röster : 31

Inläggav eponinethen » fre maj 20, 2005 11:12

Ai skrev:Så då är du den människan för tredje gången nu. Hur orkar du ta dig genom detta trauma gång på gång? :eek:

I know, I know... Den här gången var jag förberedd... Men efter Angel var det svårt... Och efter Buffy, ja, låt oss säga att jag var ett nervvrak, minst sagt, i veckor... Not a pretty sight...
"If I speak more clearly, if I make more sense..."

epo's blog
Användarvisningsbild
eponinethen
Minion
 
Inlägg: 147
Blev medlem: 15 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » tis jun 07, 2005 20:26

"Written by Joss Whedon". No shit.

Hoho, det här var skitkul! Första kvarten är nog det överlägset bästa i hela serien hittills. Sen planar det tyvärr ut lite grann, och när man väl börjar ana att något är knas med Mrs Reynolds blir det rätt förutsägbart resten. Det verkar mycket riktigt som om hon och hennes kumpaner lägger ner VÄLDIGT mycket arbete bara för att få tag på en gammal raket som vad jag förstår är rymdens motsvarighet till en Volvo 245. Men herregud, så här många gapskratt har jag inte haft i ett ME-avsnitt sedan "Smile Time", så jag skiter i handlingen.

I swear by my pretty floral bonnet I will end you.

INARA: Well, yes. So explain to me again why Zoe wasn't in the dress?
MAL: Tactics, woman. I needed her covering the back. Besides, them soft cotton dresses feel kind of nice. There's a whole air flow.
INARA: And you would know that because...
MAL: You can't open the book of my life and jump in the middle.

This is the most... you friend. You're the guy.

This is Zoe. We need ALL personnel in the cargo bay.

Remember that sex we were planning to have ever again?

Well, isn't that SPECIAL?

MAL: "What I got" - she has a name.
JAYNE: So does this! I call it Vera!
MAL: Well, my days of not taking you seriously are certainly coming to a middle.

Well, no, I think we're still two fleshes here.


Även om Inaras förälskelse i Mal känns väl övertydlig så gillar jag hennes scen i sjukstugan skarpt. Och Jayne! Jayne! Jayne! Men jag saknar både Kaylee (som bara får in en zinger, "He's like a monster!") och River, som inte ens är med?

Och hur coolt är det inte när han öppnar eld ur luftslussen och vi inte hör skotten förrän de träffar? Bravo! Så jäkla trött på sf-scener där man hör vapen och raketer i rymden.

Alltså; handlingsmässigt småtrist, och på så vis lite av en besvikelse Jossmässigt. Han borde kunna blanda humor med allvar bättre än så här, det känns som om avsnittet mest blir en ursäkt för a) klargöra att Inara är olyckligt kär i Mal som inte fattar nånting trots att han är så observant annars, och b) dra en himla massa skämt. Men skämten är lysande.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Matt » lör okt 15, 2005 11:02

Jävlar vad det avsnittet är roligt.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Rombat » lör okt 15, 2005 11:44

Matt skrev:Jävlar vad det avsnittet är roligt.

Helt grymt kul. Ett av mina topp tio-slötittnings avsnitt i alla serier någonsin.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Kirko » lör nov 12, 2005 16:06

Det här var det bästa ansnittet så här långt. Trots att jag somnade 20 min in i det (jag var VÄLDIGT trött, ok?!?). Såg om det i morse och skrattade så det till slut kändes helt ok att åka in till jobbet en lördag.

Till och med Book, som jag inte gillat hittills, var riktigt bra.

"A special kind of hell"


Hi, hi.
Bite me!
Användarvisningsbild
Kirko
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 29 apr 2005
Ort: Stockholm (nuförtiden)

Inläggav latarmig » lör nov 12, 2005 19:34

Book växer avsnitt för avsnitt, men blir naturligtvis aldrig färdigväxt i en så kort serie.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav The Ankh » tor dec 08, 2005 9:47

Peak skrev:Our Mrs. Reynolds rockar, men nog finns det bra avsnitt före den oxo...

Men jag får nog säga att det från och med nu bara är bra avsnitt. Och du kommer att lära dig att älska River vid sista avsnittet... :)

SPOILER :(
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav The Ankh » tor dec 08, 2005 12:20

Älskade detta avsnitt, helt fantastiskt! Blev faktiskt lurad gansla länge och fattade inte att Saffron bara spelade slav. Skojigg vändning! och äntligen lite hard facts på Inaras kärlek till Mal. Jäj!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav fripp21 » tor dec 08, 2005 12:33

The Ankh skrev:Älskade detta avsnitt, helt fantastiskt! Blev faktiskt lurad gansla länge och fattade inte att Saffron bara spelade slav. Skojigg vändning! och äntligen lite hard facts på Inaras kärlek till Mal. Jäj!


Väl talat Ankh.

Jag blev helt lurad första gången jag såg episoden. Jag tyckte att allt var så konstigt, Saffron passade inte in. Mycket bra gjort. Hela scenen när Mal får reda på att han blivit gift är helt underbar. Att vi får se lite mer om relationen Mal-Inara skadar inte heller. Älskar scenen när Saffron försöker förföra Inara. Hon är helt sjövild, backar inte för någon, Inara var ju den enda som Saffron borde varit rädd för, möjligen undantaget en svartsjuk Zoe. :eek:

Och så sista scenen med Mal och Inara! Wow, god damn it.
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Binchy » ons jan 04, 2006 18:56

Hade inte avsnittet hetat som det heter, så hade man ju blivit lite mer paff när Saffron berättade vem hon var. Någonting var fel med henne, hon gick från clueless peasant girl till att kritisera Zoe väldigt fort. Undrar om det var något mysko i maten, för att göra Mal och Wash medgörliga.

Tror inte heller att det är så vanligt bland religiösa samhällen att kvinnor går i så korta kjolar...

Stackars Inara, hon tycker verkligen om Mal. Vad förtvivlad hon blev när hon trodde att han var död. Synd att han missuppfattade vem som kysste vem. Ja, se karlar. :rolleyes:

Wash och Kaylee är rätt härliga när de är fascinerade över hur väl hon förstört styrningen på Serenity.

Och för första gången, tror jag, får man se Jayne visa känslor. Han är beredd att byta sin älskade Vera mot Saffron.

A bear skrev:Men jag saknar ... River, som inte ens är med?


Hon syns väl i förbifarten alldeles i början när de hittat Saffron på Serenity. Men i princip är hon ju inte med.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » ons jan 04, 2006 19:11

Binchy skrev:Wash och Kaylee är rätt härliga när de är fascinerade över hur väl hon förstört styrningen på Serenity.

Det verkligt härliga är ju att det alltså tydligen i kontrollpanelen till ett rymdskepp finns två lösa sladdar hängande, som om man kopplar ihop dem totalförstör hela styrsystemet. Intressant ingenjörsskap där.

(Och jo, om jag grundade en egen religion skulle korta kjolar definitivt vara obligatoriskt. Men det kanske bara är jag.) :rolleyes:
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav The Ankh » ons jan 04, 2006 19:12

A bear.. Skrivet: Ons Jan 04, 2006 18:11
knappt jag hinner till a bears garden på 4 minuter...
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.
 
Inlägg: 23614
Blev medlem: 10 aug 2005
Ort: A-k-a-ll-a ---> Stockholm Söder----> Sumpan

Inläggav A bear » ons jan 04, 2006 19:14

The Ankh skrev:A bear.. Skrivet: Ons Jan 04, 2006 18:11
knappt jag hinner till a bears garden på 4 minuter...
RUN, ANKAN! RUN LIKE THE WIND!
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Binchy » tor mar 09, 2006 19:30

Saffron är även med i Angel 1:15 Prodigal, som Bar Maid.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav noike » tor mar 09, 2006 19:42

A bear skrev:(Och jo, om jag grundade en egen religion skulle korta kjolar definitivt vara obligatoriskt. Men det kanske bara är jag.) :rolleyes:


Tror inte du behöver starta en religion för det. Du kan ha på dig en kort kjol varje dag ändå.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Binchy » tor mar 09, 2006 21:42

noike skrev:
A bear skrev:(Och jo, om jag grundade en egen religion skulle korta kjolar definitivt vara obligatoriskt. Men det kanske bara är jag.) :rolleyes:


Tror inte du behöver starta en religion för det. Du kan ha på dig en kort kjol varje dag ändå.


I can't see A bear in a short skirt. Oh, now I do and it's a scary vision... Can I be blind too?



Ni skulle varit med i mitten på åttiotalet, då jävlar hade vi korta kjolar. Gick de halvvägs ner till knäna så var de långa. Böja sig framåt var inte att tänka på... (Och då var jag betyydligt smalare än vad jag är nu.)
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Ai » tor mar 09, 2006 22:17

Binchy skrev:Ni skulle varit med i mitten på åttiotalet, då jävlar hade vi korta kjolar. Gick de halvvägs ner till knäna så var de långa. Böja sig framåt var inte att tänka på... (Och då var jag betyydligt smalare än vad jag är nu.)


HAHA!! JA! Och sitta.... :eek: Om trosorna syntes - då var den lagom "lång". I princip så kunde man gå och stå i den. Inget mer. Tight skulle den vara också. :D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Binchy » tor mar 09, 2006 22:27

Ai skrev:
Binchy skrev:Ni skulle varit med i mitten på åttiotalet, då jävlar hade vi korta kjolar. Gick de halvvägs ner till knäna så var de långa. Böja sig framåt var inte att tänka på... (Och då var jag betyydligt smalare än vad jag är nu.)


HAHA!! JA! Och sitta.... :eek: Om trosorna syntes - då var den lagom "lång". I princip så kunde man gå och stå i den. Inget mer. Tight skulle den vara också. :D


Skulle man plocka upp något från marken, så var man tvungen att böja på knäna och sätta sig på huk...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » tor mar 09, 2006 22:40

Binchy skrev:
noike skrev:
A bear skrev:(Och jo, om jag grundade en egen religion skulle korta kjolar definitivt vara obligatoriskt. Men det kanske bara är jag.) :rolleyes:


Tror inte du behöver starta en religion för det. Du kan ha på dig en kort kjol varje dag ändå.


I can't see A bear in a short skirt. Oh, now I do and it's a scary vision... Can I be blind too?

Pffft. Jag har snygga ben.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tam » tor mar 09, 2006 23:20

A bear skrev:
Binchy skrev:
noike skrev:
A bear skrev:(Och jo, om jag grundade en egen religion skulle korta kjolar definitivt vara obligatoriskt. Men det kanske bara är jag.) :rolleyes:


Tror inte du behöver starta en religion för det. Du kan ha på dig en kort kjol varje dag ändå.


I can't see A bear in a short skirt. Oh, now I do and it's a scary vision... Can I be blind too?

Pffft. Jag har snygga ben.

Jag vill ha en kilt. Nån som vet var jag kan köpa en snygg kilt? Utan att lämna landet.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav carre » fre mar 10, 2006 0:16

Tam skrev:Jag vill ha en kilt. Nån som vet var jag kan köpa en snygg kilt? Utan att lämna landet.


shock borde väl ha.. eller är det chock? jag kommer aldrig ihåg. den affären iaf. som man blir chockad av.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav Rombat » fre mar 10, 2006 2:57

ey skrev:
Tam skrev:Jag vill ha en kilt. Nån som vet var jag kan köpa en snygg kilt? Utan att lämna landet.


shock borde väl ha.. eller är det chock? jag kommer aldrig ihåg. den affären iaf. som man blir chockad av.
Med världen svårihågkomligaste internetadress. Jag får aldrig den rätt. Aldrig.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav Binchy » fre mar 10, 2006 9:04

Rombat skrev:
ey skrev:
Tam skrev:Jag vill ha en kilt. Nån som vet var jag kan köpa en snygg kilt? Utan att lämna landet.


shock borde väl ha.. eller är det chock? jag kommer aldrig ihåg. den affären iaf. som man blir chockad av.
Med världen svårihågkomligaste internetadress. Jag får aldrig den rätt. Aldrig.


OK, jag har sett den en gång (just nu) och jag kommer nog att komma ihåg den.

Or are you being sarcastic, Mr Rombat?
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Rombat » fre mar 10, 2006 14:20

Binchy skrev:
Rombat skrev:
ey skrev:
Tam skrev:Jag vill ha en kilt. Nån som vet var jag kan köpa en snygg kilt? Utan att lämna landet.


shock borde väl ha.. eller är det chock? jag kommer aldrig ihåg. den affären iaf. som man blir chockad av.
Med världen svårihågkomligaste internetadress. Jag får aldrig den rätt. Aldrig.


OK, jag har sett den en gång (just nu) och jag kommer nog att komma ihåg den.

Or are you being sarcastic, Mr Rombat?
Nope, no sarcasm. Jag får aldrig skiten rätt.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!
 
Inlägg: 21196
Blev medlem: 16 sep 2004
Ort: Växjö. Mitt i härligheten!

Inläggav fripp21 » fre mar 10, 2006 15:32

Binchy skrev:Ni skulle varit med i mitten på åttiotalet, då jävlar hade vi korta kjolar. Gick de halvvägs ner till knäna så var de långa. Böja sig framåt var inte att tänka på... (Och då var jag betyydligt smalare än vad jag är nu.)


Det glada åttiotalet. Sprudlande högkonjuktur och korta kjolar. Kan det bli bättre?

Om vi nu är i en högkonjuktur nu igen, har den gamla regeln om omvänt förhållande konjuktur och kjollängd sluta att gälla?
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Garim » ons mar 29, 2006 22:26

Skitkul avsnitt. Fler bilder :)

Bild

Bild
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Binchy » ons mar 29, 2006 22:46

fripp21 skrev:
Binchy skrev:Ni skulle varit med i mitten på åttiotalet, då jävlar hade vi korta kjolar. Gick de halvvägs ner till knäna så var de långa. Böja sig framåt var inte att tänka på... (Och då var jag betyydligt smalare än vad jag är nu.)


Det glada åttiotalet. Sprudlande högkonjuktur och korta kjolar. Kan det bli bättre?

Om vi nu är i en högkonjuktur nu igen, har den gamla regeln om omvänt förhållande konjuktur och kjollängd sluta att gälla?


Faaast, det är väl främst en högkonjunktur för företagen. De anställer billig arbetskraft i Indien och Kina, och vi som är dumma nog att bo här i landet och vill ha en dräglig lön är fortfarande kvar i lågkonjunkturen. Därav lite halvlånga kjolar...
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Ai » ons mar 29, 2006 23:29

Garim: :D :D :D :D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav merl » mån apr 17, 2006 22:12

Fruktansvärt kul avsnitt det här. Blev faktist lurad ett tag där av Saffrons oskuldsfullhet. Härligt att se henne växla mellan sina olika roller.
Audaces fortuna juvat.
Användarvisningsbild
merl
Scooby
 
Inlägg: 684
Blev medlem: 26 feb 2006
Ort: Stockholm

Inläggav fripp21 » tis apr 18, 2006 10:07

merl skrev:Fruktansvärt kul avsnitt det här. Blev faktist lurad ett tag där av Saffrons oskuldsfullhet. Härligt att se henne växla mellan sina olika roller.


Our Mrs Reynolds är så himla skoj. Jag tror faktiskt att man kan se avsnittet hur många gånger som helst...

KAYLEE: (excited) You got married?!

SIMON: Well, that's -- congratulations...

WASH: We always hoped you two kids would get together. Who is she?


Det är underbart att läsa din kommentarer om avsnitten. Keep 'em comin'! :)
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till Firefly Säsong 1



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron