Vissa av oss är det, som sus@n och AKS. Själv ser jag mig som en bitter cyniker med ett hjärta av guld. Noggster är mest sur. Resten får vara salta så är det ändå den dominerande smaken.
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
Nja, i all ärlighet kunde jag inte komma på någon som var sur på riktigt, men jag tyckte jag hade ett bra skämt på lager så någon var tvungen att landa i dess väg.
Det bästa är nästan när stewie går till polisen för en bully har tagit hans cykel och polisen säger med irlänskt baby snack
"look at the little baby, isnt he cute" så kommer där in någon
och säger ungefär
"i got a dead crackwhore in the trunk of my car and i need help" varefter polisen upprepar
"look at the little baby, isnt he cute"
Även om Stewie oftast är roligast, så älskar jag verkligen flashen de gör när Lois säger till Peter "Remember that time you hit that deer?" och vi får se att det mycket riktigt var en ren och hans kompis som körde den andra bilen och när Peter försöker byta försäkringsinfo med den andra renen.
"Count it!" är iofs också alldeles sinnessjukt bra. Och kycklingfighten. Och när Peter ammar Stewie (även om det är en av de få scener på senare år som fått mig att rysa för att det bara är så.. fel!).
Ny musikvideo gjord av mig på ftpn.. innehåller spoilers från alla säsonger det är en spuffy video låten är "good night sweet girl" av GOTR! Jag är jätte nöjd! Så kolla gärna in den..