inget liv utan buffy !

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

inget liv utan buffy !

Inläggav buffy_angel » tis feb 28, 2006 13:08

Hej ! jag är en tjej sominte har specielt många kompisar och med dåligt självförtroende och känner alltid att jag inte hör hemma någon stanns men när jag tittar på buffy blir jag glad och känner mig hemma...nägon mera som känner liknande ? skriv i såfall till mig och ifall du inte känner det så skriv ändå vill ha nån att skriva med ! kram å puss från en vän
hej ! alla buffy älskare där ute ! skulle vilja chatta med någon som förstår sig på min kärlek till denna geniala serie .....
buffy_angel
Demon Fodder
 
Inlägg: 29
Blev medlem: 27 jan 2006

Inläggav chibi_chan » tis feb 28, 2006 13:40

Nej jag känner inte riktigt så. Jag har några kompisar som jag trivs och känner mig hemma med.
Men det stämmer in på när man tittar på Buffy känner man sig glad och hemma. (Ibland inte lika glad, beroende på vilket avsnitt)
Kram
Remember, always be yourself.....unless you suck.

- Joss Whedon
Användarvisningsbild
chibi_chan
Minion
 
Inlägg: 266
Blev medlem: 25 feb 2006
Ort: Västerås

aaa

Inläggav love_buffy_4ever » fre mar 24, 2006 20:41

japp, känner igen mig. har alltid haft lite svårt med att få kompisar. är dessutom med dom i skolan mest. man omringas av massor personer där och vill vara lite själv när man kommer hem ibland. då kan man alltid titta på buffy så blir man glad!

kramkram /maja
Användarvisningsbild
love_buffy_4ever
Minion
 
Inlägg: 177
Blev medlem: 27 jan 2006
Ort: Jönköping

Inläggav Binchy » fre mar 24, 2006 21:09

Jag hade inte många kompisar när jag var i er ålder, och spenderade mesta tiden med att läsa och lyssna på musik. Det var långt före Buffy skapades, så inte ens det hade jag.

Men, nu har jag rätt gott om vänner, och mitt liv är helt OK. Låt er inte nedslås av att folk inte delar era intressen och åsikter. Ni är unika, underbara människor. Om inte annat så har ni ju 600 vänner här. Inte så illa, eller hur!

Behöver ni prata av er så PMa gärna mig, jag har varit både mobbad och utfrusen, och kan åtminstone lyssna/läsa och försöka stötta.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Isabella » fre mar 24, 2006 21:09

Som tur har jag 3 till kompisar som är lika galen som jag i Btvs/Ats. Men visst, man känner sig glad när man kollar på Buffy. eller tja, det beror ju som sagt på vilekt avsnitt man kollar på.
Isabella
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 14 mar 2006
Ort: Sthlm (Nacka)


Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron