Davidbilder! huvudbilder, porträttbilder. ej helkropps

Ett forum för att prata om Angel

Davidbilder! huvudbilder, porträttbilder. ej helkropps

Inläggav Tobie » tis maj 10, 2005 21:59

Hej! Skulle vilja ha en massor av bilder av David. Helst sånna från axlar och uppåt.

Tackar i förhand :D
Användarvisningsbild
Tobie
Demon Fodder
 
Inlägg: 43
Blev medlem: 20 feb 2005

Inläggav CheeseGuy » tis maj 10, 2005 22:12

Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Binchy » tis maj 10, 2005 22:39

Varför bara från axlarna och uppåt? Då missar du ju biceps, bröstmuskler, benmuskler, hållning och annat viktigt. :D

http://www.cityofangel.com/episodes/
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Yog-Sothoth » tis maj 10, 2005 22:54

Jag är medveten om hur OT detta är och hur barnsligt det är att påpeka det osv., men särskrivningen i rubriken till denna tråd får det att värka i hela kroppen...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Tinwiel » tis maj 10, 2005 22:58

Yog-Sothoth skrev:Jag är medveten om hur OT detta är och hur barnsligt det är att påpeka det osv., men särskrivningen i rubriken till denna tråd får det att värka i hela kroppen...


Hehe... me too... Kan man inte använda bindestreck eller är det bara jag som gillar det lilla tecknet? - - - . Hemskt användbart.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Yog-Sothoth » tis maj 10, 2005 23:01

Tinwiel skrev:
Yog-Sothoth skrev:Jag är medveten om hur OT detta är och hur barnsligt det är att påpeka det osv., men särskrivningen i rubriken till denna tråd får det att värka i hela kroppen...


Hehe... me too... Kan man inte använda bindestreck eller är det bara jag som gillar det lilla tecknet? - - - . Hemskt användbart.

Ja... eller inte alls (Davidbilder), eller inte sammansättning över huvud taget (Bilder på David), etc... jag önskar att jag inte somnade i soffan förut så att jag inte har massa energi som jag bränner på sådant här...
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Tinwiel » tis maj 10, 2005 23:05

Yog-Sothoth skrev:
Tinwiel skrev:
Yog-Sothoth skrev:Jag är medveten om hur OT detta är och hur barnsligt det är att påpeka det osv., men särskrivningen i rubriken till denna tråd får det att värka i hela kroppen...


Hehe... me too... Kan man inte använda bindestreck eller är det bara jag som gillar det lilla tecknet? - - - . Hemskt användbart.

Ja... eller inte alls (Davidbilder), eller inte sammansättning över huvud taget (Bilder på David), etc... jag önskar att jag inte somnade i soffan förut så att jag inte har massa energi som jag bränner på sådant här...


Låter jobbigt Yog.. ;) Ja, jag gillar bindestreck ialla fall för ord som kan se mystiska ut sammanskrivna, men självklart så ser dom flesta ord bättre ut, utan streck i.

Tobie: Som dom andra redan har sagt, googla efter bilder på David Boreanaz, alternativt använd dig av Eniros bildsök, och spara sen dom bilder som du hittar. :)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Binchy » tis maj 10, 2005 23:12

Yog-Sothoth skrev:Jag är medveten om hur OT detta är och hur barnsligt det är att påpeka det osv., men särskrivningen i rubriken till denna tråd får det att värka i hela kroppen...


Jag har börjat bli så van vid särskrivningar att jag knappt lägger märke till dem längre. Men när jag väl såg det, så började även min kropp att värka. (Har en cirkelledare som är från USA och hon särskriver ALLT, men hon har ju rätt så godtagbart skäl.)
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav latarmig » ons maj 11, 2005 14:56

Tobie, hej och välkommen.

I de två officiella bildtrådarna här på forumet kan du säkert hitta hur många bilder på David som helst.

http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=619
http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=1465

Håller med om Yog om rubriken. Kan inte någon snäll moderator fixa den (om nu den här tråden alls behöver vara öppen).
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav havesomefaith » lör maj 14, 2005 1:54

How about because you're a tiny, impotent Nazi with a bug up his butt the size of an emu?
Användarvisningsbild
havesomefaith
Demon Fodder
 
Inlägg: 7
Blev medlem: 29 mar 2005
Ort: Borås

Inläggav Tobie » sön maj 15, 2005 17:55

Tackar havesomefaith :D
Användarvisningsbild
Tobie
Demon Fodder
 
Inlägg: 43
Blev medlem: 20 feb 2005

Inläggav chibi_chan » sön feb 26, 2006 0:58

Det här är min andra favoritbild, eller tredje. Högt på listan ligger den ialla fall.

http://img.photobucket.com/albums/v85/c ... /a5454.jpg
Remember, always be yourself.....unless you suck.

- Joss Whedon
Användarvisningsbild
chibi_chan
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 25 feb 2006
Ort: Västerås

Inläggav Glorificus » sön feb 26, 2006 8:54

Haha, underbart... typiskt David som skiftar mellan allvar och clownbeteende sådär.

:D
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher
 
Inlägg: 6714
Blev medlem: 14 okt 2004
Ort: Boden


Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron