Gina Torres

Ett forum för att prata om Angel

Gina Torres

Inläggav Off » sön sep 14, 2003 2:57

Antar att det är här jag borde lägga denna tråd. Såg precis en tv-serie på tv3 som hete cleopatra 2525 där Gina Torres hade en av huvudrollerna. Gick in på IMDB för att kolla upp om detta var det första hon hade gjort för det var så fruktansvärt dåligt så det likande inget annat. Det visade sig dock att hon gjort annat innan + att direkt efter den serien så kom hon till firefly. Hon måste gjort en fantastisk reading förr Joss å strukit den här serien från sin meritlist :D

För att ge er en aning om hur dålig serien är får ni här en förklaring av handlingen

An exotic dancer, cryogenically frozen in the year 2001, is accidentaly thawed out in 2525 by two female warriors who are fighting against evil robots which have taken over the world. The three join forces and try to escape the underground caverns to which humanity has been banished, meeting up with all sorts of strange creatures along the way
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav AKS » sön sep 14, 2003 22:15

Haha. Ja, jag har faktiskt sett typ tre minuter av ett Cleopatra-avsnitt -- stod inte ut med mer. Maken till dålig serie har sällan skådats! Att nån kan få en lyckad karriär (Gina Torres har ju varit med i Alias, Firefly och Angel -- måste väl vara ganska lyckat) efter att ha medverkat i denna serie övergår mitt förstånd!
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Veidit » ons sep 17, 2003 16:04

Cleopatra är JÄTTEBRA att titta på när man är bakis ;)
Användarvisningsbild
Veidit
Unlucky in love
 
Inlägg: 2186
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Stockholm


Återgå till Allmänt om AtS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron