Top five by five

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Top five by five

Inläggav meleth » ons jul 28, 2004 11:31

ojojoj...
här kommer mitt allra första inlägg..har inte riktigt förstått mig på hur allt funkar ännu..det kommer säkert.

1. Spike 8)
En klyscha, men han är coolast,sexigast och farligast. Bad Boy imagen funkar fortfarande.

2.Giles :rolleyes:
Charmen, skådespeleriet och den lite mörka sidan..Alltid rätt med ett dunkelt förflutet.

3.Willow :cry:
Den sötaste, gulligaste och smartaste i gänget. även bäst i gänget på att se ledsen ut (kolla avsnitten med Oz.)Hjärtskärande, är vad det är!

4.Xander :P
Lustigkurren, har alltid bra och lite udda skämt att komma med. Nördgenen märks tydligt tillsammans med Anthony, Best motivation speaker.

5.Anya :?
Finns det nåt bättre än avsnitten om hennes liv som människa?
"The troll is doing an Olaf impersination"
Naivt charmig.

Bubblare:

Faith, the trio, Tara, Joyce

Buffy och Dawn har sina goda stunder, men det är sidofigurerna som är bäst! Riley kan vi glömma helt, för min del..
Låt oss inte glömma The Mayor, Oz, Drusilla
Certainly, in the topsy-turvy world of heavy rock, having a good solid piece of wood in your hand is often useful.
Användarvisningsbild
meleth
Minion

Inläggav latarmig » ons jul 28, 2004 11:54

Hej och välkommen meleth.

meleth skrev:har inte riktigt förstått mig på hur allt funkar ännu

När du ska besvara ett inlägg klickar du på länken till den tråd där du vill göra inlägget. I det här fallet länken till tråden "Top five by five (Spoilers hela serien)". Därefter klickar du på knappen "besvara" i nedre vänstra hörnet. Då kommer ditt inlägg att hamna efter de andras.

Klickar på "nytt inlägg" gör du bara när du vill starta en helt ny diskussion som inte redan finns. (Innan du gör det är det förresten bra att kolla igenom trådarna, vi har trådar för det mesta redan)

Än en gång, välkommen, kul att ha dig här. :-)
latarmig
Big Bad

Inläggav caffeineaddict » ons jul 28, 2004 12:04

Hej, syrran! Kul att du äntligen skrev nåt. Men latarmig har rätt, det är bättre om du trycker på "Besvara"-knappen. Oroa dig inte dock, en viss oduglig pojkvän till dig gjorde precis samma miss med sitt första inlägg. ;)

Hoppas du håller dig kvar i de här krokarna. :)

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » ons jul 28, 2004 12:18

Alltid trevligt med nya postare. Nu ska jag dock vara den elaka moderatorn som stänger tråden. Posta gärna ditt inlägg i den riktiga tråden igen :)
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Återgå till Allmänt om BtVS