Sing-a-long?

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Sing-a-long?

Inläggav elnajjo » tis jun 19, 2007 14:53

Hej alla, detta ämne kanske redan skrivits om på forumet men jag kunde inget hitta, ar nog inget sök-ess Jag skulle hur som helst vilja veta om det finns någon som har några planer på att organisera en ordentlig sing-a-long visning av Once More With Feeling? Eller har jag med min sent om sidra registrering gjort att jag missat min chans?
elnajjo
Demon Fodder
 
Inlägg: 1
Blev medlem: 11 jun 2007
Ort: sthlm, high walley

Inläggav noike » tis jun 19, 2007 15:06

Organisera är inte vår starka sida, men på några av träffarna hade det hänt astt vi suttit framför avsnittet och sjungit med i vartenda ord (och inte varje ton). En gång samma kväll vi tittade på Beer Bad och diskuterade Parker <3 Buffy och hur Willow pratar sig själv lesbisk.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav noike » tis jun 19, 2007 16:32

Sedan har vi den där tråden där vi planerat framföra musikalen. Komplett med rollbesättningar. Jag kommer inte ihåg vilken tråde det var däremot.

Och välkommen förresten. Vi har presentationslänkar på http://www.buffyforum.se/viewtopic.php?t=1409

och en mer strukturerad basic-dito offsite på
http://xyhm.nu/buffy/ som är lite mer överskådlig för nybörjare. Man slipper gå igenom femtontusen olika svar för att veta vilka folket är.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Crashdummie » tis jul 10, 2007 16:10

noike skrev:Sedan har vi den där tråden där vi planerat framföra musikalen. Komplett med rollbesättningar. Jag kommer inte ihåg vilken tråde det var däremot.


Ojdå, lät ambitiöst...

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav caffeineaddict » tis jul 10, 2007 16:21

noike skrev:Sedan har vi den där tråden där vi planerat framföra musikalen. Komplett med rollbesättningar. Jag kommer inte ihåg vilken tråde det var däremot.


Tror det började i OMWF-tråden och sen bröt vi loss den så den nu ligger som en egen tråd i S6-forumet?


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » tis jul 10, 2007 19:44

Tror jag blivit forumskadad. Jag sökte bara i allmänt och i the bronze.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tinwiel » tor jul 12, 2007 12:12

Spellan och jag brukar sjunga till OMWF i bilen. Det är inte så organiserat dock. Som sagt, vi är dåliga på att organisera, sånt brukar överlåtas på eynosh eller kanske gaspode.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Crashdummie » tis jul 17, 2007 16:47

Bilen e ett bra ställe att sjunga.. eller duschen.
men jag tror nog inte jag vill köra en allsång där.

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)


Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron