A bear skrev:Du äger inte ett par blå tights?
!!!
DET ÄR HON!
HeY skrev:Daimone skrev:Har redan varit inne och irreterat medlemarna på Forum för oss över 40, Forumsyd, Kvinnovetenskapligt forum, Diskutionsforum för villaägare. Elektrosforum, My little ponnyforumet och forum för handarbetare. Funderade på att gå in på Islamforum också, men var rädd för att råka starta tredje världskriget. Så jag valde att komma hit istället.
"För oss över 40", jag kanske har missförstått men är du över 40? I så fall, du är över 40 år gammal och du spenderar din fritid genom att gå in på ett Buffyforum för att skriva om hur dålig, töntig och tråkig serien är och kalla oss som faktiskt gillar serien för töntar? Över 40 och detta är vad du gör, men vi är töntarna? Över 40 år gammal och kallar b.la mig, en snart 17 årig kille, ett barn enligt lag, för tönt bara för att jag tycker att en Tv-serie är bra. Hmm, okej, jag ville bara få in detta ordentligt. Över 40 år och jag är en tönt. Förresten, det är datortiden är inte töntar inne? De är fortfarande inne, eller!?
Daimone skrev:brainslicer skrev:Hallå! Jag har knivskuret serien svårt. Den ligger på backen och håller på att förblöda. Snart kommer jag slitta ut karaktärerna och börja misshandla dem ännu mer. Och ni gör absolut inget för att försvara den!
Jag ler åt älendet och har många trevliga stunder när jag tittar in i tråden iaf
Jag tycker att det jag skrev tidigare var en hel del seriös seriebashing iallafall.
ey skrev:A bear skrev:Du äger inte ett par blå tights?
!!!
DET ÄR HON!
Daimone skrev:ey skrev:A bear skrev:Du äger inte ett par blå tights?
!!!
DET ÄR HON!
???????? Hon vadå? Hallå! Jag är här för att irettera och förvirra. Jag kanske är en kille som låtsas att han är en tjej som låtsas att hon är en kille, eller så kanske jag är androgym eller könslös.
CheeseGuy skrev:Daimone skrev:brainslicer skrev:Hallå! Jag har knivskuret serien svårt. Den ligger på backen och håller på att förblöda. Snart kommer jag slitta ut karaktärerna och börja misshandla dem ännu mer. Och ni gör absolut inget för att försvara den!
Jag ler åt älendet och har många trevliga stunder när jag tittar in i tråden iaf
Jag tycker att det jag skrev tidigare var en hel del seriös seriebashing iallafall.
Vad var det, specifikt, som du egentligen attackerade i det där inlägget? Jag förstår bara att du inte gillade idén med att skapa en massa nya slayers, och någonting med feministbudskapet, inte mer.
Daimone skrev:HeY skrev:Daimone skrev:Har redan varit inne och irreterat medlemarna på Forum för oss över 40, Forumsyd, Kvinnovetenskapligt forum, Diskutionsforum för villaägare. Elektrosforum, My little ponnyforumet och forum för handarbetare. Funderade på att gå in på Islamforum också, men var rädd för att råka starta tredje världskriget. Så jag valde att komma hit istället.
"För oss över 40", jag kanske har missförstått men är du över 40? I så fall, du är över 40 år gammal och du spenderar din fritid genom att gå in på ett Buffyforum för att skriva om hur dålig, töntig och tråkig serien är och kalla oss som faktiskt gillar serien för töntar? Över 40 och detta är vad du gör, men vi är töntarna? Över 40 år gammal och kallar b.la mig, en snart 17 årig kille, ett barn enligt lag, för tönt bara för att jag tycker att en Tv-serie är bra. Hmm, okej, jag ville bara få in detta ordentligt. Över 40 år och jag är en tönt. Förresten, det är datortiden är inte töntar inne? De är fortfarande inne, eller!?
Jag är inte över 40 och jag gillar inte Buffy. Jag dog när jag var 17.
Daimone skrev:Men nu orkar jag inte mer för ikväll. Återkommer senare.
Daimone skrev:CheeseGuy skrev:Daimone skrev:Jag tycker att det jag skrev tidigare var en hel del seriös seriebashing iallafall.
Vad var det, specifikt, som du egentligen attackerade i det där inlägget? Jag förstår bara att du inte gillade idén med att skapa en massa nya slayers, och någonting med feministbudskapet, inte mer.
Jag tycker att det framgick ganska tydligt vad jag inte gillade och det är mer än då. Men nu orkar jag inte mer för ikväll. Återkommer senare.
A bear skrev:Daimone skrev:ey skrev:A bear skrev:Du äger inte ett par blå tights?
!!!
DET ÄR HON!
???????? Hon vadå? Hallå! Jag är här för att irettera och förvirra. Jag kanske är en kille som låtsas att han är en tjej som låtsas att hon är en kille, eller så kanske jag är androgym eller könslös.
Jaja. Ge fan i eynosh sprit nästa gång bara.
HeY skrev:Okej, men vad menade du med "forum för oss över 40" då![]()
gaspode skrev:Tinwiel skrev:Androgym? Är det ett sånt där gym där bara killar är tillåtna? Eller... (wohoo, i can annoy too, det är rätt så roligt)
ingen gillar en ordmärkare hanna!
gaspode skrev:Tinwiel skrev:Androgym? Är det ett sånt där gym där bara killar är tillåtna? Eller... (wohoo, i can annoy too, det är rätt så roligt)
Nyx skrev:Varför stavar alla troll så illa? Det blir så svårt att ta dem på allvar då.
Nyx skrev:Varför stavar alla troll så illa? Det blir så svårt att ta dem på allvar då.
Daimone skrev:Shetani skrev:Fick ditt ego sig en törn nu?
Nej, inte alls. Jag tar det snarare som en komplimang att bli ogillad av er.
Murnau skrev:Hanna: Keep up the ordmärkning please!
Binchy skrev:Murnau skrev:Hanna: Keep up the ordmärkning please!
Jag skriver också under på det.
Binchy skrev:Nyx skrev:Varför stavar alla troll så illa? Det blir så svårt att ta dem på allvar då. :?
Precis vad jag också undrar, och tycker.
noike skrev:Binchy skrev:Nyx skrev:Varför stavar alla troll så illa? Det blir så svårt att ta dem på allvar då.
Precis vad jag också undrar, och tycker.
För att de ska vara lätta att se. Det är som de där gulorangea västarna som vägarbetare har.
Binchy skrev:noike skrev:För att de ska vara lätta att se. Det är som de där gulorangea västarna som vägarbetare har.
Men det finns ju Bra Människor (TM) som också stavar illa, speciellt på fyllan. Hur ser man skillnad då?
Tinwiel skrev:gaspode skrev:Tinwiel skrev:Androgym? Är det ett sånt där gym där bara killar är tillåtna? Eller... (wohoo, i can annoy too, det är rätt så roligt)
Men jag tycker att det är så roligt att märka ord! Speciellt när nörden i mig måste hållas tillbaks för att inte börja förklara vad androgyn egentligen betyder... (andro, andras=man, gyne=kvinna, kommer från grekiskan).
A bear skrev:Nyx skrev:Varför stavar alla troll så illa? Det blir så svårt att ta dem på allvar då.
Men desto lättare att tycka att de är söta och roliga. Som små hundvalpar, ungefär. *klappar trollen* Titta pinnen! Vill du ha pinnen? Spring efter pinnen!
HeY skrev:Daimone skrev:HeY skrev:Daimone skrev:Har redan varit inne och irreterat medlemarna på Forum för oss över 40, Forumsyd, Kvinnovetenskapligt forum, Diskutionsforum för villaägare. Elektrosforum, My little ponnyforumet och forum för handarbetare. Funderade på att gå in på Islamforum också, men var rädd för att råka starta tredje världskriget. Så jag valde att komma hit istället.
Jag är inte över 40 och jag gillar inte Buffy. Jag dog när jag var 17.
Okej, men vad menade du med "forum för oss över 40" då![]()
Att du inte gillar Buffy kan jag acceptera, jag bryr mig inte om du inte gillar Buffy. Det är många i världen som inte gillar Buffy. Varför skulle jag känna mig provocerad av det? Är inte hela grejen med att det finns och skapas nya serier i olika genres till för att alla ska hitta något att titta på? Jag tycks gilla fantasy, jag tycks gilla karaktärer som känns åkta och mångdimensionella, jag tycks gilla serier som får en att tänka efter och har en djupare mening, jag tycks gilla serier som ibland kan ge mig en livläxa och få mig att reflektera om mitt eget liv. Jag har hittat en serie som ger mig precis allt detta och så mycket mer, det glädjs jag över. Varför skulle jag glädjas mindre över det bara för att just du inte tycker om serien? Den kanske inte uppfyller det som en serie ska göra för dig, då är det väl klart att du inte gillar dem.
Men kan jag bara få fråga en sak, och skulle jag kunna få ett svar på det också? Igonrera inte frågan, utan snälla bara fråga ärligt och rakt på den. Frågan: Om du inte gillar serien, vad gör du då här och vad tror du det ger dig av att berätta för oss som gillar serien om hur mycket du avskyr den? Det vill säga, vad är ditt mål med detta?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare