Angel samlingsbox?

Ett forum för att prata om Angel

Angel samlingsbox?

Inläggav Therealbuffy » sön jan 23, 2005 20:20

Vet inte om det finns någon liknande tråd men iallafall...
Någon som sett bild på Angel samlingsboxen säsong 1-4 region 1?? Och vart den kanske finns att köpa i såna fall?
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion
 
Inlägg: 404
Blev medlem: 12 aug 2004
Ort: Laholm

Inläggav caffeineaddict » sön jan 23, 2005 20:21

Therealbuffy: Finns det en sådan box? Om det är amazon.com du har sett den på så är det helt enkelt de som buntar ihop alla släppta säsonger av en serie och säljer dem lite billigare till paketpris. Det är ingen speciell "box" utan de vanliga säsongsboxarna med gladpack runt (typ).


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Therealbuffy » sön jan 23, 2005 20:29

caffeineaddict skrev:Therealbuffy: Finns det en sådan box? Om det är amazon.com du har sett den på så är det helt enkelt de som buntar ihop alla släppta säsonger av en serie och säljer dem lite billigare till paketpris. Det är ingen speciell "box" utan de vanliga säsongsboxarna med gladpack runt (typ).


Njee...en tjej på tradera säljer "Angel complete season 1-4" hon skriver att det ska vara en samlingsbox?? http://www.tradera.com/auction/aid_10667404
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion
 
Inlägg: 404
Blev medlem: 12 aug 2004
Ort: Laholm

Inläggav Illyria » sön jan 23, 2005 20:40

Ser ju inte ut som en samlingsbox, bilden är ju 4 separata säsongsboxar. Dessutom verkar de vara från Asien nånstans.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav sus@n » sön jan 23, 2005 21:01

Jag tror inte det är en samlingsbox utan bara en försäljning av seperata boxar i en bunt.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Therealbuffy » sön jan 23, 2005 21:57

Illyria skrev:Ser ju inte ut som en samlingsbox, bilden är ju 4 separata säsongsboxar. Dessutom verkar de vara från Asien nånstans.


tjejen la ut en bild på boxen nu..ser ut som säsong 4 boxen?? e det dåligt om dom e från Asien?
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion
 
Inlägg: 404
Blev medlem: 12 aug 2004
Ort: Laholm

Inläggav sus@n » sön jan 23, 2005 22:08

Den bilden jag ser : ser ut som en insida på Angel S2 boxen..fast en asien version. Jag vet inte om Asien är dåligt men du måste ha en DVD spelare som kan spela den regionen eller som är regionsfri.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Illyria » sön jan 23, 2005 22:10

Therealbuffy skrev:
Illyria skrev:Ser ju inte ut som en samlingsbox, bilden är ju 4 separata säsongsboxar. Dessutom verkar de vara från Asien nånstans.

tjejen la ut en bild på boxen nu..ser ut som säsong 4 boxen?? e det dåligt om dom e från Asien?

Den är definitivt inte region 1 ivarjefall, verkar vara någon box från Asien. Vet inget om hur bra/officiella de är, men inget jag hade köpt ivarjefall.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav Therealbuffy » sön jan 23, 2005 22:21

Illyria skrev:
Therealbuffy skrev:
Illyria skrev:Ser ju inte ut som en samlingsbox, bilden är ju 4 separata säsongsboxar. Dessutom verkar de vara från Asien nånstans.

tjejen la ut en bild på boxen nu..ser ut som säsong 4 boxen?? e det dåligt om dom e från Asien?

Den är definitivt inte region 1 ivarjefall, verkar vara någon box från Asien. Vet inget om hur bra/officiella de är, men inget jag hade köpt ivarjefall.


Ok har en regionsfri dvd...men tack för hjälpen iallafall
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion
 
Inlägg: 404
Blev medlem: 12 aug 2004
Ort: Laholm


Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron