3x03 Faith, Hope And Trick

Här pratar vi mest om Säsong 3

Betygsätt detta avsnitt

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
4
11%
7
8
21%
8
22
58%
9
2
5%
10
2
5%
 
Antal röster : 38

Inläggav lady_macbeth » tor aug 04, 2005 2:12

Yay, Faith har anlänt till Sunnydale!!! :D :D :D
Användarvisningsbild
lady_macbeth
Minion
 
Inlägg: 67
Blev medlem: 11 okt 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Lipton » tor aug 04, 2005 7:13

Jag tycker man ser klart och tydligt att det bara är ren avundsjuka från Buffy gentemot Faith. De andra lyssnar intresserat på henne och tycker att hon är intressant i allmänhet, Buffy som är van att stå i centrum ogillar Faith för det. Till och med Buffys mamma tycker att Faith har en positivare inställning och det är inte populärt. Det verkar som att Buffy dras till personer som kan behöva hennes hjälp och vägledning, där hon kan framstå som den bättre, typ Willow, så om Faith hade varit en sårbar liten flicka som behövde Buffys hjälp och visat det så hade nog Buffy gillat henne.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav dansdansdans » lör aug 06, 2005 18:32

Tam:

Skrivet: Fre Dec 31, 2004 3:48 Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Apropå ringen Scott Hope ger Buffy: i min ändlösa jakt på kickar läste jag manuset till det här avsnittet och där var Scotts ring inte en Claddagh ring utan nån random crap ring, och Buffy bara hallicunerade litegrann. Om detta försvann för att det ändrades eller att det klantades bort nånstans vägen på är en fråga som är komplett oviktig förstås, men jag gillar manus versionen bättre och tror då därför på den.


jag har alltid sett det så, att hon hallicunerade. att det egentligen ligger en annan ring i, eh, asken, men det buffy ser är Claddagh-ringen.
så så är det i min uppfattning iaf..

angel måste ju haft sin ring hur länge sen helst. säkert jättesvåra att få tag i.

och sen undrar iaf jag om det är davids riktiga göttiga kropp som är där. inte kan väl han ha en bodydouble eller? ;)

sen har jag funderat på om det alltid varit så att angel skulle komma tillbaka så fort i säsong 3. eller om det var typ "vi tar tillbaka den där karatären för han var så populär". men det känns inte som det är så. det känns bra som det är. ( jag har ingen aning inte läst intervjuer eller dylikt med joss. hade vart kul)
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav A bear » sön aug 07, 2005 1:59

dansdansdans skrev:angel måste ju haft sin ring hur länge sen helst. säkert jättesvåra att få tag i.


Claddaghringar finns, vad jag fattar, att köpa i princip varenda krimskramsbutik. På eBay ger en sökning 807 träffar med pris från 1 cent och uppåt.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav fripp21 » mån feb 20, 2006 19:59

"Slut-O-Rama"

Det hände i och för sig en hel del i detta avsnitt, men jag gillar det inte så mycket. Det finns några otroliga toppar, men också mycket obra.

Buffy tvingar sig själv in i "the dating game" igen. Hon försöker lura sig själv att hon har kommit över Angel. Nu ska hon paras ihop med Scott Hope, en lite väl mesig typ.

Avsnittets näst största överraskning är att vi får möta en ny Slayer. Det där med att det bara finns en börjar bli en regel som ska överträdas mest hela tiden numera. Ja, ja jag vet att det blev fel när Buffy dog en kort stund i "Prophecy girl".

Faith är i alla fall rejält irriterande typ. Nej fel. Hon skapar rejält irriterande situationer. Både kompisarna och Joyce behandlar fortfarande Buffy som skit. Som diskuterats, i trådarna om de två tidigare episoderna, vet de andra inte hur det egentligen gick till när Buffy först återfann och sen dödade Angel.

Faith kommer väl vara med ett tag i serien. Hoppas att hon blir en bättre karaktär. Eller mycket sämre! Det går bra det också. Faith, vilket fint namn!

Giles är ju otrolig, han både känner med Buffy och ser sanningen trots att han inte vet exakt vad som hände. Hans försök att få Buffy att berätta är så bra. Heja Giles!! Scenen när Buffy till slut berättar för Willow och Giles om Angels sista stund var en av hela seriens rysligaste ögonblick. Buffy grät stilla. Jag såg inga tårar men hon grät, jag vet att hon gjorde det...
Buffy: Angel was cured.


Episodens största överraskning och stora behållning är ju att Angel kommer tillbaka. Coolers. Jag fattar inte alls hur det gick till. Var det en tillfällighet att Buffy fortfarande älskar honnom och att hon var på dödsplatsen och sa adjö? Hade ringen en betydelse, eller var allt bara symbolik? Många frågor.

Willows freudianska felsägning i början av avsnittet var rolig. :D
Willow: ...to do that thing with your mouth that boys like.


Betyg: 6
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Gordo » mån feb 20, 2006 21:44

Vill bara säga att jag äslkar dina recensioner fripp! De gör att jag kommer ihåg hur det var första gången jag såg avsnitten.

Fortsätt gärna att gör mig (och jag tror många andra) glad :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav fripp21 » mån feb 20, 2006 21:49

Gordo skrev:Vill bara säga att jag äslkar dina recensioner fripp! De gör att jag kommer ihåg hur det var första gången jag såg avsnitten.

Fortsätt gärna att gör mig (och jag tror många andra) glad :)


Tackar för de orden, Gordo. Om ingen läste inläggen skulle det ju kännas lite meningslöst...

Och jag förstår vad du menar. När jag läser mina inlägg kommer jag också ihåg hur det var första gången jag såg avsnitten! 8)
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav fripp21 » tis feb 21, 2006 12:24

Jag har mot bättre vetande läst igenom hela tråden...

Mr Chase! Hatten av för en suverän recension :!:

Det verkar som att de flesta som skriver in åsikter om avsnittet har sett hela serien. Många har starka åsikter om Faith, troligen på grund av att de har starka åsikter om Faith i resten av serien. Det verkar ju som att jag får dras med henne ett bra tag. Hänvisningar till säsong 6+7...

I mina ögon spelade hon över en hel del i detta avsnitt i alla fall. Ok att hon var ensam och rädd, men skulle hon då bete sig som hon gjorde. Tveksamt.

Vad ska man då tycka om den nye, Faith? Inte så mycket. Hon skapar en del splittring mellan Buffy och gänget/mamman. Jag tycker att det kanske kom lite för tidigt. Det är alltid bra att röra om i grytan och det är något vi lärt oss att älska och förvänta oss av Joss. MEN, i detta fall tycker jag att de bråk som behandlats i de två första avsnitten inte på långa vägar har lösts upp. Jag hade hellre sett en helande process innan mer sprittning. Nu blev det bara irriterande.

Tag tex Buffys mamma. Hon har under den senaste tiden fått veta att henne dotter är en slayer. Dottern har rymt och kommit tillbaka. Hon har tillsammans med dottern fajtats mot zombies och dödat en väninna (som zombie). Dottern berättar till och med att hon dött en kort stund. Nu kommer en ny slayer och helt plötsligt är hon en sådan frisk fläkt? Kvinna! Du får väl stå upp för ditt eget barn (kött och blod) lite i alla fall?

Men visst, ge Joss respekt. En del gillar, andra ogillar. Men få är likgilitga.

Det är i alla fall uppenbart att det är helt annorlunda att recensera avsnitten efter en första titt, jämfört med efter en återtitt efter att sett hela serien.

Jag har ju sett Firefly flera gånger om (vissa avsnitt), men jag har inte känt mig mogen att recensera dem än. Det måste göras ordengtligt och med full insikt.
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Binchy » tis feb 21, 2006 12:29

Mr Chase var verkligen kung av recensioner. Synd att han försvunnit. Han har skrivt längre recensioner om de flesta avsnitt, i alla fall de tidigare säsongerna.

Mr Chase, KOM TILLBAKA, please!!!
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » tis feb 21, 2006 12:51

fripp21 skrev:Men visst, ge Joss respekt. En del gillar, andra ogillar. Men få är likgilitga.

Det är i alla fall uppenbart att det är helt annorlunda att recensera avsnitten efter en första titt, jämfört med efter en återtitt efter att sett hela serien.

Precis, grundregeln: Trust the Joss, han vet vad han gör. I regel. Det är det som är det mest tragiska med Fireflys nedläggning, tycker jag: den hann aldrig dra nytta av ett av de starkaste korten i Whedons serier - utvecklingen över lång tid. En grej kan hända i ett avsnitt som inte kommer i sitt rätta sammanhang förrän flera avsnitt senare (eller rentav flera SÄSONGER senare), karaktärer kommer och går, dyker upp igen i oväntade situationer, och inte minst utvecklas över tiden. Inga förhållanden (romantiska/vänskapliga/fientliga) är givna. En grej som verkar betydelselös vid första titten visar sig vid omtitt ha enorm genklang. Än så länge har de flesta karaktärers resa bara börjat... Faiths, t ex.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav mattek72 » tis feb 21, 2006 13:03

fripp21 skrev:Vad ska man då tycka om den nye, Faith?


Jag säger som jag sa till Gordo tidigare i tråden.
Det är bara att älska den karaktären.

Sen precis som eponinethen skrev:

eponinethen skrev:Det enda som gör mig ledsen i detta avsnitt, är att Buffy inte kan acceptera Faith. Att hon måste vara så extremt avig mot henne trots att Faith bara försöker lära känna Buffy.
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher
 
Inlägg: 6697
Blev medlem: 15 maj 2004

Inläggav A bear » tor okt 19, 2006 14:25

Nu har jag varit dålig med att skriva i trådarna i ett par dar. Så går det när man är ensam om en omtitt. Hrm.

Nåja. FAITH! TRICK!

Bästa replik:
GILES: What you must realize, Buffy, is that you and Faith have very different temperaments.
BUFFY: Yeah, and mine's the sane one. The girl's not playing with a full deck, Giles. She has almost no deck. She has a three!


Bästa popkulturreferens:
BUFFY: No, but I'm the one getting single-white-femaled here.
(SWF och Buffy s4) Få se, Jennifer Jason Leigh ville ha Bridget Fondas liv, stal hennes utseende, låg med hennes pojkvän och mördade folk. Oj.

Detalj jag inte lade märke till första gången jag såg det: Första leprechaunskämtet! Och, på en lite mörkare ton (Faiths karaktär) "My dead mother hits harder than that." Vi får aldrig riktigt veta hela Faiths bakgrund, men de ledtrådar vi får är inte helt trevliga.

Hej Joss Whedon: Direkt ser vi paralleller Buffy-Faith; olikheter, men också rejäla likheter. Båda följer sina instinkter, men där Buffy lägger band på sig ("Sometimes I-I crave a nonfat yogurt afterwards") lever Faith in sig. Buffy har, för att ta det senaste året, behövt ta itu med att dö, med att döda den hon älskar, med att fly hemifrån och att komma hem - men hon tar itu med det, om än inte direkt. Faith? Tar ut sin ilska på vampyrer, hoppar av skolan och flyr över halva landet från Kakistos, och skulle fortsatt fly om hon fått en chans. Buffy berättar för Giles och Willow om Angel. Vem har Faith att prata med när det gäller värre saker än alligatorer? Dessutom får vi veta lite om watcherorganisationen, och Giles "There is no spell" är en härlig liten grej.

Awww: Hur söt är inte Willow på trottoarkanten? Hur söta är inte Oz och Willow? Hur söt är inte Mr Trick?

Höh? Vad faen ser Faith i Scott Hope?

Wow, detta är en bra serie: Alla gängscener och Mr Trick väger upp att Kakistos bara är ännu en i raden av oövervinnerliga monster som sopas av banan i en handvändning eftersom han bara är där för att tvinga våra hjältar att ta tag i sig själva. Plot meh, character schwing.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Binchy » tor okt 19, 2006 14:42

A bear skrev:Nu har jag varit dålig med att skriva i trådarna i ett par dar. Så går det när man är ensam om en omtitt. Hrm.


Vi ÄÄÄLSKAR att läsa dina recensioner. I alla fall jag...
:lovebunny:
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » tor okt 19, 2006 14:57

Binchy skrev:
A bear skrev:Nu har jag varit dålig med att skriva i trådarna i ett par dar. Så går det när man är ensam om en omtitt. Hrm.


Vi ÄÄÄLSKAR att läsa dina recensioner. I alla fall jag...
:lovebunny:

Awwww. :lovebunny:
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav caffeineaddict » tor okt 19, 2006 15:26

Jag med. Min omtitt dog ju tidigt, men jag trodde också att fler än Björn skulle hänga med längre än såhär. Men om det enda vi har fått ut av det här är en hel bunt med Björn-recensioner så skulle jag säga att det var värt det. :lovebunny:


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » tor okt 19, 2006 16:17

caffeineaddict skrev:Jag med. Min omtitt dog ju tidigt, men jag trodde också att fler än Björn skulle hänga med längre än såhär.


Jag ska hoppa ikapp nu när dvd-boxarna är uppackade. "En björn är aldrig ensam" eller hur nu ordspråket lyder. Eller var det björnkänst och något annat på slutet? Fuck knows.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav gollum » fre okt 27, 2006 7:43

Hoppsan hejsan! There's a new slayer in town! Faith voltar in med all önskvärd kraft och skapar en trevlig motpol som både serien och Buffy verkar behöva. Det långsamma, melankoliska pianotemat börjar bli lite tröttande nu...

Tänka sig att Angel kom tillbaka, vem hade anat det? ;) Ska bli mycket intressant att se hur relationen utvecklas där, det torde ju vara lite ansträngt, om man säger så, Buffy gjorde ju slut på ett tämligen okonventionellt sätt.

På monstersidan är det lite svagt, det känns som om det verkar svårt att komma ur det lägre tempot serien haft i början av säsongen och att monstersidan fått hålla sig lite i bakgrunden. Mr Trick är ett ljuvligt avbrott till det och det gläder mig när han kommer undan, då kan vi få se mer av honom. Kakistos har samma svaghet som jag upplevt tidigare, slutfighten med bossen är för enkelt avklarad helt enkelt.
Användarvisningsbild
gollum
Minion
 
Inlägg: 124
Blev medlem: 10 aug 2006
Ort: Lilla Edet...

Inläggav gollum » fre okt 27, 2006 7:49

A bear skrev:Så går det när man är ensam om en omtitt. Hrm.


Jag är själv ett avsnitt från att vara ikapp efter min utlandstripp. Risk finns att jag halkar efter i helgen igen, men jag är närmare nu än någonsin...
Användarvisningsbild
gollum
Minion
 
Inlägg: 124
Blev medlem: 10 aug 2006
Ort: Lilla Edet...

Inläggav AKS » ons maj 30, 2007 20:28

Jag har en känsla av att det blir svårt för mig att komma ikapp denna omtitt... :)

Detta avsnitt halvrockar. Det är ju långt ifrån suveränt, men det introducerar ju ett par roliga karaktärer: Faith och Trick. Trick är så bäst i detta avsnitt. Cool kille. :)

Faith är ju också bra och underhållande, men detta är knappast hennes bästa avsnitt.

Jag gillar Scott Hope! (spoiler S3) I alla fall i detta avsnitt, han borde ju dyka upp i minst ett avsnitt till om man ser till hans och Buffys date. Men jag kan inte tänka mig att det blir mer än 3.04 med tanke på att jag knappt kommer ihåg pojken.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav fripp21 » ons mar 12, 2008 16:53

fripp21 skrev:Det verkar som att de flesta som skriver in åsikter om avsnittet har sett hela serien. Många har starka åsikter om Faith, troligen på grund av att de har starka åsikter om Faith i resten av serien. Det verkar ju som att jag får dras med henne ett bra tag. Hänvisningar till säsong 6+7...


(Spoilers hela serierna BtVS och Angel)
Vill ge några uppföljande kommentarer om Faith nu efter jag sett klart serierna. Man har sina favoritkaraktärer. I långa och komplexa serier som detta har publiken glädjande nog olika favoriter. En del blir favoriter med en gång (Willow, Kaylee, Mal), andra ändras på ett underligt sätt och blir favoriter efter ett kort tag eller eller ett lite längre tag (Cordy, Mr. Giles, Anya, Wesley(!). Just att karaktärerna förändras är ju en otrolig styrka, eller hur?
Faith, då? Jag kommer ihåg att jag var tämligen förvånad över att hon verkade ha så många påhejare här på forumet, ty jag gillade henne aldrig i början. Nu när jag sett klart kan jag bara konstatera att det inte ändrats. Hon blev aldrig en favorit, den varma goa känslan infall sig aldrig. Hon var dock intressant som karaktär, denna anti-Buffy, och inte alls lika irriterande och onödig (?) som tex Connor (bläh!).
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav Echolls » tis nov 10, 2009 1:29

Bra avsnitt med många roliga repliker, även om jag har väldigt svårt för Faith. Jag klarar inte av den typ av person som tar för sig som hon gör. Enormt störande. Nu är det mer så att jag gillar att ogilla henne, men när jag såg serien första gången så ogillade jag henne bara och det förstörde stora delar av s3 för mig då. Jag förstår verkligen Buffys tveksamma attityd mot henne i alla fall.

Kakistos är väldigt tråkig och jag gillar inte Mr Trick heller, det är något som känns fel med honom.

Skönt att Buffy orkar berätta vad som hände med Angel, bra scen.

Scott är väl snäll och så, men han är lite för mycket.

Favoritcitat:
Faith: If I'd've known they came that young and cute, I would've requested a transfer.
Buffy: Raise your hand if 'ew'.

Betyg: 7
Coma Summer
Användarvisningsbild
Echolls
Big Bad
 
Inlägg: 1241
Blev medlem: 20 nov 2005
Ort: Stockholm

Re: 3x03 Faith, Hope And Trick

Inläggav Spuffy » tor feb 18, 2016 23:20

Märkligt detta - jag såg avsnittet för en vecka sedan. Gillade det skarpt, gav det en 8:a. Men redan då konstaterade jag att det var mycket som var bra och nästan inget dåligt men att det ändå inte känns så speciellt. Och nu minns jag knappt vad det handlade om. Jag gillar Faith, gillar mr Trick. Kakistos är väl sådär. Scott lite småsöt men inte så spännande. Avsnittet är bra, men det är inte alls lika minnesvärt som andra avsnitt som jag gett betyget 8. Och jag har inte så mycket att säga om det.

Tillägg: MEN det är ju faktiskt HÄR som serien börjar fräsa framåt med en hejdundrandes kvalitet och visa att WOW vad bra den är!!!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom
 
Inlägg: 6783
Blev medlem: 22 aug 2005
Ort: Stockholm (Luleå)

Föregående

Återgå till Buffy Säsong 3



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron