Bad Girl skrev:Tackar också för diskussion om Spikes flashbacks, även om mina funderingar bara blev fler... Det stämde helt enkelt inte för mig när hans mamma inte visste var han hade varit - jag bara studsade upp och ropade "Graven då". Jag tog däremot för givet att tjänstefolket släppte in honom, men nu kan jag inte släppa det heller.
Jag tyckte avsnittet var jättebra, gav det en 9:a. Får dock panik och börjar att hyperventilera när jag inser att det bara är en vecka kvar.
Hur överlever man?
Bad Girl skrev:Det stämde helt enkelt inte för mig när hans mamma inte visste var han hade varit - jag bara studsade upp och ropade "Graven då". Jag tog däremot för givet att tjänstefolket släppte in honom, men nu kan jag inte släppa det heller.
JRT skrev:Man ser om allting, tittar på Angel (om man inte redan gör det), läser fanfic och drömer sig bort... Sen vässar man till en träpinne, greppar en flaska vigvatten och går till närmaste kyrkogård. Till skrämda gravbesökare försäkrar man "ingen fara, jag håller bara utkik efter vampyrer"... Sen går man i terapi.
caffeineaddict skrev:Spoiler Angel S2:Min teori har alltid varit att Dru grävde ner honom tills han vaknade för sakens skull, precis som hon gjorde med Darla i Reunion. Ingen "officiell" grav alltså, utan Drus egna lilla ceremoni.
ttias skrev:inse att jag blivit galen av att streckse s7 på tre dagar.
Lila skrev:ttias skrev:inse att jag blivit galen av att streckse s7 på tre dagar. :)
...haha.testa o se 4 säsonger på tre dar!! då blir man galen....du vet så där..."svårt att ta sig tebax till verkligheten galen"
Lila skrev:...men struntsamma..Jag har blivit lätt psykist instabil...
alltså det borde finnas nått avänjningsprogram när man gör såna här saker.......helt sjukt...man går runt som om man vore med i serien med sjuka repliker till allt i vardagen..huua....
My name is Lila...and I'm thi vamp.....
no I'm lila, en student med ett superordinärt liv utan mystiska incidenter.... I'm lila, en student med ett superordinärt liv utan mystiska incidenter.... I'm lila, en sketen student med ett superordinärt liv utan mystiska incidenter....
....jäkla lov...
Flisa skrev:Nyx skrev:VelocityBoy skrev:Buffy är livrädd för att hon inte skall kunna rädda alla, hon upplever att SITna inte kan klara sig själva och att hennes vänner inte står upp för henne som de ska som att hon får ta hela ansvaret för hur allt skall gå och hon får bara kritik tillbaka... men Spike är tålig och tuff han kan ta vara på sig själv hon slipper vara orolig (dessutom lyssnade han då hon bad honom om hans styrka) [...] Willow vågar inte använda sina krafter, Xander kan laga fönstrena, Giles är bra på att förebrå folk, Anya kan... vara sarakstisk och inget utav det hjälper mot en armé av übervamps. Spike är den enda hon har...
Det tål att citeras många gånger!
Då får jag väl citera det igen då Var ganska precis vad jag tänkte medans jag läste igenom tråden.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare