Zaxx skrev:Haha, jag var ung och dum (det funkar ju faktiskt nu när forumet är snart 3år)
 lill-sebben!
 lill-sebben!Zaxx skrev:Haha, jag var ung och dum (det funkar ju faktiskt nu när forumet är snart 3år)
 lill-sebben!
 lill-sebben!
 Fast är inte så jätte duktig på det än men mina kompisar tycker dom är fina. Har gjort ca 5 st på Buffy CO.
 Fast är inte så jätte duktig på det än men mina kompisar tycker dom är fina. Har gjort ca 5 st på Buffy CO.

TheSlayerInMe skrev:Jag har tänk på det...men var? :S

Men gå in på Lunarstorm.se och sök på namnet Derailed. Kolla sen in mina prylar där. Där är 2 av mina wallpaper. En på Cordelia och en på Buffy. Den på Buffy blev ganska dålig. Komentera dom gärna via mejl: Jojo92@telia.com
 Men gå in på Lunarstorm.se och sök på namnet Derailed. Kolla sen in mina prylar där. Där är 2 av mina wallpaper. En på Cordelia och en på Buffy. Den på Buffy blev ganska dålig. Komentera dom gärna via mejl: Jojo92@telia.com 

Ai skrev:Jag gjorde Giles till dig - var det inte så?

caffeineaddict skrev:Ja, det är tråkigt att alla de gamla hires-siterna verkar ha gått och dött. Jag har iofs en del sparat på datorn, om du är ute efter nåt särskilt?

Ai skrev:caffeineaddict skrev:Ja, det är tråkigt att alla de gamla hires-siterna verkar ha gått och dött. Jag har iofs en del sparat på datorn, om du är ute efter nåt särskilt?
Inget specifikt - oftast så blir jag inspirerad utav bilderna i sig. Om du har lust nån dag får du gärna lägga ut dom på imageshack tex åt mig. *flirtar skamlöst* Så ska jag se om jag inte kan trolla fram nåt åt dig.

Och texten passar perfekt, jättesnygt med färgerna också.
 Och texten passar perfekt, jättesnygt med färgerna också.

Den ska jag helt klart använda ett tag.
 Den ska jag helt klart använda ett tag.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare