Tackar i förhand

Yog-Sothoth skrev:Jag är medveten om hur OT detta är och hur barnsligt det är att påpeka det osv., men särskrivningen i rubriken till denna tråd får det att värka i hela kroppen...

Tinwiel skrev:Yog-Sothoth skrev:Jag är medveten om hur OT detta är och hur barnsligt det är att påpeka det osv., men särskrivningen i rubriken till denna tråd får det att värka i hela kroppen...
Hehe... me too... Kan man inte använda bindestreck eller är det bara jag som gillar det lilla tecknet? - - - . Hemskt användbart.

Yog-Sothoth skrev:Tinwiel skrev:Yog-Sothoth skrev:Jag är medveten om hur OT detta är och hur barnsligt det är att påpeka det osv., men särskrivningen i rubriken till denna tråd får det att värka i hela kroppen...
Hehe... me too... Kan man inte använda bindestreck eller är det bara jag som gillar det lilla tecknet? - - - . Hemskt användbart.
Ja... eller inte alls (Davidbilder), eller inte sammansättning över huvud taget (Bilder på David), etc... jag önskar att jag inte somnade i soffan förut så att jag inte har massa energi som jag bränner på sådant här...
 Ja, jag gillar bindestreck ialla fall för ord som kan se mystiska ut sammanskrivna, men självklart så ser dom flesta ord bättre ut, utan streck i.
  Ja, jag gillar bindestreck ialla fall för ord som kan se mystiska ut sammanskrivna, men självklart så ser dom flesta ord bättre ut, utan streck i. 

Yog-Sothoth skrev:Jag är medveten om hur OT detta är och hur barnsligt det är att påpeka det osv., men särskrivningen i rubriken till denna tråd får det att värka i hela kroppen...

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare