James Marsters+Buffy Marathon?

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

James Marsters+Buffy Marathon?

Inläggav HeavyAlex » tor apr 07, 2011 23:46

Tjenare allihopa! Var ett tag sedan jag skrev någonting på BF så slår på stor och startar en tråd.

Såg på internet att James Marsters ska ha ett Buffy Marathon från torsdag 21 april till tisdag 26e:
http://www.tvtonight.com.au/2011/04/james-marsters-hosts-buffy-marathon.html
The ‘True Buff’ marathon will feature all 144 episodes back-to back from 7.30pm Thursday 21 through to 7.30pm Tuesday 26 April on SciFi.


Någon som vet nått mer om detta och om man möjligtvis kan se detta online någonstans? Skulle vara sjukt kul att följa det.. :)

/Alex
"Oh poor watcher. Did your life pass before your eyes? Cup o tea, cup o tea, almost got shagged, cup o tea?"
Användarvisningsbild
HeavyAlex
Minion
 
Inlägg: 265
Blev medlem: 18 dec 2009
Ort: Stockholm

Inläggav noike » fre apr 08, 2011 2:18

Att streama en hel serie skulle kosta grymt mycket i och med att de säkert redan distrubueras online via HULU. Så nej, jag tvivlar på att det går att se om man inte befinner sig i USA och har SciFi. Du får göra ett eget,
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav HeavyAlex » mån apr 11, 2011 0:48

noike skrev:Att streama en hel serie skulle kosta grymt mycket i och med att de säkert redan distrubueras online via HULU. Så nej, jag tvivlar på att det går att se om man inte befinner sig i USA och har SciFi. Du får göra ett eget,


Mjo, det har du rätt i... Synd, skulle varit jäkla kul att se. :(

/Alex
"Oh poor watcher. Did your life pass before your eyes? Cup o tea, cup o tea, almost got shagged, cup o tea?"
Användarvisningsbild
HeavyAlex
Minion
 
Inlägg: 265
Blev medlem: 18 dec 2009
Ort: Stockholm


Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron