Varför började du titta på Buffy?

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav Ai » tor dec 23, 2004 2:09

Wyclef: Det blir lätt så! :D

Hur mycket har du sett nu då?

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav pelle » tor dec 23, 2004 18:41

Även fast många som inte sett ljuset än tycker Buffy är löjligt och de flesta i min bekantskapskrets är sådana så lyckades jag glida in på det hela. Det beror på att jag spelar kortspelet Magic: The Gathering och inom denna hobby är det många som gillar Buffy, även om de kanske inte är helt frälsta. Så det var inom denna hobby jag fick höra ganska många gånger att Buffy är bra. Man kunde sitta och hänga på IRC-kanalen #svenskamagic och nån kunde säga "Nu börjar Buffy" och sen så försvann en hel del folk från kanalen.

Så jag tänkte att "jag får kanske ta och ge det där programmet en chans". Började slötitta litegran på Kanal 5 men hade inte riktigt tid att följa det, så fram till någon gång under säsong 4 såg jag bara något avsnitt då och då. Men sedan såg jag alla avsnitt under en vecka och så var jag fast och fick ändra mina rutiner för att anpassa till när Buffy gick på TV:n. Nu när det är slut har jag köpt säsong 1 på DVD och börjat titta och sen kommer det bli fler boxar :)
"Jag har varit i många smutsiga knarkarkvartar i mina dagar, men din lägenhet tar fan priset. Och du knarkar inte ens."
Användarvisningsbild
pelle
Demon Fodder
 
Inlägg: 41
Blev medlem: 08 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav Wyclef » tor dec 23, 2004 19:17

Ai skrev:Wyclef: Det blir lätt så! :D

Hur mycket har du sett nu då?


Har sett en del ur serien antingen hos brorsan eller när det gick på teven, men jag har säkert missat ungefär hälften av avsnitten från säsong 3-7. Har Säsong 3 på dvd liggandes nu som jag ska ta tag i nu under julhelgen hade jag tänkt mig.
Wyclef
Minion
 
Inlägg: 53
Blev medlem: 22 dec 2004
Ort: Umeå

Inläggav sus@n » fre dec 24, 2004 21:51

Wyclef skrev:
Ai skrev:Wyclef: Det blir lätt så! :D

Hur mycket har du sett nu då?


Har sett en del ur serien antingen hos brorsan eller när det gick på teven, men jag har säkert missat ungefär hälften av avsnitten från säsong 3-7. Har Säsong 3 på dvd liggandes nu som jag ska ta tag i nu under julhelgen hade jag tänkt mig.


Se till att se det du har missat :D Vem vet - du kanske har missat något riktigt STOOOORT :)
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Wyclef » lör dec 25, 2004 1:32

sus@n skrev:
Wyclef skrev:
Ai skrev:Wyclef: Det blir lätt så! :D

Hur mycket har du sett nu då?


Har sett en del ur serien antingen hos brorsan eller när det gick på teven, men jag har säkert missat ungefär hälften av avsnitten från säsong 3-7. Har Säsong 3 på dvd liggandes nu som jag ska ta tag i nu under julhelgen hade jag tänkt mig.


Se till att se det du har missat :D Vem vet - du kanske har missat något riktigt STOOOORT :)


Håller på och tar tag i säsong för säsong nu, fick ju som sagt säsong 3 idag, sedan blir det bara till att gå vidare och skaffa säsong 4-7 efter hand. :) Så man kanske har tur och blir glatt överraskad efterhand, eller besviken om man har otur.
Wyclef
Minion
 
Inlägg: 53
Blev medlem: 22 dec 2004
Ort: Umeå

Inläggav Binchy » sön dec 26, 2004 11:45

Såg filmen för några år sedan och tyckte den var rätt kul. Originel (och bra) idé att det är tjejen som är den starka. Och Donald Sutherland är ju en lysande skådespelare (har inte lyckats hitta något släktband mellan honom och serie-Buffys mamma, någon annan som hittat något?). Min man drog ner första säsongen från nätet och tyckte att jag skulle titta på den, och sedan var jag fast. Jag tjatade och tjatade på honom att ladda ner mermermermermermermermer. Så nu har jag sett hela serien tre-fyra gånger, de första säsongerna ännu fler gånger, i väntan på de senare.
Senast redigerad av Binchy mån mar 21, 2005 9:39, redigerad totalt 1 gång.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer
 
Inlägg: 15430
Blev medlem: 24 dec 2004
Ort: Mjölby (kommer från Gôteborg)

Inläggav mattek72 » sön dec 26, 2004 14:19

Binchy: Kristine Sutherland är inte släkt med Donald Sutherland,för mer info om henne se här.http://www.efanguide.com/~ksutherland/faq.html#onefour
When I was alive, I may have been a little naughty.
But when they killed me, I became something much,much worse.
The stuff that nightmares are made of.
Användarvisningsbild
mattek72
Watcher
 
Inlägg: 6697
Blev medlem: 15 maj 2004

Inläggav Teresa » fre jan 07, 2005 18:26

Jag önskar jag kom ihåg hur och varför jag började titta på Buffy men hur mycket jag än försöker kan jag inte komma ihåg. Jag har alltid varit intresserad av skräckfilm och otäcka saker så det måste ha varit en anledning.
Jag vet iaf att jag såg serien från första avsnittet på tv4. När jag nu såg s1 på dvd så kommer jag ihåg många avsnitt men inte alla så förmodligen har jag inte sett alla avsnitt. Det var mycket besvärligare att följa serier på den tiden när jag bodde hemma. Nu när jag bor själv är det ingen annan som lägger sig i vad jag tittar på. Från början var Buffy bara en serie bland många andra som jag följde. Riktigt besatt blev jag inte förrän jag började titta varje dag.
Användarvisningsbild
Teresa
Demon Fodder
 
Inlägg: 37
Blev medlem: 31 dec 2004
Ort: Småland

Inläggav jvc_man » lör jan 08, 2005 11:07

* Såg Angel på tv4 o blev därmed sugen på Buffy som ständigt dök upp i Angels huve samt en del gästande
* Tob rekommenderade
* Nya svenska boxar kom ut
* Tillfället att kunna se samtliga avsnitt (och äga dem) i följd/ordning
* Har sett en del "lösa" Buffy-avsnitt genom åren o gillade dem starkt
* Har en Buffy-musmatta sedan tidigare

:)
Den som är god vän med alla, är inte vän med någon
Användarvisningsbild
jvc_man
Minion
 
Inlägg: 375
Blev medlem: 17 nov 2004
Ort: Malmö

Inläggav Ai » lör jan 08, 2005 11:08

jvc_man skrev:* Har en Buffy-musmatta sedan tidigare

:)


Detta måste varit den största anledningen iallafall! Eller hur? :D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav jvc_man » lör jan 08, 2005 12:08

Ai skrev:
jvc_man skrev:* Har en Buffy-musmatta sedan tidigare

:)


Detta måste varit den största anledningen iallafall! Eller hur? :D


Hehe, en av! ;) :D 8)
Den som är god vän med alla, är inte vän med någon
Användarvisningsbild
jvc_man
Minion
 
Inlägg: 375
Blev medlem: 17 nov 2004
Ort: Malmö

Inläggav SarahTheBloody » lör jan 08, 2005 19:28

Jag har en kompis som brukade titta när det gick på Tv4 och jag tänke "fy faaan vilket skit"! Och så började den då på femman förra året så jag tänkte att jag skulle kolla nåt avsnitt för att se varför det var sånt ståhej runt serien. Först tyckte jag inte om det så mkt men sen när Buffy var tvungen att sticka svärdet genom nån som hon hade riktigt kär så tyckte jag synd om henne och en tår kanske trängde sig fram i ögat. Då tänkte jag att "ja det här avsnittet var ju iaf bra" och sen missade jag nå avsnitt och sen var det en vampyr som kom tillbaka för att leta efter Ring of Amara och det var ett kul avsnitt. Sen började jag titta varje dag...sen kollade jag både klippta & oklippta versionen varenda dag.Jag skrev på en annan sida (som en del av er här inne är medlemmar på) några ord som verkligen stämmer

"It consumes me"

Så SÅ ligger det till :)

Och nu är jag en addict...fast har inte ett enda avsnitt själv så jag dör en smula varje dag som serien uteblir... :(
Without Passion, We'd Be Truly Dead./~Angelus~
Användarvisningsbild
SarahTheBloody
Minion
 
Inlägg: 57
Blev medlem: 19 dec 2004
Ort: Eskilstuna

Inläggav JRT » lör jan 08, 2005 19:42

SarahTheBloody skrev:men sen när Buffy var tvungen att sticka svärdet genom nån som hon hade riktigt kär så tyckte jag synd om henne och en tår kanske trängde sig fram i ögat. Då tänkte jag att "ja det här avsnittet var ju iaf bra"


På ett eller annat sätt faller de alla för Becoming. :)
Angel: I got two modes with people: bite and avoid. Hard to shift.

The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who haven't got it.
Användarvisningsbild
JRT
Zeppo
 
Inlägg: 3150
Blev medlem: 07 nov 2003
Ort: Kristinehamn

Inläggav Ai » lör jan 08, 2005 20:02

Inser att jag faktist inte skrivit i den här tråden.

Började titta när jag pluggade och när det gick på fyran - först slötittade jag när det gick på eftermiddagarna. Hade hela tiden en gnagande känsla av att ha sett det förr (har fortfarande den känslan). Tänkte: Kolla dom visar Buffy igen.... och känslan var också att det var flera år sen jag såg det. Konstigt. Nåja. Sen när det började gå sent på kvällarna började jag försöka följa det lite mer noga - vilket var hopplöst med allt hoppande i tablån. Samtidigt började jag ladda ner Angel. I och med att dom gjorde ett litet uppehåll mellan s. 3 och 4 av Buffy innan dom började sända det på fyran plus hade min irritationsnivå nått oanade höjder. Jag var ju redan fast. Då började jag ladda hem Buffy också. Från och med slutet av Buffy och senare delen av s. 4 av Angel såg jag serierna parallellt med USA. På den vägen är det.

När det började gå på femman spelade jag in alla nattsändingar - trots att jag redan sett allt (det här ska kanske stå i besatt-tråden... nåja...), sen köpte jag mega-boxen och även om jag försökt hejda mig tills det kommer en samlingsbox så håller jag nu på att köpa in Angel också på dvd, säsong för säsong...

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav SarahTheBloody » mån jan 10, 2005 13:20

Mmm,jag har inte ens nån video så jag kunde spela in ett enda avsnitt :(

Har fortfarande ingen video så det blir väl inge inspelat när reprisen kommer,måste ju spara alla pengar jag kan till Londonresan i April och därför kan jag inte köpa nån video :cry:
Without Passion, We'd Be Truly Dead./~Angelus~
Användarvisningsbild
SarahTheBloody
Minion
 
Inlägg: 57
Blev medlem: 19 dec 2004
Ort: Eskilstuna

Inläggav SarahTheBloody » mån jan 10, 2005 13:24

JRT:På ett eller annat sätt faller de alla för Becoming.

Är det så? :D Hehehe!
Without Passion, We'd Be Truly Dead./~Angelus~
Användarvisningsbild
SarahTheBloody
Minion
 
Inlägg: 57
Blev medlem: 19 dec 2004
Ort: Eskilstuna

Inläggav Gordo » fre feb 11, 2005 19:56

Tinwiel skrev:/.../Once a Buffster, always a Buffster!


så sant, så sant...

Jag hade sett att serien skulle börja gå på femman men jag trodde inte att det skulle vara något för mig. Man kan nog säga att jag började titta på serien av misstag. Det första avsnittet jag såg var When She Was Bad och det endast för att jag råkade knäppa över till femman precis i början när Xander och Willow gör filmcitat-grejen. Jag tyckte att det fanns en så härlig dynamik dem emellan och när sedan Buffy kommer in och "saves the day" så väcktes mitt intresse. Jag tror att jag fastnade precis i avsnittets slut när Angel och Buffy kramas och i och med scenen i skolan som visar vilken fin vänskap Buffy, Willow och Xander har.

Så efter den dagen så fick mina dagar rutin, jag såg först dagsavsnittet vid femtiden och spelade alltid in nattsändningen. Sedan brukade jag alltid titta på nattsändningen innan jag skulle iväg på föreläsning dagen efter och sedan gärna en gång till på eftermiddagen...Kanske lite konstig ordning men jag kunde aldrig vänta tills nattsändningen och se den först.

Vid denna tidpunkt hade jag inte bredband så någon nerladdning var det inte tal om. När sista säsongen gick på femman hade jag ingen aning om vad som skulle hända och jag kommer fortfarande ihåg sista veckan. Det var nästan något religöst över mig innan avsnitten skulle sändas. Och efter Chosen satt jag alldeles tyst och stilla, länge. Var det över nu? Vad ska jag göra nu då?

Aja, jag köpte boxen med alla avsnitt när den kom och efter att det har mitt Buffy-tittande blivit minst sagt intensivt.... Det går ju inte att slita sig :)
- Why would you wanna help me after what I did?
- Because it's what Jesus would freakin' do!
Användarvisningsbild
Gordo
doookti persika
 
Inlägg: 4641
Blev medlem: 08 feb 2005
Ort: Stockholm

Inläggav Nicole » lör feb 12, 2005 12:19

jag hade hört talas om d ganska länge och var redan då intresserad. tänkte ladda ner avsnitten men just då började de att gå på femman. så där blev ja klistrad
Passion. It lies in all of us. Sleeping, waiting. And though unwanted, unbidden, it will stir, open it jaws... and howl.
Användarvisningsbild
Nicole
Minion
 
Inlägg: 171
Blev medlem: 04 jan 2005
Ort: 314

Inläggav Nicole » lör feb 12, 2005 12:20

jag hade hört talas om d ganska länge och var redan då intresserad. tänkte ladda ner avsnitten men just då började de att gå på femman. så där blev ja klistrad
Passion. It lies in all of us. Sleeping, waiting. And though unwanted, unbidden, it will stir, open it jaws... and howl.
Användarvisningsbild
Nicole
Minion
 
Inlägg: 171
Blev medlem: 04 jan 2005
Ort: 314

Inläggav Zaxx » lör feb 12, 2005 12:20

Off sa nog till mig på skarpen i DVDforum tråden... kommer inte ihåg längre:D
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Tam » mån feb 21, 2005 6:30

Eftersom vampyrfilmer och high school filmer var mina favoritgenres lät Buffy som en dröm för mig när jag hörde om det. Såg Welcome to the hellmouth och The harvest (som om jag minns rätt sändes ihop första gången) på en väldigt dålig bild tv4 som det var hemma hos mig då. Och första scenen, tycker fortfarande den är lika briljant. Kanske var jag lite dum som inte såg tvisten komma men hey, kul för mig. Så simpelt, så solklart. Blev nörd direkt.
Köpte dvd-spelare sommaren 2002 och köpte då s1 & 2 eftersom det var dom som var släppta i USA och var mycket billigare än UK. Och att det var dom jag sett. Men efter att sett 3x1 Anne på tv insåg jag att jag verkligen behövde se allt så jag köpte dyra englandsutgåvar av 3, 4 & 5. På den tiden jobbade jag och bodde hemma så jag var fett rik och kunde köpa typ allt jag ville ha och innan 2002 var slut hade jag även Angel 1 & 2. Såg förövrigt dom två säsongerna i sträck utan sömn 30-31/12 -02. Det är fortfarande en bedrift jag pratar om för ofta.
Don't make fun. I worked long and hard to get this pompous.

RDR
Användarvisningsbild
Tam
Watcher
 
Inlägg: 7629
Blev medlem: 18 dec 2004
Ort: Uppsala

Inläggav johanna. » mån mar 21, 2005 1:12

Jag började titta på serien då den gick på tv4. Söndagsnätter, eller hur det var. Mina vänner droppade kommentarer som: "hur fan kan du titta på Buffy?" och "Den serien måste ju vara bland det sämsta som finns". Så jag fick aldrig nåt sällskap i mitt tittande, vilket var lite trist. Jag jublade när kanal5 tog över rättigheterna och följde serien slaviskt. ("ska du med och fika? njäääe, jag måste hem och.. ehum.. 'tvätta'") Sen fick Boxer helt plötsligt för sig att man måste betala en massa extra pengar för att få ha kanal5, så kanalen rök i början av säsong 4. Men det löste jag.. jag bytte stad och landade i Göteborg lagomt till då säsong 5 började sändas. Då slapp jag alla mina "hur kan du titta på Buffy?"-vänner och fick massor med sällskap framför teven måndag-fredag 17.05 (Jag blev bara lite mobbad för att min mobilklocka ringde 17.00 varje dag för att jag inte skulle missa nåt avsnitt) och nu även för mina populära Buffy-maraton med boxarna.
johanna.
Demon Fodder
 
Inlägg: 21
Blev medlem: 20 mar 2005
Ort: Göteborg

Inläggav leckan » mån mar 21, 2005 12:23

Jag köpte första säsongen av Buffy i början av -01 när den första boxen släpptes. Men jag tittade aldrig färdigt på den av någon konstig anledning.
Sedan dröjde det tills jag blev arbetslös i juli - 04 då jag av någon anledning fick för mig att ladda hem alla säsongerna av Buffy. Sen började jag titta, efter 2 säsonger av serien var jag fast. Jag kan med facit i hand konstatera att det är en av de bästa TV-Serier jag sett (tillsammans med Angel)

När kompisarna kommer hem till mig så tror jag att de undrar en hel del då det är Buffygrejer och tavlor i hela sov/datarummet :)

En del undrar ochså hur jag kan tycka att den serien är så mycket bättre än andra, och det är svårt att förklara för den oinvigde!
Har iallafall en syrra som är lika Buffytokig och det e kul!
Användarvisningsbild
leckan
Minion
 
Inlägg: 409
Blev medlem: 19 sep 2004
Ort: Stockholm

Inläggav johanna. » mån mar 21, 2005 13:16

leckan skrev:Har iallafall en syrra som är lika Buffytokig och det e kul!


Det har jag också och jag håller med om att det är kul. Jag bor dessutom ihop med henne och då vi båda var arbetslösa mätte vi vår tid i AB och BB.. (After Buffy och Before Buffy) typ "Ska vi laga mat AB eller BB?" Nu är hon utomlands i ett halvår, kommer tillbaka i maj och då har vi ett riktigt maraton inplanerat. Säsong 1-5 (har inte hunnit köpa 6+7 än, men förhoppningsvis hinner jag innan maj) på så få dagar som möjligt.
johanna.
Demon Fodder
 
Inlägg: 21
Blev medlem: 20 mar 2005
Ort: Göteborg

Inläggav Buffybot Wannabe » mån mar 21, 2005 13:24

leckan skrev:Har iallafall en syrra som är lika Buffytokig och det e kul!


Jag försöker få min syster att bli Buffytokig men det går inte så bra.
Men nu har hon kärat ner sig i Marc Blucas. Så det finns hopp!
SM-GULD 2004
SM-SILVER 2005
SM-GULD 2006
Åkte ur i semin 2007... va fan hände?
Användarvisningsbild
Buffybot Wannabe
Big Bad
 
Inlägg: 2494
Blev medlem: 16 okt 2004
Ort: Speedwayheaven

Inläggav johanna. » mån mar 21, 2005 17:11

Buffybot Wannabe skrev:
Jag försöker få min syster att bli Buffytokig men det går inte så bra.
Men nu har hon kärat ner sig i Marc Blucas. Så det finns hopp!


Där finns ju en liten, liten risk att din syster kan tappa intresset när Marc Blucas lämnar serien.. introducera henne för Spike (för vem kan undvika att kära ner sig i honom) så har du henne i ett fast grepp till sista avsnittet.
johanna.
Demon Fodder
 
Inlägg: 21
Blev medlem: 20 mar 2005
Ort: Göteborg

Inläggav CiX » mån mar 21, 2005 17:17

johanna.: Om du/ni tittade på 17:00 sändningen i femman så visade dom den klippta versionen av episoderna. Så det finns fler scener att se... och t ex Once More With Feeling hade ett helt annat intro.
CiX
Minion
 
Inlägg: 430
Blev medlem: 08 nov 2004
Ort: Karlstad

Inläggav johanna. » mån mar 21, 2005 17:20

CiX skrev:johanna.: Om du/ni tittade på 17:00 sändningen i femman så visade dom den klippta versionen av episoderna. Så det finns fler scener att se... och t ex Once More With Feeling hade ett helt annat intro.


Jag vet, jag har boxarna. Fast just Once More, With Feeling har jag tyvärr bara sett den klippta versionen av än så länge.
johanna.
Demon Fodder
 
Inlägg: 21
Blev medlem: 20 mar 2005
Ort: Göteborg

Inläggav Buffybot Wannabe » mån mar 21, 2005 17:35

johanna. skrev:
Buffybot Wannabe skrev:
Jag försöker få min syster att bli Buffytokig men det går inte så bra.
Men nu har hon kärat ner sig i Marc Blucas. Så det finns hopp!


Där finns ju en liten, liten risk att din syster kan tappa intresset när Marc Blucas lämnar serien.. introducera henne för Spike (för vem kan undvika att kära ner sig i honom) så har du henne i ett fast grepp till sista avsnittet.



Nä, det är tyvärr utesluten. Hon är så otroligt anti allt som har med JM att göra (jag vet, vi KAN INTE va släkt) så det går inte... Men hon ringde innan och frågade om hon fick låna Bring It On för "hon var sugen på lite Eliza"... :eek: WTF??? Så nu får jag väl försöka ta fram hennes homosexuella sida... Var fan hittar jag den då???
SM-GULD 2004
SM-SILVER 2005
SM-GULD 2006
Åkte ur i semin 2007... va fan hände?
Användarvisningsbild
Buffybot Wannabe
Big Bad
 
Inlägg: 2494
Blev medlem: 16 okt 2004
Ort: Speedwayheaven

Inläggav johanna. » mån mar 21, 2005 17:48

Buffybot Wannabe skrev:
johanna. skrev:
Buffybot Wannabe skrev:
Jag försöker få min syster att bli Buffytokig men det går inte så bra.
Men nu har hon kärat ner sig i Marc Blucas. Så det finns hopp!


Där finns ju en liten, liten risk att din syster kan tappa intresset när Marc Blucas lämnar serien.. introducera henne för Spike (för vem kan undvika att kära ner sig i honom) så har du henne i ett fast grepp till sista avsnittet.



Nä, det är tyvärr utesluten. Hon är så otroligt anti allt som har med JM att göra (jag vet, vi KAN INTE va släkt) så det går inte... Men hon ringde innan och frågade om hon fick låna Bring It On för "hon var sugen på lite Eliza"... :eek: WTF??? Så nu får jag väl försöka ta fram hennes homosexuella sida... Var fan hittar jag den då???


Bring it On borde finnas att hyra lite var som helst. Eller köpa för 69kr på discshop. http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produkt.php?lang=&id=28923&&ref=

EDIT: ah, du kanske menade hennes homosexuella sida. strunta i mig! :)
johanna.
Demon Fodder
 
Inlägg: 21
Blev medlem: 20 mar 2005
Ort: Göteborg

FöregåendeNästa

Återgå till Allmänt om BtVS



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]

cron