CheeseGuy skrev:Som AKS säger så kan det verkligen låta nedlåtande och det är inte särskilt roligt.
JRT skrev:För jag betvivlar starkt att någon tar den här omröstningen på så stort allvar.
Är det för att jag är så van vid att ha avvikande åsikter som jag inte förstår det? Om man verkligen tror på sin sak, huruvida det nu gäller viktiga frågor, eller The Body vs The Gift, eller varför inte Aftonbladet vs Expressen (eller som jag, bojkotta båda skittidningarna) så behöver man väl inte bry sig om vad andra tycker om det.
AKS skrev:Om jag inte skulle bry mig om vad ni här på forumet tycker så skulle det inte vara någon idé att vara här. Då skulle jag ju inte ha nåt intresse att diskutera vilka avsnitt jag gillar och varför. Då skulle jag bara bry mig om att redovisa mina åsikter och det är ju mindre intressant. Fast jag kanske missförstod din poäng?
Eynosh skrev:JRT skrev:För jag betvivlar starkt att någon tar den här omröstningen på så stort allvar.
Det är en stor och präktig skandal att Checkpoint inte gick vidare. Hela den Hisingianiska befolkningen rasar och är i chock över den temporära trångsynthet som drabbade bf-medlemmarna när detta avsnitt egentligen skulle röstas fram.
Hela den Hisingianiska befolkningen håller med när jag säger att detta är en bEsvikelse med stort E.
För att tillfredställa våra krav och behov kräver vi att delar av styrelsen avgår. I det här fallet; noike, Caffeinaddict, Zaxx, poser, off. Gaspode är förskonad.
Bröd åt folket!
Huh, vad sa jag nu?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare