2x09 The Trial

Diskutera Säsong 2

Betygsätt The Trial

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
1
4%
7
6
22%
8
9
33%
9
9
33%
10
2
7%
 
Antal röster : 27

Inläggav dansdansdans » fre apr 15, 2005 19:48

ahaaa!! bra idé!!

jag har ett öga jag ser sämre på. ska bara titta med det nästa gång!
wow äntligen en nytta av det onda!
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav AKS » fre apr 15, 2005 20:00

Hehe, jag ser också sämre på ena ögat (inget som glasögon kan rå på) och har använt mig av den tekniken en del gånger faktiskt. Ibland är det användbart med ett litet lagom handikapp också (jag är alltså inte i närheten av att vara blind eller så på det ögat). Hehe.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav dansdansdans » lör apr 16, 2005 20:13

nämen! mitt fel kan inte glasögon rå på heller.
jag är tydligen extra mottaglig för en viss ögonsjukdom.
blääh

men jag är ju inte blind heller. tur det!
igår satt jag o tittade med ena ögat. när "förtexterna" kom. hihi
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav AKS » lör apr 16, 2005 21:30

Jag fick irit och konjunktivit samtidigt på samma öga och sen dess... Well, hade jag varit ett STORT fan av smärta så hade det varit några roliga månader. Eftersom jag inte gillar smärta så var det inte så kul. :)

Men som sagt, säg det ont som inte kommer med nåt gott... Vill man t ex inte bli spoilad om gästskådespelare så är det ju bra. Hehe.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Gordo » tis apr 19, 2005 18:17

OJ! Ett bra avnitt igen, skönt att det kom en uppföljning på det som hände i Darla ganska snart så att man inte behövde vänta så länge. Och vilket slut :eek:

Hoppas, hoppas, hoppas att Dru kommer att vara med i fler avsnitt!

Tillbakablickarna var genomgående lysande, vilket gulligt förhållande Darla och Angelus verkade ha way back then, kanske inte.

Några citat som var riktiga godbitar :D
Cordy: We're not going to enable you in your addiction!
--
Cordy: Yes, but you were just soulless bloodsucking demons, they're lawyers.
Angel: She's right. We were amateurs.
--
Lorne:You're a big hunk of hero sandwich



Jag måste få svamla lite. Jag har lite svårt för Darla och Angel tillsammans. Skillda åt: karaktärer som jag tycker mycket om. Tillsammans: Hm, jag vet inte rikigt. I de tillbakablickar vi fått se hitills fungerar deras förhållande bra. Jag menar, jag strör mig inte på dem tillsammans som Darla och Angelus. Men här i detta avsnitt, jag förstår inte Angels beslut att offra sitt eget "liv" för Darla och jag förstår inte riktigt den uppenbara "kärlek" eller vad det nu är han verkar hysa för henne. Kanske är det så att jag är så insnöad på den kärlek som fanns/finns mellan Buffy och Angel så att det nästan känns som att Angel är otrogen mot Buffy. Jag vet, det är inte logiskt eftersom de är ute ur varandras liv men jag kan inte hjälpa att känna lite så. Men jag anser i och för sig heller inte att Angel och Buffy bör vara tillsammans. Ah, jag vet inte hur det skulle vara för att jag skulle vara nöjd :?:

Hela serien Angel och världen den utspelar sig i känns fortfarande så ny för mig om jag jämför med Buffy så jag kanske bara behöver lite mer tid för att vänja mig.

Jag ska nog se nästa avsnitt på en gång :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Binchy » tis apr 19, 2005 18:27

Gordo, du är verkligen inne i en marathontittning av Angel säs 2. I like it!

Keep up the good work!
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav A bear » tis apr 19, 2005 18:31

Gordo skrev:Jag måste få svamla lite. Jag har lite svårt för Darla och Angel tillsammans. Skillda åt: karaktärer som jag tycker mycket om. Tillsammans: Hm, jag vet inte rikigt. I de tillbakablickar vi fått se hitills fungerar deras förhållande bra. Jag menar, jag strör mig inte på dem tillsammans som Darla och Angelus. Men här i detta avsnitt, jag förstår inte Angels beslut att offra sitt eget "liv" för Darla och jag förstår inte riktigt den uppenbara "kärlek" eller vad det nu är han verkar hysa för henne.


Som jag ser det är det inte så mycket en fråga om kärlek som om ansvar. Han helps the helpless, hela den där vampire-with-a-soul-on-a-mission-of-redemption-prylen. Han känner för Darla på samma sätt - och mer - som han gör det för Faith; han har varit i samma sits själv, det är till stor del hans fel att Darla är som hon är, och det är hans ansvar att försöka rädda henne - även till priset att låta henne dö som en människa, snarare än att fördöma henne igen.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Gordo » tis apr 19, 2005 19:30

Binchy: Det är ju så spännande så det går ju inte att sluta :)

A bear: Självklart har du rätt, men i det här avsnittet kändes det som om han tog sin redemption något för långt.
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav A bear » tis apr 19, 2005 19:42

Jag vet just inte det. Han riskerar ju "livet" varje gång han ger sig ut för att kämpa mot valfritt MOTW för att rädda valfri damsel in distress. Det är samma sak den här gången. Risken den här gången ser ju lite annorlunda ut - om brittdemonen inte ljuger dör han med säkerhet - men som sagt, jag tror Angel tar en kvalificerad chansning att sista testet är en bluff.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Gordo » tis apr 19, 2005 19:47

A bear skrev:Jag vet just inte det. Han riskerar ju "livet" varje gång han ger sig ut för att kämpa mot valfritt MOTW för att rädda valfri damsel in distress. Det är samma sak den här gången. Risken den här gången ser ju lite annorlunda ut - om brittdemonen inte ljuger dör han med säkerhet - men som sagt, jag tror Angel tar en kvalificerad chansning att sista testet är en bluff.


Om Angel misstänker bluffen så blir det ju genast en helt annan situation. Och visst riskerar han sitt liv varje gång han ger sig ut på ett mision men inte på detta uppenbara sätt.
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Ai » ons apr 20, 2005 12:14

Gordo skrev:Men här i detta avsnitt, jag förstår inte Angels beslut att offra sitt eget "liv" för Darla och jag förstår inte riktigt den uppenbara "kärlek" eller vad det nu är han verkar hysa för henne. Kanske är det så att jag är så insnöad på den kärlek som fanns/finns mellan Buffy och Angel så att det nästan känns som att Angel är otrogen mot Buffy. Jag vet, det är inte logiskt eftersom de är ute ur varandras liv men jag kan inte hjälpa att känna lite så. Men jag anser i och för sig heller inte att Angel och Buffy bör vara tillsammans. Ah, jag vet inte hur det skulle vara för att jag skulle vara nöjd :?:


Visst kan det kännas som om han glömmer bort Buffy helt plötsligt, men å andra sidan så får man ta i beräkningarna att han bl.a. faktist var med Darla i 150(?) år.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Gordo » ons apr 20, 2005 12:41

Ai skrev:
Gordo skrev:Men här i detta avsnitt, jag förstår inte Angels beslut att offra sitt eget "liv" för Darla och jag förstår inte riktigt den uppenbara "kärlek" eller vad det nu är han verkar hysa för henne. Kanske är det så att jag är så insnöad på den kärlek som fanns/finns mellan Buffy och Angel så att det nästan känns som att Angel är otrogen mot Buffy. Jag vet, det är inte logiskt eftersom de är ute ur varandras liv men jag kan inte hjälpa att känna lite så. Men jag anser i och för sig heller inte att Angel och Buffy bör vara tillsammans. Ah, jag vet inte hur det skulle vara för att jag skulle vara nöjd :?:


Visst kan det kännas som om han glömmer bort Buffy helt plötsligt, men å andra sidan så får man ta i beräkningarna att han bl.a. faktist var med Darla i 150(?) år.


Jag vet, jag vet, jag är inte direkt logisk i mitt svammel ;)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav xAMNESIAx » tis maj 10, 2005 16:39

Darla arcen fortsätter att övertyga. Som det ser ut nu, så kan den mycket väl gå ner i historie böckerna som den bästan Buffyverse-storyn någonsin.
Måste säga, Julie Benz är en helt enastående skådespelare. Darla karaktären är välskriven, det argumenterar nog ingen emot. Men i slutendan så är det hon som gör Darla så bra. Som vampyr är hon lita av den sterotypiska vampyr bruden (snygg, farlig och manipulativ). Hon spelar visserligen den rollen perfekt, men det är inte fören hon blir människa som hon verkligen får agera ut. "Darla" och "The Trial" är två bra exempel. Hon förtjänar så mycket mer än Halo 2...

Det finns igentligen inget att klaga på i The Trial. Slutet är helt underbart. Drusilla liksom glider in ljudlöst och bara rockar som fan. Jag känner på mig att Reunion kommer att bli ett mästerverk.

Wesley: (re: W&H) They can't really be trusted.
Darla: I don't trust them. But I know a thing or two about mind games. (To Angel) And so do you. We played them together for over a century.
Cordelia: Yes, but you were just souless bloodsucking demons. They're lawyers.
Angel: She's right. We were amateurs.


9/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav Ai » tis maj 10, 2005 16:43

Jag har sagt det förr, men upprepning är en dygd.

Såååå kul att läsa rec's av serierna!

Verkar som det är första gången du ser AtS, xAMNESIAx? Vilket gör det ännu roligare att läsa. Ser med spänning fram emot vad du kommer att tycka om fortsättningen på säsongen (och nästa...). Fortsätt skriva!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav A bear » tis maj 10, 2005 16:57

xAMNESIAx skrev:Drusilla liksom glider in ljudlöst och bara rockar som fan.

:D Dagens citat.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav xAMNESIAx » ons maj 11, 2005 14:01

Ai skrev:Jag har sagt det förr, men upprepning är en dygd.

Såååå kul att läsa rec's av serierna!

Verkar som det är första gången du ser AtS, xAMNESIAx? Vilket gör det ännu roligare att läsa. Ser med spänning fram emot vad du kommer att tycka om fortsättningen på säsongen (och nästa...). Fortsätt skriva!


Jepp det är första gången för mig, hade bara sett S1 på TV 4. Måste säga att det känns riktig bra att ha 3.5 (ospoilade <-- Bra Svenska!) säsonger av Angel framför mig. Ska defenitivt fortsätta med kommentarerna, det är kul att skriva dom när man inte vet vad som ska hända, till skillnad från Buffy. :D
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav Illyria » tor maj 19, 2005 1:09

Håller på att se om s2 för första gången (sedan typ 2001) och det är kul att lägga märket till små detaljer (s3 spoiler) t ex att Holtz nämns i detta avsnittet.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Tob » lör jul 02, 2005 1:26

Illyria skrev:Håller på att se om s2 för första gången (sedan typ 2001) och det är kul att lägga märket till små detaljer (s3 spoiler) t ex att Holtz nämns i detta avsnittet.


Tänkte också på det. Man riktigt sken upp.

Annars, förbaskat bra avsnitt, redigt bra. Darla accepterar sitt öde och Angel vill hjälpa henne. Han vill verkligen hjälpa henne. Sen kommer slutscenen....holy crap....jag minns den som vass men inte så här vass. Nu kunde jag antagligen se den med lite mer avspända ögon. Med Lindsey i spetsen stormar man rummet, vräker ner Angel, håller fast Darla. In stiger Drusilla, en tryckande musik osv. David B ansiktsuttryck är inte att leka med, uppgivenhet och bitterhet till max. Ryser bara jag tänker på scenen, den är så magnifik och kraftfull.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Isabella » tor mar 30, 2006 16:34

Slut scenen är hemsk, men bra. Visste tyvärr att Drusilla skulle dyka upp så det var inte en sån där jätte överaskning tyvärr :(
Isabella
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 14 mar 2006
Ort: Sthlm (Nacka)

Inläggav Tea » mån maj 22, 2006 16:08

BOOORING! Låt henne dö already!!!

Drusilla vacker som alltid dock. Lindsay klippt sej??

Och förresten har Cordy gjort ett "boobjobb" mellan första och andra säsongen? Eller har hon bara fått en bättre "dressmaker"? Det fokuseras mycket, mycket på hennes tuttar nu...

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle


Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

Inläggav Bender » fre sep 29, 2006 10:09

Riktigt bra avsnitt, s2 är verkligen jättebra hittills!

Avslutningen är verkligen underbar i en äkta mardrömsliknande scen. Jag visste att Dru skulle vara med i Angel pga Buffy men av någon anledning hade jag inte väntat mig den här utvecklingen.

Darla är en fantastisk karaktär, det ska bli intressant att se hur hon är nu som pånyttfödd(!) vampyr.

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby
 
Inlägg: 804
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Sthlm-> Umeå -> Sthlm

Inläggav fripp21 » tor feb 15, 2007 0:09

Jag känner verkligen inte en stor kärlek för Drusilla just nu. Crazy bitch. Men det blev en riktigt bra avslutning på ett riktigt bra avsnitt. Härligt överraskande. Intressant teori om andra chansen. Jag har alltid undrat hur det funkade.

Det verkar som att vår vän Tim Minear är inblandad i mesta av det bästa, i vart fall om man får döma av de senaste avsnitten.

Har Charisma gjort ett "boobjobb"? Jämmer och elände. Det får inte vara sant. Demeti önskas genast, men tappa för guds skull inte fokus för det. Fokus är bra.
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav A bear » fre feb 16, 2007 14:13

fripp21 skrev:Har Charisma gjort ett "boobjobb"? Jämmer och elände. Det får inte vara sant. Demeti önskas genast

Dementi kan tyvärr inte ges utan att ljuga. (spoiler Barnförbjudet) Leta upp hennes Playboybilder. Rätt tydligt.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav fripp21 » fre feb 16, 2007 20:43

Tråk! Dål!

Kommer dock leta lustet lättejfullt.
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas


Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby
 
Inlägg: 617
Blev medlem: 17 nov 2005
Ort: Skövde=>Stockholm

Inläggav AKS » tis jul 17, 2007 19:02

Den sista scenen är helt klart en av de allra bästa i hela Buffyverse. Alldeles, alldeles fantastisk. Att Dru helt oväntat kommer gående, med sin regala hållning, i slowmotion på slutet är så lysande! Hela scenen är så bra klippt, spelad och regisserad. Jag ryser alltid under Drus entré. Detta är ju första gången sen BtVS S2 som vi ser henne, ja, förutom i "dåtid" då. Det som också gör scenen så bra är det som kommer innan. Darlas acceptans. Fuck you, Lindsey!

Annars var avsnittet inte så bra som jag mindes det. Har alltid haft detta som favoritavsnitt i S2, men denna gång föredrog jag Dear Boy. De sista tjugo minuterna, iom testerna, är fantastiskt bra, men den första halvan känns inte alls lika tajt.

7 av 10
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » tis jul 17, 2007 20:36

Gaah, vad du får mig att längta!!
Vi har inte ens blivigt klara med säsong 1, senaste vi såg var Sanctuary. Visst så har vi ju precis haft två lysande avsnitt, men jag vill ha Darla nu! Min kompis ska vara borta i 2 veckor nu (tror jag det var .. eller 1 kanske?) och sedan blir det jobb, så vi kommer nog inte kunna titta så mycket som vi kunde innan skulle jag gissa. Du får helt enkelt sluta skriva om avsnitten och sluta få mig att längta så mycket ;)

Och vill inte se de avsnitt jag blir sugen på bara sådär, då känns det ju inte lika "nytt" sen. Jag får nöja mig med allt annat jag har på datorn, Doctor Who och Six Feet Under håller jag ju på med nu!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis jul 17, 2007 20:38

Haha, visst jag kommer att sluta skriva. Visst.

Men jag håller med: bättre att spara avsnitten då du ändå vet att du ska se allt i rätt ordning snart. Det ger mycket mer än om du plockar fram enstaka avsnitt nu.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » tis jul 17, 2007 20:44

Nej! Sluta inte skriva, jag vet inte vem det var som skrev det där ... inte jag iaf :rolleyes:
Det är kul att läsa dina kommentarer, även om det gör mig riktigt sugen på att se dem :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » tis jul 17, 2007 20:46

Du behöver inte oroa dig. :) Ska nog se Reunion snart och då blir det kommentar igen.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav HeY » tis jul 17, 2007 20:49

Åh, Reunion! Jag älskar Reunion :lovebunny:
Ser fram emot kommentarena!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 2



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare