Angel actionfigurer

Ett forum för att prata om Angel

Angel actionfigurer

Inläggav Illyria » lör sep 10, 2005 2:32

Hittade info om en Illyria actionfigur som snart släpps, men jag vet inget om actionfigurer och vad som är bra/dåligt/prisvärt osv. Hur låter detta?

Fan favorite Illyria in her God-King outfit. A Diamond Previews Exclusive 6" Action Figure. Figure comes with sword, axe, Mutari generator gun, and training room base. Blister carded, by Diamond Select Toys, 2005.

Now the fan-favorite character comes to life as this exciting new Previews Exclusive action figure, featuring 14 points of articulation! Sculpted by Gentle Giant utilizing the latest real-scan technology, Illyria stands 6” tall and comes with a Training Room base and episode-specific accessories.

Bild på Illyria-figuren och ytterligare en bild. Den kostar runt 15 dollar (utan frakt).
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Re: Angel actionfigurer

Inläggav Therealbuffy » tor sep 15, 2005 18:16

Illyria skrev:Hittade info om en Illyria actionfigur som snart släpps, men jag vet inget om actionfigurer och vad som är bra/dåligt/prisvärt osv. Hur låter detta?

Fan favorite Illyria in her God-King outfit. A Diamond Previews Exclusive 6" Action Figure. Figure comes with sword, axe, Mutari generator gun, and training room base. Blister carded, by Diamond Select Toys, 2005.

Now the fan-favorite character comes to life as this exciting new Previews Exclusive action figure, featuring 14 points of articulation! Sculpted by Gentle Giant utilizing the latest real-scan technology, Illyria stands 6” tall and comes with a Training Room base and episode-specific accessories.

Bild på Illyria-figuren och ytterligare en bild. Den kostar runt 15 dollar (utan frakt).


Den va tuff juh! har bara sett en när hon har kjol&tröja på sig(passade inte riktigt tyckte jag) 15 dollar va inte farligt för den tycker jag...Helt klart tuff figur
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion
 
Inlägg: 404
Blev medlem: 12 aug 2004
Ort: Laholm

Inläggav Illyria » tor sep 15, 2005 19:10

Ja, jag har sett en med vanliga kläder också, inte alls lika fin, men denna är ju verkligen perfekt Illyria. Funderar starkt på att köpa den.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Therealbuffy » tor sep 15, 2005 23:02

Illyria skrev:Ja, jag har sett en med vanliga kläder också, inte alls lika fin, men denna är ju verkligen perfekt Illyria. Funderar starkt på att köpa den.


Kan jag förstå :) vart hittade du den nånstans??
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion
 
Inlägg: 404
Blev medlem: 12 aug 2004
Ort: Laholm

Inläggav Illyria » lör sep 17, 2005 3:14

Var jag hittade att den öht finns eller var jag hittat att köpa den?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Therealbuffy » lör sep 17, 2005 10:38

Illyria skrev:Var jag hittade att den öht finns eller var jag hittat att köpa den?


vart du hittade att köpa den?? :)
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion
 
Inlägg: 404
Blev medlem: 12 aug 2004
Ort: Laholm

Inläggav Illyria » lör sep 17, 2005 14:13

Ingenstans ännu, dvs ingenstans med ett okej fraktpris. 35-40 dollar för frakten är alldeles för mycket.

Om någon vet en bra affär kan de gärna få tipsa om den.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Therealbuffy » tis sep 20, 2005 19:47

I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion
 
Inlägg: 404
Blev medlem: 12 aug 2004
Ort: Laholm

Inläggav Illyria » tis sep 20, 2005 20:38

Tack, det kan vara ett bra alternativ. Ingen risk för tull från UK ju.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004


Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron