4x02 Ground State

Allt du har att säga om Säsong 4, säg det här

Är Gwen AC eller DC?

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
1
5%
6
4
18%
7
6
27%
8
9
41%
9
1
5%
10
1
5%
 
Antal röster : 22

4x02 Ground State

Inläggav latarmig » lör jul 31, 2004 19:26

Angel börjar sökandet efter Cordy med att besöka Wesley för att få information, Wes har nu en egen firma som sysslar med det övernaturliga. Att Cordelia är borta blir mer definitivt när de flyttar hennes saker från lägenheten. Gwen, en spännande kvinna, stjäl det mystiska föremål som behövs för att lokalisera Cordy och dödar samt återupplivar Gunn vid samma tillfälle. Angel återtar föremålet, hittar Cordy men ser att hon nu som ett högre väsen äntligen hittat hem. Cordy är inte överens om den slutsatsen.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav caffeineaddict » lör jul 31, 2004 21:55

Jag gillar det här. Inte överdrivet bra, men ett helkul mellanavsnitt. Electro-Gwen is my girl, jag gillar verkligen flashbacken till hennes barndom och sen så är det alltid kul med lite heist-planer.

Dessutom är det av någon anledning väldigt roligt med folk som ritar dåligt när de försöker illustrera allvarliga situationer (se: Giles och Andrew) vilket även Fred lyckas med här. :)

Hög sjua eller låg åtta. Där någonstans.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav latarmig » lör jul 31, 2004 22:04

Det som är särskilt roligt med Freds teckningar är att de hela tiden ställs mot Angels mer konstfulla dito, som han krafsar ner i stunden.

Det finns ett sådant tillfälle till. När Cordelia har skapat Angel-symbolen: "Is it a lobster?"
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav sus@n » tis sep 14, 2004 17:51

Den scenen som ni nämner är för bra, när Angel åter och åter igen "slår" Freds teckningar och Gunn som känner sig lite obekväm i att behöva berömma henne trots att han tycker Angels är suveräna :D Gwen är okej och ganska häftig.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Koala » sön okt 24, 2004 23:49

Jodå, ett helt okavsnitt. Fred är lite väl kvinnlig när hon börjar gråta. :D
Skitstövet!
mmm..!

Men hursomhelst, en 7a ialalfall!
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav karykh » mån nov 01, 2004 0:33

Rätt bra avsnitt, men bleknar i jämförelse med det jag just sett (Slutet på S3, förra avsnittet).

Är det bara jag som får lite Red Dwarf-Holly vibbar av Cordelia i den här situationen :P
IRC
carre: jag brukade ta på mig själv när jag var liten och lekte doktor på mossans job

Användarvisningsbild
karykh
Scooby
 
Inlägg: 796
Blev medlem: 07 jan 2004

Inläggav AKS » mån nov 01, 2004 19:55

Hehe. Jo, kanske den kvinnliga Holy då hon blir extremsmart i White Hole. Vet inte varför jag kom att tänka på just det avsnittet för hennes huvud flyter ju helt fritt. Nåväl... :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Pazuzu » tis nov 16, 2004 23:55

Då var det tydligen dags för introduktion av en ny karaktär, för jag antar att hon (Gwen) kommer att dyka upp fler gånger.

Det jag tycker är lite sorgligt att se är Wes, hoppas en återförening med gänget kommer inom kort.
Serious sport is war minus the shooting. - George Orwell

Dolores capitis non fero. Eos do.
[size=9][b]
Användarvisningsbild
Pazuzu
Big Bad
 
Inlägg: 2446
Blev medlem: 31 maj 2004
Ort: Kalmar

Inläggav Joamna » fre jan 07, 2005 14:10

Hm, är jag den ända som inte riktigt tyckte om Gwen. Kan inte säga att jag direkt ogillade henne men hon kändes lite obekväm på något vis. Flashbacken till hennes barndom var snygg, men den vuxna delen av henne kändes lite konstlad.

Annars så var "teckningskriget" som många redan nämnt kul.

FRED: I am so sick of holding everything up around here. First Wesley leaves, then Angel, and Cordy. I-I'm sick of taking care of everything and paying bills and making peace and plans and keeping my chin up— God, I am so sick of my chin being up!

GUNN: You know what, just electrocute me know, 'cause I don't know what kind of alien female thing—

FRED: I thought it would get better when Angel came back. I-I thought I would finally be able to breathe again.

GUNN: Fred, no one forced this responsibility on you—

FRED: Well, who else was gonna do it? Who else was gonna hold everything up after you left me all alone? (breaks down, crying) You died and left me all alone!

GUNN: (goes to hold her) Shh... It's OK, baby.


Söta Fred! Det är inte bra att försöka hålla sin "chin up" för länge..

EDIT: Stavning..
Användarvisningsbild
Joamna
Scooby
 
Inlägg: 674
Blev medlem: 26 jun 2004
Ort: Stockholm

Inläggav virve » tis jan 11, 2005 14:06

Bra. Gwen är cool. Fantastiskt snyggt ljus i inledningsscenen!
ANYA: Am I supposed to be changing my clothes a lot? Is that the helpful thing to do?
Användarvisningsbild
virve
Minion
 
Inlägg: 144
Blev medlem: 04 jan 2005
Ort: Uppsala

Inläggav VelocityBoy » tis jan 11, 2005 14:11

Flisa skrev:Söta Fred! Det är inte bra att försöka hålla sin "chin up" för länge..


Det är för synd om henne i den scenen... tänk att hon bara för just lite mer än ett år sedan bodde i en grotta,.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Minsc_and_Boo » sön feb 06, 2005 3:32

Fred får inte gråta!
Stackars, stackars Fred :(

Gwen däremot... Yummy!

Gwen Raiden.... Raiden har varit med i flera Mortal Combat-spel. Han var åskgud och kastade blixtar på folk.

Hela 1985-grejen var som hämtat ur Marvel. En skola för speciella barn ute på landsbygden (Xaviers Institute for Gifted Youngsters någon?) och Lydia Thorpe såg ut som Emma Frost, gamla White Queen.

Allt runt Gwen osar Marvel och jag gillar det. Hon är min egna superhjälte och hon ser ut som Elektra :)

Men jag förstår inte varför varenda liten småskurk tror att han är Kingpin?
"HA! Jag är en helt vanlig gangster
och tror jag ska kunna besegra,
inte bara en utan TVÅ, superhjältar i
min häftiga death trap!"
I wanna hurt you. But I can't resist the sinister attraction of your cold and muscular body.
-- Buffy 5x18; Intervention
Användarvisningsbild
Minsc_and_Boo
Minion
 
Inlägg: 92
Blev medlem: 30 aug 2004
Ort: Hellmouth; Stockholm

Inläggav Tompa » ons apr 13, 2005 19:58

Kul att Wes inte legat på latsidan, snacka om att organisera och hålla i grejer.
Angels försök till försoning var lite osmidigt, och var det för att han verkligen förstod varför han försökte sticka med Connor eller var det bara pga att han fiskade upp honom ur Stilla Havet? Hela gänget borde ta ett snack snart för så här kan det inte fortsätta.

Heists är alltid kul att se, speciellt om det är två på gång samtidigt.
Det enda jag undrar är varför det inte snackades mer om Angels hjärta, slutade det att slå sen igen eller vad hände?

Angel: "No one's going to jail, Fred. I told you, a heist like this, I've done it a million times."
Fred just stares at him.
Angel: "Okay. Maybe twice, but I'm good at it. I swear!"
Gunn: "Uh, you're *not* counting the time we stole the crazy making death shroud that nearly killed us, right?"


Och datumet i flashbacken var den 28/10. Min födelsedag. :D
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion
 
Inlägg: 219
Blev medlem: 18 sep 2004
Ort: Höör på den då.

Inläggav Gordo » mån apr 25, 2005 11:18

Efter inledningsscenen så trodde jag nästan att det här skulle vara ett standalone avsnitt. Det skulle ha varit alldeles för tidigt så det var väl tur att så inte var fallet.

Nu blir det spännande att se om Gwen kommer att var med mycket den här säsongen. Jag tycker att det skulle vara kul i så fall, trots att man inte vet så jättemycket om henne än så tror jag att det skulle kunna var en spännande karaktär.

Fred blir bara bättre och bättre.
You died and left me all alone
:cry:

Cordy-delen kändes fjantig i det här avsnittet också. Jag måste även säga att jag har lite svårt att känna något för Angels och Cordys kärlek. Jag vet att relationen utvecklades mycket under förra säsongen men jag tycker fortfarande att det känns lite fel. Köper inte riktigt hela lost love-biten.

Wes och Lilah fortsätter att vara lysande. Både tillsammans och ensamma.

Angående kuppen mot aktionshuset så var det kul att se skillnaden i proffesionalitet mellan Angel /Gun/Fred och Gwen.
This is so much harder than it looks on Batman.
:D
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » mån apr 25, 2005 11:45

Jag tycker iofs att det i mångt och mycket är ett standaloneavsnitt. Arcen (om man nu kan kalla "Hitta Cordelia" en arc) ligger mest och puttrar i bakgrunden medan Angel måste leta upp en mystisk pryl... hela storyn med inbrottet och Gwen får liksom ta över.

Jag gillar Gwen; hon känns betydligt mer "realistisk" (om man nu kan använda det ordet i en sån här serie) än Bethany, för att dra en uppenbar parallell. Lite underligt är det iofs att W&H inte verkar ha koll på henne, men... Teasern är perfekt, dessutom filmad så att det verkligen ser ut som klassisk 80-talsTV. Och så ytterligare ett sånt där 90-procent-missar-poängen-skämt:
ELLIOT: Gwen, that is a twelve thousand dollar watch.
GWEN: And now it's surrealism.


Scenen mellan Angel och Lilah är rätt bra också.
ANGEL: Just this once I'll ignore the fact that you're within fifty yards of my son. Just this once.

Iofs blir de där hoten allt mer ihåliga för varje gång, men Lilah vågar aldrig helt lita på att de är tomma. Jag gillar det där med Lilah; hon är intelligent och bryr sig bara om sig själv - smart nog att inse att hon inte är osårbar; ett antal gånger genom serien får vi verkligen se hennes fasad rämna lite grann. Hon vet att Angel, om han till slut tröttnar, kan knäcka henne på mitten utan att svettas. Just nu kan hon nog tacka sin lyckliga stjärna för att Angel känner lite tacksamhetsskuld till Wesley.

Pictionaryscenen är kul också. Freds lilla spöke. :D

Men kyssen? Höh? Och SpökCordy ÄR outsägligt fånig. Och varifrån kom Wesleys nya demonfighters? (resten av säsongen)
Och vad hände med dem sen? Fick de sparken och fick gå tillbaka till Arbetsförmedlingen? Och vad sätter man på sin CV? "September-November 2002: Anställd av en frilansande demonjägare för att slakta kloakmonster. Lärde mig jobba i team och hålla många bollar i luften. Skötte inköp av mystiska vapen. November 2002 - nuvarande: Expedit på 7Eleven."
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Gordo » mån apr 25, 2005 12:32

A bear skrev:Jag tycker iofs att det i mångt och mycket är ett standaloneavsnitt. Arcen (om man nu kan kalla "Hitta Cordelia" en arc) ligger mest och puttrar i bakgrunden medan Angel måste leta upp en mystisk pryl... hela storyn med inbrottet och Gwen får liksom ta över.


Det har du i coh för sig rätt i men jag trodde ibörjan att avsnittet nästan uteslutande skulle röra Gwen och så blev det ju inte.
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Binchy » mån maj 02, 2005 22:59

Lite Firestarter-vibbar på denna.

The Demi-Goddess Dinza var cool!

Man fick ju lite hjärtsnörp när Gunns hjärta stannade av elchocken. Men när han fått ett par till så vaknade han ju till liv igen. Det är inte ett dugg svårt att leva sig in i Freds ångest över att nästan ha förlorat honom.

Och stackars Cordy är fortfarande kvar på det högre planet. Hon verkar lite väl "impotent" för att vara ett högre väsen.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav dansdansdans » tor maj 19, 2005 0:05

Binchy skrev:Och stackars Cordy är fortfarande kvar på det högre planet. Hon verkar lite väl "impotent" för att vara ett högre väsen.


impotent!! hahaha ja absolut. jag tycker hon ser ut som en tellytubbie typ.
fjantigt. löjligt. irriterande.

marvel-gwen är helt suverän. hoppas hon dyker upp mer. och hon och angel.. wow... för mig för han tillåtelse att hoppa på gwen igen, fast det inte är buffy. codelia ska hålla sig undan.

halvgudinnan eller vad hon nu var var häftig med.
gillade detta avsnitt. fick faktiskt en 10:a av miig!
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Tob » fre jul 29, 2005 2:12

Dinza demonen måste vara något av läckraste i demonväg i hela Buffyversa. Så jäkla stilrent på någotvis. Demon med klass. Apropå stilrent, hela inledningscenen med Gwen som barn, ruggigt läcker. Sen Gwen som vuxen ruggigt läcker också.

Annars, bra avsnitt, underhållande och bra tempo. Att inte Gunn skulle dö kändes uppenbart, nog för att karaktärer kan gå och dö i Buffyversa, men inte så. Däremot gav det upphov till en snyfte scen mellan Fred och Gunn som kändes riktigt kraftfull.

GUNN: Fred, no one forced this responsibility on you—

FRED: Well, who else was gonna do it? Who else was gonna hold everything up after you left me all alone? (breaks down, crying) You died and left me all alone!

GUNN: (goes to hold her) Shh... It's OK, baby.

Svag för Fred som man är.....:)
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav xAMNESIAx » mån aug 22, 2005 17:29

Jag anade att Ground State inte skulle leva upp till Deep Down, och jag hade rätt. Jag vet inte, men jag hade hoppats att Angels tid på havets botten skulle ändra hans karaktär lite. Att han, åt minstone på någon nivå, skulle gå tillbaka till sitt deppiga jag. Kanske inte deppig, men åtminstone lite mer melankolisk, typ S1 . Men det verkar som att Angel, i sann Spider-Man anda fortfarande hittar tid att dra några skämt under sina fighter. Kul...eller så inte.

Gwen kändes fel placerad, lite för mycket Marvel vibbar där också. Men visst, får hon mer tid så kan hon säkert bli en intressant karaktär.
Wes är fortfarande badass, vilket jag är mycket glad för. Scenen med han och Angel var dock inte riktigt vad jag hade hoppats på. Hade velat se mer spänning mellan de två, speciellt ifrån Angel som agerade katastrofalt. På tok för mesigt med tanke på hur han kände innan han blev dumpad i vattnet. Trots att jag förstår helt hur Wes reagerade så är han ändå delvis ansvarig för hela situationen. Det är OK att han förlåter Wes, men dom kunde ha spelat mer på Angels hat och lirat lite med tittarna.

Och Wes skogshuggar gäng...när pimpade han ihop dom? I förra avsnittet så verkade han ganska ensammen.

5/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav eynosh » mån aug 22, 2005 18:00

xAMNESIAx skrev:Och Wes skogshuggar gäng...när pimpade han ihop dom? I förra avsnittet så verkade han ganska ensammen.

5/10.


Merceneries?
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Eisa » lör nov 05, 2005 20:47

var det bara jag som reagerade när gwen fick angels hjärta att börja slå och han kysste henne?
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav caffeineaddict » sön nov 06, 2005 5:32

Eisa skrev:var det bara jag som reagerade när gwen fick angels hjärta att börja slå och han kysste henne?


Knappast. Men sedan kan man ju reagera olika. Rätt bra scen.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav eriked » sön maj 21, 2006 23:03

Riktigt bra halvstand-alone avsnitt! ja x-men "homagen" var väldigt tydlig men bra ändå. Bra med fart och härliga dialoger!

Och vad jag älskar Wesley/Lilah relationen. Klockren i detta avsnitt! jag njuter av allt Lilah och Wesley säger i detta avsnitt.
Wesley: I had to raise him. Angel is— necessary.
LILAH: (puts his belt behind his neck to pull his face to hers) For what?
WESLEY: Fighting people like you. (leans in for a kiss)
LILAH: (rolls off the table, onto the floor, lands on top of Wes) Good news is, you might've done me a favor. Soon as he dried off, Angel kicked Connor out of the hotel. Poor little guy, friendless, homeless... (bites Wes's thumb) umm... (panting) looks like Connor's gonna need someone who cares, like a big sister, or a... Mrs. Robinson, if that's what he's into. (Wes rolls over on top of her, glaring) I thought you liked the bad girls, Wes.
WESLEY: I don't need to hear your evil plans.
LILAH: No, it just turns you on, knowing I have 'em.
WESLEY: Shut up, Lilah.
LILAH: Make me.
Wes slides down her body off screen, and Lilah starts to writhe and moan.


Tycker scenerna med Cordy är lite fjantiga men det är jag nog inte ensam om att tycka. Tyckte jag gillade Angel/Cordy relationen mer första gången jag såg serien men det kanske ändrar sig.

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Tea » tis maj 30, 2006 20:41

ett helt okej avsnitt, lite besviken dock på det, då jag hört mycket bra om det här avsnittet från icke-bf-folk... men det var kilalr (och jag tror jag förstår varför de tyckte om det här avsnittet)

Vill ha mer Wes, FÖR LITE WES och är det bara jag eller.. blev dork-wes helt plötsligt lite sexig?? :oops:

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle


Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

Inläggav Glorificus » tis maj 30, 2006 22:09

Tea skrev:Vill ha mer Wes, FÖR LITE WES och är det bara jag eller.. blev dork-wes helt plötsligt lite sexig?? :oops:

*förvirrad* Men... har du inte tyckt det tidigare? :? :)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden

Inläggav Tea » tis maj 30, 2006 22:19

Glorificus skrev:
Tea skrev:Vill ha mer Wes, FÖR LITE WES och är det bara jag eller.. blev dork-wes helt plötsligt lite sexig?? :oops:

*förvirrad* Men... har du inte tyckt det tidigare? :? :)


nee, har isf tyckt att David är vackrare, men nu, med ruffsigt hår och iförd en tuffing-roll har han blivit otrolig sexig *raor*

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle


Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

Inläggav Tinwiel » tis maj 30, 2006 23:29

Tea skrev:
Glorificus skrev:
Tea skrev:Vill ha mer Wes, FÖR LITE WES och är det bara jag eller.. blev dork-wes helt plötsligt lite sexig?? :oops:

*förvirrad* Men... har du inte tyckt det tidigare? :? :)


nee, har isf tyckt att David är vackrare, men nu, med ruffsigt hår och iförd en tuffing-roll har han blivit otrolig sexig *raor*


Welcome to the World of Worshipping the Wes! 8)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Isabella » tis sep 12, 2006 21:26

Jag tycker det här avsnittet var bra. Jag gillade faktiskt Gwen och jag hoppas hon kommer vara med i fler avsnitt. En väldigt stark 8:a får den av mig.
Isabella
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 14 mar 2006
Ort: Sthlm (Nacka)

Inläggav Capt. Peroxide » tis jul 03, 2007 18:20

OK, det börjar bli lite VÄL mycket marvelserie nu va? Vampyren, Vampyrens Son, Cordy the Higher Being – och så Elektroflickan. Fattas bara att Wesley får gigantiska 70-talssideburns och långa klor. Och heist-prylen är ju bara alla klyschor staplade på varandra. Tacka vet jag The Trios heist.

Men Gwen är för all del glödande het, på alla de sätt Cordelia INTE är. Det krävs mer än bra mått, liksom.
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Nästa

Återgå till Angel Säsong 4



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare