7x18 Dirty Girls

Här pratar vi mest om Säsong 7

Ditt betyg på "Dirty Girls":

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
0
Inga röster
6
2
5%
7
6
14%
8
19
43%
9
12
27%
10
5
11%
 
Antal röster : 44

7x18 Dirty Girls

Inläggav caffeineaddict » fre sep 19, 2003 17:10

En STARK åtta (ja, nästan alla mina betyg är sjuor eller åttor. Bara riktigt fenomenala avsnitt reser sig över det, bara riktigt dåliga (med Buffy-mått mätt) sjunker under det). Dirty Girls är ju nästan en nia dock.

DVDforum-kommentarerna from "back then" (och om någon undrar, ja, jag är ledig och uttråkad idag. ;) ):

---

Hade tyvärr blivit spoilad angående Xanders skada, men det var ändå så brutalt att jag hoppade till. Ett oerhört bra avsnitt, tyckte jag. Lätt det bästa sedan Conversations With Dead People och därmed det tredje bästa denna säsong.

Inte mycket negativt, så vi går väl igenom det som fanns snabbt: ingen Anya, typiskt att Spike måste vara barbröstad i scenen med Faith (finns det någon klausul i Marsters kontrakt som säger att han måste visa skinn varje vecka?), och jag gillar inte att Giles såg arg ut på Buffy, när han snarare borde sett ledsen ut och insett varför hon reagerade som hon gjorde (vore mycket mer "in character" ). Sen kändes väl Caleb lite mycket som "Glory igen!" när han kastade omkring Buffy. Och hur vet Andrew historien om Faith (även om det kan ha många förklaringar)?

Allt annat är bara att jubla över. Finfina internskämt och kommentarer om tidigare avsnitt som inte känns krystade (Ultimate Drew! Ultimate Drew!). Avsnittet har mycket Faith, men inte för mycket, Buffy fick äntligen tillbaka mer av sin mänsklighet (och det här är ytterst personligt, men jag tyckte Gellar var vackrare än på länge. Särskilt, av någon anledning, när hon spelade The First. Jag kanske bara är helt twisted iofs. :D ), Nathan Fillion (återkommer till honom längre ner) gjorde en schysst Robert Mitchumsk creepy-preacher-roll.

Och främst (och han förtjänar en egen rad och fet text): Nicholas Brendon! Xander! The Zeppo Forever! En av mina tre favoritkaraktärer som (säkerligen mycket medvetet) fick tre stora scener som alla visade hans olika sidor: först en komisk (drömmen), sedan en gripande (talet om Buffy) och sedan hans modiga stridande i slutet, ända tills han ådrar sig sin skada. Hur kommer Anya reagera?

Ang. Nathan Fillion (som spelade Caleb, den nye Big Bad) så har jag nu sett hälften av Joss kortlivade scifi-western Firefly som är mycket underhållande. Där spelar ju Fillion huvudrollen som coole kaptenen Reynolds. Det kommer kännast ytterst lustigt att växla mellan Fillion som hjälte i en serie och ytterst brutal ONDSKA i en annan (samma sak med Gina Torres som ju nu dykt upp på Angel och som också spelar en huvudroll i Firefly). Men jag gillar honom och tycker han är en bra skådis.

Det här behöver väl knappast tilläggas, men jag kan knappt vänta på de sista avsnitten nu! Även om det faktiskt bara är lite mer än en månad till det yttersta slutet... :(


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav gaspode » ons jan 07, 2004 23:26

Usch då, jag tyckte faktiskt inte alls om avsnittet särskilt mycket.
Det börjar med den klassiska grejen att killen med bilen som hon tror räddar henne i själva verket är ännu värre än det hon räddas ifrån.

Sen stör jag mig en del på att det är Firefly-Mal som är med här, det borde kunna finnas ett gäng arbetslösa skådisar att ta av i Hollywood..

Det blir väldigt utstuderat att de vill visa att det är allvar nu, men ändå inte ta död på nån som betyder något. Xanders skada är iofs "ganska" rejäl, men de kunde åtminstone dödat en potential som man brydde sig om.. Håller också med om att det är lite Glory igen, men det kan jag ta, de måste väl ha nån att slåss mot som inte dör för enkelt. :)

Spike barbröstad var väl ändå rätt så befogat i den här scenen eftersom den gick ut lite på att få buffy svartsjuk när hon kom dit.

Giles/Buffy är väldigt konstigt just nu, känns som de har varit med om tillräckligt mycket tillsammans för att kunna hantera sånt här..

Det jag gillar och som håller upp avsnittet till en ganska klar 7:a är dock humorn.

Skrattade väldigt högt när Andrew kved "Xander?" när nån potential snackade om Godzilla-dödandet. :D Och att Faith hade dödat en Vulcan var ju också en höjdpunkt i en skojig Faith-introduction från Andrew.

Och Xanders tal kändes visserligen väldigt sentimentalt, men det var bra ändå :) Xander var ju som caffeineaddict skrev bra helt igenom i det här avsnittet förstås. Och jag tycker också att SMG var vackrare som the First där. :) Och tyvärr nästan trevligare.. :(
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav anders_ » sön feb 01, 2004 18:23

yey faith! :D jag som inte följer angel alls har saknat henne. hon e grym.

Överlag ett bra avsnitt. Humor, drama och action. Buffy helt enkelt! :D

fan nu börjar det verkligen dras sig mot slutet :'(
anders_
Minion
 
Inlägg: 130
Blev medlem: 27 jan 2004

Inläggav Off » sön feb 01, 2004 23:33

Jag måste fortsätta på mitt hyllningståg. Detta är också ett riktigt riktigt riktigt bra avsnitt. Jag har inga problem med att se en skådis gå från en sak till en annan (jag hade tom. sett Fillion i 2 guys and a girl innan) och Caleb är en riktigt bra Bad Guy.

Mycket humor, smärta, spänning och action precis som Buffy ska vara när det är som bäst.

Gaspode verkar ju inte alls tycka om s07 vilket ju är ledsamt då vi alla självklart vill att den sista säsongen skulle vara bra. Som tur är har inte jag hans problem :)

Att Giles var sur berodde väl till största del på att han tyckte Buffy gjorde fel igen. Giles har aldrig varit den som låtit sin mening vara särskilt dold när han tror starkt på något (väl?) så därför tycker jag det passade bra. Fast det var kanske inte den scenen du tänkte på caffeine?

Att Andrew kan Faith-historien är nog inte så konstigt då han ändå spenderat väldigt mycket tid med gänget så han bör ha fått reda på en del när Buffy och resten fick veta att hon skulle komma.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav caffeineaddict » mån feb 02, 2004 1:13

Off: Det där skrev jag ju innan jag hade sett slutet på säsongen. (spoiler slutet av S7):Var nog mest orolig över att att hela serien skulle sluta med Buffy och Giles som ovänner, och därför var jag säkert överkänslig. Det hade jag aldrig överlevt.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav metrocard » ons feb 18, 2004 18:38

Am I the good slayer now - Faith

Hihi!
metrocard
Minion
 
Inlägg: 198
Blev medlem: 15 okt 2003

Inläggav Matt » tis maj 04, 2004 20:50

Så jävla bra avsnitt. Tycker jag. 10
Xanders dröm är ju för skön. Andrew fortsätter vara kul.
Härligt att Faith kommer tillbaka.
Första avsnittet med Caleb. Han är ganska läskig. Präster blir lätt läskiga. Tycker dock han blir tristare senare.
SMG är bra som The First. Har alltid tyckt att hon är sexig när hon är bitch. När hon spelade Faith hör ju till favoriterna.
Skönt att Xander fick hålla motivationstalet. Lite trött på Buffy nu.
Förutom Taras död så är väl Xanders förlust av ögat det hemskaste som hänt en Scooby. Det är verkligen allvar nu. Kändes lite som Becoming när Willow blir allvarligt skadad osv. Men det störde mig inte.
Det som jag tycker är tråkigt i det här avsnittet och i säsong 7 i allmänhet är Giles roll. Han har verkligen fått kliva ner. Hans karaktär kommer inte alls till rätt.
Bra blandning på avsnittet överlag humor/drama/action.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav sus@n » tis maj 04, 2004 21:38

kommentarspåret är inte dåligt heller.
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav latarmig » tor jun 24, 2004 13:48

Coleen - den andra tjejen i Xanders dröm - spelas av Rachel Bilson, det vill säga hon som spelar Summer i "the O.C." (min stora favorit i den serien).
latarmig
Big Bad
 
Inlägg: 2342
Blev medlem: 23 feb 2004
Ort: Göteborg

Inläggav Illyria » mån aug 02, 2004 3:30

Det (enda) som känns lite trist med detta avsnittet är hur Buffy inte bryr sig om det skulle visa sig vara en fälla, för att hon är trött på att vänta. Inte speciellt taktiskt. Okej SITsen måste förberedas, men det kändes lite väl brutalt att börja sådär.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher
 
Inlägg: 7856
Blev medlem: 26 maj 2004

Inläggav jonas. » tis aug 03, 2004 0:45

ere bara jag eller tror inte ni att knutby pastorn är som caleb?
Will this be Buffys final hour, or her finest hour?
Användarvisningsbild
jonas.
Minion
 
Inlägg: 306
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: stockholm.

Inläggav sus@n » tis aug 03, 2004 15:21

:D Jo..
Användarvisningsbild
sus@n
Witch
 
Inlägg: 4024
Blev medlem: 26 dec 2003
Ort: Torekov/Skåne/Sverige

Inläggav Tob » ons aug 18, 2004 2:22

Bästa avnsittet på länge. Faith var en favorit i s3 och hennes inhopp i s4 och Angel förgyllde avsnitten. Trenden håller i sig, och Faith är det som gör att avsnittet höjer sig över mängden. Caleb är riktigt creepy, och vad han gjorde mot Xander var chockerande.

Xanders dröm var lustig, och så fort Xander skall hålla tal så blir det väldigt bra. Nicholas Brendon kan verkligen överföra den stämningen och dem känslorna till publiken. Starkt. Andrew är lustig som vanlig.

En nia och ett av de bättre S7 avnsitten.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav RalfiParpa » tor nov 11, 2004 7:48

Måste bara få lägga in det här eftersom ingen gjort det än:

Faith. Her name alone invokes awe. Faith. A set of principles or beliefs on which you are willing to devote your life. The dark slayer. A lethal combination of beauty, power, and death. For years and years—or to be more accurate—months, Faith fought on the side of good, terrorizing the evil community. But like so many tragic heroes, Faith was seduced by the lure of the dark side. She wrapped evil around her like a large, evil Mexican serape. She became a cold-blooded killer. Nobody was immune to her trail of destruction. Not friends, not family... Not even the most pacifist and logical of races.

Faith. Åh, Faith!
"The nicer the nice, the higher the price."
Användarvisningsbild
RalfiParpa
Big Bad
 
Inlägg: 1853
Blev medlem: 03 okt 2004

Inläggav gaspode » tor nov 11, 2004 10:37

Not even the most pacifist and logical of races.

Andrew. åh Andrew!
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko
 
Inlägg: 17316
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav Tinkerbelle » lör nov 13, 2004 22:40

Såg just det här avsnittet,hittade det inte förut..
Jag gav det en stark 8,jag tycker det är riktigt bra.
Caleb är läskig,och Caleb/Xander-scenen är riktigt,riktigt obehaglig!
Tinkerbelle
Big Bad
 
Inlägg: 2321
Blev medlem: 26 jul 2004

Inläggav CheeseGuy » sön nov 14, 2004 14:20

Jag har alltid tyckt väldigt mycket om det här avsnittet, men efter att precis ha sett om det för tredje gången så har jag insett hur ruskigt bra det egentligen är. Det är riktigt, riktigt bra. Så bra att jag är frestad att placera det bland de tio bästa BTVS-avsnitten. För det första så är det nästintill perfekt. Rent spontant kan jag inte komma på något som jag inte gillar. Sen är det Caleb, som är en av mina favoritskurkar (och efter att ha sett Firefly så är Nathan Fillion min idol, vilket inte gör saken sämre). Faith är kul att se igen (även om hon var bättre i AtS), och alla referenser till hennes tidigare påhitt är klockrena. Andrews "film" om henne är underbar, och slår faktiskt det mesta i Storyteller. Det är många andra roliga scener också, som fungerar utmärkt trots den mörka atmosfären (som även den är helt perfekt). Xander är underbar, och jag tycker att han står för säsongens bästa tal när han berättar om Buffy för de potentiella dråparna. Dessutom är fighten i slutet härligt brutal, då Caleb dödar två potentials och ger resten av gänget ordentligt med stryk. Den här gången blev jag faktiskt tårögd under Calebs avslutande voice-over. Jag vet inte riktigt varför, men det måste ha varit bra.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav AngelsGirl » sön nov 14, 2004 15:55

Jag älskar det här avsnittet. Gav det en tia. Jag kanske älskar det först och främst för Spike/Faith scenen i källaren och alla "hints" och så mellan dem under hela underbara avsnittet.

Men scenen jag absolut hatar i det här avsnittet är scenen där Faith tror att Spike är ond och Buffy kommer (Spike/Faith pratet var bra men...). Buffy kan inte vara kaxig, i alla fall inte mot Faith. Men Faith's kommentar: "Am I the good slayer now?" Är prislös tillsammans med "Oh... He's like Angel then?" "No, I'm nothing like Angel."

Fighting scenen där stackars Xander... ja, man älskar ju bara Caleb, och jag har bara lust att ge Xander tillbaka sitt öga senare men...

En annan underbar scen är när Andrew håller lixom en kort sammanfattning om Faith och pontentialerna upptäcker en massa fel och så. Underbart.
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav VelocityBoy » sön nov 14, 2004 16:07

AngelsGirl skrev:Buffy kan inte vara kaxig, i alla fall inte mot Faith.


Hur menar du? kan inte Buffy vara kaxig period eller bör hon inte vara det mot Faith?
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav AngelsGirl » sön nov 14, 2004 16:09

VelocityBoy skrev:
AngelsGirl skrev:Buffy kan inte vara kaxig, i alla fall inte mot Faith.


Hur menar du? kan inte Buffy vara kaxig period eller bör hon inte vara det mot Faith?


Nja... Buffy verkade... jag vet inte men det såg inte naturligt ut, som om hon försökte bara ge igen mot Faith eller nått och försöka vara som hon var förrut... Men det är bara vad jag tycker.... ;) Det är lite svårt att förklara...
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav VelocityBoy » sön nov 14, 2004 16:13

AngelsGirl skrev:Nja... Buffy verkade... jag vet inte men det såg inte naturligt ut, som om hon försökte bara ge igen mot Faith eller nått och försöka vara som hon var förrut... Men det är bara vad jag tycker.... ;) Det är lite svårt att förklara...


Man får tänka på att Buffy inte har träffat Faith sedan hon var ond (visst hon tog sina första små stapplande steg mot redemption sista gången) och verkligen höll på att förstöra ordentligt för Buffy så det är inte så konstigt att hon är avståndstagande och misstänksam.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav AngelsGirl » sön nov 14, 2004 16:18

VelocityBoy skrev:
AngelsGirl skrev:Nja... Buffy verkade... jag vet inte men det såg inte naturligt ut, som om hon försökte bara ge igen mot Faith eller nått och försöka vara som hon var förrut... Men det är bara vad jag tycker.... ;) Det är lite svårt att förklara...


Man får tänka på att Buffy inte har träffat Faith sedan hon var ond (visst hon tog sina första små stapplande steg mot redemption sista gången) och verkligen höll på att förstöra ordentligt för Buffy så det är inte så konstigt att hon är avståndstagande och misstänksam.


Jo.. Det klart... Men alltså... Det såg bara generellt konstigt ut att se Buffy så där... Jag vet inte hur jag ska förklara det men det var konstigt bara.... Och hur hon sa hennes namn när hon sa: "Hello Faith." Var bara irreterade :p
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav noike » sön nov 14, 2004 21:08

VelocityBoy skrev:Man får tänka på att Buffy inte har träffat Faith sedan hon var ond (visst hon tog sina första små stapplande steg mot redemption sista gången) och verkligen höll på att förstöra ordentligt för Buffy så det är inte så konstigt att hon är avståndstagande och misstänksam.


Med alla turer fram och tillbaka som de har tagit så är det inte förvånande att Buffy är tvär och vill ge igen. Faith har inte betet sig schysst utan snarare huggt Buffy i ryggen gång på gång.

(Angel s1)För att inte tala om att i LA valde Angel att hjälpa Faith framför Buffy. Det tor jag gjorde mest ont av alltihop.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Koala » mån nov 15, 2004 18:58

Censuren sabbade lite, förlorade Xander ett öga?

Avsnittet i sig var riktigt bra. Riktigt bra. En svag nia!
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav Matt » mån nov 15, 2004 18:59

Eftersom jag är hemma sjuk idag var det första gången jag såg ett klippt avsnitt.
Jag lär aldrig göra om det!
Det här är ju ett ganska våldsamt avsnitt. Det såg väldigt dåligt ut med alla klipp i slutfightetn.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch
 
Inlägg: 5077
Blev medlem: 19 feb 2004
Ort: Sthlm

Inläggav CheeseGuy » mån nov 15, 2004 19:01

Koala skrev:Censuren sabbade lite, förlorade Xander ett öga?


Ja. Egentligen får man en riktig närbild med massor av blod, men det hemskaste är nästan skriket som också försvann. Lätt den obehagligaste scenen i hela serien.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav caffeineaddict » mån nov 15, 2004 19:23

Koala skrev:Censuren sabbade lite, förlorade Xander ett öga?


Japp. Lugnt ett av de obehagligaste ögonblicken i serien. Sved till i maggropen av chocken första gången man såg det. Du måste nästan spela in nattsändningen bara för att se det. ;)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Ai » mån nov 15, 2004 19:23

Koala: Caleb trycker ut ögat med tummen... :?

Den här säsongen har det varit mycket referenser till ögon och att se när det gäller Xander som man kan tolka som en uppbyggnad till det här, tex:

Same Time, Same Place:
(Buffy kills Gnarl by pushing her thumbs into his eyes, then disgustedly tries to shake the goo off her fingers)
Xander: Ew. Ew. Thumbs? I can't believe you did that.

Potential:
Xander: ...I see more than anybody realizes because nobody's watching me. ...

Och i dagens avsnitt:
Xander: ... And here's a handy rule: don't go for the flashy tentacles just because they're waving 'em about trying to get attention. Go for the center? brains, heart, eyes. Everything's got eyes.

Sen: Faith och Spike i källaren!! ÄÄÄLSKAR den scenen! Tydligen var den scenen något av ett test för att se hur karaktärerna funkade ihop inför den planerade Faith spin-off'en med Spike som sidekick som inte blev av... Men kan vi säga KEMI barn? Ruggigt! När Buffy kommer ner vill man bara slänga ut henne för att hon stör! Dessutom blir det så tydligt att laddningen mellan Spike och Buffy är ett litet irrbloss i jämförelse med MAJKASEN mellan Faith och Spike!

Missförstå mig rätt - jag gillar Spike och Buffy, men mest för att man inte fått se mer av Spike och Faith tidigare!

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher
 
Inlägg: 6016
Blev medlem: 27 jul 2004
Ort: Gävle (Söööööööööder)

Inläggav AngelsGirl » mån nov 15, 2004 19:42

Ai skrev:Koala: Caleb trycker ut ögat med tummen... :?

Den här säsongen har det varit mycket referenser till ögon och att se när det gäller Xander som man kan tolka som en uppbyggnad till det här, tex:

Same Time, Same Place:
(Buffy kills Gnarl by pushing her thumbs into his eyes, then disgustedly tries to shake the goo off her fingers)
Xander: Ew. Ew. Thumbs? I can't believe you did that.

Potential:
Xander: ...I see more than anybody realizes because nobody's watching me. ...

Och i dagens avsnitt:
Xander: ... And here's a handy rule: don't go for the flashy tentacles just because they're waving 'em about trying to get attention. Go for the center? brains, heart, eyes. Everything's got eyes.

Sen: Faith och Spike i källaren!! ÄÄÄLSKAR den scenen! Tydligen var den scenen något av ett test för att se hur karaktärerna funkade ihop inför den planerade Faith spin-off'en med Spike som sidekick som inte blev av... Men kan vi säga KEMI barn? Ruggigt! När Buffy kommer ner vill man bara slänga ut henne för att hon stör! Dessutom blir det så tydligt att laddningen mellan Spike och Buffy är ett litet irrbloss i jämförelse med MAJKASEN mellan Faith och Spike!

Missförstå mig rätt - jag gillar Spike och Buffy, men mest för att man inte fått se mer av Spike och Faith tidigare!


Kan bara lite låta bli att göra en liten PR grej för min favorit Spike/Faith sida (mitt andra hem typ): http://www.cityofhellville.com

Scenen med Faith och Spike borde ha gett en Emmy :p
Användarvisningsbild
AngelsGirl
Minion
 
Inlägg: 192
Blev medlem: 22 okt 2004
Ort: Sverige

Inläggav CheeseGuy » mån nov 15, 2004 19:46

[img]http://www.buffyforum.se/upload/Bilder/alltheway002[1].jpg[/img]

:cry:
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Nästa

Återgå till Buffy Säsong 7



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron