2x10 Reunion

Diskutera Säsong 2

Betygsätt Reunion

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
1
3%
6
1
3%
7
3
9%
8
7
21%
9
15
44%
10
7
21%
 
Antal röster : 34

Inläggav Johannah » sön nov 07, 2004 20:52

Jag gillar inte heller riktigt Darla. Kan inte sätta fingret på var det är..
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion
 
Inlägg: 393
Blev medlem: 15 jun 2004

Inläggav Matt » sön nov 07, 2004 23:32

Johannah skrev:Jag gillar inte heller riktigt Darla. Kan inte sätta fingret på var det är..


Kanske för att hon är en riktig badass vampire?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav Koala » sön nov 07, 2004 23:58

Jag gillar inte heller riktigt Darla. Kan inte sätta fingret på var det är..


Kanske känner sig hotad av en av världens vackraste kvinnor! :P
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav Binchy » mån mar 07, 2005 23:15

Wow, det ena lysande avsnittet efter det andra. Dru och Darla ihop är fantastiska. Och W&H really had it coming.

Lilah: For God's sake, help us!
Holland: Angel, please. People are going to die!
Angel: And yet somehow, I just can't seem to care.

Man kan ju inte vänta sig att en "person" som man har försökt döda gång på gång det senaste året, plötsligt ska hjälpa en själv. Sociopath, much?
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Buffybot Wannabe » tis mar 08, 2005 1:02

Helt otroligt! Känns som jag får sluta skriva kommentarer om den här säsongen för jag skriver ju bara samma sak hela tiden!

Dru är helt outstanding här!!! Jag asgarvar hela tiden, hon är helt underbar!

Slutet var dock helt...pfft... Jag måste se mer innan jag dör av nyfikenhet!
SM-GULD 2004
SM-SILVER 2005
SM-GULD 2006
Åkte ur i semin 2007... va fan hände?
Användarvisningsbild
Buffybot Wannabe
Big Bad
 
Inlägg: 2494
Blev medlem: 16 okt 2004
Ort: Speedwayheaven

Inläggav AKS » tis mar 08, 2005 9:31

Har ingen av er, Binchy och BW, sett S2-->S5 tidigare? Antagligen en överflödig fråga, men ändå... Hoppas ni fortsätter att kommentera så mycket som möjligt. Alltid kul att läsa nya fräscha kommentarer från människor som inte är tvungna att skriva "jag har nu sett detta avsnitt för femte gången och det är lika bra som första gången", :). Nog för att jag gillar de kommentarerna också, men på ett annat sätt...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Binchy » tis mar 08, 2005 10:17

Nope, det här är första gången jag ser säs 2.

"Alla" verkar se säs 5 just nu och det är sååååå lockande att gå in och se vad ni har tyckt (speciellt när det ibland bara finns tre inlägg i de trådarna på "nya inlägg"-listan. Men då blir jag ju ännu mer spoilad än vad jag är nu så jag håller mig. Ska nog ta och se ett avsnitt ur säs 2 nu med en gång, medan jag äter frukost.

Det är synd att Special Features i mitten av säsongen alltid spoilar för senare i säsongen, jag kan aldrig låta bli att se dem i alla fall.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Buffybot Wannabe » tis mar 08, 2005 10:20

Stämmer, jag följde säsong 1 på fyran och efter den säsongsavslutningen var jag ju bara tvungen att kolla säsong 2 direkt! Så jag har mer än 3 säsonger kvar att se av Angel. YAY!
SM-GULD 2004
SM-SILVER 2005
SM-GULD 2006
Åkte ur i semin 2007... va fan hände?
Användarvisningsbild
Buffybot Wannabe
Big Bad
 
Inlägg: 2494
Blev medlem: 16 okt 2004
Ort: Speedwayheaven

Inläggav Ai » tis mar 08, 2005 10:31

Buffybot Wannabe skrev:Så jag har mer än 3 säsonger kvar att se av Angel. YAY!


AVUNDSJUUUUUUUK!!!

I övrigt håller jag med AKS. Otroligt roligt att läsa era kommentarer, hoppas ni orkar fortsätta!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Binchy » tis mar 08, 2005 11:36

Ai skrev:
Buffybot Wannabe skrev:Så jag har mer än 3 säsonger kvar att se av Angel. YAY!


AVUNDSJUUUUUUUK!!!

I övrigt håller jag med AKS. Otroligt roligt att läsa era kommentarer, hoppas ni orkar fortsätta!


Jag har också mer än tre säsonger kvar att se av Angel. :P

Klart man orkar fortsätta, har jag kommenterat vartenda Buffy-avsnitt (utom Chosen, blir så sorgsen när jag går in i den tråden "Neeeeeeej, det är sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!") så kan jag väl inte lägga av nu.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Buffybot Wannabe » tis mar 08, 2005 18:45

Ai skrev:
Buffybot Wannabe skrev:Så jag har mer än 3 säsonger kvar att se av Angel. YAY!


AVUNDSJUUUUUUUK!!!

I övrigt håller jag med AKS. Otroligt roligt att läsa era kommentarer, hoppas ni orkar fortsätta!


Hmm, så kul kan det väl inte vara att höra mig stöna över Lindsey? ;)
SM-GULD 2004
SM-SILVER 2005
SM-GULD 2006
Åkte ur i semin 2007... va fan hände?
Användarvisningsbild
Buffybot Wannabe
Big Bad
 
Inlägg: 2494
Blev medlem: 16 okt 2004
Ort: Speedwayheaven

Inläggav Tompa » lör mar 26, 2005 20:53

Jag ÄLSKAR Darla. Ni andra har fel. Basta!

Nu var det sagt. Jäkligt intressant att se Angelus glimta fram i Angel = "Angelu":?:

Leden att jag inte skriver mer men jag har en tendens att se fyra avsnitt i stöten så det är ganska rörigt.

PS: Är jag ensam om att ha tre avsnitt av S2 kvar?

PS#2: Shawn Ryan. Angel och The Shield. Underbart. Härligt.
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion
 
Inlägg: 219
Blev medlem: 18 sep 2004
Ort: Höör på den då.

Inläggav noike » lör mar 26, 2005 21:01

Tompa skrev:PS#2: Shawn Ryan. Angel och The Shield. Underbart. Härligt.

Shawn är min hjälte. Han är också personen ansvarig för Lornes namn.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tompa » lör mar 26, 2005 23:14

Jag sitter alltid och hoppas att få se någon från Angel i bakgrunden i The Shield. Jag vet att det aldrig kommer att hända då serierna ligger så långt ifrån varandra men ändå.

Bild
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion
 
Inlägg: 219
Blev medlem: 18 sep 2004
Ort: Höör på den då.

Inläggav A bear » lör apr 02, 2005 23:09

Ahhhh. Druy goodness.

Det är väldigt svårt att hitta något negativt om det här avsnittet. Så jag tänker inte göra det.

"Daddy...?"

Lite old skool-Dru, Darla i skinnbyxor (DARLA i SKINNBYXOR!) och Holland Manners inser lite för sent att man inte kan dressera vampyrer. (Man tycker ju att han borde ha kunnat inviga sin fru i elementär vampyrlära, men det förvånar mig inte att han inte gjort det...)

Men hans plan lyckas ändå. Angel har ramlat av vagnen, Angel Investigations är upplöst och deras chef är på väg gud vet vart.

Eller OK, en liten invändning. Åtminstone några i vinkällaren borde ju veta något om vampyrer. Varför försöker INGEN av dem fly eller slåss? Alla bara står och väntar på att bli käkade. Men hela den scenen är så perfekt gjord i övrigt (älskar att se Lilahs fasad spricka) att det inte stör mig. De är idioter, det får duga som förklaring.

Tror jag vet varför jag gillar den här arcen: det är här Angel egentligen shanshu. Det är här han verkligen börjar bli mer mänsklig. Genom större delen av s1 och början av s2 är han fortfarande den Noble Vampyren. Men genom att han här verkligen börjar gå över till den mörka sidan UTAN att förlora sin själ - minns att både Holland, Lindsey och Lilah har själar - så blir han en mycket mer trovärdig karaktär.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav dansdansdans » fre apr 15, 2005 18:16

ojojoj!

jag gillar inte Darla heller direkt. men jag tror det kan vara hennes..... hon är så.. när Angel fått sin själ så beter hon sig så. illa! haha kan man säga så om en själlös vampyr?
bara sticker för han äcklar henne... sen nu tjötar hon om deras 150 år tillsammans, men då betydde det minsann inget!! 8)

att hon är med gillar jag skarpt! bra som sjutton är det. men just hennes sätt gillar jag inte!

ehm. vad betyder egentligen "arcen" ?
jag är lite lost där kanske :o
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Tob » fre apr 15, 2005 18:40

dansdansdans skrev:ehm. vad betyder egentligen "arcen" ?


En längre serie av avsnitt (min 2-3) som behandlar en specifik storline. Tex. Darlaarcen. En storyline om Darla som spänner över mer än bara ett par avsnitt.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav dansdansdans » fre apr 15, 2005 19:50

jajaja helt förståeligt nu när jag tänker efter. tack för svaret :)
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion
 
Inlägg: 235
Blev medlem: 24 nov 2004

Inläggav Gordo » tis apr 19, 2005 19:37

Bästa avsnittet av Angel än så länge :) Så bra, så jäkla bra. Min första 9:a!

Jag är fortfarande lite överväldigad. Angel med själ turns bad?!? Åh hoppas att det håller i sig i några avsnitt. Det var så många briljanta delar i det här avsnittet.

Drus min när Darla drar med henne från W&H

Dru och Darla tillsammans på gatan när manen kommer fram och bråkar på dem.

Drus dans, "Oh I'm ringing"

Angel; And yet, somehow, I just can't seem to care

och slutligen; You're all fired

Jag måste nog smälta det här innan jag skriver något mer :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav xAMNESIAx » tor maj 12, 2005 17:50

Det bästa TV-serie avsnittet någonsin, alla kategorier.
Jag såg Reunion för bara någon minut sedan, och jag är jävligt skakis. Man tycker att när man sett någonting så utomordentligt bra så borde man ha massvis att skriva. Men jag har svårt att finna ord, men jag måste skriva någonting mer ingående. Jag ska dela upp rescentionen i punkter, så kanske det blir kanske lättare att skriva.

¤Drusilla
I Buffy S2 så var hon, tillsammans med Spike, ett helt makalöst bra par. Många brukar säga att det blev så bra tackvara Spike och James Marsters. Jag håller inte med. Det är precis lika mycket Drusilla/Juliet Landus förtjänst. ALDRIG har en skådespelare varit mer perfekt för roll än Landu/Drusilla. Och hur bra hon än var då, så bleknar hon i jämförlese med "Reunion" Drusilla. Hon är, utan att överdriva, bättre en skivat jävla bröd. Varför är hon så bra? Därför att hon är annorlunda, och intressant. Man vill hela tiden veta vad hon kommer att säga, varje replik blir speciell. Dessutom kan hon se framtiden, hårdrock!

¤Darla
Jag var lite rädd att Darla skulle bli en mer endimitionell karaktär om hon skulle återgå till sin vampyr form. Jag vet inte, kanske hade jag rätt. Men jag bryr mig inte. Darla är min favorit karaktär i Buffyverse efter Angel, och det är Reunion som skrev hennes namn på listan. Hon är inte lika extrem som Dru, men har betydligt mer djup tackvare hennes tid som människa. Att återförena henne med Drusilla var ett snilledrag från Joss & Co. Jag ska inte säga att dom är bättre än Spike och Dru, men dom är defenitivt inte sämmre. Nästan varje scen med Darla är vard att skriva om, men det skulle ta hela kvällen. En scen som kommer lite i skymmundan av källar scenen (mer om den sen) är fighting scenen mellan Angel, Drusilla och Darla på taket. Inte riktigt lika bra som Faith vs Angel i slutet av S1, men inte långt ifrån. Kaotiskt bra, och riktigt kul att få se Drusilla visa sin styrka.

¤Angel --> Angelus
Utan tvekan det viktigaste i avsnittet. Hela Darla situationen har, mer eller mindre, drivit Angel till vansinne. Sakta har han glidit till den mörka sidan, precis som Doyle varnade Angel för i "City Of". Ironiskt nog så är det inte tackvare att han håller sig undan mänskligheten, utan att han omfamnade den. Aldrig har Angel visat så mycket kännslor som nu, och det är därför han transformeras till Angelus. Spänning är olidlig, S2 rockar mina sockar.

¤Källar scenen
Ja, vet inte riktigt vart jag ska börja. Det är så många olika faktorer som gör scenen så bra. Dels så är det Darla och Drusilla. Darla får sin "revansch" för att W&H har lirat henne och försökt utnyttja henne för att göra Angel ond. Och dialogen mellan Holland och Dru/Darla är så bra.
Jag anade att dom skulle dö, men att Angel skulle vara delaktig var en överaskning av det positiva slaget. Drusillas "Daddy" är från och med nu en klassisk replik. Men faktumet är att tack vara deras död, så lyckades Wolfram & Hart, till en viss grad, med sitt uppdrag. "The Senior Partners" måste vara nöjda, Angelus är på väg tillbaka.

Men den stora frågan återstår...hur ska jag kunna hålla mig ända tills på Måndag!

10/10.
"Only losers drink alcohol."
-Dawn
Användarvisningsbild
xAMNESIAx
Minion
 
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 nov 2004
Ort: Skellefteå

Inläggav Gordo » tor maj 12, 2005 18:25

xAMNESIAx: Jag håller med om det mesta du skriver. Reunion är verkligen ett makalöst bra avsnitt!
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav sharatec » tor maj 12, 2005 19:24

Jag tror inte att det här är spoiler, men för säkerhets skull...

Spoiler Angel säsong 2
Det riktigt otäcka är väl just att det är Angel och inte Angelus som agerar här? Ingen inre demon som kan användas som ursäkt; även den "gode" Angel kan falla.

Kanonbra avsnitt, för övrigt.
Burn the land and boil the sea
You can't take the sky from me


Jag är underbar. Det står på internet, så det måste vara sant! källa: http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?p=80105#80105
Användarvisningsbild
sharatec
Big Bad
 
Inlägg: 1026
Blev medlem: 30 jan 2004
Ort: Linköping

Inläggav Binchy » tor maj 12, 2005 21:07

Ytterligare en sak som gör Juliet Landau/Drusilla så bra, är ju att Juliet privat (eller rättare sagt i intervjuer) INTE ALLS är lik Drusilla. Juliet är väldigt sansad, down to earth och "normal".

Någon som spelar sig själv i film efter film, oavsett om det är bra eller dåligt, framkallar ju inte alls samma respekt som någon som spelar en roll långt ifrån sig själv gör.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Tob » lör jul 02, 2005 1:52

Reunion. Magnifikt. Storslaget. Intensivt. Engagerande. Mäktigt. Häpnadsväckande osv.

Ja, detta är verkligen Angel när det är som bäst. Angel har tappat fotfästet, misslyckandet med att rädda Darla slog oerhört hårt, och empati och samvete är inte längre så aktuellt för Angel. Han blir enkelspårig och det som står ivägen måste undanröjas.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav HeY » lör jul 02, 2005 22:34

Detta avsnittet är bara så bra, satt och skakade efter det. Jättebra! :D

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12
 
Inlägg: 4933
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Stockholm

Inläggav mmmf » mån maj 22, 2006 15:42

Dru! :lovebunny:

Med risk för att sparka in redan löjligt vidöppna dörrar så måste jag ändå fråga... Här framgår det ju med all önskvärd tydlighet att det inte dröjer längre än ett dygn mellan bett och vampyrism, vilket, när man betänker alla Buffys vakarnätter på kyrkogårdar, torde betyda att Sunnydale har de flinkaste begravningsentrepenörerna i hela världen.

Nå. Det här var riktigt bra. Det hade förmodligen varit ännu bättre om inte en spekulant på min lägenhet hade ringt och stört mitt i avsnittet.
Användarvisningsbild
mmmf
Demon Fodder
 
Inlägg: 28
Blev medlem: 30 apr 2006

Inläggav A bear » mån maj 22, 2006 15:58

mmmf skrev:Med risk för att sparka in redan löjligt vidöppna dörrar så måste jag ändå fråga... Här framgår det ju med all önskvärd tydlighet att det inte dröjer längre än ett dygn mellan bett och vampyrism, vilket, när man betänker alla Buffys vakarnätter på kyrkogårdar, torde betyda att Sunnydale har de flinkaste begravningsentrepenörerna i hela världen.

Misstänker att det är naturligt urval med i leken där; de begravningsentreprenörer som har liken kvar i lokalen efter 24 timmar blir inte långlivade i yrket. :D
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav malavel » mån maj 22, 2006 20:02

A bear skrev:Misstänker att det är naturligt urval med i leken där; de begravningsentreprenörer som har liken kvar i lokalen efter 24 timmar blir inte långlivade i yrket. :D

Underbar förklaring! :)
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav eriked » tis maj 23, 2006 17:00

mycket bra avsnitt men... jag tycker det är lite konstigt att tv6 visar Angel 8:30 på morgonen. Till synes oklippt. Kanske inte är så många grafiska saker i avsnittet men...det finns i alla fall en nackvridning. Kanske mest är purken på att dom inte visar serien 21:00 varje dag ;)

'Sometimes the air rises above the clouds' - Flash Gordon
Användarvisningsbild
eriked
Ph.D i tungmetall
 
Inlägg: 5916
Blev medlem: 27 mar 2006
Ort: Stockholm

Inläggav Tea » tis maj 23, 2006 19:55

tredje gången gillt.
Börjat titta på avsnittet 2 ggr emn stängt av för let's face it, de först 20 minuterna suger, MEN.. intressant nog fångades min uppmärkamhet och jag är mycket nöjd över de sista 20 minutrana...

Några grejer. Dru är som alltid underbar...
Dör lindsay nu så komemr jag absolut sluta titta, först tar de bort den första intressanta personen och lämnar kvar torrisar och cordy, sen börjar Lindsay bilda sin lilla karaktär och jag är överförtjust i den karaktären han är ny spännande och som inget tidigare. Ska de döda av honom med kommer jag förbanna tims och joss' namn (iaf några minuter)

Det hrä är nog för övrigt det längsta jag skrivit om nått angel avsnitt... :eek:

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle


Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad
 
Inlägg: 1463
Blev medlem: 03 apr 2006
Ort: sväng höger vid granen och fortsätt...

FöregåendeNästa

Återgå till Angel Säsong 2



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron