4x05 Supersymmetry

Allt du har att säga om Säsong 4, säg det här

A-?

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
2
10%
6
3
14%
7
10
48%
8
4
19%
9
0
Inga röster
10
2
10%
 
Antal röster : 21

4x05 Supersymmetry

Inläggav latarmig » sön aug 01, 2004 1:15

Fred har fått en artikel i kvantfysik publicerad och därpå blivit inbjuden att hålla en föreläsning vid universitetet. Angel och Gunn blir mer eller mindre tvångskommenderade dit för att lyssna. Wes har på sitt håll läst artikeln och infinner sig också, och det gör också Lilah. En portal öppnas under föredraget och Fred är nära att åter försvinna in i en annan dimension. Professorn visar sig vara ansvarig och Freds hämndbegär går inte att stoppa. Till sist dödar Gunn honom för att förhindra att Fred begår mord. Connor och Cordelia blir alltmer intima men Cordy sätter stopp och beger sig till hotellet igen.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Off » sön aug 01, 2004 1:21

Angel: They talk about me in the chatty rooms? :D
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav latarmig » sön aug 01, 2004 1:24

Han är så gulligt fåfäng. :-)
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav caffeineaddict » sön aug 01, 2004 1:46

He, har sina stunder (är det här Lilah ger Wes dollarsedeln? För den scenen är det världsklass på!), men är högst halvdant i det stora hela. (spoiler resten av S4):Är dessutom orsaken till att Gunn och Fred blir rätt tråkiga under de följande avsnitten och inte hämtar sig förrän slutet på säsongen.

Det känns som att man hade kunnat göra något betydligt intressantare om man ville utforska Gunns och Freds mörkare sidor.

Svag sjua eller t.o.m. en sexa.

EDIT: Nope, Lilah, Wes & dollarsedeln var i Slouching Toward Bethlehem. Definitivt en sexa isf.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Pazuzu » fre dec 03, 2004 20:01

Det känns lite konstigt att professorn skulle vara ansvarig för att Fred tar ut en bok och hyllan och börjar läsa ur den, även om jag förstår hans motiv.
Serious sport is war minus the shooting. - George Orwell

Dolores capitis non fero. Eos do.
[size=9][b]
Användarvisningsbild
Pazuzu
Big Bad
 
Inlägg: 2446
Blev medlem: 31 maj 2004
Ort: Kalmar

Inläggav JRT » fre dec 03, 2004 21:06

Hela grejen med professor Seidel känns underlig och passar inte in tycker jag. Om portalen hade öppnats mystigt vid Fred när hon blev skickat till Pylea hade det varit en sak - men att han skulle ha påverkat henne att ta ut boken och läsa? Nä...

Spoiler slutet på s4
Sen säger faktiskt Skip längre fram då han redogör hur förändringarna i allas liv lett fram till Jasmines födelse, bland annat säger han till Fred "opening the wrong book". Helt plötsligt har man alltså glömt Seidel igen.
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav Gordo » mån apr 25, 2005 14:52

Ett Fred-centrerat avsnitt är enligt mig alltid ett bra avsnitt och det här var inget undantag.
Fred: No. He's gonna die
Gunn: What do you mean, die?
Fred: I don't know yet. But it's gonna be about pain.
Stenhårt! Men jag är lite orolig för hur det här kommer att påverka Gunn och Freds förhållande. Hon sa ju till Wes att en av de saker hon älskar hos Gunn är just att han aldrig skulle göra det han nu blev "tvungen" att göra.

En rolig scen i avsnittet var när Gunn och Angel var i seriebutiken.
Angel: They talk about me in the chatty rooms?
:D

Kyssen mellan Connor och Cordy känns lite fel, fast med tanke på att Cordy inte kommer ihåg Connor som barn så är det väl inte det. Jag stör mig fortfarande lite på Cordy och det gör mig lite ledsen för hon var en av mina favotitkaraktärer fram till i mitten av förra säsongen.

Lilah svartsjuk var ett tjusigt inslag och jag tycker att det var bra att det inte var hon som öppnade portalen som jag först trodde. Inte för att jag tycker att det skulle bli bra om hon blev "god" men hon får heller inte vara för ond.
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Tompa » ons apr 27, 2005 21:41

Fred - "You know what they say about payback? Well, I'm the bitch!"


Helt okej avsnitt. Att Gunn skulle döda en människa var ändå lite oväntat och att professorn skulle skicka en massa brudar till helvetesdimensioner för att dom är smartare än honom var långsökt. Och Wes får umgås med lite normala människor. "Chatty rooms" :D
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion
 
Inlägg: 219
Blev medlem: 18 sep 2004
Ort: Höör på den då.

Inläggav Binchy » tis maj 03, 2005 9:24

Mycket fysiksnack här man inte fattar ett jota av. Kan inte hjälpa att jag undrar om det är verkligt, eller bara gallimatias.

Vilken ondskefull liten feg gubbtjyv Fred råkade ut för. Klarar inte av att bli överglänst av sina kvinnliga studenter. Undrar hur det gick för eventuella manliga studentgenier? He really had it comming, fast det hade varit en grymmare hämnd att få honom totalt utskrattad, och tillintetgjord på den vetenskapliga arenan.

Stackars Connor, han gillar verkligen Cordy, men det är svårt för henne att ha sådana känslor för någon som var en baby för 8 månader sedan. Hon är ju typ 20-25 år äldre än honom, på ett sätt. Inte så små incest-vibbar.

Wesley lever verkligen in the shadows. Allt i hans lägenhet är grått, grått, grått, och han verkar bara ha grå kläder. Det enda i färg jag sett där var nog Lilahs röda underklänning, som hon sov i av någon anledning.

Edit. Proffessorn kunde ju ha föreslagit just den boken hon läste i, när portalen öppnades. Men vad behövde han i så fall formlerna i boken med det ljusblå omslaget till... Lite av en efterkonstruktion är det allt.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Lipton » tis maj 17, 2005 20:45

ANGEL: (being strangled) Yeah, vampire, strangling... not gonna happen.
De här översatte de på DVD:n med ungefär:
"Här blir det ingen strypning av, din vampyr."

Tyckte det var lite kul, Angel skulle alltså kalla bläckfiskfiguren för vampyr, som skällsord då, eller.

Gillar relationen mellan Wes och Lilah, och att det är mer än att de bara utnyttjar varandra för info, jag tror att de verkligen älskar varandra. *suck*
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav latarmig » tis maj 17, 2005 20:52

Jag rekommenderar dig att byta till engelsk textning istället.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav dansdansdans » tor maj 19, 2005 13:20

neeej jag råkade rösta fel. blev allldeles för högt . attans

nu har jag svenska dvdna. eller svenska och svenska man kan välja svensk text osv.
men precis som nån skrev ovan tror jag att jag ska byta till engelsk text. fast jag kanske få får slå upp nån konstigt ord de må säga ibland.
det är ändå bättre. nån gång sa de nått om Rådgivarna eller va det stod.
huh? tänkte jag, men hörde samtidigt att de sa Powers that Be.

ajaj
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Tob » lör jul 30, 2005 0:40

Professor Seidel känns bara fel. Bortser man från det så finns en del intressanta grejer. Fysik snacket faller jag för, och ler jag lite smått åt Fred vanliga fall så är det ingenting mot när hon dessutom får prata om naturvetenskapliga fenomen. Relationen mellan Gunn och Fred sätts här på prov och utgången kändes ganska givet, men jag gillar ju ändå att man gör det, Gunn som verkligen offrar sig för Fred.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav xAMNESIAx » tor sep 01, 2005 20:01

Slutet då Gunn dödar Seidel är faktiskt riktigt bra, och den överlägset bästa scenen i avsnittet. Hatar fysik, men det är ändå kul att Fred får lite mer utrymme. Gillar (som alltid) även scenerna med Wes, speciellt de han har tillsammans med Fred. Mycket känslor där...

6/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav Garim » ons mar 29, 2006 21:44

Ok... Supersymmetry...

Jag gillar Fred skarpt! Och jag tyckte det var mycket underhållande med allt fysiksnack... Inte för att jag fattade så mycket, men ändå :)

Bra att Cordy verkar komma tillbaka som mer aktiv... menage-a-troi mellan Cordy/Angel/Connor? Hmm... Vart ska detta sluta...

Wesley: Mera! Jag gillar nuvarande Wes skarpt. Han har växt så enormt sedan han introducerades i Buffy, då jag mest tyckte han var jobbig.

Varken Connor eller Gunn har jag inte tagit till mig riktigt. Dom är lite för en-dimensionella...

Just nu är det Fred och Wes som bär upp ATS tycker jag. Angel är väl... Angel, typ... Han skulle gärna få börja med lite karaktärsutveckling själv.

Hyfsat avsnitt. Ingen höjdare, men helt ok. 5/10.

(Ja, jag tycker att ATS är den svagaste serien av de tre...)
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Garim » ons mar 29, 2006 21:48

Binchy skrev:Mycket fysiksnack här man inte fattar ett jota av. Kan inte hjälpa att jag undrar om det är verkligt, eller bara gallimatias.


Jag kan en del om ämnet, och jag tror de som skrivit/producerat avsnittet gjort sin hemläxa ganska hyfsat... Det är klart "extradimensionellt" är ju lite science fiction (eller fantasy), men det lät vettigt tyckte jag...
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Ai » ons mar 29, 2006 21:56

Garim skrev:
Binchy skrev:Mycket fysiksnack här man inte fattar ett jota av. Kan inte hjälpa att jag undrar om det är verkligt, eller bara gallimatias.


Jag kan en del om ämnet, och jag tror de som skrivit/producerat avsnittet gjort sin hemläxa ganska hyfsat... Det är klart "extradimensionellt" är ju lite science fiction (eller fantasy), men det lät vettigt tyckte jag...


Inlägget ovanför, Garim skrev:Jag gillar Fred skarpt! Och jag tyckte det var mycket underhållande med allt fysiksnack... Inte för att jag fattade så mycket, men ändå


Hihi! Jag älskar motsägelser! :lovebunny:

Men ingenjören i mig håller med. Manusavdelningen verkar ha gjort bra reserch. Det låter helt vettigt fram till det extradimensionella.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Garim » ons mar 29, 2006 22:12

Ai skrev:
Garim skrev:
Binchy skrev:Mycket fysiksnack här man inte fattar ett jota av. Kan inte hjälpa att jag undrar om det är verkligt, eller bara gallimatias.


Jag kan en del om ämnet, och jag tror de som skrivit/producerat avsnittet gjort sin hemläxa ganska hyfsat... Det är klart "extradimensionellt" är ju lite science fiction (eller fantasy), men det lät vettigt tyckte jag...


Inlägget ovanför, Garim skrev:Jag gillar Fred skarpt! Och jag tyckte det var mycket underhållande med allt fysiksnack... Inte för att jag fattade så mycket, men ändå


Hihi! Jag älskar motsägelser! :lovebunny:

Men ingenjören i mig håller med. Manusavdelningen verkar ha gjort bra reserch. Det låter helt vettigt fram till det extradimensionella.


Jaja! Men det lät vettigt! Men jag är inte expert på området strängteori. Jag är också ingenjör, men inte teoretisk fysiker :P

Fast, visst... motsägelser är kul :D
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Ai » ons mar 29, 2006 22:35

Garim skrev: Jag är också ingenjör, men inte teoretisk fysiker :P


Samma här - man är väl ingen NÖRD heller!! 8)





*konstaterade hon stolt och gjorde sitt 4096:e inlägg på ett forum dedikerat till en tv-serie om en blondin som trycker träpinnar i bröstet på vampyrer....*

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Garim » ons mar 29, 2006 22:39

Ai skrev:
Garim skrev: Jag är också ingenjör, men inte teoretisk fysiker :P


Samma här - man är väl ingen NÖRD heller!! 8)





*konstaterade hon stolt och gjorde sitt 4096:e inlägg på ett forum dedikerat till en tv-serie om en blondin som trycker träpinnar i bröstet på vampyrer....*


ROFL! Precis! Fan, ingen fattar vad man pratar om på jobbet :P Vadå snart 40? Hört talas om Buffy? nehej... Firefly då? nähä... Ok... Vi pratar väl jobb då :?
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Ai » ons mar 29, 2006 23:16

Garim skrev:
Ai skrev:
Garim skrev: Jag är också ingenjör, men inte teoretisk fysiker :P


Samma här - man är väl ingen NÖRD heller!! 8)





*konstaterade hon stolt och gjorde sitt 4096:e inlägg på ett forum dedikerat till en tv-serie om en blondin som trycker träpinnar i bröstet på vampyrer....*


ROFL! Precis! Fan, ingen fattar vad man pratar om på jobbet :P Vadå snart 40? Hört talas om Buffy? nehej... Firefly då? nähä... Ok... Vi pratar väl jobb då :?


Själv är jag en snart 40-årig arbetslös akademiker som ser på fantasy och sci-fi serier med nästan maniskt intresse.... lägg kvinna till det och du har en mix som.... ingen skulle vilja ta i för pengar ens!! Tur att man är snygg och välbehållen! :D

Ja just det! Lägg till att jag döpt min dotter efter en av karaktärerna i en av serierna jag är besatt av. Och snart 40. Sa jag det? 8)

*Läser vad jag skrivit* OMG....omg...omg...... :eek: Jag borde sinnesundersökas! Eller forskas på. Och bli omskriven i avhandlingar om antisocialt beteende.... O.M.G.!!!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Garim » ons mar 29, 2006 23:38

*ler*

Det heter inte OMG längre... Det heter OMJ...

Tycker jag ;)

Och vadå... En kvinna i min ålder som gillar science fiction och fantasy...

Wacky Fun!
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Ai » ons mar 29, 2006 23:44

Ja, men du tycker du har svårt att hitta folk som fattar vad du pratar om på jobbet - testa babysim och föräldra- (läs mamma) grupper? Bollibompa och möjligen Emil! :rolleyes:

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Binchy » tor mar 30, 2006 9:26

Jag börjar känna mig riktig ung här. Jag har måååånga år kvar (eh, tre) till fyrtio.

Babysim och mamma-grupper låter vääääldigt enkelspåriga. Åh, vad jag älskar mina bröder. De gillar båda Buffy, den äldre brodern och svägerskan har jag nyss introducerat Firefly för, och de gillar den med.

Jag berättar knappt för folk jag känner lite grann, att jag gillar Buffy, gillar inte riktigt att bli utskrattad, och att försvara dess storhet för jämnan är rätt trist. "It's the work of a genius, OK?!?" borde ju räcka, eller hur?
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Garim » tor mar 30, 2006 9:34

Nej, jag berättar väl inte för vem som helst heller... Men om man väl börjar, så brukar det sluta med att man får ge sig in i en riktigt lång förklaring om seriernas (och dess skapares) förträfflighet.

Det brukar vara lättare att förklara sin passion till Firefly dock. Buffy har sådan tonårsstämpel på sig, för dom som inte är insatta...

Men det skiter jag i! Jag tittar väl på det som jag tycker om :)
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad
 
Inlägg: 2095
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Sundsvall

Inläggav Tea » ons maj 31, 2006 15:41

förlåt, jag glömde skriva om den här igår, jag avr så tagen av Gunns handling.. Jag kunde itne sova, bara låg och tänkte på det...

Det är då med andra ord ett bra avsnitt, kanske iten i helhet, men just den scenen... hans ögon och Freds ögon när de ser på varandra... :eek:

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle


Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

Inläggav Isabella » ons sep 13, 2006 20:34

Jag tycker detta avsnitt var bättre än föregående. Cordy och hennes minnesförlust... hoppas det håller på i hela serien bara, fast det är väl det det gör. Spoiler S.7 Buffy Som med Spike och hans själ. Jag trodde den skulle försvinna efter ett tag (fråga mig inte hur). Men det gjorde den inte.
Tur att inte Cordy och Connor fortsatte med sitt kyssande. Hellre Cordelia/Angel än Cordelia/Connor. Detta avsnitt får en 8:a av mig iallfall! :D
Isabella
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 14 mar 2006
Ort: Sthlm (Nacka)

Inläggav Capt. Peroxide » ons jul 04, 2007 0:29

Jag gillar brutaliteten i det här avsnittet. Både Angel med monstret från svarta lagunen, Fred med professorn och Gunn med professorn var råare än vanligt.

Men visst, det är början till slutet för Frunn, helt klart.

Beträffande Connor och Cordy (Condy? Cordor?) – vad fan, hade de inte knullat än? Nu blir jag besviken. Inte tycker jag det skulle vara något särskilt märkligt om de gjorde det heller, Connor är ju inte en sex månaders baby längre.
Angelus Domini nuntiavit Buffiae,
Et concepit de Spiritu Sancto.
Användarvisningsbild
Capt. Peroxide
Minion
 
Inlägg: 291
Blev medlem: 17 jan 2007

Inläggav MiaMaria » ons jul 04, 2007 10:06

Ett ok avsnitt, lite kul med chattyroom. Tycker att Connor känns så ung så jag förstår inte hur det skulle kunna fungera med Cordelia, men så gick hon ju tillbaka till hotellet nu. Undrar vad Angel svarar på hennes fråga, men det får jag se imorgon (hämtar ju barn på dagis när Angel går, och det är skönt att se att fler har lite svårt att förklara sitt intresse för konstiga serier för arbetskamrater som inte förstår storheten i dem)
MiaMaria
Demon Fodder
 
Inlägg: 25
Blev medlem: 26 maj 2007

Inläggav HeY » ons jul 04, 2007 21:38

MiaMaria skrev:Ett ok avsnitt, lite kul med chattyroom. Tycker att Connor känns så ung så jag förstår inte hur det skulle kunna fungera med Cordelia, men så gick hon ju tillbaka till hotellet nu. Undrar vad Angel svarar på hennes fråga, men det får jag se imorgon (hämtar ju barn på dagis när Angel går, och det är skönt att se att fler har lite svårt att förklara sitt intresse för konstiga serier för arbetskamrater som inte förstår storheten i dem)


Egentligen så skiljer det ju inte så många år mellan Cordy och Connor, han är väl 17 nu och hon är 23 - det är 6 år vilket är nothing, mellan mina föräldrar skiljer det också det tror jag eller kanske 5? Men det hör ju egentligen inte hit, vad jag menar är att det skiljer ju inte egentligen så mycket, det som är äckligt är ju att Connor är Angels son och att han precis var bäbis :rolleyes:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Nästa

Återgå till Angel Säsong 4



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare