Yog-Sothoth skrev:Jag ska vara lika jobbig och tjatig som jag alltid är... vilken fruktansvärd stavning i rubriken, huvudvärksgenerator om något! Borde inte moderatorer per automatik rätta sådana fel?
Tinwiel skrev:Let me guess? Felstavning: Sesong?
Tinwiel skrev:No! Säsong 5 ju...![]()
Let me guess? Felstavning: Sesong?
(nu vill vi inte avskräcka folk till att starta trådar av rädsla för att dom ska bli dissade för eventuella stavfel. Bli inte rädda. Vi är ganska snälla egentligen... Eh.)
Bli inte rädda. Vi är ganska snälla egentligen... Eh.)
Usch, nu var jag elak.
Binchy skrev:Tinwiel skrev:No! Säsong 5 ju...![]()
Let me guess? Felstavning: Sesong?
(nu vill vi inte avskräcka folk till att starta trådar av rädsla för att dom ska bli dissade för eventuella stavfel. Bli inte rädda. Vi är ganska snälla egentligen... Eh.)
Spot on, och så inget "Vilket är den" före nest besta sesongen.
Usch, nu var jag elak. Fy mig! *går och sätter mig i skammvrån*
Gordo skrev:När jag gick i skolan fick vi lära oss att de enda ord som stavades med två m var: Lamm, Damm och Ramm
JRT skrev:Skamvrå! Ett m.
Tinwiel skrev:Gordo skrev:När jag gick i skolan fick vi lära oss att de enda ord som stavades med två m var: Lamm, Damm och Ramm
Ramm? Vad är det?
Pazuzu skrev:Tinwiel skrev:Gordo skrev:När jag gick i skolan fick vi lära oss att de enda ord som stavades med två m var: Lamm, Damm och Ramm
Ramm? Vad är det?
Det kan var en björns ramm (tass) eller rammen på ett fartyg (har något att göra med stridsfartyg, eller är jag helt fel ute nu?).
Pazuzu skrev:Tinwiel skrev:Gordo skrev:När jag gick i skolan fick vi lära oss att de enda ord som stavades med två m var: Lamm, Damm och Ramm
Ramm? Vad är det?
Det kan var en björns ramm (tass) eller rammen på ett fartyg (har något att göra med stridsfartyg, eller är jag helt fel ute nu?).
JRT skrev:Pazuzu skrev:Tinwiel skrev:Gordo skrev:När jag gick i skolan fick vi lära oss att de enda ord som stavades med två m var: Lamm, Damm och Ramm
Ramm? Vad är det?
Nä du missy, björnram är också bara ett M.
Ramm? Vad är det?
Pazuzu skrev:Jag upptäckte det too late, märker jag. Jag har väl också, i likhet med Binchy, drabbats av det där extra-M-syndromet.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare