Har bara ett avsnitt kvar av säsong 5

Ett forum för att prata om Angel

Har bara ett avsnitt kvar av säsong 5

Inläggav MsWillow » tor aug 25, 2005 21:32

Sen så måste jag väl se alla dom andra säsongerna.

Kanske var dumt att ladda ner alla på en gång. Jag blir lätt väldigt otålig och vill vad som händer långt innan dom egentligen ska hända.

=)

Såg lite av säsong ett då den gick på fyran, fast den var lite seg, tyckte jag då. Men efter att ha sett säsong fem måste jag säga att jag blev sugen på mer. =)
MsWillow
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 10 feb 2005

Inläggav noike » tor aug 25, 2005 21:37

vad är det med allas dubbelpostnignar? Ja, den är lite slö ibland, men det blir inte bättre av att man trycker på skicka flera gånger. TÅLAMOD!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav MsWillow » tor aug 25, 2005 21:43

förlåt :oops:

det är inte bara det att jag inte har något tålamod, jag har dåligt minne också.
MsWillow
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 10 feb 2005

Inläggav Tinwiel » tor aug 25, 2005 21:46

noike skrev:vad är det med allas dubbelpostnignar? Ja, den är lite slö ibland, men det blir inte bättre av att man trycker på skicka flera gånger. TÅLAMOD!


Jag har fått nån konstig errorsymbol nere i vänstra hörnet dom senaste dagarna, och det ser inte ut som det brukar göra när den "bearbetar" ett skickat inlägg, så därför har jag tryckt en gång till i tron att det blev nåt fel... Kanske samma sak har hänt för dom andra? Nu har jag dock lärt mig.. inte trycka på "skicka" trots errorsymbolen, det blir rätt ändå.. :)

Men 4 i rad, det var ganska duktigt... ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav MsWillow » tor aug 25, 2005 21:48

skickade jag 4?

Ännu mer :oops:

Trodde bara jag lyckades få iväg 2. =)
MsWillow
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 10 feb 2005

Inläggav Tinwiel » tor aug 25, 2005 21:50

Oj då, nej det gjorde du inte Ms Willow, förlåt mig, jag blandade ihop dig med en annan person i en annan tråd, som hade dubbelpostat flera gånger.

Två gånger är inte så farligt, det har vi alla lyckats med flera gånger. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav MsWillow » tor aug 25, 2005 21:52

puh! Det var ju bra i alla fall.

vilken söt kisse!

Själv har jag två tjockisar som inte vill bo med mig längre. Dom vill flytta ut på landet till mamma. :cry:
MsWillow
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 10 feb 2005

Inläggav Tinwiel » tor aug 25, 2005 22:03

MsWillow skrev:puh! Det var ju bra i alla fall.

vilken söt kisse!

Själv har jag två tjockisar som inte vill bo med mig längre. Dom vill flytta ut på landet till mamma. :cry:


Mm, visst är han söt? Han heter Elliot, och jag hittade bilden på internet. Vi får se om det blir avatarbyte sen när jag blir Zeppo, men jag gillar ju Elliot, så jag vet inte om jag vill byta..

Har du bild på tjockisarna? Vi har ju en katt-tråd full med bilder på katter (i The Bronze), där kan du lägga ut bilderna. Tråkigt för dig, det förstår jag, katten är ju det man saknar mest av allt när man inte är hemma hos mamma, men du får tänka att katterna mår mycket bättre av att få bo ute på landet.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav MsWillow » tor aug 25, 2005 22:11

Får leta upp några söta bilder och lägga ut dom där sen. Nu måste jag se lite Angel innan Tru calling. Tv-nörd som jag är. =)
MsWillow
Demon Fodder
 
Inlägg: 8
Blev medlem: 10 feb 2005

Inläggav eynosh » tor aug 25, 2005 22:11

Tinwiel skrev:Oj då, nej det gjorde du inte Ms Willow, förlåt mig, jag blandade ihop dig med en annan person i en annan tråd, som hade dubbelpostat flera gånger.

Två gånger är inte så farligt, det har vi alla lyckats med flera gånger. :)


Var det inte AKS (oh nej, nu hädar jag) som kvadrupelpostade?
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Tinwiel » tor aug 25, 2005 22:19

Eynosh skrev:
Tinwiel skrev:Oj då, nej det gjorde du inte Ms Willow, förlåt mig, jag blandade ihop dig med en annan person i en annan tråd, som hade dubbelpostat flera gånger.

Två gånger är inte så farligt, det har vi alla lyckats med flera gånger. :)


Var det inte AKS (oh nej, nu hädar jag) som kvadrupelpostade?


Eller var det AKS som kommenterade den som hade kvadrupelpostat? Så tror jag att det var... :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor aug 25, 2005 23:09

Eynosh skrev:Var det inte AKS (oh nej, nu hädar jag) som kvadrupelpostade?


You shall meet a slow and painful end from my evil internet ray of death!!

Tinwiel skrev:Eller var det AKS som kommenterade den som hade kvadrupelpostat? Så tror jag att det var...


You will live and prosper.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003


Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron