*SPOILER HELA S7* Fråga om en scen

Här pratar vi mest om Säsong 7

*SPOILER HELA S7* Fråga om en scen

Inläggav AKS » sön apr 11, 2004 12:25

Jag har sett t.o.m. Empty Places (tråkigt avsnitt tur att Faith och caleb är såna vitamininjektioner) och kommer på att jag saknar en scen i nåt av de föregående avsnitten. Jag kan ju ha spacat ut och missat den antar jag, men kommer tyvärr inte ihåg vilket avsnitt det hela utspelas i (där i mitten av säsongen flyter alla avsnitt ihop).

Nåväl, i alla fall så är det då Buffy begraver en av the potentials. Jag vet att jag såg scenen då hon kommer tillbaks in i huset med spaden, men kommer inte ihåg scenen då hon gräver graven (som jag vet att man får se i den nedladdade versionen). Vilket avsnitt är det jag snackar om? Har jag spacat ut och missat scenen då hon begraver tjejen (kan det vara hon som hänger sig)?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Langtry » sön apr 11, 2004 12:26

Ja, det var nog hon som hängde sig men kommer inte ihåg i vilket avsnitt det var...

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav latarmig » sön apr 11, 2004 13:50

Det var i 7x15, "Get it Done".
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » sön apr 11, 2004 16:44

latarmig: Tack och bock! Då ska jag kolla om jag försvann där ett tag och missade scenen eller om den helt enkelt försvunnit eller om jag inbillat mig allt... ja, ni vet. Om ingen kommer på på rak arm att gravgrävningen finns med i Get It Done?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav latarmig » sön apr 11, 2004 16:54

Gravgrävningen är med, och därefter går Buffy direkt in till de andra med spaden i högsta hugg och håller ett tal som går ut på att hon som hängde sig (tror hon hette Clohe) burit sig idiotiskt åt som låtit lura sig att begå självmord av "the first".
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav AKS » sön apr 11, 2004 23:41

Aha! Jag kollade alltså bort då eller tänkte på nåt annat. Konstigt. Ja, ja... Jag kom i alla fall ihåg den scenen från när jag såg avsnittet för över ett år sedan så så illa är det nog inte... :D

latarmig: Tack för din hjälp!
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003


Återgå till Buffy Säsong 7



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron