david - en hetaste hunk

Ett forum för att prata om Angel

Inläggav angel1000 » lör apr 28, 2007 10:35

ja buffy avsnitt hehe har sett alla men jag ser just nu på sesong fem kommer inte i hog så mycket av den såg den för länge sen men Angel sesongerna komnmer jag i hog som ett rinande vatten har själv alla sesonger av Ange. men har tre sesonger av buffy 1, 2 å 3 sen så ska jag köppa upp resten... men det kommer at ta lite tid men det kan det bli värt har ju en kompis som man kan låna av :D hon har nästan alla. l
angel1000
Demon Fodder
 
Inlägg: 34
Blev medlem: 28 okt 2006

Inläggav Crashdummie » lör apr 28, 2007 12:31

Bra att ha kompisar och kontakter som man kan utnyttja ;)
Har sett några avsnitt av Angel o blev fast när jag var hemma med influensan. Men kan inte följa det numera pga måste jobba.. d'oh!

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav angel1000 » lör apr 28, 2007 12:37

stackars dig då jag fasnade för Angel så fort jag såg första avsnitten sen så köppte jag alla sesonger och nu ska jag försöka få alla sesonger av buffy.

det är gjobigt när man fasnar för en serie och inte hinner se fortsättningen jag hade panik när jag missade väldigt många avsnitt av sesong ett av bones sen så fick jag den i julklapp jag satte mig och tittade på den direkt.
angel1000
Demon Fodder
 
Inlägg: 34
Blev medlem: 28 okt 2006

Inläggav angel_z » tis jul 10, 2007 12:47

David är väldigt vacker. Dock finns det de som kan tävla med honom..
Framför allt Patrick Dempsey, Hayden Christensen och James caviezel, de är heta!
Angel
Användarvisningsbild
angel_z
Minion
 
Inlägg: 50
Blev medlem: 07 jul 2007

Inläggav Eisa » tis jul 10, 2007 12:47

ZOOT!
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Föregående

Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron