Ett Angel-avsnitt för att rulla dem alla!

Ett forum för att prata om Angel

Inläggav angel1000 » ons feb 07, 2007 19:56

ja du ett bra avsnitt smile time än av mina favoriter man skaratar lika mycket varge gång spike komemr in i det där rumet och ser Angel som en docka... spin the pottle är åkså ett roligt avsnitt se alla konstiga går väll.. sen gillar jag sista avsnittet det satte sig på järnan man kunde inte slutta titta på det avsnitet.. :) :twisted:
jag heter caroline och är 17år. Gillar mycket men är en stor fan av angel men buffy går och se på men gillar dom första tre seasongerna för angel var med. Läser även angel bökerna, lyssnar mycket på musik mina favoriter är evanescence och nightwish har många musik video med buffy och angel dom är fett bra. siter mycket framför datorn när jag har tid och msn. och läser fanfic's
angel1000
Demon Fodder
 
Inlägg: 34
Blev medlem: 28 okt 2006

Inläggav LWes » ons feb 07, 2007 21:04

Jag gillar inte den här tråden. Den får mig alltid att tänka på att någon stackare blir lurad att börja se serien mitt i, vilket den aldrig kan ta tillbaka :(
Hur kan man göra så mot någon, varför inte bara låta den se allt kronologiskt!? :cry:
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo
 
Inlägg: 3451
Blev medlem: 19 nov 2004
Ort: Stockholm

Inläggav Simon » ons feb 07, 2007 21:47

Avsnittet följs såklart av om-från-början-tvång!

Men ibland att visa första avsnittet (som ENDA avsnitt, om man bara just tänker visa ETT) är inte optimalt. I Angels fall så har den ett ovanligt bra första avsnitt, men det är ju knappast representativt för resten av serien på något sätt. Humormässigt eller dynamikmässigt.
Användarvisningsbild
Simon
Scooby
 
Inlägg: 616
Blev medlem: 31 jan 2004
Ort: Malmö

Föregående

Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron