James röstning

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav Crashdummie » tor apr 19, 2007 23:56

Just det ja, d'oh!

eftersom jag inte har möjligheten/tillgången att få tag på den, får ngn annan göra det, se slutet och sedan återkomma till mig :D

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Inläggav Tam » tis apr 24, 2007 1:41

madskellig skrev:
Crashdummie skrev:Hane väl ganska söt men dilemmat e att jag e ärrad - han var med i ett avsnitt av "Popular" där han spelade en divig male cheerleader i klass med Merry Cherry. ifall ni sett den serien vet ni att det ver en traumatisk upplevelse.


Jag vet! Jag kan inte ens tycka att han är söt för jag förknippar honom helt och hållet med den karaktären :D

Förstår inte vad ni har emot Adam. Han var ju da'ling.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Crashdummie » tis apr 24, 2007 23:19

Tam skrev:
madskellig skrev:
Crashdummie skrev:Hane väl ganska söt men dilemmat e att jag e ärrad - han var med i ett avsnitt av "Popular" där han spelade en divig male cheerleader i klass med Merry Cherry. ifall ni sett den serien vet ni att det ver en traumatisk upplevelse.


Jag vet! Jag kan inte ens tycka att han är söt för jag förknippar honom helt och hållet med den karaktären :D

Förstår inte vad ni har emot Adam. Han var ju da'ling.


ehum... det e just att han var e "da'ling" som e störande... hehehe

"We are all a little weird & life's a little weird, & when we find someone whose weirdness is compatible with ours, we join up with them & fall in mutual weirdness & call it love."
Användarvisningsbild
Crashdummie
Drama Queen
 
Inlägg: 9056
Blev medlem: 08 nov 2006
Ort: Lala-landet / Stockholm (Götlaborg har dock paxat mig)

Föregående

Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron