CheeseGuy skrev:-Giles. Woaaho!
CheeseGuy skrev:-Riktigt bra musik på The Bronze.
CheeseGuy skrev:-"one bite stand" - en av de mest kontroversiella replikerna någonsin?
caffeineaddict skrev:JRT (spoiler kommande avsnitt):Nej, mina tankar gick i de banorna redan här om inte tidigare. Tror jag fick en flashback både av tauntingen och bringersen som hugger flickor i början av säsongen. Det är långt ifrån omöjligt (även om lite halvsvårt) att gissa.
JRT skrev:Funderar på om rookiesarna som ser säsongen för första gången ännu har någon hum om vad/vem det är som pågår.
SPIKE: It's boring. It all bleeds together.
SPIKE: Me. It was me. I saw it. I was here the whole time, talking and singing.
XANDER: I don't know... creature of the night, Buff. He's probably out creaturing.
Isabella skrev:Tyävrr satt jag och matade ett sjukt marsvinsunge när jag kollade på avsnittet så jag kommer inte ihåg slutet :/ Men, Jag tycker inte detta avsnitt var så där jätte bra. Scenen med Spike och Anya i Spikes sovrum var kul men resten.. nja..
HeY skrev:Jag vet inte om någon annan har nämnt det förr (har det säkert) men är det bara jag som irriterar mig på källarscenen och hur *typiskt* alla vampyrerna vaknar upp när just Buffy och Spike är där. Sedan så vaknar man väl också upp redan kvällen efter man blivigt biten och inte kan Spike ha dödat så många kvällen innan, det var väl bara den där tjejen vi fick se?
(Jag måste säg att din omtitt gynnar oss AKS, man får chans att ta upp saker utan att behöva känna att man är alldeles för långt efter )
AKS skrev:För ja, annars är det ju sorgligt typiskt att de vaknar precis samtidigt då Spike och Buffy är där...
Spike: As daft a notion as "Soulful Spike the Killer" is, it is nothing compared to the idea that another girl could mean anything to me. This chip - they did to me. I couldn't help it. But the soul, I got on my own - for you.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare