spinoff-filmer (spoilers hela Buffyverse)

Ett forum för att prata om Angel

spinoff-filmer (spoilers hela Buffyverse)

Inläggav AKS » ons mar 23, 2005 17:34

Detta finns att läsa i dagens Ausiello-kolumn (tvguide.com):

Question: Are we getting any closer to a Spike movie? — Heather

Ausiello: Based on my conversations with both Whedon and WB entertainment president David Janollari last Thursday, it certainly sounds like we are. When I asked Janollari if he had given any further thought to the Spike telepic I pitched him at press tour in January, he said, "I have given it more thought since you brought it up. It's certainly something that I continue to get many fan letters and e-mails about, and it's something that we discuss a lot around here. But no decision has been made." Well, literally 15 minutes after I hung up with Janollari, Whedon called to weigh in on a William the Bloody revival. "I'm really for it, but I have never really spoken to David Janollari," he said. "I occasionally would bring it up with [execs at 20th Century] Fox, and they'd be like, 'Yeah, that would be cool.' And I'm like, 'Who do we need to talk to?' And then nothing has really happened. I've been really busy in post [-production] on Serenity and haven't been able to get the wheels turning, but I definitely intend to investigate it." When I relayed to him that Janollari had just told me that he was open to the idea, Whedon responded, "Well, that's something that I hope to get a chance to pursue." And what about his Wonder Woman commitment? Wouldn't that further delay things? "[Spike] is not necessarily something that I would write and direct myself," he suggested. "I have a lot of brilliant friends who worked with me for many years who might be able to take the helm — somebody who both James [Marsters] and I would trust." Whedon also revealed that the Spike pic would not be a prequel, thereby alleviating the age-related concerns Marsters recently expressed in Ask Ausiello. "For me, Spike is a very contemporary guy," he said. "It's sort of what distinguished him from Angel." So let me get this straight: Not only did I pitch this movie to Janollari, but I secured the participation of its star and creator. If that's not enough to land me a producing credit, then something's wrong with the system.


Är själv inte så intresserad av tv-filmer så jag blir väl inte så uppspelt. En spinoff vill jag ha!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Re: Joss om Spike-film

Inläggav A bear » ons mar 23, 2005 17:45

AKS skrev:Detta finns att läsa i dagens Ausiello-kolumn (tvguide.com):

Whedon also revealed that the Spike pic would not be a prequel, thereby alleviating the age-related concerns Marsters recently expressed in Ask Ausiello.



Felslut? Spike är en vampyr, han borde se ungefär lika gammal ut oavsett om filmen utspelar sig år 1920 eller år 2481. Om Marsters tycker att han är för gammal för att spela "unge" Spike borde han också vara för gammal för att spela "gamle" Spike... om inte hela shanshu-grejen vävs in...
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Illyria » ons mar 23, 2005 17:54

Håller med om A bears kommentar och James börjar se lite gammal ut för Spike nu, min bild av Spike är s2-Spike, och ska det bli någon sådan här film (eller spinoff) så bör den göras väldigt snart... Låter väl sådär halvintressant också.

Btw: är inte rubriken spoilrig? (även om alla säkert vet att Spike är med i s5 så brukar här ju spoilermarkeras friskt)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav gaspode » ons mar 23, 2005 17:59

Att Spike är med i Angel S5 tror jag vi struntade i att spoiler-markera för att det var ganska omöjligt att missa om man hade tillgång till Internet.. :)
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Re: Joss om Spike-film

Inläggav CheeseGuy » ons mar 23, 2005 18:01

A bear skrev:
AKS skrev:Detta finns att läsa i dagens Ausiello-kolumn (tvguide.com):

Whedon also revealed that the Spike pic would not be a prequel, thereby alleviating the age-related concerns Marsters recently expressed in Ask Ausiello.



Felslut? Spike är en vampyr, han borde se ungefär lika gammal ut oavsett om filmen utspelar sig år 1920 eller år 2481. Om Marsters tycker att han är för gammal för att spela "unge" Spike borde han också vara för gammal för att spela "gamle" Spike... om inte hela shanshu-grejen vävs in...


Det där måste vara ett misstag. Som du säger så stämmer det ju inte alls, och James har själv sagt att han har ett par år kvar tills han är för gammal.

Jag tycker att en TV-film är en utmärkt idé. En ny serie lär det väl aldrig bli, men det här verkar det ändå finnas en liten chans för.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Yog-Sothoth » tor mar 24, 2005 13:39

CheeseGuy: Kan inte vi tycka något som inte JM själv tycker?

Jag håller med om att han ser för gammal ut, säsong 5 av Angel var ju på gränsen. Det blir helt enkelt inte trovärdigt med tanke på hur ung han borde se ut, precis som Cordelia i Angel säsong 4 (fast det är det nog bara jag som tycker).
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav VelocityBoy » tor mar 24, 2005 13:54

Yog-Sothoth skrev:CheeseGuy: Kan inte vi tycka något som inte JM själv tycker?

Jag håller med om att han ser för gammal ut, säsong 5 av Angel var ju på gränsen. Det blir helt enkelt inte trovärdigt med tanke på hur ung han borde se ut, precis som Cordelia i Angel säsong 4 (fast det är det nog bara jag som tycker).


Han börjar som sagt var att se gammal ut men i slutet av säsongen så var ljussättningen bättre och det fungerade ganska bra... sedan är det ju ingen som gnäller på att DB verkligen åldrades så det skulle nog fungera ganska bra ändå. Det jag är rädd för är att de sabbar det fina slutet av s5.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Tam » tor mar 24, 2005 14:05

Yog-Sabeltand: CheeseGuys kommentar var väl re: artikeln. Marsters tycker jag åldras rätt väl, även om han tydligt åldras.

Och Cordelia har ju alltid sett för gammal ut. Eller egentligen var det mest i slutet på s3 jag tyckte hon såg för gammal ut, när hon körde tantstil.

Boreanaz passade ju på att bli en lysande skådespelare medan han blev gammal och fet, så det blev aldrig heller särskilt störande för mig.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav CheeseGuy » tor mar 24, 2005 14:49

Tam skrev:Yog-Sabeltand: CheeseGuys kommentar var väl re: artikeln.

Precis.

Han klarar nog av rollen om de gör filmen snart. Visst är han för gammal, men det bortser jag gladeligen ifrån om vi får en film.

Om det blir något så hoppas jag att DB kan göra ett kort inhopp (innan Angel åker iväg till Rumänien t.ex.) så att vi får en till scen mellan Angel och Spike.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Yog-Sothoth » fre mar 25, 2005 3:42

Tam skrev:Yog-Sabeltand: CheeseGuys kommentar var väl re: artikeln. Marsters tycker jag åldras rätt väl, även om han tydligt åldras.

Och Cordelia har ju alltid sett för gammal ut. Eller egentligen var det mest i slutet på s3 jag tyckte hon såg för gammal ut, när hon körde tantstil.

Äntligen någon som håller med! :)

Tam skrev:Boreanaz passade ju på att bli en lysande skådespelare medan han blev gammal och fet, så det blev aldrig heller särskilt störande för mig.

Det som är skumt är att DB nu ser betydligt yngre ut än vad han gjorde i säsong 4 och 5.

Kan vampyrer gå upp i vikt? Harmony sa något om att grisblod sätter sig direkt på midjan i motsats till människoblod, vill jag minnas.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Tinwiel » fre mar 25, 2005 11:48

Yog-Sothoth skrev:Det som är skumt är att DB nu ser betydligt yngre ut än vad han gjorde i säsong 4 och 5.


Mm, jag tycker också att DB ser mycket yngre ut nu. Han har väl börjat träna massa, eller nåt. Eller så har han vilat upp sig, det kan nog vara rätt så jobbigt att ha huvudrollen i en tv-serie.

Yog-Sothoth skrev:Kan vampyrer gå upp i vikt? Harmony sa något om att grisblod sätter sig direkt på midjan i motsats till människoblod, vill jag minnas


Aha! Det är därför både Spike och Angel har blivit lite rundare. Dom har ju varit på strikt (ja, nästan iaf) grisblodsdiet i flera år. Sen så

Spoiler s 6 Gone (BtVS)
SPIKE: A man shouldn't use immortality as an excuse to let himself go. Gotta keep fit for the killing
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » fre mar 25, 2005 12:11

Tinwiel skrev:Mm, jag tycker också att DB ser mycket yngre ut nu. Han har väl börjat träna massa, eller nåt. Eller så har han vilat upp sig, det kan nog vara rätt så jobbigt att ha huvudrollen i en tv-serie.


Det är nog en kombination av det plus att han blev pappa och gick med pajjat knä länge och opererade det inte förrän i mitten av s. 5. Så han kunde nog inte träna så mycket som han kan nu. Lätt att gå upp i vikt då om man inte får sova och har massiva arbetsveckor.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tinwiel » fre mar 25, 2005 12:21

Oj, hur funkar det att göra actionscener med pajat knä? Även om han använder en stuntman så borde han väl göra vissa grejer själv?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Ai » fre mar 25, 2005 13:27

Tinwiel skrev:Oj, hur funkar det att göra actionscener med pajat knä? Även om han använder en stuntman så borde han väl göra vissa grejer själv?


Det är väl krångligare och smärtsammare skulle jag tro.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav A bear » fre mar 25, 2005 13:39

Yog-Sothoth skrev:Kan vampyrer gå upp i vikt? Harmony sa något om att grisblod sätter sig direkt på midjan i motsats till människoblod, vill jag minnas.


Vampyrer kan alltså:
- gå upp i vikt
- odla skägg och hår
- andas och rentav flämta av ansträngning, även om de inte måste
- svettas
- ha feber, trots att de saknar kroppstemperatur ("Graduation Day")
- avge... eh... andra kroppsvätskor (antar jag, annars är Connor ännu svårare att förklara)
- påverkas av medel som bärs med blodomloppet (alkohol, koffein, bedövningsmedel, heroin) trots att deras hjärta inte slår
- bli solbrända, trots att de inte tål solljus
- inta annan föda än blod (även om de kanske inte har någon nytta av den)

Pretty spry for a corpse, eh?
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tinwiel » fre mar 25, 2005 13:47

A bear skrev:
Yog-Sothoth skrev:Kan vampyrer gå upp i vikt? Harmony sa något om att grisblod sätter sig direkt på midjan i motsats till människoblod, vill jag minnas.


Vampyrer kan alltså:
- gå upp i vikt
- odla skägg och hår
- andas och rentav flämta av ansträngning, även om de inte måste
- svettas
- ha feber, trots att de saknar kroppstemperatur ("Graduation Day")
- avge... eh... andra kroppsvätskor (antar jag, annars är Connor ännu svårare att förklara)
- påverkas av medel som bärs med blodomloppet (alkohol, koffein, bedövningsmedel, heroin) trots att deras hjärta inte slår
- bli solbrända, trots att de inte tål solljus
- inta annan föda än blod (även om de kanske inte har någon nytta av den)

Pretty spry for a corpse, eh?


Hehe. Verkligen. :)
Spoiler Connor s2-3
Det där med Connor var väl dock magiskt? En magisk befruktning. Alltså att dom behövde bara ha sex för att Connor skulle bli till, kroppsvätskor behövdes egentligen inte utbytas. Har för mig att det har nåt med The Trial att göra, att dom vann ett liv, som dom sen inte kunde använda, för att Darla redan hade fått ett extraliv en gång.

Det där med hur dom kan påverkas av diverse droger kan jag inte förklara. :rolleyes: Alla saker på din lista måste nog förklaras med att vampyrer inte funkar som varken människor eller döingar, och att allt är övernaturligt, eller magiskt eller.. jag vet inte vad. :rolleyes: Febern som Angel hade fick han ju för att han blev skjuten av Faith med en pil med magiskt gift.

Damn. Många "magiskt" i det här inlägget. Måste nog skaffa mig bättre ordförråd. ;) Men ni förstår vad jag menar.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Yog-Sothoth » fre mar 25, 2005 15:01

A bear skrev:
Yog-Sothoth skrev:Kan vampyrer gå upp i vikt? Harmony sa något om att grisblod sätter sig direkt på midjan i motsats till människoblod, vill jag minnas.


Vampyrer kan alltså:
- gå upp i vikt
- odla skägg och hår
- andas och rentav flämta av ansträngning, även om de inte måste
- svettas
- ha feber, trots att de saknar kroppstemperatur ("Graduation Day")
- avge... eh... andra kroppsvätskor (antar jag, annars är Connor ännu svårare att förklara)
- påverkas av medel som bärs med blodomloppet (alkohol, koffein, bedövningsmedel, heroin) trots att deras hjärta inte slår
- bli solbrända, trots att de inte tål solljus
- inta annan föda än blod (även om de kanske inte har någon nytta av den)

Pretty spry for a corpse, eh?

Jag är ganska övertygad om att vampyrer har ett blodomlopp. Det är inte hjärtat som driver det, utan något annat, kanske demonen inom dem? Även om det inte är logiskt så tyder ju allt på det, inklusive allt på listan ovan; de kan bli bedövade, fulla, blöda, och, hmm, nyttja sina svällkroppar. Blodet de dricker är den energi som driver dem, alltså måste det spridas till kroppen på något sätt. Hur det går till vet jag inte, men jag tror inte blodet bara ligger i magen.
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad
 
Inlägg: 2328
Blev medlem: 09 nov 2004
Ort: Majorna, GBG

Inläggav Ai » fre mar 25, 2005 15:13

Tinwiel skrev:Alla saker på din lista måste nog förklaras med att vampyrer inte funkar som varken människor eller döingar


Var det bra jag som skrattade högt åt den där mentala bilden? Väl fungerande döingar... :D ... eh... nä det var nog bara jag. Har väl lite konstig humor... :oops:

Edit: Förresten - har vi inte nån Hur-funkar-vampyrer - tråd som den här diskussionen skulle passa bra i? Synd om den skulle "försvinna" i den här tråden tycker jag.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav A bear » fre mar 25, 2005 18:01

Yog-Sothoth skrev:Jag är ganska övertygad om att vampyrer har ett blodomlopp. Det är inte hjärtat som driver det, utan något annat, kanske demonen inom dem? Även om det inte är logiskt så tyder ju allt på det, inklusive allt på listan ovan; de kan bli bedövade, fulla, blöda, och, hmm, nyttja sina svällkroppar. Blodet de dricker är den energi som driver dem, alltså måste det spridas till kroppen på något sätt. Hur det går till vet jag inte, men jag tror inte blodet bara ligger i magen.


Jo, att de kan blöda och få blåmärken innebär ju att de måste ha ett relativt normalt blodomlopp, trots att hjärtat bypassas på något vänster. (Det verkar ju i princip vara den enda kroppsfunktionen som inte är normal; kan de äta och dricka måste de ju t ex kunna pissa och skita också...) Exakt hur det går till är väl praktiskt nog omöjligt att säga; svårt att utföra obduktion på en hög damm. Vad är det Joss brukar kalla det i kommentatorsspåren när det är något de inte känner för att förklara... phlebotinum?
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Tinwiel » fre mar 25, 2005 20:36

Ai skrev:
Tinwiel skrev:Alla saker på din lista måste nog förklaras med att vampyrer inte funkar som varken människor eller döingar


Var det bra jag som skrattade högt åt den där mentala bilden? Väl fungerande döingar... :D ... eh... nä det var nog bara jag. Har väl lite konstig humor... :oops: .


Haha, Ai, jo jag tänkte när jag skrev den att det var en konstig mening, men jag kände mig inte så vältalig då. :D :oops: Nu fick jag också en mental bild av välanpassade döingar, i slips och skjorta, som går till sitt 9-5-jobb varje dag... :)

Det jag menade var att dom inte fungerar som människor med ett hjärta som pumpar runt blodet, men inte heller som en döing, som blodet bara är stilla i (nu kom jag att tänka på en annan sak. Zombies, har dom blodomlopp?) Vampyrer har ett "blodomlopp" och en fysik som inte är likt nåt annat, därför så blir det svårt att förklara vissa saker utifrån andra varelsers fysik, utan kan bara förklaras med att det ÄR så, när det gäller vampyrer. Eller att manusförfattarna inte tänkte efter ordentligt innan dom skrev vissa scener... ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav CheeseGuy » ons mar 30, 2005 16:06

Från Ausiellos senaste kolumn:

Question: Did Joss Whedon say anything about reviving Angel as a movie-of-the-week? — Chris

Ausiello: Yeah, but it seems that ship has sailed. These days, he's all about the Spikester. "The thing is, David Boreanaz has kind of gone to a new place," Whedon said. "He did the series for five years and the character for a couple of years before that [on Buffy], and the thing about a Spike movie that's different is, well, it's different. In the same way Angel was different than Buffy as a show because of the characters, Spike would be different as a subject and that's what makes it fresh. I don't want to try to recapture the essence of something that I've already done. I want to put a new spin on it."


Det låter som att Joss är mer engagerad i projektet nu. Hoppas att det blir av. (f.ö. håller jag med honom).
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Lipton » tor maj 05, 2005 19:13

Hm, DB blev väl inte så gammal direkt, det är väl att han gått upp i vikt som gör att han ser äldre ut, vilket har stört mig, efter som att han spelar vampyr så borde han väl se till att hålla sig någorlunda i trim. Han ser inte lika trovärdig ut i rollen när han är så där pluffsig tycker jag. Nu är det väl inte politiskt korrekt att tycka så, men det gör jag ändå.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav JRT » tor maj 05, 2005 19:17

Lipton skrev:efter som att han spelar vampyr så borde han väl se till att hålla sig någorlunda i trim. .


Han hade ju en gammal knäskada som han drogs med under säsong 4-5 tills runt avsnitt 5x10 då den opererades (se haltandet i det avsnittet).
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav monkeyboy » tor maj 05, 2005 19:18

Lipton: Det var ett tag sen man såg dig, var har du hållt hus?
Vinnare av buffyforums halmbocksbränningsgissningstävling 2004
Användarvisningsbild
monkeyboy
Big Bad
 
Inlägg: 1290
Blev medlem: 16 apr 2004

Inläggav Lipton » tor maj 05, 2005 19:32

monkeyboy skrev:Lipton: Det var ett tag sen man såg dig, var har du hållt hus?


Jag har varit i närheten. :) Jag får väl skylla på skrivkramp.
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav noike » tor maj 05, 2005 19:34

Lipton: i S5 fick han ju bättre blod vilket gjorde att han drack mer än vanligt. Och jobbet var itne så kul heller vilket ledde till tröstätande.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Lipton » tor maj 05, 2005 19:41

noike skrev:Lipton: i S5 fick han ju bättre blod vilket gjorde att han drack mer än vanligt. Och jobbet var itne så kul heller vilket ledde till tröstätande.


Jaha, den där gamla visan, deprimerad söker tröst i mat, går upp i vikt, bara det förstör ju knäna. Inte för att jag vet nåt om sånt, hrm. Bättre blod sa du?
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Tam » tor maj 05, 2005 20:40

Men BtVS S3 när han kom tillbaka från helvetet mycket muskligare, det var snyggt.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Lipton » tor maj 05, 2005 21:01

Tam skrev:Men BtVS S3 när han kom tillbaka från helvetet mycket muskligare, det var snyggt.


Det kanske var när han damp i golvet där som han drog på sig knäskadan?. (nu ska jag inte nämna den nå mer, lovar)
-Hop on board, gorgeous.

Squishy, squishy
Användarvisningsbild
Lipton
Big Bad
 
Inlägg: 1507
Blev medlem: 27 aug 2004
Ort: Dalarna.

Inläggav Binchy » sön maj 08, 2005 14:04

Gillar inte riktigt att ni gång på gång säger att DB är gammal. :( Jag är lika gammal som honom, ju! (Dock inte lika spänstig, snygg, eller manlig. (Det senaste kan ha något att göra med att jag är tjej.)) Fast jag kan ju hålla med om att han definitivt har åldrats mer än vad Angel borde ha gjort de senaste åtta åren. Jag däremot har inte åldrats alls... :P
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Nästa

Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron