Fakta om SMG,NB,EC,MT,JM,AH (Spoiler för allt!)

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav Ai » tor feb 09, 2006 15:56

love_buffy_4ever skrev:om sarah är 1.60 och james 1.80, så skiljer det ju 2 dm på dom. men när de står framför varandra, ser det ut att skilja max 1 dm, absolut inte 2 dm. mellan buffy och riley ser det däremot ut att skilja 2-3,5 dm eller nånting.
hmm.. men i buffy-spike - dvdbox, följer det inte med typ beskrivning på james eller nåt? om nån har den, tänkte jag...

Det är det jag säger. James är inte 180 - snarare 175. Å andra sidan så är det ett gammalt trix att ställa folk på diverse pallar och lådor utanför bild...

Jag har visserligen inte varit närmare honom än ungefär tre meter - men jag lovar att han inte är 180. Glory må ha stått mycket närmare flera gånger - men hon var inte riktigt vid sina sinnens fulla bruk då. :D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Glorificus » tor feb 09, 2006 18:03

Ai skrev:Det är det jag säger. James är inte 180 - snarare 175. Å andra sidan så är det ett gammalt trix att ställa folk på diverse pallar och lådor utanför bild...

Jag har visserligen inte varit närmare honom än ungefär tre meter - men jag lovar att han inte är 180. Glory må ha stått mycket närmare flera gånger - men hon var inte riktigt vid sina sinnens fulla bruk då. :D

Jag var så starstruck att allting framträdde extra tydligt. Speciellt folks längd. Det var som att befinna sig i stormens öga. James glittrade och han var 180 cm lång, så mycket är jag säker på.

Självklart skiljer det sig minst 20 cm mellan Sarah och James. De har ju gjort så hon ser längre ut genom hela serien. Alla som träffat henne säger att hon är pytteliten. ;)

Nu inser jag att det här egentligen handlar om Sarahs korthet:
5x06 Family
BUFFY: What? She shouldn't be going over there.

RILEY: Yeah, a lot of young people nowadays are experimenting with shortness. Gotta nip that in the bud.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Ai » tor feb 09, 2006 18:15

Glorificus skrev:
Ai skrev:Det är det jag säger. James är inte 180 - snarare 175. Å andra sidan så är det ett gammalt trix att ställa folk på diverse pallar och lådor utanför bild...

Jag var så starstruck att allting framträdde extra tydligt. Speciellt folks längd. Det var som att befinna sig i stormens öga. James glittrade och han var 180 cm lång, så mycket är jag säker på.

Pfft. :rolleyes:

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav love_buffy_4ever » fre feb 10, 2006 14:18

Therealbuffy : om du går in på http://www.cdon.com och tar in på sverige och sen söker på buffy - spike så kommer det upp dvdbox med de bästa avsnitten spike varit med i, enligt joss whedon (han har valt ut avsnitten alltså.
Senast redigerad av love_buffy_4ever fre feb 10, 2006 14:28, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
love_buffy_4ever
Minion

Inläggav love_buffy_4ever » fre feb 10, 2006 14:20

men vad dumt om de gjort så sarah-buffy ser längre ut framför james-spike, för de ser ju ut att vara lika långa, ja, nästan då.
jaja sak samma om james är 1.70 eller 1.80.
Användarvisningsbild
love_buffy_4ever
Minion

Inläggav Therealbuffy » fre feb 10, 2006 20:04

love_buffy_4ever skrev:Therealbuffy : om du går in på http://www.cdon.com och tar in på sverige och sen söker på buffy - spike så kommer det upp dvdbox med de bästa avsnitten spike varit med i, enligt joss whedon (han har valt ut avsnitten alltså.

Jaja,den har jag.
I`ve known you for two minutes and I can`t stand you.I really don`t feature you living forever.
Användarvisningsbild
Therealbuffy
Minion

Inläggav Isabella » tis mar 14, 2006 23:31

Jag har den där spike filmen.. Fattar inte varför Lie to me är med. det finns bättre avsnitt med spike/Buffy. Jag är visst längre än alla tjejskådisarna :/
Isabella
Scooby

Inläggav love_buffy_4ever » fre mar 24, 2006 20:32

jag är också längre än dom det stod fakta om. är 172 cm. rätt långt. hata...
Användarvisningsbild
love_buffy_4ever
Minion

Inläggav Isabella » fre mar 24, 2006 21:12

Jag är lite osäker på hur lång jag är. Jag är över 170 eftersom jag mätte mig det förra året (Dessutom är jag längre än min mamma som är 170 cm).
Isabella
Scooby

Inläggav buffymon » tor mar 30, 2006 10:30

Isabella skrev:Jag har den där spike filmen.. Fattar inte varför Lie to me är med. :/

nej, det är ett mysterium. kanske Joss är ett Roswell fan :)
Skamlös reklam för mina Spuffy fics: http://buffymonmon.livejournal.com/
Användarvisningsbild
buffymon
Minion

Föregående

Återgå till Allmänt om BtVS