5x14 - Smile Time

Här pratas det om Angel Säsong 5

Poll

1
2
4%
2
1
2%
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
2
4%
7
6
13%
8
10
22%
9
11
24%
10
13
29%
 
Antal röster : 45

Inläggav Tinder » mån feb 23, 2004 1:55

Underbart avsnitt helt underbart, skratta så jag tjöt och när jag såg avsnittet en andra gång idag så skrattade jag om än mer. Skulle nog tänka mig att följa en serie som handlade om dessa depraverade muppar ifall man nån gång skulle vilja skapa en sådan, de var ju underbara.

Sedan håller jag inte med dem som anser att detta var ett stand alone avsnittet, hade ju ganska mycket utveckling för de flesta karaktärer i serien utom Lorne och Spike, påminde på så sätt om endel avsnitt i Buffy där man fightas mot ett veckomonster men där den grundliggande handlingen och spelet mellan karaktärerna samtidigt fortgår.

Nä kan inte finna nått fel med avsnittet och även ifall man nu inte tänkt så, så tog jag till mig pikarna man hade mot tv-bolag och elaka människor som bara vill göra tv för att tjäna pengar och inte är intresserad av innehållet. Passade med tanke på vad som precis hänt med Angel som serie.
Börjar nog nu omvärdera lite säsong 5, den är nog egentligen ganska bra fast har endel sämre avsnitt. Synd bara att den känns lite arclös annars hade den kunnat vara en av de bästa säsongerna.
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav AKS » tis feb 24, 2004 13:58

Precis som förra gången så har jag inte läst era kommentarer om avsnittet så eventuella upprepningar etc etc etc.

Vad synd att man bara får föraningar om dåliga saker! Lottonummer någon? Jag talar alltså om varulvstjejen. Jag har egentligen ingenting emot henne (tycker dock att hon är relativt ointressant – tyckte inte om flörten med Gwen heller, men hon var i alla fall jävligt intressant), men jag ifrågasätter hur trovärdig denna storyline är då Cordy dog för två veckor sedan. Jag menar inte att Angel borde vara med Cordy, trots allt har de knappt haft något med varandra att göra sedan slutet av S3 så den romansen är ju dödsdömd. Särskilt nu då Cordy är död. :) Men han älskade henne. En av två kvinnor han älskat (Darla har han ju bara haft sympati för) och hon dog för två veckor sedan och nu så är han kär i varulvstjejen? Utan att ens nämna Cordy?! There’s something rotten… Och detta trots att Joss Whedon ligger bakom historien? I expect more. Jag tyckte till exempel att Buffy och Angel var en rejäl gäspning från och med Amends, men skulle inte ha tyckt att det var kul om Angel got it on med Kate det första han gjorde i S1 eftersom han älskade Buffy och med tanke på Angels personlighet skulle det inte ha varit en trovärdig storyline. Nu dog Cordy, som sagt, och Angel börjar dejta en annan tjej utan minsta eftertanke?! Det enda han tänker på är ju Angelus. (Och Wes… i hela serien har alla snackat om att Angel inte får ha ihop det med en tjej och nu helt plötsligt så är Wes överlycklig över nyheten?! Inte heller trovärdigt. De skulle ha byggt upp detta mer under säsongen.) Man kan tycka vad man vill om Angel-Cordy (precis som jag tyckte om Angel-Buffy), men detta är inte trovärdigt. Hoppas varulven inte är med i så många avsnitt nu. Skulle vara en himla besvikelse om hela serien slutar med att Angel är galet kär i någon som inte betyder något i sammanhanget. Jag hade antagligen kunnat acceptera der, och kanske t.o.m. gilla det, om det skulle bli en S6.

Och det förstörde avsnittet för mig. Så snart varulvstjejen var med kopplades jag ur avsnittet och kunde bara tänka på hur detta inte är trovärdigt. Precis som i avsnitten i BtVS där Angel var med (i S7). Trovärdig karaktärsbeskrivning? Methinks not.

I övrigt var dock avsnittet bra och charmigt. Jag beundrar skaparna för denna idé och det *fungerar* ju faktiskt. Skulle antagligen ha älskat detta avsnitt om det varit trovärdigt på andra plan. Men, som sagt, varulvstjejen drar ner betyget rejält så trots allt blir det bara ytterligare ännu ett bra Angelavsnitt, inget mer. Fast då ledardockan kallar Angel för bitch… :D :D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Off » tis feb 24, 2004 16:15

Det här med varulvstjejen. Då jag tycker att Angel efter att inte ha träffat Cordy på 1 år borde ha gått vidare (kan inte formulera det bättre) så bör väl ändå inte en dag som slutar med att hon försvinner för gott stryka allt som hänt under det året. Angel har visat intresse för Nina innan och varför skulle han inte få lära känna henne lite närmare. Det var ju inte som att han gick ner på ett knä och utlovade sin eviga kärlek till henne. Ska man köra på "han älskade ju Cordy"-stucket får man inte glömma att han kysste Buffy i s07 (ja jag vet att han var dåligt skriven där) och att hon (Buffy) är den största kärleken han haft. Så ska man dra det till sin spets borde man vara lika arg över att han blev kär i Cordy som att han skulle vara intresserad av Nina.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Tinder » tis feb 24, 2004 17:18

Dessutom får man ju inte glömma att de säger att hon har kommit till W&H och bott där 3nätter varje månad under större delen av denna säsongen (sedan hon blev varulv). Vet inte riktigt hur många månader som har gått sedan dess (nämnde det nått i avsnittet, minns inte) men skulle tro att hon och angel träffats vid ett flertal tillfällen i alla fall under den tiden, alltså inte träffats som i dateat varandra utan träffats som när de gjort upp planer om hur hon ska bo där under fullmåne osv osv. I alla fall om man får tro på alla rykten som gick runt W&H, alla visste ju att hon var intresserad av Angel (utom han själv, han hade i alla fall inte vågat erkänna det än). Så tar man alla de möten dem emellan som man inte har fått se och den enormt långa tiden sedan Angel och Cordy umgicks normalt och att de aldrig riktigt fick igång nått så tycker jag inte alls att det är otroligt att Angel kan ha känslor för henne, det har ju tom tagit han så här länge innan han vågat erkänna dem själv och tar tag i saken.
Kanske har han inte vågat gå vidare just pga Cordy kunnat vakna upp men nu är allt det hoppet ute och han har kunnat gå vidare och tar en chansning och bjuder wolfgirl på frukost, har ju inte direkt hänt något mer.
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav AKS » tis feb 24, 2004 18:57

You don't get my point. Men jag brukar ju alltid få förklara mig 100 gånger innan någon ens förstår så det är ju inget nytt (antagligen mitt eget fel, dock)... :D

Jag har aldrig sagt att jag tycker att Angel borde vara ihop med Cordy. Däremot så vet vi att han älskade henne och även om han inte träffat henne på ett år så låg hon i koma. Hon var inte död, hon kunde vakna när som helst. Hon hade inte rest bort frivilligt. Hon hade inte blivit ond, hon hade blivit "bortrövad". Jag ser det som en annan grej än att han inte träffat henne på ett år, that's it. Finns en skillnad där. Och min poäng är att Angel sagt adjö till Cordy för bara två veckor sedan. Hon är *död*, men det *nämner* han över huvud taget inte. En snabb kommentar som "I loved Cordy so much... should I feel guilty?" eller nåt sånt. Vad som helst! Bara att de *erkänner* att Cordy funnits där, att hon betytt nästan allt för honom och att det *borde* skapa motstridande känslor hos en person som Angel om han nu ska börja dejta Nina. Nåt annat har jag inte sagt. Och om jag sagt det så måste jag ha tänkt på nåt annat då jag skrev det. :)

Liknelsen med Buffy-Angel är inte helt giltig i mina ögon. Trots allt var det två och ett halvt år efter att han lämnade Buffy som han blev kär i Cordy. Inte två veckor efter hennes död. Och visst, han har inte träffat henne på ett år yada-yada... Lite borde det väl kännas. Jag har inte alls påstått att Angel alltid ska vara trogen mot Cordy eller Buffy eller någon annan, så om ni/du tar det argumentet och använder det mot det jag skrivit i mitt tidigare inlägg så är det inte giltigt. Däremot är det naturligtvis giltigt rent allmänt, men i så fall har det inget med mina åsikter att göra.

Dessutom skrev jag också att "De skulle ha byggt upp detta mer under säsongen." Jag menar helt enkelt att det känns plötsligt att Nina kommer hoppandes och är tokkär och Angel är intresserad... Jag tycker inte att Angel ska vara utan flickvän resten av sitt eviga(?) liv, men att det skulle ha skrivits bättre och inte kommit helt plötsligt. Tycker inte att de varit trogna mot karaktärerna.

Sen gillar jag inte Nina heller. Att hon är gullig och söt påverkar ju inte mig. Som sagt, Gwen hade varit roligare, men hon föredrar ju en annan... vilket var gulligt nog.

Ah, I love the smell of a discussion in the evening...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Matt » tis feb 24, 2004 20:09

Jag tycker Angel ska vara ensam så länge hans eviga liv håller på. Gillar honom bättre när han är butter.
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Tinder » ons feb 25, 2004 0:49

Visst jag förstår vad du menar och jag anser väll att du har rätt. Fast jag fastnade inte så farligt vid det när jag såg avsnittet. De kunde ha skött det hela snyggare och lite irriterad är jag väll för att de verkar nästan ignorera att Cordy varit med i serien i säsongerna före denna, förutom hennes inhopp i ett avsnitt där de sedan dödade henne. Gissar på att det är just pga att de med den här säsongen försökte finna nya tittare till Angel (vilket de om man ska tro WB inte lyckats så bra med utan det är enligt dem ungefär samma tittare som förut och därför lägger de ner serien...) och de därför inte vill förvirra dem med en massa prat om nån som inte är med i serien något mer. Irriterande men antar att det är nått liknande de resonerat, då jag tror/hoppas att de annars hade nämnt Cordy betydligt mer och hennes bortfall hade fått mer konsekvenser i de efterföljande avsnitten som text "smile time"...
Sedan kanske de gick lite väl snabbt fram med Angel/Nina och lät dem inte "småflörtas" med varandra i några avsnitt först innan de besluta sig att testa gå ut med varandra, fast det var som sagt inget jag direkt tänkte på då, då jag såg avsnittet första gången utan de är mer tankar man får så här efterhand, helst efter man läst AKS texter. De har iof gjort sina passningar att det kan ha skett sådant under tillfällen som vi inte fått se men ändå så hade det ju varit roligare om vi tittare hade fått se lite mer av det. Fast samtidigt så har de ju fortfarande inte skett så mycket mellan Angel/Nina än annat än ett och annat öppenhjärtit samtal.
Hursomhellst vill jag inte alls jämföra detta på nått sätt med Angel/Buffy, Med Buffy hade Angel nått som mycket mer kan liknas med ett förhållande än vad han nån gång fick chansen att få med Cordy. Vill därmed inte förringa vad de kunde få men de han aldig riktigt komma dit.

Började skriva detta mess vid 19, men tack vare jag fick besök så blev det inte klart förrän nu, som om folk skrivit saker mellan dessa tidpunkter som får mina åsikter att se idiotiska ut så har jag i alla fall en ursäkt :)
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav AKS » ons feb 25, 2004 0:50

Sådana här diskussioner och kommentarer är så härliga för det är så uppenbart att vi inte ser samma serie. Jag ser den utifrån mina erfarenheter, Matt från sina och off från sina. Konstnärerna måste ge upp sitt verk och tillåta olika tolkningar (och åsikter). Underbart!

Matt: Jag gillar också brood mode Angel, men tanken på ett möjligt evigt liv ensam... för honom. Aww! Tänk dig Cordys ansikte i slutet av you're Welcome då telefonen ringer och hon vet att Angel ska få veta att hon dött... Sympati, kärlek, sorg, saknad. Nästan så skulle jag se ut om jag fick veta att Angel skulle få leva resten av sitt liv ensam.

Fast man gillar ju smärta också. Skulle vara cool om det allra sista avsnittet slutar med att Angel inte shanshuar (ännu) utan lever och får se Gunn, Wes och Fred dö... Och i slutet får vi se en ung Angel som lämnar en begravning med den ikoniska kappan svepandes i vinden.

Blev riktigt inspirerad nu. :)

Tinder: I hear you! Och håller med om Buffy/Angel och Cordy/Angel... C/A hade potentialet, men Skip kom emellan. Eller nåt sånt. B/A var dock the real deal även om jag fortfarande inte kan förstå hur en 240-åring kan bli kär i en 15-åring då hon faktiskt var ett riktigt våp just då (Becoming). Men, men... det var romantik på hög nivå. Tills mitten av S3 ungefär.
Senast redigerad av AKS ons feb 25, 2004 0:53, redigerad totalt 1 gång.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Tinder » ons feb 25, 2004 0:52

ooooh ett sånt alslut skulle få mig sittandes gråtandes i timmar efteråt men ändå skulle det vara ett riktigt bra slut
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav AKS » ons feb 25, 2004 0:55

Tinder: Ja, herregud... *suck* Och jag editerade mitt inlägg ovan och svarade på ditt tidigare svar på mitt tidigare inlägg (eller nåt dylikt). :D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » ons feb 25, 2004 0:59

AKS: *Snygg* idé, AKS! Tyvärr alldeles FÖR "avslutande" för att jag tror de ska vilja använda den med tanke på eventuella spin-offs och TV-filmer. Men ändå fruktansvärt inspirerad och helt fantastisk.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav poser » ons feb 25, 2004 1:01

Även om det hade varit rätt mörkt slut så hade det varit jäkligt *snyggt* om jag får sno kaffekaskens uttryck.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons feb 25, 2004 1:03

poser: Alla verkar vilja stjäla mina uttryck idag. Snart kan jag börja kalla mig själv professionell trendsetter.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » ons feb 25, 2004 1:04

Jag hade gråtit i en vecka. Speciellt om de kör samma "kappeffekt" som i s01e01. Åhh herregud det tåras i ögonen.
Senast redigerad av Off ons feb 25, 2004 1:04, redigerad totalt 1 gång.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav poser » ons feb 25, 2004 1:04

Du kanske får vara med i Fab5 och tipsa om bra saker att säga.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav caffeineaddict » ons feb 25, 2004 1:05

Vad är Fab5?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav poser » ons feb 25, 2004 1:06

Queer eye for the straight guy ?!

De 5 bögarna som stylar upp straighta killar?!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav Off » ons feb 25, 2004 1:06

Nu håller vi oss till ämnet. Det har vi faktiskt klarat rätt bra i de här trådarna. Jag ser dem lite som det bästa BF har att erbjuda.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav caffeineaddict » ons feb 25, 2004 1:08

poser: Jag dömer dig inte efter dina TV-vanor, men acceptera att de inte är mina.

Minns dock när South Park nämnde det där.

Apropå helt störda TV-program, minns ni dockprogrammet "Smile Time"?

*försöker rädda tråden*


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav poser » ons feb 25, 2004 1:13

caffein: Kollar inte på det själv men det är en av de mest hypade serierna som går... Känns som det hör till allmänbildnigen nuförtiden. Dyker upp kommentarer om dem i varenda program som går på tv.

För att prata Smile Time så får jag väll säga att det är som sagt lite abrupt brytning med allt som har med Cordy att göra. Men jag tycker ändå att det kan vara lite kul att se Angel få upp intresset för någon annan tjej och jag har verkligen inga problem med Nina. Får väll se om hon dyker upp er eller om hon bara var en del i standalone avsnittet.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav AKS » ons feb 25, 2004 1:17

Vad kul att ni gillade idén! Som sagt, blev riktigt rörd själv. (Om det inte låter alltför illa att jag slår ett slag för mina egna idéer såhär.) Men du har ju rätt, caffeine. Alldeles för avslutande. Men vilket slut det skulle vara!

Off: Det var precis den kappeffekten jag såg framför mig! Den är ju så ikonisk, på nåt vis.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Off » ons feb 25, 2004 1:23

Great minds think alike
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Off » sön feb 29, 2004 14:26

Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav gaspode » ons mar 03, 2004 11:54

Tja vad kan man säga? Jäkla bra!
Jag har inte AKS problem med Angels umgänge, men jag håller definitivt med om att Cordy inte borde ignoreras på det här sättet.
Att Angel säger ok till en fika gör ju inte att han har glömt Cordy eller så, men han kan tänka sig att umgås med varulven lite. det känns hyfsat trovärdigt trots allt. Wes övertalning däremot var lite konstig, visst, han har sina Fred-issues, men så mycket borde han inte projicera det på Angel..

Knox förvandling som ni pratar om vet jag inte så mycket om. Tycker inte vi sett tillräckligt av Knox för att kunna veta hur han varit...

Avsnittet då? Dock-Angel är skitbra, jag hade ju sett bilden ovan, men fått för mig att ärret betydde att det var både Spike o Angel i samma docka, så lite fel hade jag iaf.

Gunn dealar vidare, tycker nog att det stämmer hyfsat med hans personlighet och vad vi sett om att han inte vill vara "the muscle" i tidigare säsonger.

nej, jag inser att ni redan sagt det mesta, så jag slutar nog nu. :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » ons mar 03, 2004 17:56

gaspode: Bra att du håller med mig (om det mesta) igen! Om det inte var för dig skulle jag känna mig totalt allena. :)

Och gör som jag! Börja skriva "recensioner" utan att läsa de andras kommentarer. Det är roligt. Sen kan man läsa deras kommentarer och skriva ännu ett inlägg. Inte så effektivt kanske, men roligare än att inse att allt redan sagts.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav caffeineaddict » ons mar 03, 2004 19:10

AKS: You're a smart, smart girl. Just like beautiful goddesses of light should be!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav gaspode » ons mar 03, 2004 19:44

AKS: tanken har ju, som jag sa i andra tråden, slagit mig, men jag har alldeles för dålig självdisciplin för det :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Horrabin » ons mar 03, 2004 20:07

Åh nej, är AKS Goddess of Light? :eek: Här har jag gått och dyrkat henne i tron att hon är Goddess of Darkness And Other Unmentionable Things. Attans också, nu får jag börja se mig omkring efter någon annan Deity att slava för...
"I wish to do more violence."
Användarvisningsbild
Horrabin
Minion
 
Inlägg: 144
Blev medlem: 24 sep 2003

Inläggav Off » ons mar 03, 2004 20:10

AKS är som den där grejen i Red Dwarf (argh varför kommer jag inte på namnet) Alla ser precis vad deras fantasi vill se.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav AKS » lör mar 06, 2004 19:31

Hehe, det var en kul diskussion! Vicken miss, Horrabin! :) Fast du kanske kan tillbe mig litegrann ändå... kanske.

Off: Better Than Life? Jag skulle nog göra en Rimmer om jag fick en sån maskin... Skaffa mig sjutton ungar, en mycket liten bil och en gnällig karl. :D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 5



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare