EDIT: Detta var kvällens visning alltså. Annars har jag mest sett om Firefly under veckan som gått. Uppladdning inför Serenity!
wyndham skrev:Generellt om s.1 kan sägas att early Xander är seriens roligaste karaktär någonsin. Roligare än Wes s.3, Spike s.4, Anya s.5, The Trio s.6 och Evil Uno s.7.
Binchy skrev:Hade lite maraton i helgen, såg större delen av tredje säsongen, och en bra bit in på fjärde. Måste ju se klart Buffy fort så att jag kan kasta mig över min nya fina Firefly-box. Extramaterial! *dreglar*
Nyx skrev:Binchy skrev:Hade lite maraton i helgen, såg större delen av tredje säsongen, och en bra bit in på fjärde. Måste ju se klart Buffy fort så att jag kan kasta mig över min nya fina Firefly-box. Extramaterial! *dreglar*
Där har du mycket godis, Binchy! Särskilt alla roliga commentaries, ofta med en eller flera av skådisarna. Fast Joss kommentatorspår regerar som vanligt.
A bear skrev:Nyx skrev:Binchy skrev:Hade lite maraton i helgen, såg större delen av tredje säsongen, och en bra bit in på fjärde. Måste ju se klart Buffy fort så att jag kan kasta mig över min nya fina Firefly-box. Extramaterial! *dreglar*
Där har du mycket godis, Binchy! Särskilt alla roliga commentaries, ofta med en eller flera av skådisarna. Fast Joss kommentatorspår regerar som vanligt.
Och påskägget!
Binchy skrev:A bear skrev:Nyx skrev:Binchy skrev:Hade lite maraton i helgen, såg större delen av tredje säsongen, och en bra bit in på fjärde. Måste ju se klart Buffy fort så att jag kan kasta mig över min nya fina Firefly-box. Extramaterial! *dreglar*
Och påskägget!
Påskägg? VARVARVAR???
Binchy skrev:De flesta kommentatorspår har jag hört, de fanns kvar på de brända skivorna som jag sett, men så gott som allt annat hade de tagit bort. Joss kommentarer regerar verkligen. Vissa är urkassa på att kommentera och berättar i princip bara vad vi ser, och duh, det ser vi också! Men Joss är underbar, man får alltid en massa insikter i både serien, skådespelarna, livet, universum och allting...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare