Fan/Fanatism

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav noike » fre sep 16, 2005 12:53

Eynosh skrev:
men det är en skillnad mellan att vara ett fan och fanatiker.


[Besserwissermode] Fan är en förkortning av fanatiker.[/Besserwissermode]


Det tror jag inte på. Fan kommer av engelskan fan och är en frisk fläkt från böljande hav och luft som är oförstörd.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Illyria » fre sep 16, 2005 13:01

Fan och fanatiker är två skiljda saker för mig. Det bygger på samma koncept, men en fanatiker är mer besatt och har ett sjukligt stort intresse för något. Ett fan har ett mer hälsosamt förhållande till sitt intresse.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Re: Fan/Fanatism

Inläggav latarmig » fre sep 16, 2005 14:11

noike skrev:
latarmig skrev:Tids nog kommer människor att finna andra beröringspunkter, men de når bara så långt om de har en gemensam plattform att stå på. Ett bra exempel hittar man här på forumet där diskussionerna numera handlar om allt mellan himmel och jord just därför att medlemmarna börjar känna varandra.


Det där med "numera" är en sanning med modifikation.


Det var med tvekan jag skrev "numera" eftersom jag visste att det inte stämde så bra. Off topic-diskussionerna har varit majoritet så länge jag har varit här (Bronze har nyttjats mest). Skillnaden är snarare att de flesta av de gamla rävarna nu har skrivit av sig när det gäller serierna. Det är inte många heta diskussioner längre om logiska missar eller övergripande arcar. Vilket tvärtemot vad man skulle kunnat tro inte lett till att forumet blivit mindre aktivt. VelocityBoy är väl den ende som lämnat oss för att han nu har diskuterat det mesta han tycker är intressant (VB, saknar dig).

Att jag skrev "numera" berodde bara på att jag inte orkade fundera ut ett mer passande exempel.

Lipton skrev:Latarmig, bra skrivet (dunkar i ryggen).

Tack, tack. :-)
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav BLAH » lör sep 24, 2005 13:56

Bra. Mitt inlägg skapade den uppmärksamhet som jag hoppades på.
Ett fåtal reagerade som väntat; Agressivt och nedlåtande mot mitt inlägg. Förstå mig rätt, ni har all anledning, dock så börjar jag fundera var på skalan fan/fanatiker ni ligger..(!).

Men en del mer behärskade människor svarade med att ställa följdfrågor, ironi eller inte; välkommnade samtalsämnet ifråga vilket var meningen hela tiden; vart står ni?

Har ni egentligen perspektiv på vad ni själva är, ett fan eller det andra som är mer negativt laddat?

Jag medger att jag tog i angående mitt inlägg. Delvis.
tackar för en speciell sak.

"Artigt troll"? Det var sött..
BLAH
Demon Fodder
 
Inlägg: 11
Blev medlem: 04 sep 2005

Inläggav AKS » lör sep 24, 2005 14:24

BLAH skrev:Ett fåtal reagerade som väntat; Agressivt och nedlåtande mot mitt inlägg. Förstå mig rätt, ni har all anledning, dock så börjar jag fundera var på skalan fan/fanatiker ni ligger..(!).


Well, man får vad man ger, BLAH. Och min reaktion på ditt/dina inlägg har inget med min "fanatism" för BtVS att göra. Vad du tycker om det rör mig inte ryggen eftersom du inte betyder någonting för mig. Min reaktion har att göra med hur du skrev ditt inlägg (och du tycks ju hålla med om tonen i ditt inlägg själv så... whatever).
Senast redigerad av AKS lör sep 24, 2005 14:29, redigerad totalt 1 gång.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav noike » lör sep 24, 2005 14:25

BLAH skrev:Bra. Mitt inlägg skapade den uppmärksamhet som jag hoppades på.


Inte för att jag vill regna på ditt karnevaltåg eller så, men det här forumet är som ett dampbarn. Trådar som Elitserien 2004-2005 och Vill du också ha en tomteavatar som den Noggster har? fick mer uppmärksamhet än den här tråden. Forumet kastar sig över allt som kommer i dess väg som glänser lite i perferin.

Ett fåtal reagerade som väntat; Agressivt och nedlåtande mot mitt inlägg. Förstå mig rätt, ni har all anledning, dock så börjar jag fundera var på skalan fan/fanatiker ni ligger..(!).


Vilket påminner mig: jag har en massa kilo kött i frysen. Några som vill se Pangs ikväll och ha en köttorgie? Anyone? Bueller? Bueller?

Nedlåtandet kommer av att du verkar vara en tråkig människa som bara tycker att man ska få engagera sig i stora viktiga saker som världsfred och amnisty och inte i obetydliga saker som en tv-serie, litteratur eller något annat som är "fiktivt". Tyvärr, men det är intrycket jag har fått.

Jag väljer hellre att umgås med folk där man kan diskutera symboliklikheter mellan serietidningen Seguy, tvserien the Prisoner, delar av Buffy s4 och Kafkas Processen över en eller flera öl. Om det gör mig till en sjuk och fanatiskt person, fuck, då är jag det med glädje. Finns det t-shirts att köpa?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Off » lör sep 24, 2005 14:49

AKS skrev:
BLAH skrev:Ett fåtal reagerade som väntat; Agressivt och nedlåtande mot mitt inlägg. Förstå mig rätt, ni har all anledning, dock så börjar jag fundera var på skalan fan/fanatiker ni ligger..(!).


Well, man får vad man ger, BLAH. Och min reaktion på ditt/dina inlägg har inget med min "fanatism" för BtVS att göra. Vad du tycker om det rör mig inte ryggen eftersom du inte betyder någonting för mig. Min reaktion har att göra med hur du skrev ditt inlägg (och du tycks ju hålla med om tonen i ditt inlägg själv så... whatever).


OHHH SNAP!
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav brat » lör sep 24, 2005 16:07

BLAH skrev:Men en del mer behärskade människor svarade med att ställa följdfrågor, ironi eller inte; välkommnade samtalsämnet ifråga vilket var meningen hela tiden; vart står ni?

Följdfrågor du sedan valde att inte bemöta? Trist diskussion. Men du var aldrig ute efter något debatt, du var ute efter..?

BLAH skrev:tackar för en speciell sak.

?
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav BLAH » lör sep 24, 2005 16:54

Synd att ni inte kan ta det för vad det är.
Min intension var endast att starta en disskution runt ämnet (för er)

Läser man era inlägg ser man vem som tar det på blodigt allvar och vilka av er som inte gör det.

Jag har fått min bild av vad denna forum går för.
Åtmidstone från de som uppför sig som troll.

So long!
BLAH
Demon Fodder
 
Inlägg: 11
Blev medlem: 04 sep 2005

Inläggav Tob » lör sep 24, 2005 16:59

BLAH skrev:Synd att ni inte kan ta det för vad det är.
Min intension var endast att starta en disskution runt ämnet (för er)

Läser man era inlägg ser man vem som tar det på blodigt allvar och vilka av er som inte gör det.

Jag har fått min bild av vad denna forum går för.
Åtmidstone från de som uppför sig som troll.

So long!


Jag är väl en av dem få som kanske iaf försökte ta dina åsikter på allvar, men varför starta en diskussion om ett faktiskt ganska intressant ämne, och sen bara sticka. Varför var du inte med i diskussionen?
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Off » lör sep 24, 2005 17:39

Hehe får en massa motargument som du inte kan svara på och bemöter det med ett *LALALA*jag hör inte vad ni säger så jag fortsätter tro på det jag tror och beger mig härifrån*LALALA*.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Binchy » sön sep 25, 2005 19:58

Off skrev:Hehe får en massa motargument som du inte kan svara på och bemöter det med ett *LALALA*jag hör inte vad ni säger så jag fortsätter tro på det jag tror och beger mig härifrån*LALALA*.


Word!

Beger man sig in i ett forum för Buffyälskare, så får man allt finna sig i lite aggressivitet och nedlåtande behandling om man rackar ner på allt och alla där. Så himla aggressiva tycker jag nog inte att vi varit, snarare fulla i skratt. Känns som om lille BLAH läst ett par tre stycken trådar och fattat en massa förutfattade meningar... Hade han/hon letat en stund och hittat Lestats och nolbergs trådar hade han/hon inte behövt skriva något inlägg, där fanns ju redan ungefär samma diskussion. Lite mer originalitet nästa gång, tack.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav BLAH » tis sep 27, 2005 9:45

jaha..du då!? du har fult hår!
BLAH
Demon Fodder
 
Inlägg: 11
Blev medlem: 04 sep 2005

Inläggav AKS » tis sep 27, 2005 11:21

Äntligen uppvisar BLAH lite humor!!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav eynosh » tis sep 27, 2005 12:43

BLAH skrev:jaha..du då!? du har fult hår!
¨

*Örfil* Vårt hår är inte alls fult, speciellt inte Binchys!

Dock tror jag inte JRT håller med på den punkten...
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav carre » tis sep 27, 2005 12:45

BLAH: enlig mig så finns det en stor skillnad på "oss" du kallar fanatiker (eller vad det är du kallar oss.. pallar inte gå bak i tråden och läsa) och er "vanliga" människor. vi kan kolla på t.ex. en tv:serie och säga högt och tydligt att vi älskar den men även kritisera och analysera medans de flesta andra sitter och kollar på serien men kommer med undanflykter som att det skulle vara en slags last eller den gamla klassiska: "jag följer det fanatiskt, men jag tycker det är dåligt. jag kollar bara på den för att det är kul"

min förklaring kanske inte är så klar, jag har sovit 2 timmar i natt och är allmänt trött och grinig, men du kanske förstår.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.
 
Inlägg: 16010
Blev medlem: 11 nov 2004
Ort: malmö

Inläggav Binchy » tis sep 27, 2005 13:02

Eynosh skrev:
BLAH skrev:jaha..du då!? du har fult hår!
¨

*Örfil* Vårt hår är inte alls fult, speciellt inte Binchys!

Dock tror jag inte JRT håller med på den punkten...


Vad vet JRT om mitt hår? Och är det mig, eller Off BLAH ger sig på? Eller oss allihop?
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav Pazuzu » tis sep 27, 2005 14:02

BLAH skrev:jaha..du då!? du har fult hår!


När argumenten tar slut kommer personangreppen. :rolleyes:
Serious sport is war minus the shooting. - George Orwell

Dolores capitis non fero. Eos do.
[size=9][b]
Användarvisningsbild
Pazuzu
Big Bad
 
Inlägg: 2446
Blev medlem: 31 maj 2004
Ort: Kalmar

Inläggav Kirko » tis sep 27, 2005 14:36

Jag tror iaf att...
BLAH skrev:jaha..du då!? du har fult hår!

mer är ett misslyckat försök att få oss att förstå hur vi resonerar i frågan. Att vi befinner oss på någon sorts sandlådenivå.

Jag uppfattar det dock precis som AKS: Som humor av hög klass! :D

Personligen gillar jag fan/fanatism. När jag hittar något jag gillar söker jag mig automatiskt till sånna som tycker som jag. Och då är det klart att diskussionen blir likriktad. Men perdikar ju för de redan frälsta.

Sedan ska man ju skilja på fan/fanatism som är oskyldig (som att man gillar Buffy och pratar om det på ett forum) och sådan som skadar andra (finns tyvärr alltför många exempel på det). Det senare är naturligtvis aldrig OK.

Hade jag varit lagd åt samma håll som BLAH hade jag startat en liknande tråd som denna i ett trekkies-forum, och sedan bara småleende lutat mig tillbaka för att se reaktionerna. Jag gillar nämligen inte Star Trek, så det är inga problem för mig att hålla distansen i den frågan. Men det är att göra det VÄLDIGT lätt för sig.

Och nu när jag har gett BLAH hennes 15 min i rampljuset lämnar jag tråden för denna gång.
Användarvisningsbild
Kirko
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 29 apr 2005
Ort: Stockholm (nuförtiden)

Inläggav A bear » tis sep 27, 2005 14:48

Det finns en gammal Saturday Night Live-sketch där William Shatner ska tala på ett trekkies-konvent, tappar tålamodet och börjar skrika åt de stackars fansen att de måste skaffa sig ett liv och flytta ut ur sina föräldrars källare. Efter en kort men intensiv diskussion med killen som betalar honom för att vara där backar Shatner och mumlar att "som ni säkert förstår var det där en imitation av den onde Kirk i [något gammalt ST-avsnitt]" och fortsätter sedan snällt att svara på frågor om hur det egentligen var ombord på Enterprise.

Men så är ju trekkies mycket mer besatta än vad vi är också. Jodå.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer
 
Inlägg: 13550
Blev medlem: 15 jan 2005
Ort: Staden som simmar på vattnet

Inläggav Kirko » tis sep 27, 2005 14:55

:D
Användarvisningsbild
Kirko
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 29 apr 2005
Ort: Stockholm (nuförtiden)

Inläggav Kickan » tis sep 27, 2005 15:49

... and you have stupid hair.

BLAH kanske är en liten buffy-fanatiker in denial?
:D
-It's staking time, really. Don't you think?
Användarvisningsbild
Kickan
Minion
 
Inlägg: 102
Blev medlem: 13 sep 2005
Ort: göteborg

Inläggav Kirko » tis sep 27, 2005 16:00

Kickan skrev:... and you have stupid hair.

BLAH kanske är en liten buffy-fanatiker in denial?
:D


Det är väl alla som inte redan finns på forumet? :D

"Best of all... I'm not stupid." :D
Användarvisningsbild
Kirko
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 29 apr 2005
Ort: Stockholm (nuförtiden)

Inläggav Ai » tis sep 27, 2005 22:34

ey skrev:...medans de flesta andra sitter och kollar på serien men kommer med undanflykter som att det skulle vara en slags last eller den gamla klassiska: "jag följer det fanatiskt, men jag tycker det är dåligt. jag kollar bara på den för att det är kul"...


Det där påminner mig om när jag jobbade på en tv-såpa som ingen erkände att dom tittade på - för att sedan släpa in mig i nåt mörkt hörn och försöka pumpa mig på detaljer i kommande handlingar när ingen var i närheten!

- Men ALLVAR! Vad kommer att hända med Kicki!?????

:D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav ladymorganlefay » tor sep 29, 2005 11:09

BLAH skrev:Synd att ni inte kan ta det för vad det är.
Min intension var endast att starta en disskution runt ämnet (för er)

Läser man era inlägg ser man vem som tar det på blodigt allvar och vilka av er som inte gör det.

Jag har fått min bild av vad denna forum går för.
Åtmidstone från de som uppför sig som troll.

So long!


tja, jag tycker att det var en intressant tråd du startade, det ledde till en del skratt och en del klargörande. Jag har inte varit så aktiv i detta forum, men jag är här och voyeristar mig en hel del, jag gillar att iakta och vara en "passiv" forumsdeltagare. Men en sak vill jag klarlägga, för att komma med så starka anklagelser om sekterism, måste man ha MTK god kännedom om den grupp man kritiserar. Jag tycker att det är väldigt anmärkningsvärt att du kan klanka ner på så många människors TIDSFÖRDRIV, ta oss/det för vad det är. Vi gillar att hänga med varandra och utbyta diverse olika teorier och små livsanekdoter... inte mer med det.
Nu till varför din tråd var intressant. Jag har ofta klagat lite till mina kamrater om att BF är lite väl OT för min smak och att det inte förs så många toeritrådar här, men nu greppar jag det plötsligt. Så argumentationssvaren till dig har gjort att jag nu GILLAR BF ännu mkt mer. Så ett stort tack från mig
LADY
Spider-Pig, Spider-Pig. Does whatever a Spider-Pig does. Can he swing from a web? No he *can’t*, cause he’s a *pig*. Look out! He is the *Spider-Pig*! ...
Användarvisningsbild
ladymorganlefay
Big Bad
 
Inlägg: 1627
Blev medlem: 25 maj 2005
Ort: visby---sthlm---sumpan

Inläggav Ai » lör okt 01, 2005 13:56

Kan inte låta bli att lägga in ett citat jag hittade:

En fanatiker är någon som varken kan byta åsikt eller ämne.
-- Winston Churchill

och vad gäller BLAH's generösa intention att "endast att starta en disskution runt ämnet (för er)" så tycker jag väl att det var väl snällt (påminner mig om mina dagisfröknars pedagogik på sjuttiotalet), men vi klarar det alldeles utmärkt själva - allra helst som trådstartaren själv inte verkar vara intresserad att delta.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav Tinwiel » lör okt 01, 2005 23:47

Har en liten fundering. Jag har dom senaste veckorna kikat in ibland på ett Depeche Mode-forum, och har läst recensioner och åsikter hit och dit. Efter att det senaste albumet läckt ut på internet så har det diskuterats vilt huruvida albumet är bra eller inte, och isåfall hur dåligt/bra är det, gärna med jämförelser med gamla album. Vissa på forumet har blivit irriterade om man har kommit med negativa recensioner eller kommentarer, dom tycker att man "bashar" DM, och att det är meninglöst. Jag surnade till efter ett tag och postade att man måste väl få säga vad man tycker, ge kritik, både positiv och negativ, så länge den är konstruktiv. Att bara dyrka allt som en viss grupp ger ut, eller allt från en viss regissör osv, är bara fånigt tycker jag. Om alla där har en samma utgångspunkt, att man gillar DM, men kanske inte allt dom gör, så måste man ju får kritisera saker och ting. Det är ju knappast så att vi är forumtroll som är där för att jävlas. *fnys* Dessa åsikter gäller dock bara vissa, och de flesta diskuterar ämnet på ett bra sätt, och kan acceptera att folk har olika åsikter.

Min poäng med detta är, att jag tycker inte att det är så här på BF, att man inte få kritisera saker och ting, bara man gör det på ett bra sätt. Vi hänger (hän-ger, inte hänger) oss inte åt dyrkan utan eftertanke. Visst, jag erkänner att jag har en viss besatthet av BtVS, men kan ändå reflektera över negativa sidor av serien, och kritisera den. Jag menar, hallå! Beer Bad! :rolleyes: :)

Så.. där fick du, Blah! ;) Du har fula sockar!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tam » sön okt 02, 2005 0:49

Tinwiel skrev:Att bara dyrka allt som en viss grupp ger ut, eller allt från en viss regissör osv, är bara fånigt tycker jag.


Är man en större fan om man gör det? Har jag funderat på. Och svaret är väl att det är man. Säkert blir man lyckligare också.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7630
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav eynosh » sön okt 02, 2005 1:08

Ähh BLAH har fel. Svårare än så är det inte.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard
 
Inlägg: 10004
Blev medlem: 07 nov 2004
Ort: Lidköping

Inläggav Tinwiel » sön okt 02, 2005 1:16

Tam skrev:
Tinwiel skrev:Att bara dyrka allt som en viss grupp ger ut, eller allt från en viss regissör osv, är bara fånigt tycker jag.


Är man en större fan om man gör det? Har jag funderat på. Och svaret är väl att det är man. Säkert blir man lyckligare också.


Lyckligare för att man inte ifrågasätter nåt? Kanske.. var mycket enklare livet skulle vara då. Fast om jag var artist så skulle jag ju uppskatta en trogen fanskara men jag skullle ju också vilja att dom gillade mina skapelser/skivsläpp för att dom var bra, inte för att dom gillar allt jag släpper, av princip.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp
 
Inlägg: 20999
Blev medlem: 10 jun 2004
Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron