Lipton skrev: det var så mycket springa runt i skumma utrymmen så att man hade svårt att se vad som hände.
malavel skrev:Andrew, Andrew och Andrew! Behöver man säga mer?
malavel skrev:Har inte klippningen blivit ännu värre? Spike som matas med blod av Buffy var för läskigt och Buffy som sparkar Spike i ansiktet gick inte heller att visa.
VelocityBoy skrev:Andrew är verkligen världsfrånvänd om han tror att slaktaren tillhandahåller tandkräm.
Binchy skrev:VelocityBoy skrev:Andrew är verkligen världsfrånvänd om han tror att slaktaren tillhandahåller tandkräm.
Jag har tolkat det som att han rabblar en massa saker för att inte slaktaren ska reagera på allt blodet. Han säger ju blodet väldigt fort och fortsätter sedan rabbla ännu mer, han kom väl inte på mer slakterivaror utan kom in på snabbköpsvaror istället.
ANDREW: I'm not bad anymore. I'm good. I do good things now.
WILLOW: Then why do you need lots and lots of blood?
ANDREW (tänker efter): I am bad. I'm bad, I'm evil, but I'm protected by powerful forces. Forces you can't even begin to imagine, little girl. If you harm me, you shall know the wrath of he that is darkness and terror. Your blood will boil, and you will know true suffering. Stand down, she-Witch. Your defeat is at hand—
WILLOW (snudd på s2-Willow här): Shut your mouth. I am a she-witch, a very powerful she-witch... or witch, as is more accurate. I'm not to be trifled with—
ANDREW: But I—
WILLOW: I'm talking. Don't interrupt me, insignificant man. I am WILLOW. I am DEATH. If you dare defy me, I will call down my fury, exact fresh vengeance, and make your worst fears come true. OK?
XANDER: He's primed. I'll be pumping him in no time. (Inser vad han precis sagt) He will give us information soon.
Garim skrev:The First. Har han figurerat tidigare förresten? Jag kommer inte ihåg.
noike skrev:Garim skrev:The First. Har han figurerat tidigare förresten? Jag kommer inte ihåg.
Ja. Säsong 3.
AKS skrev:Bra del: Andrew.
HeY skrev:AKS skrev:Bra del: Andrew.
Jag gillar Xander och Anya i detta avsnittet också - good cop, bad cop![]()
AKS skrev:HeY skrev:AKS skrev:Bra del: Andrew.
Jag gillar Xander och Anya i detta avsnittet också - good cop, bad cop![]()
Mm, i princip alla scener med Andrew är bra. Andrew-Willow, Andrew-the First, Andrew-Anya/Xander... Resten: nja...
AKS skrev::D Man vet att de börjat komma över S6 ganska rejält om de kan skämta om såna saker. Jag gillar också extremt non-DarkWillow som ska försöka skrämma Andrew. Hon lyckas iofs, men hey... det är ju Andrew.
HeY skrev:Ja det är kul också! Haha, Dawn skulle kunna skrämma Andrew
noike skrev:Eftersom det är Andrew, och hans hjärna är lite konstigare än alla andras, så det skulle inte kunna vara så att han stannar upp för att han sett folk göra så i filmer? Som en slags kroppslig konstpaus innan han flyr mot friheten.
Tooticki skrev:noike skrev:Eftersom det är Andrew, och hans hjärna är lite konstigare än alla andras, så det skulle inte kunna vara så att han stannar upp för att han sett folk göra så i filmer? Som en slags kroppslig konstpaus innan han flyr mot friheten.
Tror du? :P
Xander: He's primed. I'll be pumping him in no time. (Buffy and Anya stare at him) He'll give us information soon.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare