1. Buffy the Vampire Slayer
2. Homicide: Life on the Street
3. Twin Peaks
4. The Simpsons
5. Six Feet Under
6. The Sopranos
7. Angel
8. OZ
9. The West Wing
10. The Wire (eller The Shield).
Något sånt.
Bortsett från ströavsnitt såg jag aldrig längre än de första två säsongerna av X-Files (som var bra, men hade alldeles för många ointressanta standalones). En av många serier som jag tänkt ge en ordentlig chans avsnitt för avsnitt, någon gång.