7x08 Sleeper

Här pratar vi mest om Säsong 7

Ditt betyg på Sleeper

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
1
3%
6
3
9%
7
5
15%
8
11
32%
9
11
32%
10
3
9%
 
Antal röster : 34

7x08 Sleeper

Inläggav Tinder » mån jan 05, 2004 15:34

Är det bara jag som älskar detta avsnitt?
Ett utmärkt avsnitt att fortsätta serien efter "Conversations with Dead People" som även det är ett höjdar avsnitt. Alltid kul när riktigt bra avsnitt följs åt efter varandra. Gör att man blir fast sittandes och tittandes så mycket längre än vad man egentligen har tid med.
Avsnittet börjar direkt efter händelserna i förra avsnittet och man får bl.a. följa Willow hem till Buffy där hon träffar Dawn sittandes i ett sönderslaget vardagsrum där hon nyss träffat sin mor (eller har hon det egentligen?). Vidare får man följa Spike ganska mycket och det är ju alltid uppskattat. Man får här i dessa avsnitt en tydligare bild över vad som händer med Spike och varför han kanske börjat döda igen.

Själva handlingen i sig är helt okej men det är inte den i sig egentligen som gör att jag gillar detta avsnitt så mycket utan det är de små grejjerna. Som låter Early One Morning som jag blivit totalt besatt av. Man får genom avsnittet höra den vid ett flertal tillfällen bl.a. så nynnar spike den i början och en gatumusikant börjar mitt i allt spela den på sitt munspel senare i avsnittet. Älskar den och gillar hellst där Spike sjunger den. Hade varit roligt om de låtit han spela in del helt så man kunde lyssna på den oftare men antar jag får nöjja mig med de varianter jag hittat på nätet där Nana Mouskouris är den bästa jag funnit. Vet någon om nått ställe där man kan hitta denna låt som ringsignal till mobilen vore jag överlycklig och evigt tacksam.
Vidare så är det svårt att hålla leendet borta vid det taffliga spelet mellan Anya och Spike när hon blir upptäckt rotandes genom hans grejjer. Även Aimee Mann's uppträdande blir riktigt trevligt, förutom att hon sjunger en skön sång så kan jag inte annat än gilla deras stop i musiken när de ser en vampyr falla ner och dö och bli aska för att senare börja spela igen som om inget hänt. Detta följs ju sedan upp på ett klockrent sätt med hennes kommentar om vampyr hålor. :)
En annan liten sak i detta avsnittet som får mig att upttäcka att jag sitter och ler fåningt för mig själv är Buffys samtal med vakten utanför The Bronze om Spike och Billy Idol.
Vidare tycker jag att det är en riktigt stark scen mellan Buffy och Spike när "den onde Spikes" plan att döda Buffy misslyckas och han vänder sig om till Spike och säger att hon nu kommer döda honom. Man kan se så tydligt att Spike tror sig veta att så också är fallet och han accepterar det. Han gör sig redo att dö för att därefter när han upptäcker att Buffy inte alls vill döda honom bryta ihop och be Buffy om hjälp.
Och sedan vilken "cliff hanger" till slut.

Edit: något lite spoiler för resten av S7. /gaspode
Även om man tror sig veta att Giles inte kan dö, inte här och nu i alla fall, så kan man aldrig vara riktigt säker och de efterföljande avsnitten gör ju inte en direkt säkrare på sin sak.
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav caffeineaddict » mån jan 05, 2004 17:17

Jag tycker om det här, mest för att cliffhangern satte sig rätt i maggropen på mig (skrek tamefan rätt ut när jag såg den), och för att jag är nordens största Aimee Mann-fan och var überlycklig när hon fick mer utrymme än någon annan artist någonsin fick i serien.

Dock börjar detaljerna försvinna ur huvudet nu när jag inte sett avsnittet sedan det sändes på TV (mer än ett år sen!). S7-boxen kan inte komma fort nog...


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » mån jan 05, 2004 18:08

Jag måste också se om s07 rungande snabbt. Kommer bara ihåg den allmäna storyn och inga detaljer. Kommer ihåg att jag tyckte Spike börjar döda igen storyn var bra men det är detaljerna och samtalen som gör mycket av Buffy så jag kan inte säga riktigt vad jag tyckte om avsnittet.

Hmmm får kanske bli att se nerladdade avsnitt. Kan nog inte hålla mig :?
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav Off » fre jan 23, 2004 1:10

Då har man kommit hit i sin återtitt på s07 och jag klan bara hålla med om vad Tinder säger. Ett helt fenomenalt avsnitt. Spike är otroligt bra i det här avsnittet i såväl avslutningscenen som scenen där Buffy frågar honom om han börjat döda igen. Cliffhangern får mig att hoppa till lika mycket den här gången som första och big baden börjar bli riktigt intressant.

Ännu ett avsnitt där jag har svårt att se några -, det skulle vara att det inte var två timmar långt :D
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav poser » fre jan 23, 2004 1:17

Off: Frågan lyder var Eenie Man lika bra den här gången ?!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav Off » fre jan 23, 2004 1:22

Ni får ursäkta min bror han är störd på så många sätt. Han har fått för sig att jag sa fel på Aimee Mann en gång bara för att han e smått döv på båda öronen.

Brothers you can't live with them, you must kill them
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav caffeineaddict » fre jan 23, 2004 1:56

Åååh... Aimee...

AKS, Aly Hannigan och Aimee Mann... the holy trinity...

Jag hade ju faktiskt en "close encounter" med Aimee på Roskilde för några år sen... eller några meter ifrån var jag väl, men lyckades ändå göra bort mig inför henne rätt ordentligt. Hon märkte mig iaf. För hon svarade. :)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » fre jan 23, 2004 1:58

Caffeine: do tell :)
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav poser » fre jan 23, 2004 1:58

What did you say !?!

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav caffeineaddict » fre jan 23, 2004 2:06

Nae, hon spelade på en av de mindre scenerna, och jag stod på allra bästa plats (längst fram i mitten) full och peppad som faan. Det betyder att när hon väl kom ut på scen var jag cirka fyra meter ifrån henne...

I mitt berusade tillstånd kom naturligtvis min hjärna fram till att jag måste bete mig som en mindre sofistikerad apman, så när hon väl kommer ut på scen slänger min mun ur sig "I LOVE YOUUUUUUU!!!" (de tre utropstecknen är, minst sagt, befogade i detta tillfälle)...

Allt blir tyst... Det står helt klart att det inte fanns en människa i tältet (om i Roskilde) som inte hade hört undertecknads apvrål. Inklusive de på scen.

Aimee går fram till miken och öppnar konserten med orden "It sounds like someone out there loves me." En lustig känsla av att vara överlycklig och samtidigt vilja sjunka genom marken infann sig.

Det var, BTW, en av de absolut bästa konserter jag varit på.


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » fre jan 23, 2004 2:27

HAHA :D fantastiskt roligt.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen
 
Inlägg: 12866
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Drrrty South - Malmö

Inläggav poser » fre jan 23, 2004 2:39

caffeineaddict: Även om lite pinsamt så måste det ha varit värt alltihop om du tycker att Eenie Man är så bra.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake
 
Inlägg: 6983
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Skåne -> Göteborg -> Stockholm

Inläggav caffeineaddict » fre jan 23, 2004 2:45

poser: Oja, ångrar det inte en sekund. Ser det som en av mina större ögonblick på denna jord, faktiskt. Fast en gång såg jag Björn Skifs på stan också. Det var stort. ;) :P


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » fre jan 23, 2004 3:26

caffeinaddict: *gapskratt* Jag vill också utropa mig till nordens tredje största Aimee Mann-fan, andra platsen kan jag inte få då jag ännu inte sett henne i person.

Min enda riktiga kändmänniskaträff (förutom en hög sf-författare då) var när jag gick in i Ingvar Karlsson på ett sjukhus.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tinder » fre jan 23, 2004 3:29

caffeineaddict: Då måste ordspråket alltså vara sant:
Det finns nätter då Björn Skifs lämnar djungeln och går på stadens gator som en vanlig man.
Eller hur det nu var
Spike: Quickly, to the Angel-mobile, away!
Angel s01e03
Användarvisningsbild
Tinder
Scooby
 
Inlägg: 826
Blev medlem: 04 jan 2004

Inläggav caffeineaddict » fre jan 23, 2004 4:24

noike: Got you beat, där också... ;) Har en bild på mig som sjuåring tillsammans med Ingvar Carlsson (som var lite äldre än sju). Och en annan där jag träffar Olof Palme (fast det bör tilläggas att jag inte minns det, då jag var i barnvagnsstorlek vid tillfället).


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Zaxx » fre apr 23, 2004 0:47

sett mitt 8:e avsnitt på S7 nu.. och vad kan man säga om detta?

som Spike fan gillade jag detta! äntligen fick Spike "förklara" vad som händer, även om vi inte riktigt vet det än, så är Buffy iallfalll med lite på noterna. Dock satt Spike o lyssnade lite mystiskt på de andra när de pratade i slutet. Spike x 2 scenerna var oxå riktigt grymma, han spelar bra mot sigsjälv faktiskt.

Första halvan av episoden var sådär, andra vara bara underbar..

Xanders knock var kul, aaaaaaaaaah.. säger Spike.. haha lika kul varje gång han tar sig för huvudet o säger aaaaaaah..

betyg 8:a
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL
 
Inlägg: 16868
Blev medlem: 12 sep 2003
Ort: Göteborg

Inläggav kaos » sön apr 25, 2004 19:20

helt okej avsnitt, inte det bästa på säsong 7 inte det sämsta.
slutet va riktigt spännande måste se 7x09 nu
Kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos
Användarvisningsbild
kaos
Big Bad
 
Inlägg: 1304
Blev medlem: 25 jan 2004
Ort: Capital Sthlm

Inläggav AKS » mån maj 31, 2004 23:53

Såg detta avsnitt för tredje gången ikväll.

Kom ihåg att jag räknade detta som ett riktigt bra avsnitt första gången jag såg S7. Nu kan jag inte se det alls (inte andra gången jag såg avsnittet heller). Det är inte dåligt, men jag måste få säga att jag tycker att Sleeper är ganska tråkigt. Kommer antagligen inte att se om detta avsnitt igen på ett bra tag. Dessutom följs det av Never Leave Me som jag också tycker är ett typiskt mellanavsnitt, så svackan som jag tyckte infann sig runt mitten av S7 startar tidigare än jag kommer ihåg.

Som sagt, inte ett dåligt avsnitt... men verkligen en axelryckning. Anyas och Spikes pinsamma stund i bädden är dock underhållande.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav brat » ons aug 04, 2004 22:28

På min X:e reprisrunda av S7 rycker jag in till Sleeper's försvar mot ALLA påhopp!! På min första, andra och tredje runda av s7 också för den delen också. Gillar verkligen det här avsnittet. Ännu mer än CWDP. Och älskar att de följer på varandra, bygger verkligen upp stämningen! Eftersom avsnittet fokuserar på min favoritkaraktär, älskar jag avsnittet. Sedan råkar det vara ett väldigt bra och gripande avsnitt *dessutom* :P så då älskar jag det ännu mer. (För att ni inte ska tro att jag menar OMWF-älskar så kan jag väl nämna betyg kring, 8-8.5... saknar verkligen halvorna i skalan :) )

Jag gillar att vi äntligen får en inblick i Spikes situation. Och att Spike får vara den osjälviska och självuppoffrande vampyr jag gillar så mycket, då han tror och tycker att Buffy ska döda honom men hon inte gör det - underbart!! Scenen då de nya vampyrerna håller fast Buffy åt Spike och han får minnet tillbaka av att smaka hennes blod är riktigt bra, om än något skruvad. Jag älskar att avsnittet börjar där CWDP slutar. Stort plus för Amiee Mann också! Och sista scenen är en *grym* cliffhanger!
Jag gillar inte... att avsnittet inte är 2h som sagt :P

Bästa karaktär: Spike utan tvivel (Zaxx du har rätt - han spelar verkligen bra mot sig sjävl! :D )
Bästa scen: En annan utan konkurrens - Anya som smyger sig på Spike när han sover!!!
Bästa replik: Scenen med Spike & Anya, allt de säger är underbart... men främst kanske:
SPIKE: Anya, do be specific and tell a fellow just exactly what you're doing here.
ANYA: Well, Spike... I'm here, obviously... for...um...sex.
SPIKE: Uh, beg pardon.
ANYA: You and me. Here and now. Let's go. Let's... get it on, you big bad boy.
SPIKE: Wait, wait, Anya. Just a minute. This is not exactly—is that a stake?
ANYA: Yes. Kinky.

Dessutom:

XANDER: Look, we don't actually know that he's killed anyone. You know, lately. [...] You're gonna be fine.
ANYA: Better be, because if I get vamped, I'm gonna bite your ass.

SPIKE: As daft a notion as "Soulful Spike the Killer" is, it is nothing compared to the idea that another girl could mean anything to me. This chip—they did to me. I couldn't help it. But the soul, I got on my own—for you.
BUFFY: I know.
SPIKE: So, yeah. I go and pass the time... with someone. But that's all it is is time, 'cause—God, help me, Buffy—it's still all about you. (...aahhh)

ANYA: Well, if Spike is biting people again, should there be more dead people with neck trauma? Right? We can find that.
WILLOW: No.
ANYA: No, we can't find that? But that's easy. That computer's a moron.

YOUNG WOMAN: Is that all I was to you—a one-bite stand? :twisted:

PS. caffeineaddict - skrattade till tårarna kom över din Amiee Mann-historia. Tänk att få vara där och se det!
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav VelocityBoy » ons aug 04, 2004 23:00

brat skrev:Bästa replik: Scenen med Spike & Anya, allt de säger är underbart... men främst kanske:
SPIKE: Anya, do be specific and tell a fellow just exactly what you're doing here.
ANYA: Well, Spike... I'm here, obviously... for...um...sex.
SPIKE: Uh, beg pardon.
ANYA: You and me. Here and now. Let's go. Let's... get it on, you big bad boy.
SPIKE: Wait, wait, Anya. Just a minute. This is not exactly—is that a stake?
ANYA: Yes. Kinky.


Du glömde det här citatet

"All I'm saying is soulless Spike would have had me upside down and halfway to happy land by now."

Det är kronan på en briljant scen.
Användarvisningsbild
VelocityBoy
Zeppo
 
Inlägg: 3507
Blev medlem: 06 feb 2004
Ort: Stockholm (ex-Luleåbo)

Inläggav brat » ons aug 04, 2004 23:47

VelocityBoy skrev:Du glömde det här citatet
"All I'm saying is soulless Spike would have had me upside down and halfway to happy land by now."
Det är kronan på en briljant scen.


Funderade på att ta med det, men kom fram till att min favoritdel var kinky-delen :D Speciellt så som de framför det, men så är det väl alltid!
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad
 
Inlägg: 1908
Blev medlem: 06 jul 2004
Ort: Umeå

Inläggav caffeineaddict » ons aug 04, 2004 23:58

brat: Tackar. :) Förmodligen det ögonblick i mitt liv som folk kommer minnas mig för efter min bortgång. Jag bara väntar på att det ska få en liknande kultstatus som när den där karln i Manchester skrek "JUDAS! åt Bob Dylan. ;)


"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP


MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten
 
Inlägg: 36748
Blev medlem: 17 sep 2003
Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav CheeseGuy » mån nov 01, 2004 19:07

Mycket bra avsnitt. Inte riktigt i klass med CWDP, men det kan man ju inte förvänta sig (och det här avsnittet gör i stort sett allt rätt, så det är faktiskt mindre att klaga på här än i CWDP). Det här är faktiskt inte mycket sämre (=mindre svinbra). Många fina scener.

-Scenen när Anya söker igenom Spikes rum är underbar.
-Giles. Woaaho!
-Riktigt bra musik på The Bronze.
-"one bite stand" - en av de mest kontroversiella replikerna någonsin?
-Det är bra att Spike får en viktigare del i handlingen.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo
 
Inlägg: 2705
Blev medlem: 05 okt 2004
Ort: Halmstad -> Lund

Inläggav Koala » mån nov 01, 2004 19:38

Avsnittet var medelmåtta. Inte dåligt, inte bra. 6a.
<poserdoser> Koala^^ då hade jag lesbisk sex med din mamma
Användarvisningsbild
Koala
Scooby
 
Inlägg: 763
Blev medlem: 08 aug 2004
Ort: Stockholm City

Inläggav Langtry » mån nov 01, 2004 20:31

Såg lite snuttar av eftermiddagssändningen på Kanal 5 idag, blir impad varje gång av JMs agerande när han sitter i källaren och är förtvivlad/förvirrad m.m

Får så'n lust att bara ta hand om honom =)

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo
 
Inlägg: 3857
Blev medlem: 14 feb 2004
Ort: Luleå

Inläggav Nyx » mån nov 01, 2004 21:38

Gud vilket bra avsnitt! Vi vet ju alla att gud=JM (sorry Josskampanjen), och jag blir alltmer devot. Jag ser gärna detta och CWDP som ett dubbelavsnitt, även om det förra inte slutade med en cliffhanger som idag (är det förresten så att alla skriker högt i slutscenen första ggn man ser den? Jag gjorde det iaf). CWDP innehöll så många frågetecken som fick sin förklaring idag, gudskelov. Nu diggar jag det enormt. Som dubbelavsnitt betraktat tror jag de här två var något av det allra bästa jag sett i Buffy! Jippie, måste se om det igen. :D
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Inläggav noike » mån nov 01, 2004 22:02

Nyx skrev:Vi vet ju alla att gud=JM (sorry Josskampanjen), och jag blir alltmer devot.

Nåväl, du kan ju i varje fall stava och föra fram åsikter på vettigt sätt till skillnad från majoriteten av de som tillhör denna hädiska religion. (Har JM skrivit något för Firefly? I think not, and I rest my case.)
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!
 
Inlägg: 39166
Blev medlem: 13 sep 2003
Ort: A crappy place

Inläggav Tob » mån nov 01, 2004 22:18

noike skrev:
Nyx skrev:Vi vet ju alla att gud=JM (sorry Josskampanjen), och jag blir alltmer devot.

Nåväl, du kan ju i varje fall stava och föra fram åsikter på vettigt sätt till skillnad från majoriteten av de som tillhör denna hädiska religion. (Har JM skrivit något för Firefly? I think not, and I rest my case.)


Detta fick mig att brista ut i ett :D

Detta avsnittet är bra, men enligt min mening så är dem nästföljande avsnitten snäppet bättre fakitsk. Anya/Spike scenen känns ändå som en given klassiker.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher
 
Inlägg: 6302
Blev medlem: 01 maj 2004
Ort: Borås

Inläggav Nyx » mån nov 01, 2004 22:25

noike skrev:
Nåväl, du kan ju i varje fall stava och föra fram åsikter på vettigt sätt


Åhh! Mann tackar för kåmplimangen.

Har JM skrivit något för Firefly? I think not, and I rest my case.


Har aldrig sett Firefly så jag har svårt att kontra med några som helst motargument. Jag börjar dock misstänka att Joss i själva verket är den högre maktens mörke antites. Han gillar att plåga sina tittare - ta tex dagens cliffhanger. I rest my case ;)
Användarvisningsbild
Nyx
Witch
 
Inlägg: 5294
Blev medlem: 28 okt 2004
Ort: Stockholm

Nästa

Återgå till Buffy Säsong 7



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron