7x07 Conversations with Dead People

Här pratar vi mest om Säsong 7

Vilket betyg får Conversations with Dead People?

1
0
Inga röster
2
0
Inga röster
3
0
Inga röster
4
0
Inga röster
5
2
3%
6
3
4%
7
8
11%
8
17
24%
9
22
31%
10
18
26%
 
Antal röster : 70

Inläggav AKS » mån okt 27, 2008 21:21

gaspode skrev:Men nu när du har Kalle med dig ibland har det gjort en comeback eller?


Jag har ingen aning om vad du insinuerar. Antar dock att det var något tyket vilket antagligen betyder att jag kommer att slå dig nästa gång vi ses.
:D
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess
 
Inlägg: 20301
Blev medlem: 13 sep 2003

Inläggav Echolls » fre jan 15, 2010 20:08

Usch vad negativ jag känner mig nu, men jag gillar inte det här avsnittet så mycket heller. Eller i alla fall inte jämfört med de flesta andra, för bra tycker jag absolut att det är och det är bäst hittills den här säsongen.

Holden/Buffy gillar jag mest, alla deras scener är riktigt bra. Willows scener tycker jag om ganska mycket, det funkar bra med Cassie tycker jag. Trion är helt okej här också, jag tycker rätt synd om Jonathan. Dawns scener är dock ganska tråkiga enligt mig, de drar ner avsnittet en del.

Jag kommer ihåg hur jobbigt jag tyckte det var när Holden sa att Spike var hans sire första gången jag såg avsnittet. Usch.

Favoritcitat:
Holden: Buffy, I'm here to kill you, not to judge you.

Betyg: 7
Coma Summer
Användarvisningsbild
Echolls
Big Bad
 
Inlägg: 1241
Blev medlem: 20 nov 2005
Ort: Stockholm

Inläggav WillowGirl » tis nov 30, 2010 2:04

Bra avsnitt, väldigt tätt! otäckt också, för den delen. Tyckte extra synd om Dawn... vilket jädra skitsnack hon fick höra. Willow också för den delen. Delen med Joyce, när man fick se flashbacks från när hon ligger i soffan var rätt creepy.
Användarvisningsbild
WillowGirl
Minion
 
Inlägg: 137
Blev medlem: 29 nov 2010

Föregående

Återgå till Buffy Säsong 7



Vilka är online

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare

cron