Jag har upptäckt

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav meleth » mån mar 12, 2007 15:21

caffeinaddict skrev:meleth: The fuck gör DU här inne? Smile Kul att se dig!

det är ju du som har tjatat på mig att jag ska bli mer aktiv , så jag tänkte börja lite lätt med inte alltför allvarliga längd-inlägg osv..

får se hur det går.
älskar ju människorna här inne!!!! :)
Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful.
Användarvisningsbild
meleth
Minion
 
Inlägg: 457
Blev medlem: 12 feb 2004
Ort: Vestby, Norge

Inläggav Jodokast » ons apr 04, 2007 10:38

Binchy skrev:
Ai skrev:Jag vet att vi haft den här diskussionen förut, men jag säger det igen. Inget fel att gilla Staffan. Men en helt ovetenskaplig undersökning utförd av mig och några vänner har gett att det är en åldersfråga. Det beror helt på när man såg Vilse i Pannkakan först, om man såg Lillstrumpa innan Vilse, om det fanns fler än två tvkanaler, om man såg reprisomgångar, hur gammal man var vid tillfället. Bland annat. Det är tex näst intill totalt omöjligt att hitta en enda person född runt 1967 som gillar honom, medans folk födda efter 1972 brukar vara mycket mer positiva.


Jag är så gott som jämngammal med dig och jag var aldrig rädd för Vilse i pannkakan, kanske var jag för liten, kanske kunde min pappa, psykologen/pedagogen, förklara den bra. Lillstrumpa var bara trist, då var jag nog för gammal. Jag är också uppväxt med två kanaler. Har för mig att jag och mina två närmaste syskon såg Vilse tillsammans, den ena född före -72, den andra efter, och vi var inte rädda någon av oss. Men det kanske var en repris...


Har tyvärr bara sett lillstrumpa själv minns den som lite mardrömslik och ångestladdad kan bara föreställa mig hur grym "vilse i pannkakan" måste ha varit. Jag tycker det är på tiden att någon ger Staffan Westerberg det erkännande han förtjänar med ett par maffiga dvdboxar packade med extramaterial.
Jodokast
Minion
 
Inlägg: 135
Blev medlem: 09 jun 2005
Ort: Rågsved (Stockholms Sunnydale)

-

Inläggav MissEdith » lör feb 02, 2008 3:47

Vilse i pannkakan finns iaf på dvd, dock vet jag inte om det finns maffigt extramaterial på den.
Användarvisningsbild
MissEdith
Demon Fodder
 
Inlägg: 25
Blev medlem: 08 sep 2007

Re: -

Inläggav noike » lör feb 02, 2008 3:48

MissEdith skrev:Vilse i pannkakan finns iaf på dvd, dock vet jag inte om det finns maffigt extramaterial på den.

Hade annars varit ypperligt tillfälle att fylla en skiva med matrelaterat extramaterial. De kunde hyrt in Robert Rodriguez.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

-

Inläggav MissEdith » mån feb 11, 2008 22:22

now that's something I would by...
Användarvisningsbild
MissEdith
Demon Fodder
 
Inlägg: 25
Blev medlem: 08 sep 2007

Inläggav Jodokast » ons maj 05, 2010 21:09

Hade ju vart klockrent med kommentatorspår av Westerberg samt några av "Vilse i pannkakan" hatarna, hade blivit en skön kontrast.
Jodokast
Minion
 
Inlägg: 135
Blev medlem: 09 jun 2005
Ort: Rågsved (Stockholms Sunnydale)

Inläggav sfinx » ons maj 05, 2010 21:47

Jag har den, jag fick den av min mamma. :)
Fast jag har inga men av den vad jag vet, märkligare att titta på den som vuxen.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...


"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria


Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!
 
Inlägg: 12268
Blev medlem: 23 maj 2005

Föregående

Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron