Förslag, tack! SPOILERS S4

Ett forum för att prata om Angel

Vilket ska det fjärde avsnittet vara?

Omröstningen slutade lör nov 13, 2004 18:23

Belonging
0
Inga röster
Soulless
6
86%
Redifinition
1
14%
Forgiving
0
Inga röster
 
Antal röster : 7

Inläggav sus@n » lör nov 13, 2004 13:49

Tinwiel: Jag är ganska nöjd ändå det som förstörde kvällen mest var killen men det var ingen chock: Han såg bara på Buffy för SMG och sket i handlingen :( Han frågade t.om. om jag hade fler avsnitt förrutom IWRY som Buffy var med i *suck*

Soulless är det dessutom ganska skönt att vi inte såg för han hade säkert bara förstört den med, nu kan jag njuta i fullo av den!
Jag tänker bara i fortsättningen se själv eller med de som verkligen uppskattar MÄSTERVERK. Men jag måste säga att jag är glad att min lillebror som endast har tittat på några få avsnitt ur blandade säsonger från båda serierna har så bra minne för vilka avsnitt jag pratar om och vilka personerna är samt om avsnittet var bra. Brossan diggar Wea och Giles rejält och sedan så SPOILER S6 avsnitt 22 ÄLSKAR han Dark Willow och avsnittet Grave
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Tob » lör nov 13, 2004 13:59

Missade ditt inlägg om att du hade lagt upp den, håller på att plocka ner den nu,

Det är svårt att visa enskilda avsnitt då mycket bygger på tidigare handlingar och är del i en större arc. Apocalypse Nowish är en av de bättre avsnitten, konstigt att dem inte faller för actionscenerna, tycker dem är makalösa.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav sus@n » lör nov 13, 2004 14:03

Tob: De verkade inte ha problem att hänga med och frågade då det var något det enda felet är att de som många inte vill ta åt sig av serierna och i detta fallet är killen extrem.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Tinwiel » lör nov 13, 2004 14:04

Sus@an: Det är så tråkigt med folk som inte ger saker en chans, och om han nu hade tittat på Btvs bara för SMG, och ändå inte "fastnat", som man borde göra efter ett tag (vilken avsikt man hade från början blir då irrelevant) ja, då är han kanske ett hopplöst fall. Men man vill ju så gärna att andra ska få samma upplevelse som en själv, och blir då besviken när dom inte gillar det.. :(
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav sus@n » lör nov 13, 2004 14:13

Tinweil: Jag vet inte om han fastnade för jag får för mig att han gjorde det men inte ville erkänna, han såg hela BTVS snabbt och diskuterade den med mig hela tiden men sen hakade ha på de av mina kompisar som inte hade sett serien och gick emot den, när sedan den kompisen som inte hade sett den fastnade rejät blev det tyst och det är ingen som "retar" på det sättet längre. Dock verkar det som att ingen förrutom mig erkänner öppet hur bra serierna är :rolleyes: De har väl inte självförtroendet att erkänna att jag har rätt.. :D
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Off » lör nov 13, 2004 15:36

En fråga. Var trailersen till Angel verkligen så som i din film? Jag mådde fysiskt dåligt när jag hörde rösten som beskrev Angels "äventyr".
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav JRT » lör nov 13, 2004 15:39

Ja, så låter rösten i de underbara WB-trailrarna...
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav sus@n » lör nov 13, 2004 16:46

Ja det var så det var :D
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Föregående

Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron