Lista era topp tio Buffy-avsnitt! (SPOILERS ALLA SÄSONGER)

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav Off » tor aug 26, 2004 11:21

latarmig jag är glad att du tog mig på orden och gjorde ett ordentligt inlägg en för gångs skull :D

Har en kommentar om normal again men det är nog inte mycket mer än jag sagt i avsnittstråden. Jag kan inte förstå hur Angel skulle fungera om inte Buffys värld med demoner var verklig, därmed har jag svårt för hela "hon ligger på sjukhus någonstans i USA"-iden. Här har man väl ett val vad man väljer att tro på och vi båda har inte valt samma :)
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Tob » tor aug 26, 2004 11:30

Tack latarmig!

Detta är precis sånt jag vill läsa, och det är beklagligt att jag inte riktigt klarar av att leva upp till det själv. Intressant list, och framförallt en intressant tankegång kring avsnitten. Jag skulle gärna vilja kommentera din lista mer ingående, men känner inte att jag har kunskapen riktigt. Därför undrar jag hur många gånger du har sett igenom serien? Åter till listan, som sagt var lite speciell och skiljer sig en del från andras. Det kanske mest anmärkningsvärda är att du inte har med The Gift överhuvudtaget. Det kanske allra roligaste med din lista är att "Normal Again" intar första placeringen. Ett avsnitt som jag tror kommer att stiga något kolosalt för mig när jag har sett om allt. Som sagt var rolig läsning och en intressant lista. Hoppas att jag skall kunna prestera någon liknande lista i framtiden.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav VelocityBoy » tor aug 26, 2004 12:20

Latarmig: Vi lyckades med konststycket att inte ha ett enda gemensamt top 10 avsnitt i våra listor :) Fast fick jag göra om min så skulle jag nog ha med "The Body" istället för Hush och jag skulle nog finna plats för "Conversations with dead people" (istället för "Selfless").

De flesta avsnitten du har listat är ju dock uppe och bubblar just under top 10 sträcket men följande avsnitt håller jag inte med om.


Tough love Jag var faktiskt tvungen att läsa din kommentar om avsnittet innan jag kom ihåg vad det handlade om :oops: jag tycker absolut inte att avsnittet är dåligt men det känns inte extraoridnärt på något sätt. Jag håller dock med om att Amber är fantastisk.

Grave är väldigt bra avsnitt men jag irriterar mig på den där eldbollen som Buffy skall jaga efter det känns lite väl uppenbart att det bara var för att bli av med henne kunde hon inte bara ha teleporterat bort henne, sedan tycker jag att Buffys tal till Dawn när de är klara är lite "cringeworthy". Sedan har jag ju på annan plats uttryckt irritation på Spike scenerna.... testet känns helt enkelt lamt, sedan är det ju också så synd att de kamoflerade Spikes önskan om att återfå sin själ så väl som de gjorde, det känns som att det kom att skada hela Spike arcen.

Det sagt så är ju Aly superbra och även scenerna som Emma och ASH har tillsammans fungerar jättefint (och nej du är inte ensamen om att se potentialen i Anya/Giles)

Helpless det här bubblar inte hos mig så att säga... jag tycker att det är bra och intressant men absolut inte bland de bästa avsnittet jag har sett. Scenen när Buffy vill bjuda med Giles på konståkningen är dock bara för fin...

Same time, same place inte ett utav mina favoritavsnitt i s7 hela uppdelandet av verkligheter fungerade inte för mig men jag håller med om att scenerna med Willow och Anya är jättebra och det är nästan så att man önskar att de hade utforskat det mera.

Allt som allt kul läsning... jag får nästan lust att göra om min lista :)
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Mr Chase » tor aug 26, 2004 16:34

Det retar mig en smula att jag inte kan/vill läsa era uppenbarligen insiktfulla kommentarer då jag inte vill bli spoilad :? ! Nåja, jag får väl återkomma och hoppas att posterna inte försvinner ut i cyberdöden innan dess.
Rupert Giles: "I'll be back in the Middle Ages."
Miss Calendar: "Did you ever leave?"
Användarvisningsbild
Mr Chase
Zeppo
 
Inlägg: 2845
Blev medlem: 25 feb 2004
Ort: Sunnytown, Sweden

Inläggav sus@n » tor aug 26, 2004 17:44

Latarmig: Det kallar jag kommentarer! Läste lite och de är riktigt bra, man förstår hur du tänker och varför du valt de avsnitten.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav latarmig » tor aug 26, 2004 18:07

sharatec skrev:Imponerande lista, med några av de mer tankeväckande kommentarerna jag haft nöjet att läsa på länge!

Tack, tack :-)

Off skrev:Jag kan inte förstå hur Angel skulle fungera om inte Buffys värld med demoner var verklig

Du har helt rätt. Om man räknar med AtS så följer att BtVS är verklig. Det är till och med så att om man inte gör det så blir det konstigt. Skiljelinjen går mellan BtVS och buffyverse, så som jag resonerat har jag hållt mig till den här serien.

Tobbe_E skrev:det är beklagligt att jag inte riktigt klarar av att leva upp till det själv

Det där förstår jag inte, du har ju fyllt varenda avsnittstråd med bra kommentarer allteftersom du sett avsnitten för första gången.

Tobbe_E skrev:hur många gånger du har sett igenom serien?


Jag har sett hela BtVS och AtS från början till slut tre gånger, och vissa avsnitt ytterligare några gånger.

Tobbe_E skrev:Det kanske mest anmärkningsvärda är att du inte har med The Gift överhuvudtaget.


Jag undrade hur länge det skulle dröja innan någon märkte det. :-) Eftersom jag har säsong fem som näst bäst (efter sex), så håller jag med om att det är märkligt. Särskilt som just det avsnittet är ett av de mest hyllade. "The Gift" blev en gigantisk besvikelse för mig, det är nog också den enda gången jag blivit besviken på ett avsnitt (att vissa avsnitt under en säsong kan vara lite sämre räknar jag inte, det tar jag som en självklarhet). Det här är dock ett alltför stort ämne för att diskuteras här, och ett längre inlägg om "The Gift" kommer i avsnittstråden när jag får lite tid över.

VelocityBoy skrev:Vi lyckades med konststycket att inte ha ett enda gemensamt top 10 avsnitt i våra listor


Wow, jag blev förvånad. Jag visste att det fanns avsnitt som jag utelämnat som räknades som de bästa, främst "Hush", "The Gift" och "OMWF", men om vi lyckats med konststycket att presentera två helt skilda listor så innebär det att det måste finnas åtminstone 30 (kanske ännu fler) avsnitt som kan aspirera på en tio i topp-plats. Inte illa. Det tyder på kvalitetsmässig bredd...

Ingen spoiler
eller att min smak är mycket underlig

VelocityBoy skrev:Fast fick jag göra om min [lista]

Gör det! Kaffekasken sa något bra för länge sen om att tricket med att få gjort sina listor är att alltid se dem som temporära. Man kan och ska alltid vara beredd att ändra dem.

Angående din kommentar till "Tough Love" så beror min värdering mycket på att jag är så fäst vid Willow och Tara, och när de råkar ut för någonting så känns det extra för mig (jag är vid deras sida i nöd och lust). Att se Tara sinnessjuk och att se Willows förtvivlan och hur hon tar hand om Tara, innebär en pärs för mig. När det gäller "Grave" kan jag mycket väl förstå din tveksamhet. När det finns en så bra historia koncentrerar jag mig enbart på den och lägger knappast ens märke till någonting annat. Frågan är hur jag då kan säga att avsnittet är bra och inte bara vissa scener - men jag tror inte det finns några avsnitt som bara består av bra scener. Ofta är det nog så att om jag efter det är färdigt sitter med ett stilla leende på läpparna, eller alternativt studsar upp och ner i soffan av hänförelse, då är det bra. Att det här avsnittet sedan också innehållit en massa dumheter som Spikes kamp för sin själ (alternativt borttaget chip), det är om inte förlåtet så åtminstone glömt.

Mr Chase skrev:Det retar mig en smula att jag inte kan/vill läsa era uppenbarligen insiktfulla kommentarer då jag inte vill bli spoilad !

Mitt ranking kan du läsa till och med den första listan. Det finns ingen spoiler där. När det gäller rankingkommentarer kan du läsa alla både på tio i topp-listan och listan över bubblarna, som gäller avsnitt som du redan sett. Jag har precis kollat och det finns inga spoilers så långt.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav sus@n » tor aug 26, 2004 19:25

latarmig skrev:
VelocityBoy skrev:Fast fick jag göra om min [lista]

Gör det! Kaffekasken sa något bra för länge sen om att tricket med att få gjort sina listor är att alltid se dem som temporära. Man kan och ska alltid vara beredd att ändra dem.


Ja dessa listor är inget man behöver stå för för alltid. Min egen har blivit ändrad några gånger allt eftersom jag har sett mer men ändå..
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Tob » tor aug 26, 2004 19:33

latarmig skrev:
Tobbe_E skrev:det är beklagligt att jag inte riktigt klarar av att leva upp till det själv

Det där förstår jag inte, du har ju fyllt varenda avsnittstråd med bra kommentarer allteftersom du sett avsnitten för första gången.


En kombination av taskigt självförtroende och det faktum att jag bara har sett det en gång och har kanske inte riktigt samma möjligheter att verkligen sätta mig in avsnitten. Något som är ganska uppenbart är att när man ser det för andra gången kan man se avsnitten med vetskapen om vad som komma skall. Något jag har märkt är hur roligt det är att läsa inlägg i S5 tråden av folk som inte har sett längre. All heder åt Mr Chase, men hans oförståelse kring Dawn är ju bara ett exempel. Samtidigt som man nästan blir frustrerad över att man inte kan yttra sig, är ju det fruktanvärt roligt.

En sak till som jag skulle vilja säga (som egentligen inte har något med detta att göra) är hur mycket roligare forumet blir när man har sett allt. Slippa alla spoilerrisker, delta i fler diskussioner (åtminstonde läsa diskussionerna) och om man deltar i diskussionerna så får man en helt annan överblick. Man kan vidga diskussionen betydligt, och det kanske var lite det jag ville komma fram till i början. Vet jag hela historien kan jag också angripa varje avsnitt på ett helt annat sätt än om jag ser det för första gången.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav latarmig » fre aug 27, 2004 0:04

sus@n skrev:man förstår hur du tänker och varför du valt de avsnitten.

Gott att höra, jag värdesätter tydlighet högt.

Tobbe_E skrev:Något som är ganska uppenbart är att när man ser det för andra gången kan man se avsnitten med vetskapen om vad som komma skall.


Precis, det är vad man brukar kalla en hermeneutisk erfarenhet. Det är väldigt annorlunda att se någonting för andra gången, man behöver exempelvis inte vara orolig för hur det ska gå utan kan njuta mer även när det hettar till och blir obehagligt.

Som du säger så är det en stor skillnad på att vara med i forumet när man sett allt. Det måste vara hårt att halva forumet är förbjudet område om man bara följt kanal 5s sändningar.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Eisa » tor sep 02, 2004 10:29

då de flesta redan gett bra anledningar till varför vissa avsnitt är så fantastiska känns det överflödigt att även jag gör så, det blir ändå bara en återupprepning. nöjer mig med att helt enkelt lista:

1. Once more with Feeling
2. Tabula Rasa
3. Fool for Love
4. The Body
5. Becoming 1+2
6. Restless
7. Normal Again
8. Passion
9. Touched
10. Conversations with dead people
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo
 
Inlägg: 3730
Blev medlem: 14 maj 2004

Inläggav OPIOO » tis sep 07, 2004 17:00

Här kommer min lista:

1. [6x07] Once More, With Feeling
2. [5x16] The Body
3. [2x22] Becoming, part 2
4. [5x07] Fool for Love
5. [4x22] Restless
6. [5x22] The Gift
7. [7x22] Chosen
8. [4x10] Hush
9. [3x08] Lover's Walk
10. [7x07] Conversations With Dead People

Hedersomnämnelser:
Storyteller, Tabula Rasa, Seeing Red, Dirty Girls, Passion

Passar på att lista säsongerna också:

1. Säsong 6
2. Säsong 5
3. Säsong 7
4. Säsong 3
5. Säsong 2
6. Säsong 4
7. Säsong 1

Återkommer lite senare och fyller på med kommentarer, sen har jag lite andra listor på gång också. ^^

EDIT: Ny lista, se nedan. :P

Top Five Five by Five

Icke att förväxlas med tråden med något liknande namn, detta är the real deal. Räknar ned för spänningens skull.

5. Faith, Hope & Trick (BtVS 3x03)

Faith: Hey, as long as you don't go scratchin' at me or humpin' my leg, we're five by five, you know?

Originalet. Klassikern. Den har en given plats på en sådan här lista. Faith gör entré och tar publiken med storm. Ingen har någon aning om vad hon snackar om, men det gör liksom inte så mycket.

4. Revelations (BtVS 3x07)

Buffy: How are you?
Faith: Five by five.
Buffy: I'll interpret that as good.

Den här är bra. Riktigt bra. Egentligen inte så mycket att orda om, Buffy levererar en typisk Buffyreplik, men det är en intressant variant på Five by five-temat, och platsar därför utan tvekan på listan.

3. This Year's Girl (BtVS 4x15)

Willow: Don't worry, we're sure to spot Faith first. She's like this cleavagy slut-bomb walking around "Ooh, check me out, I'm wicked-cool, I'm five by five."

Tara: Five by five? Five what by five what?

Willow: See, that's the thing. No-one knows.

Willow avslöjar sina innersta tankar om Faith, och dessutom bekräftas det vi alla har gått och tänkt. Ingen har en aning om vad Five by five betyder. Briljant.

2. This Year's Girl (BtVS 4x15)

Joyce: You sure you're okay?

Faith in Buffy: Five by five.

Oj, oj, oj, det här är Five by five på hög nivå. SMG levererar repliken helt perfekt, och samtidigt som avsnittet tar slut inser tittaren vad som har hänt. En av de allra bästa slutscenerna någonsin.

1. Salvage (AtS 4x13)

Faith: You OK?

Wesley: Five by five.

Kommentar överflödig, men jag tänker fan kommentera ändå. Den här scenen är bara bäst. Faith kastar sig genom glaset, spöar upp ett gäng vakter, tar med sig Wesley och hoppar ut genom ett fönster. Och just när vi tror att det inte kan bli bättre så får äntligen världens coolaste karaktär säga världens coolaste replik. Total lycka.
Användarvisningsbild
OPIOO
Minion
 
Inlägg: 111
Blev medlem: 20 maj 2004
Ort: Stockholm

Inläggav VelocityBoy » tor sep 09, 2004 22:22

OPIOO: Kool "Five by five"-lista, jag antar att du vet om att det är ett militärt uttryck som betyder perfekta synförhållanden.
Senast redigerad av VelocityBoy tor sep 09, 2004 22:40, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav poser » tor sep 09, 2004 22:34

VB: Det hade jag ingen aning om!

OPIOO: five by five lista, helt brilljant!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav VelocityBoy » tor sep 09, 2004 22:40

poser: Man lär sig något nytt varje dag :)
Senast redigerad av VelocityBoy tor sep 09, 2004 22:44, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav poser » tor sep 09, 2004 22:43

Som att skriva poser med litet p.... :|

Måste fortsätta upprepa till alla lärt sig.
Senast redigerad av poser tor sep 09, 2004 22:51, redigerad totalt 1 gång.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav VelocityBoy » tor sep 09, 2004 22:45

Fixat nu... crybaby! ;)
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav Off » tor sep 09, 2004 23:00

Grym 5by5-lista. Jag visste faktiskt att det hade något med militären att göra och att något var bra. Att det var synförhållanden visste jag dock inte.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav malavel » tor sep 09, 2004 23:12

VelocityBoy skrev:OPIOO: Kool "Five by five"-lista, jag antar att du vet om att det är ett militärt uttryck som betyder perfekta synförhållanden.

Hittade följande definition. Gillade dock inte slutet.
Term meaning everything is OK.

The term comes from old radio slang. When communicating over radio, the operator would report the strength and clarity of the signal on a scale of 1 to 5 each. Therefore, if a radio operator described the signal as "five by five" it meant it was both loud and clear.

I don't use the phrase "five by five" because they use it on Buffy.
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav VelocityBoy » tor sep 09, 2004 23:21

Hmm det finns tydligen många ursprung till termen... jag önskar att jag mindes var jag hittade "min" beskrivning.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav latarmig » fre sep 10, 2004 0:30

Jag länkande till en sida med den för mycket länge sedan. Nu kommer jag inte ihåg i vilken tråd länken finns. :-(

Det var någon annan här som länkande först (i annat syfte), sedan råkade jag hitta förklaringen på någon sida på den siten.
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav caffeineaddict » fre sep 10, 2004 11:38

Jag började använda "five by five" sporadiskt på usenet och liknande efter att ha sett Aliens alldeles för många gånger ("We're in the pipe, five by five!") och blev alldeles överförtjust när det sedan var Faiths catchphrase.
Senast redigerad av caffeineaddict fre sep 10, 2004 19:57, redigerad totalt 1 gång.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav OPIOO » fre sep 10, 2004 13:27

Kul att listan uppskattades. ^^

Angående betydelsen så hade jag läst det som malavel postade tidigare, om radiosignalerna. Låter som en rimlig förklaring enligt mig.
Användarvisningsbild
OPIOO
Minion
 
Inlägg: 111
Blev medlem: 20 maj 2004
Ort: Stockholm

Inläggav KainReaver » fre sep 10, 2004 18:59

Tjena alla! Ny här och verkar vara den enda umebon samtidigt. Sjyst scooby-krypin ni har här. Hursomhelst, har ej sett säsong 7. Har problem med att få tag i den på collectors edition (Den vanligaste boxen som håller på att försvinna). Kan ju alltid slå till på uk eller usa import men man är ju inte rik, hehe. Hm inte när kollade sist men men. Favorit avsnittet för mig är Normal Again i säsong 6. Vad anser ni själva annars. So long och tack för ordet...
Användarvisningsbild
KainReaver
Disabled User
 
Inlägg: 94
Blev medlem: 10 sep 2004

Inläggav malavel » fre sep 10, 2004 19:12

Välkommen hit KainReaver!

Normal Again är kanske inte mitt favoritavsnitt, men det är helt klart med på min top10 lista.
OK, technically, never. Touché. But I'm like Vader in the last 5 minutes of Jedi with redemptive powers minus a redemptive struggle of epic redemption which chronicles... These ropes itch.
Användarvisningsbild
malavel
Big Bad
 
Inlägg: 2063
Blev medlem: 15 feb 2004
Ort: Stockholm

Inläggav AKS » fre sep 10, 2004 22:53

Normal Again är ett mycket bra avsnitt som dock inte är i närheten av min tio i topp-lista. Topp 40 kanske? Men som sagt: mycket bra.

Välkommen till oss, KainReaver! Hoppas att du kommer att trivas.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav latarmig » lör sep 11, 2004 17:17

KainReaver skrev:Favorit avsnittet för mig är Normal Again i säsong 6. Vad anser ni själva annars.


Hej och välkommen. Om du tar en titt på min rankinglista (på förra sidan) ser du att jag också sätter "Normal Again" främst. Alltid kul att hitta någon med samma smak :-)
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav KainReaver » mån sep 13, 2004 13:43

Fool for love tillhör också ett av de mest minnesvärda anser jag...
Användarvisningsbild
KainReaver
Disabled User
 
Inlägg: 94
Blev medlem: 10 sep 2004

Inläggav KainReaver » mån sep 13, 2004 13:46

latarmig; Din motivering till avsnittet håller jag med om mestadels. Bra skrivet.... ;)
Användarvisningsbild
KainReaver
Disabled User
 
Inlägg: 94
Blev medlem: 10 sep 2004

Inläggav caffeineaddict » tis nov 16, 2004 18:09

Vi brukade ju använda den här tråden även som "allmänna Buffy-listor även om inte om just avsnitten"-tråden, så jag uppar den för att informera om detta.

Underhållande underhållningssidan chud.com (film/DVD/spel m.m. Allt med en trevlig dos ironi.) har dragit igång en Buffyverse-tävling/omröstning. Man ska helt enkelt skicka in sin Topp 10-lista över favoritögonblick (inte avsnitt, utan scener. Antar jag) från Buffyverse (både Buffy & Angel) m.a.o. Sen blir det någon slags omröstning utifrån de populäraste inskickade ögonblicken. Tänkte bara säga till om det ifall någon vill vara med.

Läs mer och få all info från källan: http://chud.com/thud/471

Och om någon känner för att skicka in en lista, glöm inte att posta den här!


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav eponinethen » tis nov 16, 2004 19:16

Ok, måste ju göra en lista av BtVS-avsnitt, hm... Jag vet inte om den här listan kommer stämma imorgon men:


1. The Body

2. Once More, With Feeling

3. Graduation Day (both parts)

4. Bad Girls

5. Restless

6. Doppelgängland

7. Hush

8. The Gift

9. Faith, Hope & Trick

10. Two To Go/Grave
Användarvisningsbild
eponinethen
Minion
 
Inlägg: 147
Blev medlem: 15 nov 2004
Ort: Stockholm

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron