Ai skrev:Sen: Faith och Spike i källaren!! ÄÄÄLSKAR den scenen! Tydligen var den scenen något av ett test för att se hur karaktärerna funkade ihop inför den planerade Faith spin-off'en med Spike som sidekick som inte blev av... Men kan vi säga KEMI barn? Ruggigt! När Buffy kommer ner vill man bara slänga ut henne för att hon stör! Dessutom blir det så tydligt att laddningen mellan Spike och Buffy är ett litet irrbloss i jämförelse med MAJKASEN mellan Faith och Spike!
Missförstå mig rätt - jag gillar Spike och Buffy, men mest för att man inte fått se mer av Spike och Faith tidigare!
Ai skrev:Sen: Faith och Spike i källaren!! ÄÄÄLSKAR den scenen! Tydligen var den scenen något av ett test för att se hur karaktärerna funkade ihop inför den planerade Faith spin-off'en med Spike som sidekick som inte blev av... Men kan vi säga KEMI barn? Ruggigt! När Buffy kommer ner vill man bara slänga ut henne för att hon stör! Dessutom blir det så tydligt att laddningen mellan Spike och Buffy är ett litet irrbloss i jämförelse med MAJKASEN mellan Faith och Spike!
VelocityBoy skrev:Ai: Jo det är onekligen en hel del kemi men James lyckades ju skapa kemi med en dörr så borde väl inte vara överraskning att han tillsammans med Eliza (som har en charisma som träffar som en slägga) får luften att darra...
Men fakta kvarstår: Den nivå på kemi dom har kommer SMG och JM aldrig upp i....med en klump asfalt
Ai skrev:Men fakta kvarstår: Den nivå på kemi dom har kommer SMG och JM aldrig upp i.
AngelsGirl skrev:*pekar på ikonen jag har just nu* Säger det här någonting om att jag blev helkär i Eliza och James idag?Jag har älskat Spike/Faith länge och avsnittet Dirty Girls men men det var bara så.... underbart bra idag för någon anledning. Dirty Girls är en av de avsnitt jag aldrig skulle tröttna på. Har säkert sett avsnittet 4-7 gånger.
typiskt att Spike måste vara barbröstad i scenen med Faith (finns det någon klausul i Marsters kontrakt som säger att han måste visa skinn varje vecka?),
VelocityBoy skrev:Ai: Jo det är onekligen en hel del kemi men James lyckades ju skapa kemi med en dörr så det borde väl inte vara överraskning att han tillsammans med Eliza (som har en charisma som träffar som en slägga) får luften att darra...
Nyx skrev:Men i frågan om Spike/Faith skriver jag under på allt som VelocityBoy sa. Laddning, javisst, men det går inte upp mot facklan han bär för Buffy...
Nyx skrev:Ah! Dörren i Dead Things - mitt favoritavsnitt just nu. Damn, BtVS har en del poetiska scener...
Emily skrev:När The First tog Jennys form? Minns inte alls
JRT skrev:Njet, spoilers är bara sådant som är senare i serien - och även Angel även om det är tidigare säsonger, det är väl så vi sagt?
Nyx skrev:Men i frågan om Spike/Faith skriver jag under på allt som VelocityBoy sa. Laddning, javisst, men det går inte upp mot facklan han bär för Buffy...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare